handdator

Visa fullständig version : Lite frågor om BULK.


SNAJPAh
2004-11-04, 17:29
Hej hej!
Jag har nyligen bestämt mig för att köra BULK, mina frågor är, hur länge ska man köra BULK, och om jag kör det 20 dar, och dricker detta varje dag:

2x bananer
5 DL Skip BULK
1,5 liter mjölk.
1 DL glass

Kommer jag då ens att öka i vikt?

Innehåll i pulvret.
Näringsvärde per 100 g :
Energivärde 1561 kJ (376 kcl)
Protein 30 g
Kolhydrater 68 g
Fett 1 g
Vatten 1 g

-------

Sedan tillkommer så klart vanlig mat osv, detta är bara efter träning, alternativt både och, dvs delar upp så jag dricker halva för före, och halva efter.

Jag väger för övrig just nu 68-70 kg, och det jag alltså undrar är, hur mycket kommer jag gå upp på 20 dar med hjälp av detta, om jag gör det flitigt osv.. krävs det mycket längre tid för att gå upp mycket i vikt? Jag siktar på en 15-20 kg, men vet att det är rätt överdrivet, men då kommer frågan, hur lång tid måste jag då BULK:a?

Tacksam för svar. :thefinger

//S

mystic[-_-]
2004-11-04, 17:35
räcker inte med tillskott... du måste lära dig äta ordentligt på 20 dagar så lägger du väll på dig 1 kilo om du inte bara vill lägga på dig fett

EDIT: vart har du fått 15-20 kg på 20 dagar ifrån fragbite eller? :P

SNAJPAh
2004-11-04, 17:48
Haha, nä, sa inte det, sa att jag satsar på 15-20 kg, men inte på 20 dar, eller hur?
Sen så vill jag gärna ha svar på alla mina frågor, kan skriva dom igen så ni verkligen ser.

Kommer jag då ens att öka i vikt med hjälp av detta medel?

Hur mycket kommer jag gå upp på 20 dar med hjälp av detta, om jag gör det flitigt osv.. krävs det mycket längre tid för att gå upp mycket i vikt? Jag siktar på en 15-20 kg, men vet att det är rätt överdrivet, men då kommer frågan, hur lång tid måste jag då BULK:a?

mystic[-_-]
2004-11-04, 17:54
Du går upp i vikt om du hamnar på ett kaloriöverskott. En del bulkar 6 månader en del bulkar 2-3. Alla gör olika. 15-20 kg är inga större problem att lägga på sig, men om du vill att det ska vara kvalitetsmassa så får du räkna med några år. Kvalitetsmassa för mig är muskelmassa. På 20 dagar kan du gå upp allt från 0.5 kg - 5 kg beroende på ovanstående

Xatzer
2004-11-04, 18:25
hahaha, 15-20kg kan du lägga på dig på 20 dagar, med jävulska problem och det kommer inte vara muskler :) Lyssna på pappa Mystic, muskler tar tid och bygga!!!! Börjar du äta skit o sånt så kommer du få veta hur du deffar snart, för du kommer ha en stor midja, tyvärr!

Ervin
2004-11-04, 18:28
det är inte hälsosamt o gå upp så där mycket under så kort tid... bara så du vet... och ännu mindre hälsosamt och rasa ner i vikt snabbt.
Det behövs tid för att både gå ner och upp i vikt.

ceflower
2004-11-04, 18:29
Alla minns vi den gamla hederliga TheSpark.com och deras "Fat Project". Där gick en snubbe upp 30lbs på 30 dagar. Alltid något att slå. Men - då åt han en hel del och vann $3000 också.

Mindek
2004-11-04, 19:43
Åhhh fyfan... kommer ihåg när jag köpte en tre kilos förpackning av Skips BULK för typ fem år sedan... smakar ju helvete jämfört med de pulver som finns idag.

Trycker du i dig det här:

"2x bananer
5 DL Skip BULK
1,5 liter mjölk.
1 DL glass "

varje dag så kommer kommer du troligtvis bli lite tyngre, kanske blir ett kilo (95% fett) i viktökning per vecka eller så.

slobban
2004-11-04, 23:27
Varför ska du äta glass efter passet?
Iof kan de ju va skönt å softa med en piggelin efter riktit mustiga benpressar, men ger det nått?!
Om du ska bulka så satsa på att äta mer mat, träna tyngre och tänk långsiktigt.
Hur länge har du tränat och vad väger du nu kan ju va kul å veta?!

Knäböj
2004-11-04, 23:47
Ät havregryn på längden o tvären o mycke protein till det,förutom den "vanliga" maten...Både billigt,nyttigt och effektivt. :)