handdator

Visa fullständig version : Träna i San Andreas??


BigDaddy
2004-11-02, 09:31
Tjena, vet ni hur man får muskler i GTA San. Och när vet man när man ska äta, är det bara gå in i pizzaaffärerna o käka hursomhelst?

toppe
2004-11-02, 10:41
när man har spelat ett tag får man ett samtal från en av polarna som säger att man är spinkig och behöver träna, då kommer gymmet att aktiveras, när det gäller maten så är det bara att äta vart som helst :thumbup:

Lasse Kongo
2004-11-02, 11:45
haha ja hade fullt i muskler relativt fort, så mitt gäng tyckte ja skulle spendera mindre tid på gymmet, en nackdel är att man blir lite långsammare dock.

Äter gör ja knappt aldrig så ja har alltid 0 i fett med :D

9 tatueringar tror ja min gubbe har, fett grym e han!

MacLeod
2004-11-02, 12:11
"Dålig" mat ska väl generera i att man mår sämre i spelet, är det inte så?
Har inte spelat det själv men kan passa på att fråga. Är det bra? Är det "dags-att-köpa-ny-dator-bra"?

Menigar
2004-11-02, 12:13
"Dålig" mat ska väl generera i att man mår sämre i spelet, är det inte så?
Har inte spelat det själv men kan passa på att fråga. Är det bra? Är det "dags-att-köpa-ny-dator-bra"?

Dags att köpa PS2 om något ;)

För det finns väl bara till PS2?

Loke
2004-11-02, 12:19
Hmm, så dom har alltså kombinerat GTA och the sims, eller? Låter som det... :rolleyes:

palme
2004-11-02, 12:29
Får jag extra cash kommer jag lätt fixa spelet, ser grymt ut.

Lasse Kongo
2004-11-02, 12:46
Har hört lite olika, men mellan 6-12 mån lär det tar innan det släpps på PC, ngn gång i sept 2005 har ja läst, kul, NOT!

Bara o köpa ett PS2 för fan, det här spelet är så sjukt bra så man inte kan förklara hur bra det är helt enkelt.

Bästa spel ja ngnsin spelet, sitter fan hemma i soffan o inbillar mig att ja är ngn crackrökande gansterneger för fan :smash:

Är inne på min andra flickvän i spelet nu, ju mer skit ja gör desto kåtare blir hon, kan meddela att hon spände fast mig i en ställning inne i ett hus o piska mig hahaha :whipped:

spas
2004-11-02, 13:46
Spelet är det roligaste jag lirat på en sabla massa år. Helt sjukt så stort det är och det finns verkligen tok mycket att göra. Sen är huvudpersonen helt makalöst cool tuff också =). Köp ett ps2 och ett ex. Ingen mening att vänta ett halvår och sen uppgradera sin dator med tanke på hur billiga konsolerna är idag.

Thell
2004-11-02, 14:51
är det nån som vet när det kommer till xbox ?

tejpis
2004-11-02, 15:59
Bara jag som tröttnade efter några timmar?