handdator

Visa fullständig version : snorig och torr i halsen under passet


Big_Vik
2004-11-05, 23:38
Är det bara jag som blir det? Tar alltid 3-4 pappersnäsdukar i fickan inne i omklädningsrummer så klarar jag mig ett tag. Detta kan ju iofs bara vara en tvångstanke, något jag måste göra mellan seten..:confused:

För att inte tala om halsen, dricker kopiösa mängder vatten med anledning av torkan i halsen och ibland får jag GarnaxGarnaxGarnaxGarnaxGarnax flera gånger under passet, ibland 4 gånger efteråt, hemma.

Kan det vara någon connection mellan detta och mitt obligatoriska halsont? :MrT: Länk: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=30857

X-Change
2004-11-06, 00:12
Är det bara jag som blir det? Tar alltid 3-4 pappersnäsdukar i fickan inne i omklädningsrummer så klarar jag mig ett tag. Detta kan ju iofs bara vara en tvångstanke, något jag måste göra mellan seten..

För att inte tala om halsen, dricker kopiösa mängder vatten med anledning av torkan i halsen och ibland får jag GarnaxGarnaxGarnaxGarnaxGarnax flera gånger under passet, ibland 4 gånger efteråt, hemma.

Kan det vara någon connection mellan detta och mitt obligatoriska halsont? Länk: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=30857

Lider med dig kompis! Vi bumpar den här tråden ett tag va? :D
Näe, men seriöst vad är det där med garnax egentligen? :confused:

Zodd
2004-11-06, 00:30
='(
Orkar inte läsa den andra tråden, men har du besökt en läkare och frågat? Det kan ju höra ihop med halsontet.

Fultjack
2004-11-06, 10:34
jo jag brukar bli torr i halsen ibland, gör som inte ont, men är väldigt irriterande bara då man tror att man är småsjuk, men så fort man är hemma så är det borta

Einar
2004-11-06, 11:40
haha.. skriver man p i s s a så blir det utbytt mot GarnaxGarnaxGarnaxGarnaxGarnax :D

Zodd
2004-11-06, 12:29
VA?! :laugh:
GarnaxGarnaxGarnaxGarnaxGarnax

alle
2004-11-06, 12:41
GarnaxGarnaxGarnaxGarnaxGarnax

Edit: Haha fyfan va skoj!

Big_Vik
2004-11-06, 15:25
Sådär nu har ni haft ert lilla roliga. Jag pizzar alltså mycket av denna anledning. har alltid haft en "päronblåsa" i normala fall också, vad kan man göra för att lindra symptomet? Lite osannolikt med överaktiv blåsa vid 16års ålder;)

King Grub
2004-11-06, 15:29
Lite osannolikt med överaktiv blåsa vid 16års ålder;)

Inte alls. Urologmottagningarna är fulla av ungdomar som inte kan hålla tätt som resultat av överdrivet vattendrickande.