handdator

Visa fullständig version : Bilder från SM av Lennart Bergström


Jet
2004-11-04, 11:50
http://www.lennartbergstrom.dk/

Samt några på en person som ligger mig varmt om hjärtat :bow:

Grahn
2004-11-04, 13:53
Grymma foton! :thumbup:

andersw
2004-11-04, 16:58
Måste man bada i brunkräm?!

Herkulez
2004-11-04, 17:00
Måste man bada i brunkräm?!
scenen har väldigt starka spot-lights som gör att man måste vara väldigt brun för att inte se blek ut på scen

Jorgen
2004-11-04, 17:32
Lennart tar grymt bra bilder.

Jet: Har det blivit mycket mat i veckan? :eating: :eating:

//Jörgen

Action
2004-11-04, 17:52
http://www.lennartbergstrom.dk/sm2004/images/DSC_5153.jpg

Detta är då min favoritbild.... :D

o det där med brunkräm. Jag tycker väldigt många har alldeles för mycket färg kletat i ansiktet. Föredrar när man kan se ansiktsuttrycken även när de står på scenen! :)

Jet
2004-11-04, 19:15
Lennart tar grymt bra bilder.

Jet: Har det blivit mycket mat i veckan? :eating: :eating:

//Jörgen

Ja, för mig som vanligt..... Den gode damen håller sig ganska sansad inför något som kanske "komma skall" om någon månad.... Men inget är bestämt än...... Dock är det ingen ny tävling eller liknande....

Jorgen
2004-11-04, 21:09
Ja, för mig som vanligt..... Den gode damen håller sig ganska sansad inför något som kanske "komma skall" om någon månad.... Men inget är bestämt än...... Dock är det ingen ny tävling eller liknande....

Nu blir jag ju nyfiken. Berätta, berätta, berätta. PM please. :)

//Jörgen

Fisen
2004-11-05, 04:50
http://www.lennartbergstrom.dk/sm2004/images/DSC_5153.jpg

Detta är då min favoritbild.... :D

o det där med brunkräm. Jag tycker väldigt många har alldeles för mycket färg kletat i ansiktet. Föredrar när man kan se ansiktsuttrycken även när de står på scenen! :)

:love: tihi

Urban
2004-11-05, 07:56
Ar det inte lite overdrivet med brunkram i ansiktet? Det ser ju helt wacko ut..

Metal_boy_
2004-11-05, 14:20
Måste man bada i brunkräm?!

nej men hon va iaf tvungen att raka pungen :D

Jorgen
2004-11-05, 16:54
Ar det inte lite overdrivet med brunkram i ansiktet? Det ser ju helt wacko ut..
Det ser ännu konstigare ut om man har en väldigt brun kropp och ett helt blekt ansikte.

//Jörgen

JJ
2004-11-05, 16:55
Det ser ännu konstigare ut om man har en väldigt brun kropp och ett helt blekt ansikte.

//Jörgen

Jo, men tanken var nog att man skulle ha färre lager i ansiktet, vilket jag håller med om att det ser bättre ut.

Jet
2004-11-05, 17:42
nej men hon va iaf tvungen att raka pungen :D

Var det möjligtvis något du ville ha sagt med den lilla kommentaren? :confused:

Jorgen
2004-11-05, 17:53
Var det möjligtvis något du ville ha sagt med den lilla kommentaren? :confused:
Han tycker väl att det är lite pinsamt att han själv är klenare kanske? :smash:

//Jörgen

Action
2004-11-05, 18:14
Jo, men tanken var nog att man skulle ha färre lager i ansiktet, vilket jag håller med om att det ser bättre ut.

exakt. Har man lika många lager i ansiktet som på kroppen så blir man för brun! Ansiktet har en förmåga att suga upp färgen mycket mer! 1-2 lager i ansiktet och 4-5 på kroppen brukar vara lagom. :thumbup:

Allan
2004-11-05, 18:26
nej men hon va iaf tvungen att raka pungen :D

Passa dig!


allan

Grahn
2004-11-05, 18:28
Allvarligt Metal tänker du någonsin innan du postar?!

mangemani
2004-11-05, 18:38
http://www.lennartbergstrom.dk/

Samt några på en person som ligger mig varmt om hjärtat :bow:


jisses christ http://www.blackmaxpc.com/avatarsmiles/smiles/theyareontome.gif

abjorn
2004-11-05, 19:00
Varje gång det kommer en bild på en kvinlig byggare är det alltid någon som måste öppna käften och komma med någon spydig kommentar. Och till alla tjejer som sysslar med byggning: stå på er! Vi behöver fler som ni :thumbup:

*Flash*
2004-11-05, 19:22
Personligen tycker jag att Laura är riktigt grym.
Tycker inte hon ser manlig ut heller på något sätt, såvida man nu inte betraktar lågt kroppsfett och mycket muskler som manligt :confused:

Sen finns det ju tyvärr kvinnliga byggare som stoppat i sig en hel del så att dom liknar män och det är läskigt däremot :MrT:

Jet
2004-11-05, 23:17
1. Min lilla älskling hade 1 lager färg i ansiktet, men nu är det ju inte fröken Sverige hon tävlar i utan kroppsbyggning, och inte ansiktet som bedöms....

2. Metal Boy´s kommentar skulle jag kunna utveckla en argumentation kring, men jag nöjer mig med att konstatera att avundsjukan över att besitta mindre muskelmassa än en tjej på 1.57, samt det faktum att hon samtidigt har mer kvinnlighet än de eventuella flickebarn han lyckas ragga upp med sin Ford vid den lokala korvkiosken räcker gott och väl...

:sleep:

Jet
2004-11-05, 23:29
Personligen tycker jag att Laura är riktigt grym.
Tycker inte hon ser manlig ut heller på något sätt, såvida man nu inte betraktar lågt kroppsfett och mycket muskler som manligt :confused:

Sen finns det ju tyvärr kvinnliga byggare som stoppat i sig en hel del så att dom liknar män och det är läskigt däremot :MrT:

Eftersom många killar idag ser kvinnliga ut så blir det ju problem när helt plötsligt en tjej som väger 55 kg kör lika mycket i bänkpress som fläskpojken på 80 kg.... Det verkar ta på manligheten...

X-Change
2004-11-05, 23:47
Eftersom många killar idag ser kvinnliga ut så blir det ju problem när helt plötsligt en tjej som väger 55 kg kör lika mycket i bänkpress som fläskpojken på 80 kg.... Det verkar ta på manligheten...

:laugh: :laugh:

Vist sagt, Jet! :thumbup:
Själv så tycker jag som vissa andra att hon var för brun i ansiktet, än om hon inte tävlade i Fröken Sverige så anser jag att just "brunheten" i ansiktet förstörde lite av helhetsintrycket på bilderna, men sen är det just då bilderna jag menar och inget annat, kanske var det kameran som trixade med ljuset vad vet jag..
Däremot den prestationen att komma i den formen, ja den lyfter jag på hatten för! :bow:

Metal_boy_
2004-11-05, 23:52
Passa dig!


allan

eeh jag skojade...hallå :rolleyes:

Metal_boy_
2004-11-05, 23:55
Var det möjligtvis något du ville ha sagt med den lilla kommentaren? :confused:

nä...bara skojade...vet ju iofs inte vad man får skoja om...här är ju de mest absurda sakerna tillåtna, men mindre allvarliga saker kan tydligen orsaka cp ryck

Metal_boy_
2004-11-06, 00:04
ber om ursäkt om det uppfattades som att jag tyckte hon va manlig för det tyckte jag inte...skojade bara bara så du (jet) /ni vet...menade inget allvarligt liksom