handdator

Visa fullständig version : Russian GP


abjorn
2004-11-06, 10:54
Ronnie tog som väntat hemm detta. Fedorov ser... inte så bra ut. Stor som satan men det är allt.

Bilder finns på flexonline (http://www.flexonline.com)

http://www.flexonline.com/contests/04Russian/Pre/images/aar0206.jpg

:smash:

mystic[-_-]
2004-11-06, 11:01
om federov får ordning på sitt skadade pec så blir han farlig...

Herkulez
2004-11-06, 11:04
']om federov får ordning på sitt skadade pec så blir han farlig...
tycker han ser grotesk ut, kolla midjan på han tex, ser ut som ett labexperiment

Herkulez
2004-11-06, 11:08
Den här byggaren fastnade jag för,Alexander Tumashevion, han kommer bli farlig bara han får upp benen lite, lång är han med, 6´2

Spike
2004-11-06, 11:08
']om federov får ordning på sitt skadade pec så blir han farlig...

Jag vet inte om du driver med oss nu? I min bodybuildingvärld ska inte fedorov vara farlig. Groteskt stor möjligt vis men vafan, den vita killen som glömt sola såg ju mycket bättre ut!

Kris Dim borde tagga ner sin tricepsträning oavsett om det är syntol eller inte :D (menar alltså att triceps är för stora utan att anklaga honom)

EDIT: jag är herkulez eko idag ser jag :D blah!

abjorn
2004-11-06, 11:11
Kris Dim måste börja träna ben på allvar ;)

mystic[-_-]
2004-11-06, 11:13
tycker han ser grotesk ut, kolla midjan på han tex, ser ut som ett labexperiment

Ja han är ett labexpriment som Ronnie :D Verkar ju vara det som domarna tänder på just nu. Själv har jag Dexter som #1 i världen. Det är min personliga åsikt så inga fjolliga påhopp om att Ronnie är så mycket bättre :thefinger

Jorgen
2004-11-06, 11:17
Lägg märke till byggaren från vårt grannland. 7. Tommi Thorvildsen (Norway)!! Det måste vara hans bästa placering i en proffstävling?

//Jörgen

Spike
2004-11-06, 11:17
']Ja han är ett labexpriment som Ronnie :D Verkar ju vara det som domarna tänder på just nu. Själv har jag Dexter som #1 i världen. Det är min personliga åsikt så inga fjolliga påhopp om att Ronnie är så mycket bättre :thefinger


Men alltså man kan inte förneka att på nåt väldigt annurlunda sätt är Ronnie fortfarande symetrisk och har bra linjer! Han är typ ensam om dom men fördet behöver dom inte vara fula! Framförallt bakifrån har han verkeligen symetri som en gud och till stor del framifrån också. Fedorov är bara stor och rippad och har inte en enda likhet nånstans mellan höger sida och vänster :)

abjorn
2004-11-06, 11:17
Det där är väl iaf Sergei Tsikunkol (sp?) om jag inte är ute och cyklar ;)

mystic[-_-]
2004-11-06, 11:18
Lägg märke till byggaren från vårt grannland. 7. Tommi Thorvildsen (Norway)!! Det måste vara hans bästa placering i en proffstävling?

//Jörgen

Tror han placerat sig bättre någon gång eftersom han var med på Olympia 2002 tror jag det var, inte helt säker :)

abjorn
2004-11-06, 11:19
Lägg märke till byggaren från vårt grannland. 7. Tommi Thorvildsen (Norway)!! Det måste vara hans bästa placering i en proffstävling?

//Jörgen

Synd bara att han inte spikade formen :( Bästa placering är 3a på 2002 Austrian Grand Prix.

Karl_alfred
2004-11-06, 11:20
']Ja han är ett labexpriment som Ronnie :D Verkar ju vara det som domarna tänder på just nu. Själv har jag Dexter som #1 i världen. Det är min personliga åsikt så inga fjolliga påhopp om att Ronnie är så mycket bättre :thefinger
Kan delvis hålla med Myst, det är ju ett labb man ska ha i sovrummet, precis som Coleman. Vilket även Fed verkar ha, så varför inte får han upp pecsen kan ha ta uupp kampen mot Coleman för det ser precis lika fördjävligt ut.

Jorgen
2004-11-06, 11:20
Ok, Proffsciskusen har jag väldigt dålig koll på (tydligen). Tycker att det har gått för långt där.

//Jörgen

mystic[-_-]
2004-11-06, 11:21
Ok, Proffsciskusen har jag väldigt dålig koll på (tydligen). Tycker att det har gått för långt där.

//Jörgen

Jag har inget liv som du märkt :thumbup:

Karl_alfred
2004-11-06, 11:22
rRonnie fortfarande symetrisk och har bra linjer!
Tjena, och sen vaknade du upp i drömen eller?

raZmus
2004-11-06, 11:29
Satt å bläddrade igenom bilderna på Flex, sen bara helt plötsligt så tittar Ronnie fram. HUGABUGA vad stor han såg ut då :)

Herkulez
2004-11-06, 11:29
ryssarna verkar inte veta va grundfärg är utan slabbar på mörkbrun målarfärg direkt på kroppen, ser förjävligt ut

Spike
2004-11-06, 11:29
Tjena, och sen vaknade du upp i drömen eller?

Nej jag tycker det! Framförallt bakifrån! Han har ju växt ur "sin ram" om jag ska låta lite som TCOG :angel: Det ser alla men det syns att Ronnie en gång i tiden har varit grymt snygg medans om Fedorov skulle krympa lite skulle se lika djävlig ut ändå! Sen har Ronnie brister och har inte den snyggaste fysiken, finns många som har mycket snyggare men han ska inte vara i samma fack som Fedorov tycker jag inte!

Spike
2004-11-06, 11:31
ryssarna verkar inte veta va grundfärg är utan slabbar på mörkbrun målarfärg direkt på kroppen, ser förjävligt ut

Ryssar får inte brunare grundfärg :thefinger

Jet
2004-11-06, 11:33
Haha, varför kan de inte göra en liten dokumentär om hur hans bukregion ser ut inifrån.... Hur fan ser de ut nuförtiden.... :nono:

Fultjack
2004-11-06, 11:35
tommi har väl kommit 7a på nån större tävling oxo ,typ arnold classic eller nåt? eller är jag ute och cyklar?

Grahn
2004-11-06, 11:35
Hurfan lyckas man få en midja att se både slapp och muskulös ut samtidigt?! Måste krävas talang :rolleyes:

Castro
2004-11-06, 11:36
Klicka här för bevis på att Ronnie har bra linjer (http://www.ronniecoleman.com/crane/crane-ronnie.htm)

Karl_alfred
2004-11-06, 11:37
Nej jag tycker det! Framförallt bakifrån! Han har ju växt ur "sin ram" om jag ska låta lite som TCOG :angel: Det ser alla men det syns att Ronnie en gång i tiden har varit grymt snygg medans om Fedorov skulle krympa lite skulle se lika djävlig ut ändå! Sen har Ronnie brister och har inte den snyggaste fysiken, finns många som har mycket snyggare men han ska inte vara i samma fack som Fedorov tycker jag inte!
Möjligtvis inte, men han kan heller inte placeras som en med snygga linjer eller symetri. För snygga linjer har han aldrig haft. kolla här, äckligt ful på båda:

Herkulez
2004-11-06, 11:42
fula linjer för fitness eller sumobrottning kanske, men fan inte för byggning. Det är inte för inte han vunnit allt från Nationals. VM till Mr Olympia

mystic[-_-]
2004-11-06, 11:42
Möjligtvis inte, men han kan heller inte placeras som en med snygga linjer eller symetri. För snygga linjer har han aldrig haft. kolla här, äckligt ful på båda:

Ja skallen har utvecklats mycket fint på han :thumbup: Jag tyckte han var helt ok på förebilden sen gick det utför ur min synvinkel :P

Herkulez
2004-11-06, 11:43
Ryssar får inte brunare grundfärg :thefinger
men dom kan ju fan iaf använda snyggare färg iaf :D

Castro
2004-11-06, 11:43
Möjligtvis inte, men han kan heller inte placeras som en med snygga linjer eller symetri. För snygga linjer har han aldrig haft. kolla här, äckligt ful på båda:

Som jag ser det har han riktigt bra linjer, men smaken är som baken - fucked up hos vissa! :D

Herkulez
2004-11-06, 11:44
']Ja skallen har utvecklats mycket fint på han :thumbup: Jag tyckte han var helt ok på förebilden sen gick det utför ur min synvinkel :P
Ena bilden är en Offseason bild där han är rätt testosvullen så det kanske´inte är så rättvist att jämföra just dom bilderna......................men den har ändå växt :D

mystic[-_-]
2004-11-06, 11:46
Ena bilden är en Offseason bild där han är rätt testosvullen så det kanske´inte är så rättvist att jämföra just dom bilderna......................men den har ändå växt :D

Ja han har växt brutalt mycket :D Jo det är lite elakt att jämnföra onseason med offseason men det är roligt
:laugh:

Grahn
2004-11-06, 11:56
Svårt att se om han har snygga linjer som han ser ut numera, med den massan undrar jag om världens mest symetriskt begåvade skulle se annat än märklig ut.

abjorn
2004-11-06, 13:06
Och så var vi här igen. Bodybuilding är ingen Fröken Sverige tävling.

Kebab-Arne
2004-11-06, 14:22
Och så var vi här igen. Bodybuilding är ingen Fröken Sverige tävling.

Precis, vore ju synd att ha en tråd om en proffstävling som inte slutar med diskussion om diverse byggares magar. Om ni har så jävla svårt att se GH-magar varför kollar ni ens i tråden?

pellepedal
2004-11-06, 15:44
Har ni så svårt för att se på Coleman får ni väl börja kolla på AF eller nåt i stället. :thefinger

palme
2004-11-06, 16:39
Shit vilken rygg! Fetaste jag sett!

palme
2004-11-06, 16:41
Och vad fan har hänt med tommis rygg!?!? Han har ingenting kvar!

JustinCredible
2004-11-06, 19:34
hehe.. det var ju en pyttepyttepytte liten notis om det i dagens aftonbladet. Federov fick heta fyderov.. men whatever :)

Fultjack
2004-11-06, 19:48
tänkte just tipsa om det Justin :thumbup:

undra varför dom inte la den artikeln i sportbladet också?

abjorn
2004-11-07, 10:43
Holland GP

1. Ronnie Coleman (USA)
2. Chris Cormier (USA)
3. Mustafa Mohammad (Jordan)
4. Kris Dim (USA)
5. Markus Ruhl (Germany)
6. Mike Sheridan (England)
7. Ronnie Rockel (Germany)
8. Ramone Gonzalez (Spain)
9. Sammi Ben Otman (Holland)
10. Tommie Thorvildsen (Norway)
11. Misser Milazzo (Germany)
12. Armand Plaisant (France)
13. Giovani Thomson (Holland)

http://www.flexonline.com/contests/04Dutch/Pre/images/FDBE0500.jpg

Fultjack
2004-11-07, 11:46
Skumma bedömningar dom verkar ha, Ruhl kommer efter både mustafa och Dim nu, han var mil före dom på Mr.O

Karl_alfred
2004-11-07, 11:51
Ruhl var absolut fel person med den peruken, han är ful som han är redan.

Sultanen
2004-11-07, 11:56
Ruhl var absolut fel person med den peruken, han är ful som han är redan.

käften...Ruhl rockar!!! =)

abjorn
2004-11-07, 12:53
http://w1.560.telia.com/~u56005414/ruhl-seebach.jpg

Ja... jag har extremt tråkigt. Men det är roligare än att plugga ;)

Jense
2004-11-07, 13:44
storlek

Berge
2004-11-07, 16:01
Rhul har faktiskt lyckats få ner midjan lite såg jag när han körde en side triceps ...han är en mäktig man :kickass:

Zodd
2004-11-07, 16:39
Varför peruk! :laugh: Ful-kul :laugh:

Shadow Warrior
2004-11-07, 20:21
Jag skulle nog villja påstå att om Markus fixade sina triceps samt fick tillbaka benen till dess forna storlek så är han bättre än Ronnie och bör därmed överta tronen.

Jorgen
2004-11-07, 20:24
Risken att en tysk skulle peta ner en Weidersponsrad amerikan från tronen är mikroskopisk. Tyvärr är det dagens sanning. Därmed inte sagt att jag tycker att Ruhl någonsin skall vinna Mr O. Gillar inte hans fysik alls.

//Jörgen

abjorn
2004-11-07, 21:42
Ruhl kommer aldrig vinna mrO.

Shadow Warrior
2004-11-07, 21:58
Ruhl kommer aldrig vinna mrO.

Varför inte? Och Vem kommer ta över efter coleman?

För övrigt så har ju Ruhl bättre ben än coleman, samt bättre biceps, bröst (världens bästa) och ryggen är ju inte dålig den heller, midjan e bättre än colemans med. Förstår inte riktigt hur ni kan dissa Ruhl som ni gör det enda han saknar är Triceps vilket tyvärr kommer att hindra honnom från att bli MR O.

Jorgen
2004-11-07, 22:12
Jag personligen tycker att Ruhl ser ut som ett ihopaplock (snyggt ord va?) av muskler, han har alla delarna men dom passar inte ihop på något vis. Helheten finns inte där.
Vem som kommer att ta över när Coleman slutar? Tja, någon annan Weidersponsrad kille förmodligen. Gissar på att han kommer att vara amerikan också. ;)

//Jörgen

Shadow Warrior
2004-11-07, 22:17
Jag personligen tycker att Ruhl ser ut som ett ihopaplock (snyggt ord va?) av muskler, han har alla delarna men dom passar inte ihop på något vis. Helheten finns inte där.
Vem som kommer att ta över när Coleman slutar? Tja, någon annan Weidersponsrad kille förmodligen. Gissar på att han kommer att vara amerikan också. ;)

//Jörgen

Men jag har settt Ruhl i weider reklam!?

Jorgen
2004-11-07, 22:25
Men jag har settt Ruhl i weider reklam!?
Hans fysik blir inte bättre för det tyvärr. ;)

//Jörgen