handdator

Visa fullständig version : Ny på forumet söker omorganisation i träningen


Scorpionette
2004-11-04, 13:05
Hejsan.

Kanske ni har sett något av mina inlägg i andra trådar.
Iallafall jag är ny här , har en lång bakgrund som gymnast och en del friidrott ( dock inte senare år ) efter det har jag kört en hel del arobics , och senaste tiden har styrketräningen tagit större och större del, jag har rätt bra gryndfysik och fösöker väl skaffa mig en "AF" kropp mer eller mindre.

En sak som det är nu så kör jag på N´joy och miljön kanske inte är den mest inspirerande .. vad rekomenderas runt i Stockholmsområdet bra gym, med rätt stil för att utvecklas, de stora kedjorna känns inte kul, de satsar mycke på motionärer och gruppträning, men när man vill gå steget vidare finns det inget för mig där ..

Så nu blir det gymbyte med omsorg ... förslag ? i eller utanför stan är okej.

:thumbup:

Officer
2004-11-04, 13:10
Vart bor du? Bor du nära sundbyberg kan jag varmt rekommendera gymet där jag tränar på, FitnessClub. Relativt nytt och oberoende med trevligt folk och bra stämning.
Kolo-profiler som Allan, Ironbabe och Piranha har tränat/tränar på FC också :hbang:

Chris
2004-11-04, 14:07
Börja träna på Fairings gym i Veddesta! Det är alldeles för få tjejer som tränar där! :(

Annars håller jag med, _Fitnessclub är ett bra gym!

z_bumbi
2004-11-04, 14:41
Jag har ingen aning om vad som menas med utanför Stockholm (?) men ett av de bästa gym jag har sett ligger i Tumba och tillhör Tumba KK, skulle jag bo i närheten är det en given plats att träna på.