handdator

Visa fullständig version : var köper ni ert kreatin?


swarre
2004-11-01, 17:46
Var köper ni ert Kreatin? Måste beställa nytt och tänkte att någon kanske kunde göra grovjobbet åt mig genom att föreslå en bra sida som man kan köpa ifrån, gärna större förpackningar...

JJ
2004-11-01, 17:47
http://www.kolozzeum.com

muskelbyggarn
2004-11-01, 18:46
Blir lika makalöst förvånad varje gång dessa inlägg dyker upp. Tittar folk inte på vad internetsidorna innehåler? Är det verkligen inte uppenbart att det finns en e-butik här?

:smash:

Herkulez
2004-11-01, 19:19
Blir lika makalöst förvånad varje gång dessa inlägg dyker upp. Tittar folk inte på vad internetsidorna innehåler? Är det verkligen inte uppenbart att det finns en e-butik här?

:smash:
håller med, som den där pdaddy han fattar verligen noll :smash:

swarre
2004-11-01, 19:37
Handlar ni enbart på kolozzeum om ni handlar på nätet? Själv brukar jag prova lite olika ställen, lite variation :)

Knäböj
2004-11-01, 19:40
Blir lika makalöst förvånad varje gång dessa inlägg dyker upp. Tittar folk inte på vad internetsidorna innehåler? Är det verkligen inte uppenbart att det finns en e-butik här?

:smash:
Han undrade vart vi köper vårat kreatin. Jag köper det inte hos Kolozzeum,det gör nog inte alla forummedlemmar heller. Tycker det är jättebra med ett forum som drivs av en webshop men stora förpackningar med kreatin,som han efterlyste,finns på andra ställen också. Kanske billigare *host* också vad vet jag :em:

Edit:fast det är ju lite svårt att svara något annat än just Kolozzeum då länkning till andra butiker är strängeligen (förståeligt) förbjuden,så liite konstig är nog frågan ändå...

z_bumbi
2004-11-01, 19:45
Eftersom man blir varnad för länkning till en annan webshop vore det ju inte så smart att besvara grundfrågan i den här tråden genom att länka, inte heller genom att rabbla upp alla webshopar man kan komma på då vi nog inte skulle uppskatta det heller...