handdator

Visa fullständig version : Deff as


Henke
2004-11-04, 10:42
Fasen, jag deffar åt fel håll, mycket irriterande, efter flera veckors tortyr har jag gått upp i vikt, vilket skit, startade på 109 för ca en månad sedan och väger nu 109.25.
Nåja får kanske sluta med fuskeriet och skärpa mig annars blir man väl fototävlingens badboll.

Såja nu har jag skrivit av mig och allt känns bra.

MVH

Menigar
2004-11-04, 10:46
Det här sånt här det finns dagböcker till. Du kan få en av mig! :thumbup:
Förutsatt att du skriver ner dina inersta tankar och att jag får ta del av dom! :naughty:

tinus
2004-11-04, 10:50
Fasen, jag deffar åt fel håll, mycket irriterande, efter flera veckors tortyr har jag gått upp i vikt, vilket skit, startade på 109 för ca en månad sedan och väger nu 109.25.
Nåja får kanske sluta med fuskeriet och skärpa mig annars blir man väl fototävlingens badboll.

Såja nu har jag skrivit av mig och allt känns bra.

MVH

Men Henke då!Sluta genast med fuskeriet!!fuska ORDENTLIGT på lördagar och ge fan i maten de andra dagarna :D
Jag förväntar mig bilduppdateringar 1 gång/månad..så vi kan se att du gör som du ska :whipped: :D

Henke
2004-11-04, 11:24
Äh det är bara att inse att min karaktär suger, var tvungen att käka bea med pommes och fläskfile igårkväll, äter mer är gärna en rejäl laddning hägendaz, men vad fan, får väl bli ett par timmars extra cardio varje dag.

MVH

stridis
2004-11-04, 11:32
Nåja får kanske sluta med fuskeriet och skärpa mig annars blir man väl fototävlingens badboll.

Jag kommer väl bli fototävlingens absoluta klenis, så för mig får du gärna komma in som badboll ;)

Nä men att gå ner i vikt är väl ingen konst? Bara att röra på sig och undvika skräpmat. Själv så är man på halvbulk. Så jag kommer väl se ut som en mullig aids-patient när jag är klar.

ceflower
2004-11-04, 11:43
Fasen, jag deffar åt fel håll, mycket irriterande, efter flera veckors tortyr har jag gått upp i vikt, vilket skit, startade på 109 för ca en månad sedan och väger nu 109.25.
Nåja får kanske sluta med fuskeriet och skärpa mig annars blir man väl fototävlingens badboll.

Såja nu har jag skrivit av mig och allt känns bra.

MVH

:D jag ökade 3kg under min 2månaders-deff.. men så minskade midjan med nästan 5 cm också :thumbup: