handdator

Visa fullständig version : Gta Sa!


Lasse Kongo
2004-10-28, 17:02
Ännu en tråd, nu är det under 6 timmar kvar tills det släpps, så hur många har vi som kommer köpa spelet inatt 00:01?

Själv så vet ja att ja får det när ja fyller år om ca en mån, men så länge kan ja inte vänta har ja kommit på.

Var nere på stan o snacka med en lirare i gameaffären, detta är nog bland det största i konsolvärlden hitills, tror inte den hype har funnits för ngt annat spel i konsolvärlden ngnsin.


http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=18937 här är en rolig tråd, känner igen mig själv lite haha.

Buckethead
2004-10-28, 17:29
Själv så blir det att vänta tills den kommer på PC.
Har jag förresten nämnt att Axl Rose kommer vara DJ på radiostationen K-DST i spelet. Bara det gör det värt att köpa spelet. :kickass:

Chris
2004-10-28, 17:35
Har drygt en vecka kvar innan jag får mitt chippade ps2. Så jag väntar...

rusholme
2004-10-28, 17:43
Har spelat förhållandevis intensivt sedan jag brände ut det häromdagen (har förbeställt ett ex, men kunde inte hålla mig). Är väl träningen som håller kvar en i verkligheten i nuläget. :) Har nått San Fierro (andra staden) och efter en viss besvikelse i början (förmodligen på grund av hutlöst höga förväntningar) så har gameplay bara växt mer och mer. Har f.ö klarat omkring 20% av storyline (går att kolla) trots säkert 20 timmars spelande! God hållbarhet med andra ord.

spas
2004-10-28, 18:13
Ska in i stan och köpa det om 5 timmar :D

Ni som snott spelet får gärna låta bli att skriva något om innehållet tills dess.

spas
2004-10-28, 20:00
3 timmar kvar. Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh

mmartin
2004-10-28, 20:37
ska det vara så grymt verkligen? jag har en ps2:a men inte spelat nått på länge.. kanske vore värt ett inköp?

Lasse Kongo
2004-10-28, 20:52
tragiskt fattiga människor, ett sådant här lir skall innhavas orginal, o japp, ja har snackat med ett par som fick spelet idag, det är bäst :cheers:

spas
2004-10-28, 21:22
Det är inte direkt troligt att du "crackar" skiten själv, mer att du laddar hem det. Känns trevligare att köpa saker, även om jag själv laddar hem filmer och musik så rekommenderar jag inte andra att göra. Det är inte "coolt" att ladda hem saker, coolt är det att kunna köpa saker.

:thumbup:

mini_Arnold
2004-10-28, 21:32
Alltså jag har inte käkat på nån timme men jag crackar alla mina köpta spel :)

tejpis
2004-10-28, 22:11
Ska spela det imorgon, brorsan har förhandsbokat men han åker in och köper det imorgon på förmiddagen.

spas
2004-10-28, 23:29
GAME ON Biatches :D

Ingen sömn inatt.

Zodd
2004-10-28, 23:33
Jag har beställt en Tshirt, väntar tills spelet kommer till PC.

CyberHamster
2004-10-29, 10:12
När jag skulle köpa det va det slut men så blev man lite glad när man kom hem och farsan sa att han hade köpt det . Jag typ "Wtf sen när köper du TV-spel" Visade sig att han hade smyg spelat gta 3 och Gta VC på mitt ps2 när jag var borta hos flickan :D

Chris
2004-10-29, 10:26
När jag skulle köpa det va det slut men så blev man lite glad när man kom hem och farsan sa att han hade köpt det . Jag typ "Wtf sen när köper du TV-spel" Visade sig att han hade smyg spelat gta 3 och Gta VC på mitt ps2 när jag var borta hos flickan :D

Haha... men nu vill vi höra! Lever det upp till hypen?

CyberHamster
2004-10-29, 10:31
Jag har tyvärr inte hunnit ens kolla på det eftersom jag kom hem väldigt sent och började jobbet kl 08:00 och inte kommer vara hemma förens på tisdag kväll. Så då kommer jag nog skriva lite om det

Jense
2004-10-29, 14:14
han röker bara havannah cigarrer.. ja det är så dyrt. finns havannah för 45 spänn i sverige. det är inte förbjudet här som många tror.. bara en notis =P

Munter
2004-10-30, 13:02
Det här spelet är farligt. Igår på gymmet var det ghettoslang genom hela passet, folk tittade snett. Börjat ha bandana (blåa och röda, bloods and crips) medans vi spelar. Idag på ICQ: U a bamma or a baller, dawg? Play sum V-G!? Cause ma biotch is outta here so we can pass the blunt all day nigga`.. Börjat kalla flickvännerna för bitches & hoes o.s.v...Word. Cool nigga`. U have the swolles man. U no swanson, A cum and help ya wid sum shiselal! ... vart kommer det här sluta.

Köttbullen
2004-10-30, 15:14
Det här spelet är farligt. Igår på gymmet var det ghettoslang genom hela passet, folk tittade snett. Börjat ha bandana (blåa och röda, bloods and crips) medans vi spelar. Idag på ICQ: U a bamma or a baller, dawg? Play sum V-G!? Cause ma biotch is outta here so we can pass the blunt all day nigga`.. Börjat kalla flickvännerna för bitches & hoes o.s.v...Word. Cool nigga`. U have the swolles man. U no swanson, A cum and help ya wid sum shiselal! ... vart kommer det här sluta.

förjävligt