handdator

Visa fullständig version : Dumt att deffa när jag blivit frisk?


Metal_boy_
2004-10-31, 21:32
är sjuk nu...börjar bli bättre men jag har inte knapt kunna druckit utan att spy och nu dag 3 har jag fått behålla det lilla jag stoppat i mig...känner att jag lär ha tappat en hel del vättska nu under sjukdomstiden och jag undrar efter som min deff skulle börjat i samband me träningen nu den här veckan om det ändå är en bra idé?? eller ska jag ligga kvar och tuta de veckor som de brukar ta att komma tillbaka i föredetta vikt och styrka innan jag drar igång?? är osäker som fan på vad som är bäst sen när jag blivit frisk

Nadja
2004-10-31, 21:40
Jag skulle väntat minst en vecka tills din kropp normaliserat vätskebalansen samt att du har fått lite kraft i kroppen igen! Bättre att vänta lite än att börja deffa och kanske bli sjuk jättesnabbt igen.

När jag haft magsjuka väntar jag ca 7 dagar innan jag kör cardio igen. Det är inte kul men samtidigt är det ganska meningslöst att träna när kroppen inte är fit for fight. Visst, detta handlar enbart om träningen men jag "tror" nog det är minst lika viktigt att vänta om man tänker sänka energiintaget. Hälsn Nadja

Frazze
2004-10-31, 21:58
Håller med föregående alare, vänta en/ett par veckor i alla fall.

Metal_boy_
2004-10-31, 22:03
ok tackar...då får det bli så :thumbup: