handdator

Visa fullständig version : T-train


T-train
2004-11-02, 22:12
har satt igång projekt, ÖKA i massa igen..får se hur det går(gick inte så bra när jag försökte för ett par veckor sedan, men nu är det nya tag). Idag har jag lyckats klämma i mig 4000 kcal o tränat styrka i ca en timme(ingen kondition) ..Så här ser jag ut idag :)

Supercharger
2004-11-03, 08:46
Ser bra ut! Bra armar.

Har du några sats att dela med dig av?

Lycka till med bulken :thumbup: coh håll oss uppdaterade!

mvh/Daniel

T-train
2004-11-03, 08:51
Ser bra ut! Bra armar.

Har du några sats att dela med dig av?

Lycka till med bulken :thumbup: coh håll oss uppdaterade!

mvh/Daniel


Sats?

Tack, jag äter o äter o sedan äter jag en hel massa till.
I will!


/T

Supercharger
2004-11-03, 09:04
Sats?

Tack, jag äter o äter o sedan äter jag en hel massa till.
I will!


/T


Haha! Stats ska det vara. Längd, ålder, hur länge har du tränat osv...

tinus
2004-11-03, 09:34
Ser bra ut tjejen!! :thumbup:

Ska bli spännande att följa detta projekt!

T-train
2004-11-03, 09:51
Haha! Stats ska det vara. Längd, ålder, hur länge har du tränat osv...

Aaa...kom på att det kanske var det du menade*s*

Längd: 170 cm
Vikt: 60 kg (2004-11-01)
Ålder: Hallå jag är kvinna :insane: Men okej då...32 :naughty:

Tränat styrka sedan 2001-12

Träningsbakgrund: Tränade redskapsgymnastik tills 21 års ålder (men tränade även styrka o friidrott under den här tiden.) La sedan av med den mesta träning men red o tränade yoga åren innan 2001.

Mvh: T-train

T-train
2004-11-03, 10:02
Ser bra ut tjejen!! :thumbup:

Ska bli spännande att följa detta projekt!

GULLO! :) Ja, det här projektet är det jag minst trott på...men det beror på att jag gjorde ett försök för ett par veckor sedan och gick NER i vikt :confused: istället. Men nu gör jag ett nytt, får se till att uppdatera med bilder o status en gång i veckan.

T

mystic[-_-]
2004-11-03, 11:38
4000 kcal bra jobbat :thumbup: Mat är livet lycka till med bulken :eating:

Zakath
2004-11-03, 11:43
Snygga bilder, men det ser ut som att latsen behöver sig en ordentlig genomkörare, och benen ser man inte mycket av :(

Lycka till!

T-train
2004-11-03, 11:46
Snygga bilder, men det ser ut som att latsen behöver sig en ordentlig genomkörare, och benen ser man inte mycket av :(

Lycka till!

Japp, stämmer bra. Har en bäckenskada som ställer till det för utvecklingen av bak, baksida lår o just lats. Men det har börjat att bli progress där med, efter 3 års kämpande. :thumbup: Därför helbilder nu, innan har det inte varit någon mening.

Danke!

mini_Arnold
2004-11-03, 11:47
Ser bra ut!

Vad tar du i böj? :D

Edit: Såg ditt inlägg nu.. klantigt skrivit av mig.

T-train
2004-11-03, 11:52
Ser bra ut!

Vad tar du i böj? :D

Edit: Såg ditt inlägg nu.. klantigt skrivit av mig.

Ingen fara! Jag har ju inte direkt skrivit mitt livs historia o lite får man tåla, eller hur;-)

Men kort: För tre år sedan hade jag ingen känsel i höger ben o var sängliggande! Har varit en lång resa..Vill man läsa fulla storyn får man köpa Fitnessmagasin i början på nästa år..eller Allas (ja, pinsam tidning*s*). Annars tror jag den korta versionen duger*s*

mini_Arnold
2004-11-03, 11:59
Ingen fara! Jag har ju inte direkt skrivit mitt livs historia o lite får man tåla, eller hur;-)

Men kort: För tre år sedan hade jag ingen känsel i höger ben o var sängliggande! Har varit en lång resa..Vill man läsa fulla storyn får man köpa Fitnessmagasin i början på nästa år..eller Allas (ja, pinsam tidning*s*). Annars tror jag den korta versionen duger*s*

Aiight.

Du förstod säkert men jag syftade på att din bakdel såg ut som den varit med om en del knäböj :)

Antar att det blivit bättre så fortsätt så.

Peace

T-train
2004-11-03, 13:21
Aiight.

Du förstod säkert men jag syftade på att din bakdel såg ut som den varit med om en del knäböj :)

Antar att det blivit bättre så fortsätt så.

Peace

*ha,ha* det var snällt! Men som du säkert förstår så är min knäböj ytterst blygsam viktmässigt*s* kör den oftast på vipp-platta utan extra vikter. Stabiliserar bra! Så antar att det är dragmaskinen som jag sätter fast foten i o sparkar bakåt som börjat ge lite utdelning..nu hoppas jag bara på att det ska ta sig mer i bak, lår o lats-muskulaturen också.

Japp, det har det!:)

T-train
2004-11-09, 18:52
har resulterat i...*buuuurp* ca 1 kg uppgång..helt sjukt att jag ska behöva ligga på 4000 kcal för att lägga på mig...men..det sjukaste av allt är HUR mycket jag måste äta..Jag ger upp även denna gång :em: ..mår pyton av att äta så här mycket o ofta. Är konstant mätt..fattar inte hur andra gör för att lägga på sig..jag kan inte äta mer än jag är hungrig sas..Känns inte hälsosamt. MEN på den positiva sidan måste jag säga att ett kilo i uppgång gjort susen på min energi..känner mig starkare o piggare än på länge.. :bpump: Så..i överätande förblir jag en looser.

/Tess

Shadow Warrior
2004-11-09, 19:19
Ser bra ut... men är inte kallorie intaget för höggt? Du väger mindre än mej (samt är tjej) men äter 1100kcal mer än mej....

T-train
2004-11-09, 19:22
dagar på 3500 kcal/dag o gick inte upp ett gram..så då höjde jag.

Sverker
2004-11-09, 20:11
Att våga är att vinna :devil:


4000 kcal är mycket mat, för en dam är det ännu mer.

Vad tänker du använda din nya massa till ?
Tävla i byggning ?

Dalì
2004-11-09, 20:14
4k calories!????? Ofattbart mycket för en tjej. Men, kan du inte vara vänlig och skriva upp vad du äter under en dga?

T-train
2004-11-09, 20:52
Att våga är att vinna :devil:


4000 kcal är mycket mat, för en dam är det ännu mer.

Vad tänker du använda din nya massa till ?
Tävla i byggning ?


Nä..gick ner lite väl mycket av mig själv..o ville vända spiralen..kände mig matt helt enkelt. O första försöket gav inget..nill, nada..

T-train
2004-11-09, 21:25
4k calories!????? Ofattbart mycket för en tjej. Men, kan du inte vara vänlig och skriva upp vad du äter under en dga?

Här får du min matdag idag...då kommer du förstå att jag inte mår så bra idag;-)..men jag uppskattar att testa saker..för att se vad som händer..själv

Apelsinjuice 0,8 glas 150g
Fullkornsbröd 8 skivor 240g
Bregott mellan 4 teskedar 20g
Skinka kokt el rökt (i s 8 skivor 120g
Havregrynsgröt kokt 2 portioner 300g
Ägg (även kokt) 2 stycken 120g
Banan 2 stycken 200g
Cashewnötter 2 dl 108g
Äpple med skal 1 styck 120g
Pizza Capricciosa 1 styck 401,1g
Caffe latte (kaffe latte) 4,4 koppar 830,3g
Potatismos 1,3 portion 199,5g
Krögarköttbullar Felix 15 stycken 127,5g
Fullkornspasta kokt 1 portion 200g
Matlagningsyoghurt 7 msk 105g
Stekt kalkon 0,2 portion 99,4g
Olivolja (matsked) 1 matsked 13g
Smör normalsaltat (matske 1 matsked 15g
Ketchup 1 matsked 15g
Blomkål gratinerad 1,5 portion 150g
Paprika gul (hel) 1 styck 100g

Glömde linfröna i gröten imorse..men..det här hamnar strax under 4000 kcal..o det säger sig självt att det inte är sunt att äta så här..men..nu vet jag hur det är att "bulka" eller vad man vill kalla det. Finner det svårt att gå upp i vikt på enbart mat som är sund..blir helt enkelt för mätt.

Fördelningen är: Fett 30%, Kolhydrater 55% och protein blygsamma 15% (men petar ändå i mig en hel del protein)

/T-train

hampaN
2004-11-09, 21:32
oj oj oj det är mycket mat :eating: :eating: :eating:

mini
2004-11-09, 21:56
Varför inte prova att äta så mycket mat du tycker är behagligt och sedan fylla på med tex nötter eller annat energitätt livsmedel? Ett par msk olja? Eller något viktökningspulver? Lycka till, kommer bli kul att följa!