handdator

Visa fullständig version : Höjden av lathet ?


ölobrännvin
2004-11-03, 20:31
Är att lägga i kyckling fileerna direkt i spaggeti grytan och låta det koka tillsammans för att slippa steka skiten..... eller vad tror ni ?

:smash: :eating: inte glömma smilisarna nu...

Halldin
2004-11-03, 20:34
Höjden? Tsk.

Akta så du inte får fel färg på kycklingen nu. :smokin:

Fisen
2004-11-03, 20:39
Lägg dem på en plåt i ugnen och häll över lite olja + luffarkryddor :kickass:

Dipshit
2004-11-03, 21:52
Härrägud!! "Kokt höns" blir man ju traumatised av!! Skolmat.. :(

Stekt/grillad kycklingfilé däremot! Står gärna och steker ett tag!

s_himself
2004-11-03, 22:05
Härrägud!! "Kokt höns" blir man ju traumatised av!! Skolmat.. :(

Stekt/grillad kycklingfilé däremot! Står gärna och steker ett tag!


Håller med! Fy fan, tror aldrig jag rörde skiten :(

Halldin
2004-11-03, 22:16
Härrägud!! "Kokt höns" blir man ju traumatised av!! Skolmat.. :(

Stekt/grillad kycklingfilé däremot! Står gärna och steker ett tag!
Kokt höns i currysås med ris var en av de godaste rätterna på skolan jag gick på. :thumbup:

raZmus
2004-11-03, 22:19
Hade en kille från Singapore i min korridor när jag bodde i Linköping. Kokt kyckling stod på hans meny varje dag, flera gånger!

Hades
2004-11-03, 22:23
Kokt höns i currysås med ris var en av de godaste rätterna på skolan jag gick på. :thumbup:
Håller med, det var döfint. (Och jag gick på samma skola som s_himself :D)

raZmus
2004-11-03, 22:26
Ontopic: Historien om studenten i Linköping som satte makaroner i badrummet och började spola varmvatten på dem på morgonen så de var klara framåt lunch. Bostadsbolaget var inte så glada på honom! Höjden av lathet?, mja snarare ganska kreativt ;)

abjorn
2004-11-03, 22:28
allvarligt... makaroner tar fan 3 minuter att koka :D Jag som tycker jag är lat som använder min tvättbag som garderob och golvet som tvättkorg ;)

Zodd
2004-11-03, 23:13
Lägg dem på en plåt i ugnen och häll över lite olja + luffarkryddor :kickass:

:thumbup:

bosse_brutal
2004-11-03, 23:29
Kokt höns i currysås med ris var en av de godaste rätterna på skolan jag gick på. :thumbup:

Vi får aldrig hönsgryta i våran skola, det är snarare nån gammel sleten tupp dom har hackat upp och kokat, är fan som att tugga tuggummi.

Einar
2004-11-04, 00:30
Jag hade en korridorare i Ronneby som brukade stoppa in en plåt med pommes i ugnen och sen lägga en djupfryst snitzel ovanpå pommesen. Han sa att det funkade skitbra om man hade lite tid. :D

ceflower
2004-11-04, 11:42
Hade en kille från Singapore i min korridor när jag bodde i Linköping. Kokt kyckling stod på hans meny varje dag, flera gånger!

Jag har ett dussin (well.. två st iaf. MÄN!) indier som bor i ett 18kvm stort rum här i korridoen. Varje dag och natt luktar det curry i köket, plus att de har en förmåga att koka kycklingklubbor VARJE DAG! Gah, jag irriterar mig.