handdator

Visa fullständig version : Vad drömde ni i natt?


Sidor : [1] 2 3 4 5

Slartibartfast
2004-10-28, 13:26
Kommer ni ihåg?

Jag drömde att Grahn och jag körde ikapp på moppe. Min var astrimmad, så jag vann. Sen hade jag sex med Madonna (skulle aldrig falla mig in i verkliga livet).

King Grub
2004-10-28, 13:29
Jag drömde att jag stod och stekte korv, men när jag tittade ner i stekpannan var det mina egna fingrar som låg där. :(

Chris
2004-10-28, 13:31
Jag drömde att jag stod och stekte korv, men när jag tittade ner i stekpannan var det mina egna fingrar som låg där. :(

HAHAHA!! Grub is a canibal!! :D

Själv minns jag inte vad jag drömde inatt, men igår var jenna jamesson med. :naughty:

Halldin
2004-10-28, 13:34
Jag drömde att jag stod och stekte korv, men sen insåg jag att det är suboptimalt och vaknade. :(
:thumbup:

Jag kom ihåg vad jag drömde imorse men inte nu. :MrT:
Återkommer om jag kommer på vad det var. :rolleyes:

TCOG
2004-10-28, 13:38
drömmer inte mycket ;)

men jag fattar inte hur folk kan drömma om folk som hänger på det här forumet, ni har fäst FÖR mycket vid kolo.

HellCat
2004-10-28, 13:38
Drömde att jag hittade en av mina vänner medvetslös o fick åka in med honom till akuten.. :(

Slartibartfast
2004-10-28, 13:42
drömmer inte mycket ;)

men jag fattar inte hur folk kan drömma om folk som hänger på det här forumet, ni har fäst FÖR mycket vid kolo.

En natt för en tid sedan drömde jag att jag låg i sängen med Jarod och löste korsord. :D

Halldin
2004-10-28, 13:48
Jag har drömt att jag gick och snackade med King Grub i Norrtälje men insåg att det var en dröm när jag såg att hans hår var för kort. :smash:
Som tur är har jag inte drömt nåt liknande igen. :D

kim
2004-10-28, 13:48
Vet inte vad jag drömde då jag aldrig kommer ihåg vad jag drömmer men det va antagligen nått trevligt då jag vaknade och va hård.

MacLeod
2004-10-28, 14:10
Drömde att lakanen var blöta av febersvett, hade en t-shirt på mig som oxå den var genomblöt av svett. Vaknade, kastade argt av mig t-shirten på golvet och förstod att det var sant.

tejpis
2004-10-28, 14:19
Jag drömde att jag var på kanottävling med Jean Grey och Scott från X-Men.

Fangface
2004-10-28, 14:39
Drömde att Färjestad vann Stanley Cup... :D

...men jag nöjer mig med vinst över Malmö ikväll...

Zodd
2004-10-28, 14:52
Som den nörd jag är (;)) drömde jag att jag befann mig på rymdskeppet Voyager från Star Trek, vi blev attackerade av ett okänt skepp med överlägsen teknologi. Hamnade tillslut på deras planet som fånge, försökte kasta sten/porslin på dom, bra ide eftersom dom var robotar :rolleyes:. Tillslut iaf så hamna jag i en rollercoaster tillsammans med Milhouses (från simpson) mamma och pappa, tydligen var pappan en robot-kopia och den riktiga pappan hade dött, Milhouse som befann sig i ett gökur vid sidan om stack fram huvudet ibland och skrek "pappa".

mini
2004-10-28, 14:59
Tre nätter i rad har jag drömt drömmar som går ut på att jag inte kommer fram dit jag ska. Jag missar bussar, pulsar i djupsnö och blir inlåst på bensinmackar. Tror det är tentaångesten som gör sig påmind.

JustinCredible
2004-10-28, 15:03
ouuf jag drömde att jag var grym på att dansa! Jag gjorde robotwalk, moonwalk, sideslide osv... och filmade det och la upp det på ebaumsworld.com :) och alla la upp filmen på forum och tyckte jag var grym. Har drömt det två ggr nu.

scudmissile
2004-10-28, 15:08
Jag drömde att jag satt i min säng och så helt plötsligt flög fönstrena upp och det kom en fet vind med iskall luft. För att få luften att sluta var jag tvungen att framkalla en eldboll med hjälp av magi (det var ju en magiker som hade gjort så den kalla luften kom) men jag lyckades inte då sprutade det in massa torkade löv. Sen skrek morsan från köket då gick jag dit och där var magikern och han hade gjort så det var massa lera överallt. Sen lyckades jag med den där eldbollen. Men sen kom han tillbaka och så kommer jag inte ihåg mer av delen.

Sen drömde jag också att jag och min vovve var på vårt gamla landställe i vedbon där det spökade, it was creepy.

Zodd
2004-10-28, 15:08
men jag fattar inte hur folk kan drömma om folk som hänger på det här forumet, ni har fäst FÖR mycket vid kolo.

Jag har drömt om King Grub minst en gång, men då var han bara 165cm.

Numero1
2004-10-28, 15:10
Att jag var Ronnie Coleman!

Grahn
2004-10-28, 15:12
Grub....det finns ännu tid att fly och skaffa ny identitet innan de hittar dig! :D

Gabber
2004-10-28, 15:25
jag vet inte om jag drömde eller inte, kommer inte ihåg nånting men jag vaknade och drämde till med all kraft min fru i hucudet med högerarmen. typ att den fick fnatt och jag slog bort någonting i luften som inte fanns där m.m.

hon har fortfarande ont i nacke och huvud :)

ErikWrestlingFreaket
2004-10-28, 15:38
Jag undrar hur mycket av det här som är sant :D

Big Al
2004-10-28, 15:52
...att jag var på OBS å köpte senap (har tänkt ha det på skinkmackan på lördag) å en Marabou mjölkchoklad! :eating: :insane:

kelk
2004-10-28, 16:36
Senaste drömmen som jag kom ihåg var iallafall att jag var utomlands och gick på något torg. Plötsligt så var alla borta och mörkret kom och tog mig :-(

blekfet2
2004-10-28, 17:06
själv drömde jag att jag skulle på ett möte, vandrade i en korridor å upptäckte då att jag hade florsocker över min svarta tröja...och när jag försökte borta bort skiten kom det bara fram på ett nytt ställe....man är fan inte frisk =)

ölobrännvin
2004-10-28, 17:15
Jag hade en väldigt sjuk dröm att min sambo knullade med sin lillebror i direktsänd tv, fyfan vad arg jag var och vad äckligt sen då men det fanns en jättebra förklaring till varför dom gjorde det........skumt...det var svt som sände det.. :confused:

tristan
2004-10-28, 18:24
jag drömde att jag och min moder var vid en båthamn. Vi paddlade ut en bit på sjön, mamma i en stor träbåt och jag på en frigolitbit som hela tiden krympte och tillslut bara var omkring 10*10cm (jag stod på knä på den). När vi skulle kliva upp på land igen så paddlade jag fram till en träbåt. Jag drog undan frigolitbiten och försökte häva mig upp i båten, som tippade och ett rep drogs, eller liksom kom runt min hals så att jag tvingades under vattnet. Mamma försökte lite halvhjärtat vrida tillbak båten men klarade det inte. Jag minns att jag kände mig väldigt besviken på hennes insats samt en stor ångest av att dö.

Sedan vaknade jag och insåg till min lättnad och insåg att jag drömt.

muddler
2004-10-28, 19:17
själv så låg jag i dvala i stort sett hela natten, i gränslandet mellan vakenhet och sömn, då brukar jag drömma sjuka saker, så oxå idag, drömde att jag hade vaknat astidigt på morgonen och gick upp och kände mig förunderligt pigg, så pigg att jag bestämde mig för en morgonpromenad, på vägen ut, jag tog bakvägen ut av nån underlig anledning, och möter då ett lustigt följe, alla hade rödsprängda ögon och vampyrliiknande tänder, sedan kommer d en kille som tydligen är deras ledare, tyckte dom sa nått i stil med "father aquintas" lr nått han hade iaf en stort silverkors med en kedja i i handen, sedan gick jag ut och började gå min promenad, det konstiga var att det var sommar och sol och varmt ute så jag tänkte d här stämmer inte! och så ringde väckaklockan

hobbitar
2004-10-28, 20:08
För några dagar sen drömde jag att jag skulle leverera en väska med massa pengar till något ställe. När jag kom fram därtill parkeringen min bil stod började en skum gubbe plötsligt jaga mig, gubben gick och jag sprang men han kom ändå ikapp mig! Vet inte hur den slutade.....

Fangface
2004-10-29, 05:45
OT
Den värsta mardrömmen jag haft var på Cypern för 2 år sedan;
Blev sjuk ( ja, det berodde på för mycket alkohol och sol, och för lite vatten ).
Iaf så drömde jag att jag blev blind, och när jag vaknade såg jag fortfarande ingenting, blev helt hysterisk, och gick upp och virrade på rummet. Polaren sa att jag skulle gå och lägga mig igen, men jag fick ju panik. Då vaknade jag igen....
Jag hade alltså drömt att jag vaknade första gången.....
Men glad blev jag !

Slartibartfast
2004-10-29, 08:38
Jag hade en väldigt sjuk dröm att min sambo knullade med sin lillebror i direktsänd tv, fyfan vad arg jag var och vad äckligt sen då men det fanns en jättebra förklaring till varför dom gjorde det........skumt...det var svt som sände det.. :confused:

HA HA! Sånt suger.

En gång för länge sen drömde jag att jag gick till min polares för att hälsa på han. Jag träffade han i dörren på väg ut och han berättade att de hade haft massivt gangbang med min tjej igår och "Det var så kul att jag är på väg dit igen nu" :D

Grisen
2004-10-29, 09:19
HA HA! Sånt suger.

En gång för länge sen drömde jag att jag gick till min polares för att hälsa på han. Jag träffade han i dörren på väg ut och han berättade att de hade haft massivt gangbang med min tjej igår och "Det var så kul att jag är på väg dit igen nu" :D

Hahahahha! :laugh:

Chris
2004-10-29, 09:46
Ok, inatt blev det demonjakt på baksidan. Kom ihåg jag kunde flyga, och jag slogs med ett jättemonster på min baksida. När han var skadad så var ja tvungen o springa och hämta ett vapen i förrådet, men det var låst så jag sprang över till grannen, och nu kom min farsas hund och började jaga mig och sniffa mig i baken, så jag fick springa med ena handen på rumpan för att hålla bort hunden... jag fick tag på en spade i förrådet och kom tillbaks, men då hade demonguden lackat för jag tog för lång tid på mig...

Sen minns ja inge mer... men de hände en massa annat också, mest handlade de om superpowers, kommer ihåg ja flög i en helikopter över en stad också, och åkte ner på en fotbollsplan och klippte av huvudet på en åskådare med rotorbladen (precis som man kan göra i GTA), domaren blev fett sur och jag flög iväg...
OBS jag skämtar inte!

TheSQUAT
2004-10-29, 09:55
Tycker jag drömmer hemskt lite. Åtminstone kommer jag sällan ihåg nåt när jag vaknar. I natt drömde jag dock jäkligt skumt:

Jag sprang omkring i en gles granskog och vrålade "-KROSSA!!!.. KROSSSA!...KROOOSSA!" Jag var helt jäkla speedad och uppjagad! Himlen gick i lilafärgad ton. Skummast av allt var att flera granar hade SAAB-loggan, gripen ni vet, ett litet märke på stammen :MrT:
Sen var det lite andra skumma saker som dök upp såsom folk jag varken sett eller ens ägnat en tanke på säkert tio år....och nåt om att jag hade för trånga skor. :confused:
Småkul i alla fall. Mot slutet av drömmen var jag i själva drömmen fullt medveten om att det var en dröm. Jag betraktade bara allt utifrån med full vetskap om att jag drömde...men kunde ändå inte påverka nåt. Just den känslan har jag haft förut flera ggr när jag drömt.

Chopsuey
2004-10-29, 10:15
Drömmar som ofta upprepas är roliga...

När jag var mindre så drömde jag ofta att man ramlade i ett tokdjupt hål typ.
Efter ett tiotal ggr visste man alltid att det var en dröm då började man njuta av den svävade känslan istället tills man slog i botten. =)

En jag hade för något år sedan var lite matrix-inspirerad (blev typ jagad av en sån där agentgubbe), efter 2ggr förstod man såklart att det var en dröm, tyckte dock inte den var trevlig, så då resonerade jag såhär: Hur vaknar man från en dröm? Jo, man tar livet av sig. Så jag kastade mig ifrån närmsta tak.
Det jobbiga var att för varje gång jag hade drömmen så var det svårare och svårare att ta ihjäl sig själv så man vaknade.
Siste gången tror jag jag fick kasta mig ut från Stureskolan (i arboga där allt utspelade sig) 7 ggr innan jag kunde vakna.

*sick* ;D

Slartibartfast
2005-12-09, 13:39
Inatt drömde jag att jag skulle gifta mig. Jag hade på mig en turkosa kostym och stod framme vid altaret framför alla släktingar och vänner och väntade på bruden när jag fick panik och sprang ut ur kyrkan. Min mormor försökte hinna ikapp mig, men jag ropade till henne "Inte kan du springa med din höft". Sen körde jag iväg i en Grön sportbil för att finna mig själv ute på landsbygden. :D

J.Saarela
2005-12-09, 13:46
Kommer ni ihåg?

Jag drömde att Grahn och jag körde ikapp på moppe. Min var astrimmad, så jag vann. Sen hade jag sex med Madonna (skulle aldrig falla mig in i verkliga livet).


Du hade 60000cc och Granh körde handikapsmoppe.

Lallle
2005-12-09, 13:46
Jag drömde att jag hade köpt nya jeans, hade inte sett hur det såg ut bakifrån men framifrån såg det bra ut. Såg sen i en spegel att det var ett par extremt tajta och fula cheap monday jeans. hehe.

Piranha
2005-12-09, 13:59
Jag drömde om att jag åt en jättestor pizza .

Sen när jag vaknade var kudden borta.

Ungtuppen
2005-12-09, 14:03
Drömde att jag var huvudpersonen i något mystiskt/spökhax-spel

mangemani
2005-12-09, 14:08
jag drömmer aldrig utav nån konstig anledning.

Mago
2005-12-09, 14:23
Hade mina första kolo-dröm för några dar sen.
Jag drömmde att stötte på Cilia när jag åkte tåg. Smoking hot brunett?
Sen vaknade jag tyvärr innan något kul hann hända. :(

elan
2005-12-09, 14:28
Jag drömde om mina nya arbetskamrater (som jag i verkligheten träffade för första gången i går kväll på en festlig tillställning med mycket alkohol, vet inte om det var en bra eller dålig start på bekantskapen ;) ). Sedan tror jag att jag drömde om godis också, när jag vaknade trodde jag att det var lördag och dags för lördagsgodis. :D

MilkmaN
2005-12-09, 14:40
Senaste jag kommer ihåg var att jag var jäkligt arg på en kompis för att hon sprang runt i alldeles för kort kjol utan trosor under. Anledningen till min ilska var att hon bara retades. Vi hade klassråd om det hela som slutade med att läraren blev inlåst i ett skåp.

Metal_boy_
2005-12-09, 14:41
Har drömt mardrömmar ett par nätter i rad, men jag kommer inte ihåg vad.

rolf
2005-12-09, 15:14
Jag har svårt att minnas mina drömmar, men den senaste dröm jag minns jag har haft går ut på att jag och min plastbrorsa står i köket på morgonen. Jag skär bröd med en ganska stor kökskniv. Plötsligt får vi syn på en konstig lucka ute i hallen och går ner för trappan som fanns bakom luckan. Plötsligt är vi i en stor jordkällare och vi har båda två varsin yxa i händerna. Jag ser mig själv snett uppifrån när jag går runt där och kollar. Plötsligt kommer några konstiga stenfigurer (golems, ifall ni har spelat rollspel) upp från golvet och börjar anfalla oss. Vi hugger ner dem med våra yxor och det känns jävligt kul att slåss för vi är oövervinnerliga. När alla golems är döda blir de till konstiga kokonger och jag bestämmer mig för att döda min plastbror i brist på annat. Då vaknar jag.

Är jag våldsfixerad tycker ni? :D

_Larre_
2005-12-09, 15:27
Drömde att jag träffade en äldre, snygg tjej (säg runt 24-25).. åkte hem till hennes grymt stora lya, låg och myste.. sen ringde jag min flickvän. Hon var helt anti och sket i mig, då gick jag in och hade sex med tjejen..aaaall niiight loong! Ibland vill man sova i evigheter =(

Zerom
2005-12-09, 15:56
Drömmar som ofta upprepas är roliga...

När jag var mindre så drömde jag ofta att man ramlade i ett tokdjupt hål typ.
Efter ett tiotal ggr visste man alltid att det var en dröm då började man njuta av den svävade känslan istället tills man slog i botten. =)


När jag var yngre slutade ALLA mina mardrömmar så, att jag trillade ner i ett bottenlöst hål. Antar att det var bottenlöst iallafall, jag hann aldrig landa utan vaknade alltid direkt efter :)
Scenen kommer ifrån ett gammalt c64 spel...så skadad man är.

Min vanligaste mardröm annars är att jag försöker springa någonstans, eller ifrån något, men kan inte. Hela kroppen är jättetung och seg och jag kommer ingenvart :(

PetterT
2005-12-09, 16:10
Mardrömmar om att jag slarvat bort min ak5:a och befälen tror att jag snott/sålt den. Får duktigt med spö sen..

Lumpen var slut för 7 månader sen... ;)

Pingu
2005-12-09, 16:12
Minns inte vad jag drömde.

Karin drömde för ett tag sen att Darth Vader var hemma hos oss och städade :laugh:

Metal_boy_
2005-12-09, 16:12
Minns inte vad jag drömde.

Karin drömde för ett tag sen att Darth Vader var hemma hos oss och städade :laugh:


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAA AAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAA AAAAAAA :laugh:

Slartibartfast
2005-12-09, 16:13
Mardrömmar om att jag slarvat bort min ak5:a och befälen tror att jag snott/sålt den. Får duktigt med spö sen..

Lumpen var slut för 7 månader sen... ;)

Jag drömde regelbundet lumpendrömmar åtminstone ett år efter att jag muckat.

Grisen
2005-12-09, 17:37
Jag vaknade för några nätter sedan med en jättestor kudde vid min sida, som när jag gick och la mig låg några meter från sängen. Ganska läskigt faktiskt.

Lasse Kongo
2005-12-09, 18:47
haha, detta är ingen dröm men fyfan va sjukt det var, hände för flera år sedan.

Mitt i natten så får min sambo tag i min hand, och känner liksom på den som typ "VAD ÄR DET HÄR" sen tar hon tag i den hårt och tittar på handen och skriker AAAAAAAAAAAAAAAAH! Varpå jag vaknar till, hoppar upp ur sängen och ställer mig vid sängen och pekar på hennes hand och skriker som en dåre, sen lägger vi oss båda och sover igen, det var så sjukt.

Haha, en annan gång vakna ja helt kallsvettig och skrek: TA BORT ORMEN TA BORT ORMEN FÖR FAAAAN, min sambo: lugn,det finns ingen orm här. TA BORT ORMEN TA BORT ORMEN!!! skriker jag, och hugger med min macheta! jag trodde verkligen det var en orm i sängen.

Men min sambo hajja läget och spela med och sade att hon har tagit bort ormen ur sängen, då somna jag om....

Inga drömmar, dock sjukt haha.

Berge
2005-12-09, 19:04
Drömde att morsan fick för sig att hon skulle spöa på mig så hon jaga mig ett tag för att sedan stå och frenetiskt bitchslappa mig *screwy*

HenrY
2005-12-09, 19:35
haha måste berätta om en händelse för några år sedan!

jag hade då en våningssäng, som var så hög så att den var en halvmeter från taket. En natt vaknade jag mitt i natten, och började fundera varför jag låg åt andra hållet än vanligt, dvs med huvudet där jag brukar ha fötterna.
Tänkte väl att jag bara måste bytt sida. Det läskiga var när jag upptäckte att jag hade ändrat absolut allt i sängen, dvs så att kudden var där jag hade huvudet, täcket låg åt rätt håll! Dvs med hålet där man stoppar i täcket var vid fötterna.... Detta hade jag gjort i sömnen, eller så hade aliens gjort det!

Men hur i helvete hade jag gjort det när det enbart var en halvmeter upp till taket?! *screwy* *screwy* Förstår fortfarande inte...

Slartibartfast
2005-12-09, 19:38
En natt för nån vecka sen vaknade jag och upptäckte till min förvåning att det låg en negress bredvid mig. Jag inspekterade henne på nära håll och visst i fan var hon svarthårig med mörk hy. Jag låg en stund och tänkte hur det kunde vara möjligt då min tjej vanligtvis är vit. Sen började jag tafsa på henne.

Det var ju såklart min tjej hela tiden, men jag fick inte in det i huvudet. *screwy*

Lasse Kongo
2005-12-09, 19:39
En natt för nån vecka sen vaknade jag och upptäckte till min förvåning att det låg en negress bredvid mig. Jag inspekterade henne på nära håll och visst i fan var hon svarthårig med mörk hy. Jag låg en stund och tänkte hur det kunde vara möjligt då min tjej vanligtvis är vit. Sen började jag tafsa på henne.

Det var ju såklart min tjej hela tiden, men jag fick inte in det i huvudet. *screwy*

hade inte du drömt ngt om mig med, kmr inte ihåg va det var :D

Slartibartfast
2005-12-09, 19:41
hade inte du drömt ngt om mig med, kmr inte ihåg va det var :D

Jo, HAHAH! Vi skulle ta ett benpass, men vi kom aldrig igång för att jag måste fara och tömma ett utedass.

Kwon
2005-12-09, 19:42
Drömde att jag först såg en film med Nicholas Cage och King Grub, sedan lirade Pandora (o krejjer) med Lasse Kongo samtidigt som han läste ur en borttappad Arnold-intervju och till sist (innan jag vaknade svettig) försökte fixa en date med Slartibartfasts syster.

Det gick dock inte att fixa dejten me Slartis syrra, då hon ansåg sig för snygg och kräsen!

Måste tillägga att precis innan jag vaknade upp helt svettig så rusade Griip mot mig och skulle ge mig en [Propp]TM!

Lasse Kongo
2005-12-09, 19:46
Jo, HAHAH! Vi skulle ta ett benpass, men vi kom aldrig igång för att jag måste fara och tömma ett utedass.


haaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaa

Bönne
2005-12-09, 19:57
Senaste dagarna har jag har lite konstiga drömmar.

En natt drömde jag att en jättestor och aggressiv spindel trilla ner från taket rakt ner på mig i sängen, vaknar och flyger upp ur sängen. Förstår att jag drömt det ganska direkt, men lyfter ändå på täcket och kollar, samt ligger helt stilla för att se ifall något rör sig. Även inte ens då, var jag helt säker, förrens jag somnade på nytt.

Sedan drömde jag att någon tjej kom och väckte mig så ser jag till min förskräckelse att i bakgrunden så är en porrfilm igång, hon har inte sett detta. Minns inte mer än så.

Sedan bara nu i natt, så drömde jag att en jävla porrfilm var igång precis när jag vaknade, denna gången men riktigt hög volym. Wtf?

Ziso
2005-12-09, 19:59
Drömde att en polare hade jävlats med mig (minns inte exakt vad det var) och vaknade och var arg på han, när jag började fråga honom om det och han inte visste vad jag snackade om kom jag på att det vart en dröm! :em:

Deadlift
2005-12-09, 21:33
Drömde att jag satt i fängelse :furious:

scythe
2005-12-09, 21:40
Att jag nådde ner.

Rock'nRoll
2005-12-09, 22:58
Hadde en twistad jävla drömm. Bruce Willies var med och så hände massa läskiga saker. Minns inte så mycket.

Jense
2005-12-09, 23:29
minns min ... drömde att det va krig i min mun.. vaknade och hade smärta i tungan.. varför?

jag hade bitit mig i tungan i sömnen och antagligen drömt därefter, eller så krigade jag mot tungan... wtf, om jag hade tryckt till med tänderna så hade jag varit stum nu, eller iaf jävligt invalid.

Barkbiten
2005-12-09, 23:47
kommer inte ihåg det själv, men tjejen har vaknat flera gånger av att jag har kasta mig av och an och mumlat typ" nu kommer oljetråget, vi får inte bli tagna av oljetråget"
sen har jag drömt att jag är Conan

Tricklev
2005-12-10, 00:44
Att herkulez är en kissballong.

Nejdå.


När jag var liten drömde jag ofta att jag var i mina morföräldrars hus(dom bor på 8våningen i en lägenhet) och hoppade högst uppifrån, det var så jävla skönt.
Landningen hade en tendens att göra ondare, fast jag sprang upp efteråt och hoppade igen, det var askul. :thumbup:

Zerohero
2005-12-10, 12:00
jag hadeen riktigt jävlig natt. Tre mardrömmar på en natt :D

Först kom nån katt hem till mig. Sen började den atackera den bet i mig. Sen fick pappa hjälpa til att slå till den, Men den kom tillbacka och då slog jag med en spade på den typ 5min i mitt rum. *screwy*
Den dog och en man uppenbarar sig som säger att han förvandlades till den katten medan han kollar i en bok och säger att du lyckades döda mig men jag är tillbacks. Sne förvandlas han till katten igen. *screwy*

Sen börjar nästa mardröm. Jag drömmer att jag vaknar och jag hör en massa kusliga ljud och skratt och är rädd att nästa mardöm skall börja. Framför är enb skärm med yahoo sida *screwy* färdigt inställt på nån hemsk dröm. Jag försöker klicka mig bort. Sen vaknade jag

Den tredje drömnmen komemr jag inet ihåg så exakt, var inte lika farlig.

Lepras
2005-12-10, 12:18
shit asså, vaknade precis!
har drömt värsta spejcade drömmern.
drömde att det var en helt vanlig dag, sen blev det kväll helt plöttsligt o ja va på ett typ disco ellr nått,, då kommer värsta bruden fram, när hon kommer närmare ser jag att det är emma andersson,(robinson) haha,, världens blick rakt in i mina ögon,, sen byter det handling och vi är på gatan i världens slagfällt,, allt e trasigt on brinner o shit ,,. tup som i resident evil ellr nått,, o människorna runt om är zombies ellr vampyrer,, men själv blir man vöärsta matho o slås o har sig,, sen kommer emma tillbaka och ser helt förändrad ut,, hon har blivit biten,, men hon är typ superhet tycker jag så jag stoppar pistolen i munnen på henne och säger typ att hon får vara med mig om hon inte bits. sen helt plötsligt åker vi motorcykel förbi globen o hon har nästan inga kläder o jag ställer snuskig frågor om hur hon skulle reagera om jag tog av hennes kläder osv,, sen vaknade jag.. fuck..
sjuk dröm :cool:

Kwon
2005-12-10, 12:25
shit asså, vaknade precis!
har drömt värsta spejcade drömmern.
drömde att det var en helt vanlig dag, sen blev det kväll helt plöttsligt o ja va på ett typ disco ellr nått,, då kommer värsta bruden fram, när hon kommer närmare ser jag att det är emma andersson,(robinson) haha,, världens blick rakt in i mina ögon,, sen byter det handling och vi är på gatan i världens slagfällt,, allt e trasigt on brinner o shit ,,. tup som i resident evil ellr nått,, o människorna runt om är zombies ellr vampyrer,, men själv blir man vöärsta matho o slås o har sig,, sen kommer emma tillbaka och ser helt förändrad ut,, hon har blivit biten,, men hon är typ superhet tycker jag så jag stoppar pistolen i munnen på henne och säger typ att hon får vara med mig om hon inte bits. sen helt plötsligt åker vi motorcykel förbi globen o hon har nästan inga kläder o jag ställer snuskig frågor om hur hon skulle reagera om jag tog av hennes kläder osv,, sen vaknade jag.. fuck..
sjuk dröm :cool:

Man behöver ju inte vara drömtydare för att förstå att du gillar/tycker Emma Andersson är het! :thumbup:

Själv drömde jag att jag hade grapplingträning med Pauline på nån dojo och fick en örfil! (hade träffat hennes boobiez). :laugh:

(Man behöver ju inte vara drömtydare för att förstå....)

Lepras
2005-12-10, 13:02
Man behöver ju inte vara drömtydare för att förstå att du gillar/tycker Emma Andersson är het! :thumbup:

Själv drömde jag att jag hade grapplingträning med Pauline på nån dojo och fick en örfil! (hade träffat hennes boobiez). :laugh:

(Man behöver ju inte vara drömtydare för att förstå....)


:naughty: :D

DTH
2005-12-10, 13:05
Jag drömde en gång att jag var ute på picknick med King Grub nånstans. Han hade typ brunt kort hår i drömmen tror jag men minns ej säkert. Sen när jag skulle ta fram käk som Grub hade tatt med sig så märkte jag att han hade en påse med såna runda polarbröd. Jag blev förvånad och frågade: "Är det här verkligen optimalt?" Grub svarade bara "Ja" Och sen minns jag inget mer från den drömmen.


Och så drömde jag en annan gång att jag var ute nånstans här i stan men alla ställen va helt modifierade i drömmen. Tror jag var jagad av polisen eller nåt. Sen så kom jag till ett ställe på nån kulle eller nåt och Herculez o Piranha satt där o eldade eller nåt. Jag minns inte mycket från drömmen men jag tror dom var ganska tykna av sig hehe.

Kwon
2005-12-10, 13:07
Man behöver ju inte vara drömtydare för att förstå att du gillar King Grub och hans kunskaper... :laugh:

Sniggel
2005-12-10, 23:32
Kommer inte ihåg vad jag drömde senast men har några gånger haft en dröm där något obehagligt händer, antingen fysiskt eller psykiskt obehag, jag blir helt medveten om att ajg drömmer och att jag ligger i min säng med täcker över mig, men jag kan itne röra på mig, jag försöker med alla kraft att vända på mig eller att lyfta min arm, men inget händer förrän efter 10 sekunder.
Riktigt obehagligt :(

Cilia
2005-12-10, 23:43
jag drömde om att jag var mitt uppe i en framtidsverkstad
det jag hade "kurs" i i veckan. Det var hemskt.
Hade hoppats att det var över när jag smet efter lunch andra dagen ....

MasterChief
2005-12-11, 07:52
Att jag fick oralsex av min fru med picken nedkladdad i messmör. Allvarligt, jag börjar fundera på att sluta äta messmör.

Drfg
2005-12-11, 08:06
Kommer inte ihåg vad jag drömde senast men har några gånger haft en dröm där något obehagligt händer, antingen fysiskt eller psykiskt obehag, jag blir helt medveten om att ajg drömmer och att jag ligger i min säng med täcker över mig, men jag kan itne röra på mig, jag försöker med alla kraft att vända på mig eller att lyfta min arm, men inget händer förrän efter 10 sekunder.
Riktigt obehagligt :(

http://www.stanford.edu/~dement/paralysis.html
Har också det, första gången det hände var nog bland det hemskaste jag någonsin varit med om, får fortfarande rysningar när jag tänker på det :).
Öppnade ögonen och kunde inte röra mig alls, såg mörka skuggor runt mig och det kändes som jag svävade ovanför sängen.

Slartibartfast
2005-12-11, 19:00
Inatt drömde jag att jag hade en jädrans massa sex. Jag drömde också att jag var ute med ett gäng marinbiologer som hade märkt en haj som de kallade "pillesnopp" med en tag i tandköttet, så varje gång hajen bet i nånting så lämnade det ett avtryck där det stod "pillesnopp" *screwy*

Det blev också till att döda en massa zombies.

Kwon
2005-12-11, 19:21
Inatt drömde jag att jag hade en jädrans massa sex. Jag drömde också att jag var ute med ett gäng marinbiologer som hade märkt en haj som de kallade "pillesnopp" med en tag i tandköttet, så varje gång hajen bet i nånting så lämnade det ett avtryck där det stod "pillesnopp" *screwy*

Det blev också till att döda en massa zombies.

Standarddrömmen med andra ord! :D

Angel
2005-12-11, 19:40
att ja slickade Allan på magen

Kwon
2005-12-11, 19:41
att ja slickade Allan på magen

!

Du får satsa på å träffa honom "in teh flesh" på nästa Koloträff då! :)

Turn the Obsession into Reality! :thumbup:

BajareN
2005-12-11, 19:44
Jag drömde att jag var tillsamans med en f i iiiiiiiiiiiiiiiiiine brud, tyvärr vaknar man ju alltid upp ur koman och inser att man ligger där själv med lille Tååård som stolt spatserar mot skyarna!

Helena B
2005-12-11, 19:46
En dröm som återkommer hela tiden är att jag drömmer att jag har något framför mig. Tänk er att någon ställer sig väldigt väldigt nära er, så nära att det känns obehagligt. Den känslan man får av det drömmer jag. Fast i drömmen är det ingen som står nära eller någonting. Det är som någon trycker upp en osynlig hand framför ansiktet och man upplever obehag. Svårt att förklara men.

sp33dy
2005-12-11, 19:48
hmm senaste veckan har kung carl gustav puttat i mig från en träbrygga och hoppade därefter i efter för att dränka mig... ganska hemskt + lite standard sexdrömmar, inget spec.

Kwon
2005-12-11, 19:48
Brukar ofta drömma om Helena B.

Vi sitter i ett träd å så...

BajareN
2005-12-11, 19:49
Inatt drömde jag att jag hade en jädrans massa sex. Jag drömde också att jag var ute med ett gäng marinbiologer som hade märkt en haj som de kallade "pillesnopp" med en tag i tandköttet, så varje gång hajen bet i nånting så lämnade det ett avtryck där det stod "pillesnopp" *screwy*

Det blev också till att döda en massa zombies.

Har du någon sorts Penis-fetisch måntro??

BajareN
2005-12-11, 19:50
Brukar ofta drömma om Helena B.

Vi sitter i ett träd å så...

Berätta mer...

Frantic
2005-12-11, 19:52
för ett tag sen så drömde jag om att det snart skulle ske en invasion från rymden. På grund av det så sprang Pamela Anderson och Kid Rock runt på Karlstads torg och delade ut hemorojdsalva. Om vi använde den så skulle vi klara oss från invasionen

Fatalist
2005-12-12, 17:36
Jag hade sex med en tjej... sen slog jag henne och då fick hon limit-break typ.. Det var en konstig blandning av sex och RPG a la final fantasy 7

olwe
2005-12-12, 19:31
Jag hade sex med en tjej... sen slog jag henne och då fick hon limit-break typ.. Det var en konstig blandning av sex och RPG a la final fantasy 7

Donkey-punch?

Nejv
2005-12-12, 19:43
Flygplanskrasch, överlevde.

Ironbabe
2005-12-12, 20:04
Flygplanskrasch, överlevde.
SHIT!! Det drömde jag oxå :confused: Jag hamnade i en pool och överlevde..Vad betyder det tro?

Catstyle
2005-12-12, 20:21
SHIT!! Det drömde jag oxå :confused: Jag hamnade i en pool och överlevde..Vad betyder det tro?
Att om du någon gång är med i en flygplansolycka skall du hoppa ut och försöka landa på vatten! :thumbup:

Ironbabe
2005-12-12, 20:37
Att om du någon gång är med i en flygplansolycka skall du hoppa ut och försöka landa på vatten! :thumbup:
Intressant tolkning av dig.. Ska försöka komma ihåg den om jag råkar hamna i den situationen :thumbup: (tror jag ska hålla mig på marken ett tag till.. ;) )

Lasse Kongo
2005-12-13, 07:46
Fyfan, nu har jag drömt om ännu en kolomedlem, har ju drömt en om Herkulez...

Men inatt drömde jag om.... JENSE!!!!

Jag vet i fan va ja hade gjort där men Jense bjöd på frukost iaf, han åt gröt och visade sina enorma underarmar, Jag fick mackor och vitt vin till frukost.

Kommer inte ihåg så mycket av drömmen, men minns att Jense hade fint kök med jättefina köksluckor i ek, sen minns jag att jag fick spel på Jenses kaffebryggare, för den koka fast det inte var vatten i, det fräste som fan om den fast kontakten var inte i, fick spel på hans jävla bryggare, funderar på att köpa en ny åt han i julklapp haha

hobbitar
2006-07-03, 08:38
Jag hade en riktigt skum dröm i natt:

Jag drömde att jag opererade in silikon i brösten, inte så att det såg ut som tjejbröst utan så att jag fick större bröstmuskler. Jag köpte silikonet i någon affär sen var jag tvungen att forma det själv. När jag var klar med det skar jag upp hål vid sidorna av bröstet och förde in implantaten*screwy*

Cilia
2006-07-03, 08:42
Igår natt blev jag invaderad av pirater.
dom kom med båtar och sen så hoppade dom i land och härjade hela boplatsen. Naturligtvis bodde vi i tält och dom jagade, slog och våldtog sen satte dom eld på hela stället.

En helt naturlig och vanlig dröm!



I natt skulle jag ut och resa med jobbet. Jag var tvungen att ordna hela resan i sista minuten eftersom dom som hade hand om det inte hade fixat det och då blev det mitt ansvar. Dessutom var det i ett sammarbete med en annan organisation som är otroligt rörig så jag fick jaga omkring överallt och bara leta rätt på dom. Vi var 11 som skulle resa men efter att ha räknat igenom biljetterna hade jag bara 7.

Som vanligt kom vi aldrig fram.
Varför kommer man aldrig fram i drömmarna?

Angel
2006-07-03, 08:45
att ja slickade Allan på magen

Jösses, var ja full när ja skrev det där?

Karl_alfred
2006-07-03, 09:23
Jösses, var ja full när ja skrev det där?
Ja det kan man verkligen hoppas*spy*

Kurash
2006-07-03, 09:28
Jag drömde att hantverkarna som målade om min lägenhet hade flyttat ALLA mina grejer till en ny lägenhet som jag skulle bo i, som låg på 3:e våningen i ett hus i andra änden av stan. Dessutom utan att berätta det för mig, det satt bara en ny adress på dörren när jag kom hem. Jag vaknade precis innan jag fick reda på vad den nya hyran var. Men det var en fin lägenhet å andra sidan...

tenchi
2006-07-03, 09:36
jag har drömt om olja till automatlådan och bakaxeln. Köpte bara oljan till bakaxlen i drömmen, ingen till automaten och inga packningar. OMG!

Empe
2006-07-03, 09:39
Just nu kommer jag inte ihåg vad jag drömde. Men för en timme sen när jag vaknade så kom jag ihåg allt jag hade drömt. Antar att det var en trevlig dröm iallafall, kallingarna såg ut som ett tält.

rolf
2006-07-03, 13:36
Haha, fan, hade ju glömt bort denhär tråden.
Jag hade en rätt knepig dröm inatt, jag och några kompisar vandrade runt i en park någonstans på natten, och fick plötsligt för oss att vi skulle supa. Alla barer och klubbar var stängda men vi hade iaf med oss en kasse med bärs. Plötsligt kör en polisbil förbi och av någon anledning måste vi slänga oss ner i en snödriva (!) för att inte bli sedda. Jag frös som fan med mina shorts. Sedan börjar vi gå nerför en backe, och ser en kille som jag vet att jobbar på mc donalnds här i stan, och en annan kompis komma gående. Vi möter dem och går tillsammans ner för backen och nån lägger krokben för mig så jag ramlar ner för hela backen och skrapar upp benen utav bara helvete. Jag blir så förbannad att jag springer rakt framåt och skriker en väldans massa fula ord, sedan slutar drömmen med att vi sitter i en kompis kök och hans syrra säger att vi inte kan supa här eftersom alla sover på övervåningen.

*screwy*

userfriendly
2006-07-03, 13:49
shit, jag tror fan att jag drömde om kollo i går nat... nån vare... nån stor sak jag inte sett på bild :MrT:

High1ander
2006-07-03, 15:14
Att jag råna en bank, vi var 4st. Sen lämna jag kompisarna när jag hann först till bilen så körde chaffisen, trots jag skrek åt fanskapet att vänta in mina kumpaner! Sen var jag skitparanoid när jag var hemma att polisen skulle ta mig för kompisarna skulle challat. Så jag förklara för morsan att hon skulle ge fan i att öppna dörren om farbror blå skulle knacka på, för om de vill komma in så måste de ha papper eller nått, hon gick med på det...
Jag kolla ut mot vägen hela tiden för att spana efter polisbilar, och jag kände i drömmen hur jävla paranoid jag bara blev på en kvart, och morsan måste fan undra varför jag kolla mot vägen var 5e sekund...
Jobbigt i drömmen att springa runt och leta ställen att göma sig om polisen skulle dyka upp...

Värsta var att jag inte fick nå pengar: så brott lönar sig inte i drömmarns värld heller :/

Janna
2006-07-03, 17:02
analsex *kissass*

High1ander
2006-07-04, 00:33
analsex *kissass*
När man vaknar upp och man knappt kan gå så är det nog inte en dröm :/

Jet
2006-07-04, 00:38
Att jag blev skjuten.... Men så tokigt ska det inte bli inte.

High1ander
2006-07-04, 00:43
Att jag blev skjuten.... Men så tokigt ska det inte bli inte.
Drömde det för en vecka sen...
Roliga var att jag verkligen inte förtjäna det: Jag var ute och gick i ett "apartment complex" så håller ett par ungar och slänger sten på dörrar, helt plötsligt springer en snubbe ut med en hagelbössa och skjuter mig i halsen, han trodde jag var idioten som slängde stenar. Så får jag ligga där i 10 sekunder innan jag dör med händerna pressade mot halsen... Kändes skumt verkligt, trots det var en "mardröm" så vakna jag inte skrämd eller nått :/

Wennerberg
2006-07-04, 00:50
Jag drömde att allting var gjort av bajs

LarsK
2006-07-04, 01:15
Jag dromde att jag satt och pillade innanfor trosorna pa en av tjejerna pa jobbet. *screwy*

dared
2006-07-04, 01:17
Jag drömde om att jag var MacGyver. helt seriöst.

Wopper
2006-07-04, 01:26
analsex *kissass*

Vad har du för telefon-nummer ;)

Själv drömde jag inte, jag sov...

Lasse Kongo
2006-07-04, 05:22
analsex *kissass*

Med vem då :naughty:

Janna
2006-07-05, 21:53
Med vem då :naughty:

vem .. snarare vilka, jag har beslutat mig för att bli besudlad och påbörja ett lite mer promiskuöst liv framöver :devil:

Pez
2006-07-05, 21:57
vem .. snarare vilka, jag har beslutat mig för att bli besudlad och påbörja ett lite mer promiskuöst liv framöver :devil:
Janna..ffs..
"Ensam ung kvinna söker massor med PM"?

:D

Krampus
2006-07-06, 21:28
Halucinerade en hel del otrevligt faktiskt.
Har åkt på världens matförgiftning och har sprutat ur diverse kroppsöppningar hela natten och dagen. Inte coolt.

Absinteh
2006-07-06, 21:43
Jag drömde att jag var i något slaggs asiatiskt harem och vi skulle just..ja.. sedan vaknade jag typ.

larre
2006-07-06, 21:59
Drömde att jag var karaktären i oblivion, jag var inne i ett mörkt jävla spökhus och gick, först stötte jag på en sönderslagen dam(död, spöke) som väste något, sen mötte jag en lika sönderslagen äldre man(död, spöke), han gav mig en bok som hette "Burning blood dance of fire" och viskade "the only dance I wouldnt dance", sekunden efter tar en grön hand med jättelånga fingrar tag i mig, handen är knotig och uppenbarligen från ett spöke, detta spöke jagar mig och jag har tyvärr inget svärd att nita på spöket med så jag löper för livet, men spöket greppar mig gång på gång, så jag börjar rabbla ramsorna ur boken för att få spöket att dansa men det går inte så jag försöker trycka på esc så att jag pausar spelet men det går inte, sen vaknar jag.

Det sjuka är att det säkert var en vecka sedan jag spelade senast.

Janna
2006-07-06, 22:37
Janna..ffs..
"Ensam ung kvinna söker massor med PM"?

:D

Nej för tusan, jag lyckas snurra till min lilla förvirrade hjärna tillräckligt ändå *screwy*

rolf
2006-07-09, 15:04
Kände för att bumpa denna tråd eftersom jag hade min första "riktiga" kolo-dröm inatt. *screwy*

Jag drömde att jag hade flyttat till sverige, och hade svårt att prata rikssvenska. Jag fick för mig att jag skulle bo i en lägenhet, så jag traskade in i första bästa där en kvinna (som var skrämmande lik Afanatic) gick runt och var helt hysterisk för att hennes pojkvän (Sheogorath) inte hade köpt några möbler. Och mycket riktigt, plötsligt var alla möbler borta. Hon kommenderade mig att ringa åt Sheo, som hade rätt mesig röst och lät blyg, och säga åt honom att köpa nya möbler. Jag gick som vanligt runt och pratade i telefon, och sade till Sheo att jag undrar om Slarti också bor i Sverige (*screwy* !), och plötsligt ser jag honom sitta i hallen och knyta på sig sina inlines. Jag skulle just fråga vad han sysslade med när jag blev väckt av klockan efter 5 timmars stärkande sömn.

Är jag accepterad här på forumet nu? :D

Tenzu
2006-07-09, 15:07
Vakna med ribba, så troligen om Slarti.

Fettecke
2006-07-09, 15:09
drömde att jag körde illegalt (har inget körkort), och att polisen hade kontroller runt hela byn jag bor, så vart jag än åkte så stog det poliser.

Jag lämnade bilen hemma (bor mitt i centrum)... och tog cykeln istället. cyklade närmare en kontroll, och svängde av utan att dom såg mig, sen stog jag och spionerade på dem. Då såg polisen mig och började jakta mig med polisbilen, med mig på cykel... vet inte varför. sen vaknade jag eller nått, kommer inte ihåg resten

Rock'nRoll
2006-07-09, 16:51
Drömde att farsan skaffat ett litet flygplan från WW 2. Jag skulle följa med och flyga men mycket flygning blev det inte, gubben tyckte det vara roligare att crasha in i bilar och jaga fotgängare.

Sen drömde jag att jag var tillbaka på Roskilde festivalen, festivalen låg dock inte i Roskilde utan istället ute i havet. Alla fick en badring om magen istället för ett band runt handleden.

Mycket aktiv natt..

hahavaffan
2006-07-09, 16:53
Jag drömde om en kvinna.

High1ander
2006-07-11, 12:27
Jag drömde att jag var otrogen fast ändå inte. Ungefär som Ross, under en period då man inte är tillsammans fast ändå... (var stördare i drömmen)

Sen skapa jag en tråd på kolozzeum om jag gjort fel :/

hahavaffan
2006-07-11, 12:27
Jag drömde om en kvinna.Se citat.

Kurash
2006-07-11, 12:36
drömde att jag körde illegalt (har inget körkort), och att polisen hade kontroller runt hela byn jag bor, så vart jag än åkte så stog det poliser.

Jag lämnade bilen hemma (bor mitt i centrum)... och tog cykeln istället. cyklade närmare en kontroll, och svängde av utan att dom såg mig, sen stog jag och spionerade på dem. Då såg polisen mig och började jakta mig med polisbilen, med mig på cykel... vet inte varför. sen vaknade jag eller nått, kommer inte ihåg resten

Jag har också återkommande drömmar om olovlig körning. Kanske en signal att jag borde ta mitt jävla körkort nångång.

Noll
2006-07-11, 13:52
Bara en massa saker som fick mig att vakna såhär: :em: ...
Jag gissar att värmen har en hel del med saken att göra :cool: .

blekfet2
2006-07-11, 15:19
att en kärringfan haffade mig för att ha kastat sopor i fel behållare...

Kwon
2006-07-11, 15:24
Drömde en dröm liknande det där nya spelet där man är Zidane på en fotbollsplan med en mängd Materazzis som kommer springande mot en.

Ju fler Materazzis man kan sänka med en skalle desto bättre! (Highscorelist)

Jag fick bäst poäng och sen vaknade jag svettig.

babbett
2006-07-26, 11:18
Jag drömde att jag skulle på koloträffen...
Jag skulle vara chafför för Bycurus (i hans gamla bil, en pytteliten en)och han hade med någon kompis i samma storlek ;)
När vi väl var på väg så såg vi Piranha och hans tjej som gick längs vägen på väg till träffen. Vi frågade om dom ville åka med....det ville iaf. Pirre. :naughty: Dom kröp in där bak och jag tyckte så synd om Pirres tjej som fick sitta mellan sin stora kille och Bucyrus kompis....hon blev nog platt som en pannkaka i den lilla bilen. *rolleyes*

dmasl
2006-07-26, 12:58
Jag brukar ofta drömma om att jag blir nedslagen av något stort jävla helvete på 150kg. De drömmarna är endast positiva och gör mig mer motiverad till att träna ;)

Cilia
2006-07-26, 13:29
det här är inte nattens dröm utan natten innan koloträffen.
det är ganska pinsamt och tvekade om jag skulle skriva den men det dröjer väl ett år innan jag träffar er så what the heck *L*

Mina drömmar består alltid av fregment av olika historier så jag kommer inte ihåg hela storyn men det här är en scen ur drömmen och varför den kom upp vet jag inte. Iaf

Vi var några som satt vid ett bord eller soffgrupp och OggeP bröt arm med en annan kollomedlem (vet inte vem men det skulle kunna vara Pez). Dom hade naturligtvis bara överkroppar men när jag tittade ner så visade det sig att OggeP var helt naken och hans Petter-Niklas var typ i storleksklassen av min tumme och på den hängde det ett gummi som var helt slappt och bara halvt påsatt.

Piranha
2006-07-26, 13:30
det här är inte nattens dröm utan natten innan koloträffen.
det är ganska pinsamt och tvekade om jag skulle skriva den men det dröjer väl ett år innan jag träffar er så what the heck *L*

Mina drömmar består alltid av fregment av olika historier så jag kommer inte ihåg hela storyn men det här är en scen ur drömmen och varför den kom upp vet jag inte. Iaf

Vi var några som satt vid ett bord eller soffgrupp och OggeP bröt arm med en annan kollomedlem (vet inte vem men det skulle kunna vara Pez). Dom hade naturligtvis bara överkroppar men när jag tittade ner så visade det sig att OggeP var helt naken och hans Petter-Niklas var typ i storleksklassen av min tumme och på den hängde det ett gummi som var helt slappt och bara halvt påsatt.

*ha ha ha ha ha ... jag kvääääääääävs*


Jag visste det fanns en anledning han vägrar komma på benpass.

Där har vi det !

Piranha
2006-07-26, 13:32
*host* ... jag menar det kan hända den bäste.

OggeP
2006-07-26, 16:28
Hahahahaha! :laugh:

Men cilia, om jag inte såg fel så hade du väldigt stora tummar?

Nejv
2006-07-26, 16:34
Att jag dog, som vanligt. :|

Cilia
2006-07-26, 16:36
Hahahahaha! :laugh:

Men cilia, om jag inte såg fel så hade du väldigt stora tummar?
sorry, hoppas du inte tog illa upp men jag styr inte mina drömmar.

Tror du fick personifiera min förra granne. Det var nämligen så att han hade en väldigt liten Petter-Niklas även i glatt tillstånd. Så pass liten så det ställde frågan om han över huvud taget kunde fullborda ett samlag. Fråga mig nu inte hur jag vet om storleken på mina grannars könsorgan .......




du ska bara veta vad jag kan göra med mina tummar *blinx*

Baan
2006-07-26, 16:37
av någon konstig anledning att jag hade sex med den pakistanska kärringen som bor ovanför, som jag inte på något sätt tänder på (fast man vet aldrig med det undermedvetna)... mådde psykiskt dåligt pga det när jag vaknade upp heh...

dynamo
2006-07-26, 17:53
lol @ Cilia

*popcorn*

AFanatic
2006-07-26, 18:01
Kände för att bumpa denna tråd eftersom jag hade min första "riktiga" kolo-dröm inatt. *screwy*

Jag drömde att jag hade flyttat till sverige, och hade svårt att prata rikssvenska. Jag fick för mig att jag skulle bo i en lägenhet, så jag traskade in i första bästa där en kvinna (som var skrämmande lik Afanatic) gick runt och var helt hysterisk för att hennes pojkvän (Sheogorath) inte hade köpt några möbler. Och mycket riktigt, plötsligt var alla möbler borta. Hon kommenderade mig att ringa åt Sheo, som hade rätt mesig röst och lät blyg, och säga åt honom att köpa nya möbler. Jag gick som vanligt runt och pratade i telefon, och sade till Sheo att jag undrar om Slarti också bor i Sverige (*screwy* !), och plötsligt ser jag honom sitta i hallen och knyta på sig sina inlines. Jag skulle just fråga vad han sysslade med när jag blev väckt av klockan efter 5 timmars stärkande sömn.

Är jag accepterad här på forumet nu? :D

Hahaha :laugh:

Följande drömde jag för ganska längesedan, så det blir i korta drag:

Det var skymning, jag och ett par kompisar hade stuckit iväg för att fiska makrill, vi hade inga ägg hemma och var i desperat behov av protein. Väl där får vi för oss att fånga fiskarna med händerna så vi vadar efter fiskarna i vattnet (som för övrigt var en lugn men mkt bred flod). Helt plötsligt forsätter jakten under vatten och vi är nu i en underjordisk vattenfylld tunnel...inte kloak, mer som en lagerlokal. Och fiskarna simmar framför oss och visar oss glatt var de har gömt sina fiskägg. När vi gick i floden befann vi oss på den södra sidan av floden och väl framme vid äggen i tunneln var vi vid den norra sidan. Glada i hågen över att ha funnit äggen beger vi oss hem med en ICAkasse i varhand full med färdigkokta hönsägg...:MrT:

n1tro
2006-07-26, 18:02
att jag var på en tjejs skiva (hon gick i min klass 7an-9an, dvs 7 år sen ungefär). har dock inte sett henne på 4 år och drömt om samma person nu 3-4 nätter irad :(

StoneHill
2006-07-26, 19:32
Jag drömmde faktiskt att Pez kom in i mitt sovrum och kastade en
huggorm på mig, varpå jag flög upp som en raket med kudde och täcke och tanten undra va fan jag höll på med.... *screwy*

Får hålla mig borta från Pez bildtråd ett tag framöver tror jag... *slap*

_luleå_
2006-07-26, 19:36
jag slogs, och vann..det var en ny känsla

Slartibartfast
2006-12-11, 11:06
Inatt drömde jag att jag hade analsex med Stina Ekblad i ett marknadstält på torget i Jakobstad.

http://www.dramaten.se/default.asp?id=1645

L-Sami
2006-12-11, 11:12
Jag drömde att jag var i Las Vegas och åt en del hamburgare. Var typ hungrig hela tiden och ville prova olika hamburger kedjor som fanns där :D

petersson
2006-12-11, 12:11
Jag drömde att en kompis gnällde på att det inte gick att sova hos oss eftersom det var grävmaskiner utanför (vilket det var på riktigt).

n1tro
2006-12-11, 12:16
drömde att jag åt på en resturang med en tjej (väldigt fin, kort halvbulgar/halvkroat *screwy* när jag fråga henne var hon kom ifrn) , hon ville betala notan för båda :cool: men gentlemannen i mig sa nej såklart, sen vakna jag, kallsvettig

hobbitar
2006-12-11, 15:15
Inatt drömde jag att jag hade analsex med Stina Ekblad i ett marknadstält på torget i Jakobstad.

http://www.dramaten.se/default.asp?id=1645


Mycket sjukt, MYCKET sjukt mannen......

666white
2006-12-11, 15:24
Drömde att ja blev ensam på jorden.
Så ja grät tills ja dog.*cry*

sp33dy
2006-12-11, 15:27
Sällan jag drömmer konstiga/ologiska drömmar, men inatt träffade jag Samuel L Jackson på stranden.. inte sett någon film med honom på åratal *screwy*

Lallle
2006-12-11, 15:27
Drömde att jag var på en smått obehaglig festlig tillställning. I ett rum bredvid var det några som festade rejält och sov i sovsäck. En kvinna frågade mig om jag skulle festa med dom och jag visste inte vad jag skulle svara; jag visste inte vad som skulle imponera mest på en snygg tjej som satt hyfsat nära. Sen kommer jag inte ihåg mer.

mrburns
2006-12-11, 15:39
Lustigt att denna tråd var framme nu efter jag drömt på min eftermiddagslur.

Jag drömde att jag var på något program på TV eller det var inte riktigt jag men någon kunde vinna Kalle Anka tidningar tror jag och sedan var jag hos lite släkt o hälsade på. Jag höll på att hjälpa farsans brors fru med sitt piano. (som hon givetvis inte har i verkligheten) Strängarna i pianot hoppade ur hela tiden. Och hon hade en femhundring som satt fast under pianot på höger sida. Jag tror det var lite mer folk där också, typ lillsyrran. Och jag kunde spela piano :P Hur som helst hade jag tydligen min dator där och Piranha addade mig på msn eftersom jag hade skrivit i en kolotråd och kommenterat i en tråd, frågat något kanske. Det var angående någon BB tävling. Men jag hade så mycket att göra med pianot så jag råkade skriva något osammanhängade till honom och grejade på i en timme. Satte mig sedan vid datorn igen och just då skriver han tillbaka till mig och frågar vilken tävling jag vill vara med på och ifall jag satsar seriöst. Ska precis svara men då kommer min polare sen 3 års åldern dit och börjar fråga mig en massa grejer. Till synes osammanhängade och jag kunde inte lyssna på honom och skriva till Piranha samtidigt så jag skriver något i stil med att jag hjälper morsan med nåt, hörs. Och så berättar polaren att vi ska skriva en bok baserad på svaren jag nyss givit.

End of story :P Fanns typ ingen logik alls i denna dröm. Enda kopplingen till Piranha som jag kan se är att jag såg hans avatar igår och tänkte, han är rätt bredaxlad ändå. aja =)

mathor
2006-12-11, 15:53
Karin drömde för ett tag sen att Darth Vader var hemma hos oss och städade :laugh:

Hmmm. Min far drömde att Darth Vader var mäklare för ett hus han skulle köpa, och gjorde en utförlig visning av toalettens funktion i badrummet. Det är något speciellt med Vader.


Själv brukar jag blanda ihop drömmar med minnen, vilket kan bli ganska jobbigt i längden. Som tur var handlar det oftast om totalt irrelevanta saker.

Muskelbyggaren
2006-12-11, 16:04
Hade feber när jag sov i natt vilket resulterade i sedvanligt obskyra och ofta repetititva drömmar.

Denna gången gick det hela ut på att jag, symboliskt, färdades uppåt längs någon slags pelare med bränsle samtidigt som dess innehåll förbrukades. Det var en pelare för varje "något" som jag inte riktigt kan identifiera trots att det var uppenbart i drömmen. Jag började nämligen mot slutet av drömmen se att pelarna blev allt färre och tänkte att jag ville sova mer, vilket inte gick då den sista pelaren innebar slutet på drömmen. Så likt njutningen av det sista varmvattnet i duschen en kall vintermorgon kramade jag kudden och slöt ögonen för att utestänga morgonljuset. När jag till sist förbrukat det som återstod av pelaren vaknade jag obönhörligen.

Totalt skruvat. *screwy*

Versus
2006-12-11, 16:29
Jag drömde att en gammal klasskompis som jag inte har sett på typ ett halvår drämde till mig i bakhuvudet för att jag gick in i hans kompis så han tappade balansen och föll i den översvämmade säveån.

Wieerd..

Timme
2006-12-11, 16:32
Ingen Wet dream då?

Decibelvis
2006-12-11, 20:38
Inatt drömde jag att jag hade analsex med Stina Ekblad i ett marknadstält på torget i Jakobstad.

http://www.dramaten.se/default.asp?id=1645

:laugh: :laugh: :laugh:

Cilia
2006-12-27, 11:42
Skrev den i min journal men den hör hemma här med tycker jag

Jag hade en sån kul dröm i natt och jag kommer ihåg den. Det är ganska galen.
Jag skulle vara med i en fitnesstävling tillsammans med massa andra och en hel del från kollo. Emmzan var lagledare för oss!!!!!! Bara det. Ni förstår!

Emmzan var jättelång (har fått för mig att hon är ganska lång), nu var hon dock nog närmare 2 meter. Hon var jättesöt (verkligen) och klädd i en fin orange klänning som hade volanger nedtill och resårsmock upptill, axelbandslös och fina skor. Hon försökte hålla koll på oss alla och som vanligt skulle jag obstruera och inte vara med dom andra. Största delen av min tid gick åt till att leta toaletter och stå i kö (jag var ju kissnödig på riktigt men sov). Sen i sista sekund så inordnade jag mig i ledet och blev då så impad av Emmzan.

Första delmomentet var att sitta på golvet och diagonalt över salen (typ en basketbollplan) graciöst ta sig fram på skinkorna genom att flytta ena skinkan framför den andra samtidigt som man skulle hålla överkroppen stil och armarna rakt fram och händerna/fingrarna i en fin pose. Helst skulle man ta så långa "steg" i varje flytt (så hä i vaktet tillstånd känner jag nog igen övningen ifrån gymnastiken i lågstadiet). Det såg så lätt ut men när jag provade (i drömmen) var det skitsvårt. Jag var lite överraskad över tävlingsmomentet men tänkte att det kanske är så här i en fitnesstävling. Dom är ju lite konstiga har jag hört.

Sen vaknade jag och var tvungen att gå på tjota.

Whistler
2006-12-27, 15:37
Allright... Sov tio timmar inatt. Sista två var bara för att bli av med dömmarna från första åtta.

Av någon anledning så har jag ibland drömmar om att mina mor- och farföräldrar blir zombies och att jag blir tvungen att döda dem (oftast meddels revolver och katana). Inatt var det först morfar som råkade illa ut, jag hade dock gått händelserna i förväg och passat på att döda honom innan han kunde bli zombie. För att vara på säkra sidan hällde jag någon syra på honom och begravde honom på en äng. Härvid vaknar jag kallsvettig och lyckas till slut somna om igen.

När jag somnat och drömmen börjar igen så upptäcker jag att jag även gjort samma sak med farfar. Därefter står jag i någon form av resturangkök, fast det var ändå ett snabbköp. Jag har precis gått loss på ett gäng thugs med mina två Desert Eagles (med 10"-pipor och kikarsikten) och av någon anledning var det med en tjej i sällskapet som var misstänkt lik Angel. Tidigare på dagen hade jag varit med henne och låtit henne tatuera in en Desert Eagle (också den med 10"-pipa och kikarsikte). Först skulle den blivit grön, men vi kom överens om att stålgrå var snyggare och mer verklighetstroget.

Tillbaka i snabbköpet, som nu helt plötsligt var ett kylutrymme för köttprodukter (mycket rostfritt omkring). Framför mig står en kort och smått knubbig man i åldern 50+ och skäller på mig. Han är tydligen någon form av boss och det är hans thugs jag har tagit kål på. Jag visar min dominans genom att snabbt som satan skjuta ett skott på vardera sida om hans huvud, men det blir han mest sur av, så jag tar ett steg tillbaka och skjuter honom i bröstet.

(dimma)

Står tryckt mot en bänk och den korte mannen håller tag i min tröja och säger att han inte blivit skjuten av en .45-kaliberskula sedan han var 17 och att det ska han nog klara en gång till, men nu ska jag få se på för fan för att jag skjöt honom. Han tar sats och ska knäa mig i skrevet. Jag korsar benen (som om jag vore kissnödig ni vet) och hans knä får ingen effekt. Jag lyfter upp honom upp-och-ned och kastar mig ned med hans huvud i asfalten (Varför är det asfalt på golvet i ett kylutrymme?). Han säger något i stil med "Det där gjorde ont som faaaaan!", varpå jag svarar "Det är ingen jävla .45-kalibers! Jag skjuter bara .50kcal AE" (Notera att jag sade kilokalorier, inte kaliber, dock med det riktiga tillägget Action Express).

Därefter vaknar jag.

För er som undrar så har jag en bild på min drömpicka här:

http://www.magnumresearch.com/images/products_banner.jpg

Angel
2006-12-27, 16:01
Jag drömde att en gammal klasskompis som jag inte har sett på typ ett halvår drämde till mig i bakhuvudet för att jag gick in i hans kompis så han tappade balansen och föll i den översvämmade säveån.

Wieerd..

Haha, bor du i floda...

Angel
2006-12-27, 16:04
Jag har precis gått loss på ett gäng thugs med mina två Desert Eagles (med 10"-pipor och kikarsikten) och av någon anledning var det med en tjej i sällskapet som var misstänkt lik Angel. Tidigare på dagen hade jag varit med henne och låtit henne tatuera in en Desert Eagle (också den med 10"-pipa och kikarsikte). Först skulle den blivit grön, men vi kom överens om att stålgrå var snyggare och mer verklighetstroget.

Jag va rätt cool va? Lite som Trinity med en catsuit?

rememberence
2006-12-27, 16:10
verkar inte spela nån roll, varenda dröm jag kommit ihåg dom senaste veckorna har jag haft sex, ibland med samma person flera nätter irad

Jishuku
2006-12-27, 16:11
Drömde att det var en massa mini-dinosaurier i min lägenhet som gick och nafsade på mina ben vart jag än skulle. *gah!*
Det var T-Rexar stora som en bondkatt ungefär, raptorer lite större än en råtta. osv.
Och på någotvis så visste jag att det inte var något konstigt med det hela, utan att evolutionen av någon anledning återupplivat dessa varelser, fast i miniatyrstorlek.. och att det nu kryllade av de världen över.

Axel2
2006-12-27, 16:14
VAd jag kommer ihåg så drömde jag om att jag satt vid msn hela tiden :S

egge
2006-12-27, 16:34
VAd jag kommer ihåg så drömde jag om att jag satt vid msn hela tiden :S

Hoppas jag drömmer om din avatar inatt..*drool*

Jense
2006-12-27, 17:22
Drömde om att drömma, gör det ibland. känns lite knas att vakna upp 2 gånger på rad

hum
2006-12-27, 17:26
Jag drömde nåt skumt om att jag hade en röd amazon och skulle på veteranträff... har drömt väldigt mkt de senaste nätterna, kanske beror på febern?

Mart|n
2006-12-27, 17:30
Drömde om motorstyrning... Det är fan illa :D

fothermucker
2006-12-27, 17:50
Drömde att jag flög över atlanten från New York, där tiden var sent 1800-tal, till det nutida Belgien med en liten kvadratisk bit kartong på ryggen. Sedan drömde jag en mardröm om gränsvärden.

Shadow Warrior
2006-12-27, 18:31
Jag var tillgångatagen av ockulta galningar, var instängd i ett rum med låsta dörrar, jag lyckas hitta en lösning på problemet genom att kasta mej igenom dom mörkt skimmrande små fönstrerna på dörrarna som jag gled igenom när jag kastade mej, efter några rum till stötte jag på en snubbe som jag tänkte att jag kanske skulle kunna få hjälpt utav så jag förklarade för honnom att det höll till några ockulta galningar intill.

men han ifrågasatte min kompetens och pålitlighet och stödde sej på att han kunde baka PIZZA! Jag kontrade med att jag faktiskt kunde laga wokröra, men han började med nån lång förklaring till varför pizza och han själv var högre stående än mej, "det här är bullshit" tänkte jag och kastade mej ut genom ännu ett skimmrande svart fönster :)

Shadow Warrior
2006-12-27, 18:40
jag slogs, och vann..det var en ny känsla

Trodde tidigare att det var omöjligt att döda någon i en "riktig dröm fight", att råka döda nån vet ja funkar brukar alltid råka köra över folk om jag kör bil i en drlm, men nu har jag lärt mej att tänka kreativt när jag hammnar i en sådann situation så jag tog livet av min ärkefiende nyligen i en av många drömmar med denne genom att binda fast denne och pressa in blyertpennor i dennes ögon så dom penetrerade hjärnan.... blodet bara sprutade... och svinet dog, fan vad skönt det var :D

Me_Myself
2006-12-27, 19:20
Jag drömde att jag var på Ica i ett par blåa långkalsonger med vita hjärtan på. Plötsligt så kom jag på att jag hade dem på mig o yrade runt bland hyllorna för att ingen skulle se mig.

Longshot
2006-12-27, 19:27
Drömde att jag försov mig (en månad!) till programmet jag ska börja läsa nu i januari. :D

Whistler
2006-12-28, 00:14
När jag ser er dela med av sexdrömmarna tänkte jag att jag kunde bjuda på följande:

Hade för en tid sedan praktik på Musikbörsen. Älskade den tjänsten, för jag behövde bara skära upp lite kartonger då och då, sen kunde jag sitta och spela på allsköns olika gitarrer resten av dagen.

I vilket fall så drömmer jag en natt att jag har en hel vägg med Peavey- och Marshall-toppar och lådor och står på en fetstor scen och ser ut över publikhavet. Kommer upp en skitläcker brud och jag sätt på henne bakifrån samtidigt som jag i höger näve håller upp min Variax-gitarr

Vaknar upp och upptäcker att jag har fullt sex med min flickvän som inte alls sov utan skedade med mig och njöt i stora lag. Lite häpet tar jag ner näven som är utsträckt i luften och jag förväntar mig lite halvt om halvt att se en Variax där (en gitarr som jag för övrigt inte gillar). När jag berättade om detta för tjejen så säger hon bara att hon vaknade av att jag förspelade på henne, så hon lät mig fortsätta. Fantastiskt... Jag kan ha sex i sömnen.

Handcuff
2006-12-28, 00:42
Trodde tidigare att det var omöjligt att döda någon i en "riktig dröm fight", att råka döda nån vet ja funkar brukar alltid råka köra över folk om jag kör bil i en drlm, men nu har jag lärt mej att tänka kreativt när jag hammnar i en sådann situation så jag tog livet av min ärkefiende nyligen i en av många drömmar med denne genom att binda fast denne och pressa in blyertpennor i dennes ögon så dom penetrerade hjärnan.... blodet bara sprutade... och svinet dog, fan vad skönt det var :D

+1...har haft samma problem...tills jag också blev övervåldsam i drömvärlden...fan va sjukt!

reinholdsson
2006-12-28, 01:08
Händer mig hela tiden att jag drömmer om situationer som känns omöjliga att ta sig hur.. Häromnatten drömde jag att jag tappat bort min ak5a (usch, lumpenskada). Men så vaknar man och inser att det bara var en dröm. Helt klart skönt då man upptäcker det.

Whey
2006-12-28, 01:34
Hade faktiskt en bra dröm - om hur livet vart om man inte var ful och fet...

elan
2006-12-28, 07:50
Inatt drömde jag att jag skulle på anställningsintervju för något coolt, lite hemligt jobb. Jag cyklade dit och det låg långt ute i ingenstans och var i någon form av stort tält med massa presseningar runt. När jag väl kom dit så var det mörkt och allt såg skumt ut, man fick fylla i en lapp med massa personuppgifter på och där i kön träffade jag på NinaL. I rutan på lappen där man skulle fylla i sin längd hade hon istället fyllt i bystmått.

Sedan vaknade jag tyvärr, det hade varit skoj att få se hur det såg ut inne i det där tältet och att få reda på lite mer om det coola, hemliga jobbet. Det hade varit skoj att få jobba som hemlig agent tillsammans med Nina...

Daniel_S
2006-12-28, 08:59
I morse vaknade jag som vanligt, trodde jag. Jag steg upp så fort klockan ringde, klädde på mig och började fixa till frukosten. Jag knäppte på radion, men där spelades bara musik, inga program hade börjat ännu.
-De börjar väl senare under mellandagarna, tänkte jag.
När jag ätit färdigt började allt kännas fel. Jag hade drömt att jag kokade stora mängder mat sent på kvällen, och inte kunde lägga in den varma maten direkt i kylen. Jag hade tydligen vaknat tidigare på natten och ställt klockan på väckning 04.00, för att maten skulle ha svalnat. Doh!

Det var hyffsat svårt att hitta sömn efter att man hade ätit frukost, klätt på sig och var färdig för jobbet.
*gah!*

Fed up
2006-12-28, 10:21
Jag drömde inatt att jag skulle köpa glass i en jättelyxigt glasskiosk typ ben&jerrys. Så beställde jag en glass med två kulor så fick man nåt tunnbröd inuti, med rostade bönor på (*spy* ). Så när jag skulle ta smak så hojtade min pojkvän att jag ville ha några vissa sorter så blev jag skitsur på honom för jag ville bestämma själv och då blev expediten sur på mig för hon trodde jag skällde på henne och så fick jag ingen glass utan nån langosliknande rulle för 70 spänn. Så jag gick tillbaka och klagade och då flippade tjejen i kassan och vi började typ slåss och bråka och jag kände mig väldigt missförstådd, för jag hade inte börjat bråka men framstod nu som galen bråkstake.

Sen gick jag därifrån och skulle skriva brev till deras chef osv sa jag. Sen några timmar senare gick jag dit igen och köpte glass till mig och min pojkvän och nån okänd liten tjej, för mina sista pengar. Och då skrattade jag och expiditen åt hur fåniga vi varit innan.

Sen var vi hemma i mitt barndomshem och jag hade typ 20 kompisar med mig hem och mötte mamma i hallen och hon var utbränd och vrakig och jag fick dåligt samvete för att jag tagit hem så många, men jag visste ju inte ens var de kom ifrån. Sen sa mamma att det var så sällan jag hade sugmärken nu för tiden, så jag gjorde ett på hennes hals.

Det var fan skönt att vakna ur dessa hetsiga drömmar...

Nina L
2006-12-28, 12:07
Inatt drömde jag att jag skulle på anställningsintervju för något coolt, lite hemligt jobb. Jag cyklade dit och det låg långt ute i ingenstans och var i någon form av stort tält med massa presseningar runt. När jag väl kom dit så var det mörkt och allt såg skumt ut, man fick fylla i en lapp med massa personuppgifter på och där i kön träffade jag på NinaL. I rutan på lappen där man skulle fylla i sin längd hade hon istället fyllt i bystmått.

Sedan vaknade jag tyvärr, det hade varit skoj att få se hur det såg ut inne i det där tältet och att få reda på lite mer om det coola, hemliga jobbet. Det hade varit skoj att få jobba som hemlig agent tillsammans med Nina...
Haha! Vad härligt!

Själv drömde jag något besvärande om tårtor som ramlade ihop, gångar som jag inte fick plats i, och människor jag inte kunde lita på.

Avesta
2006-12-28, 12:20
Satt inne för mord, efter en uppror i fängelset kunde jag fly. Greps igen senare, hamnade i special fängelse. Flydde igen och mördade nån kines. (inte Kwon)

psirus
2007-01-19, 10:06
Nu ska ni få höra :)

Jag drömde att jag flyttade in i ett kollektiv med Bland annat Nina Lätt och Jenifer Lopez (mös lite med henne :) ). Men grejen var att de va nästan outhärdligt att bo där pga stanken eftersom en viss Nina gick å släppte sig hela tiden. Så fort man var i närheten av henne så hörde man "fis ljud" och en obehalig lukt krängde sig på. En mycket konstig dröm va det.*spy*

Albatross
2007-01-19, 17:28
Ständigt återkommande erotiska drömmar om milfsen på jobbet... Jobbigt att det inte räcker med dagdrömmar, utan att det även tränger sig på om natten :/

Nina L
2007-01-19, 17:57
Nu ska ni få höra :)

Jag drömde att jag flyttade in i ett kollektiv med Bland annat Nina Lätt och Jenifer Lopez (mös lite med henne :) ). Men grejen var att de va nästan outhärdligt att bo där pga stanken eftersom en viss Nina gick å släppte sig hela tiden. Så fort man var i närheten av henne så hörde man "fis ljud" och en obehalig lukt krängde sig på. En mycket konstig dröm va det.*spy*Haha.

Stor rumpa betyder inte stora fisar!! *grr*

paddanboy
2007-01-19, 18:00
I natt jag drömde något som
jag aldrig drömt förut.
Jag drömde det var fred på jord
och alla krig var slut

Jag drömde om en jättesal
där statsmän satt i rad.
Så skrev dom på ett konvolut
och reste sig och sa:

Det finns inga soldater mer,
det finns inga gevär,
och ingen känner längre till
det ordet militär.

På gatorna drog folk omkring,
och drog från krog till krog,
och alla drack varandra till
och dansade och log.

I natt jag drömde något som
jag aldrig drömt förut.
Jag drömde det var fred på jord
och alla krig var slut

Skoja!
SEX!!!!!!!!

Krokodil
2007-01-19, 18:02
Om man käkar Zyban drömmer man jävlig udda drömmar kan jag säga... *screwy*

Jax
2007-01-19, 18:06
Om man käkar Zyban drömmer man jävlig udda drömmar kan jag säga... *screwy*
Prova Lariam, ger också en fin effekt.

carlsm
2007-01-19, 18:30
Jag drömde om jobbet och vaknade, kunde inte somna om på ett bra tag. :(

rolf
2007-01-19, 18:36
Tog precis en liten eftermiddagstupplur (3h :D) och drömde att jag var vuxen, nästan gammal. Jag bodde i någon storstad där det spökade och det fanns sjukt många människor som bodde på gatorna i slummen. Bland dem fanns en av mina barndomsvänner som jag började tycka sjukt synd om (i drömmen alltså, konstig känsla). Han hade barn också, och jag och en annan person (minns inte vem) tog med dem att kolla på en TV i ett skyltfönster. Tydligen "utspelade" sig drömmen för jävligt länge sedan för det var en svartvit 23" TV och alla var jätteimponerade.
*screwy*

Pingu
2007-01-19, 18:40
Drömmde om en jobbarkompis i natt

Bönne
2007-01-19, 18:58
Vakna med ett ryck i natt, drömde att det bara välde ut spindlar från något (dagen innan så såg jag en stor spindel i ett rum där jag vistats en del, först efteråt att vi övat klart i huset och börjat lysa runt med lysstavar, ush).

rolf
2007-01-19, 19:43
Drömmde om en jobbarkompis i natt

Kvinnlig sådan? :D

Mantus
2007-01-19, 20:06
Drömde en massa drömmar inatt(sover man tjugo timmar i ett streck så vore det väl konstigt annars), jag var (och är) dock extremt förkyld (troligtvis) och min hals var helt igensvullen så i de flesta av mina drömmar var jag väldigt svag. I mina vanliga drömmar så känner jag mig vanligtvis full av energi och fysiskt stark. Men sjukdom påverkar visst även drömmar.

Pingu
2007-01-19, 20:45
Kvinnlig sådan? :D

Yes :em:

psirus
2007-01-19, 21:04
Haha.

Stor rumpa betyder inte stora fisar!! *grr*

Jag har funderat hela dagen på varför det ju st va du som hade huvudrollen i min dröm men jag kan inte komma på någon vettig anledning. Kan inte komma ihåg att du lukta skit när jag såg dig på FF ens :)

Nina L
2007-01-19, 21:13
Jag har funderat hela dagen på varför det ju st va du som hade huvudrollen i min dröm men jag kan inte komma på någon vettig anledning. Kan inte komma ihåg att du lukta skit när jag såg dig på FF ens :)Du är hemligt kär i mig, och fixerad vid min gluteus.

rolf
2007-01-19, 21:40
Yes :em:

Då är det i sin ordning. :thumbup:

psirus
2007-01-19, 23:11
Du är hemligt kär i mig, och fixerad vid min gluteus.

Kan mycke väl vara så, visst gillar jag gluttar men har aldrig vart pruttfetishist.

Beecher
2007-01-21, 10:14
Inatt drömde jag att jag var tillbaka i Helsingfors. Var hemma hos en utav de kvinnliga kompisarna, skulle komma dit massor av folk, men jag somnade på hennes soffa och missade allting, vaknade på morgonen bland massor av tallrikar med pizza på


:( nästan i klass med mardröm, helt klart

Sundsarn
2007-01-21, 12:10
drömde om festen i fredags, den modifierades i drömmen till det bättre. :)

FreCKo
2007-01-21, 14:09
jag kommer inte ihåg vad jag drömde, men när jag vaknade kastade jag av mig täcket för att jag trodde att det var en GIGANTISK blodigel *cry*

Mantus
2007-01-21, 14:43
Jag har läst för mycket anime och sett för mycket actionfilm på sistone, drömde en massa väldigt snurriga saker. Det bästa var väl att jag spöade upp skurkar på löpande band och allmänt gjorde häftiga saker.

Får börja läsa juridik ordentligt nu så jag får tillbaka mina intressanta jagad- av-något-jag -måste-springa-ifrån drömmar.

hum
2007-01-23, 21:38
Inatt drömde jag att jag rakade mig (tror jag), fick lite blod på handen och upptäckte att jag hade långa snitt över hela kroppen. Sedan uppstod/upptäcktes ett snitt rakt över magen där blodet bubblade ut.
Jag höll emot med någon slags förband och skrek efter hjälp, då hördes min mors röst säga åt mig att inte vara så känslig och att det var onödigt att söka hjälp.
Något hon dagen innan sagt åt mig när jag gnällt över min förkylning och sagt att jag skulle ringa vårdcentralen.
Efter det minns jag inget mer.

Såå hur tyder man detta? :)

budadi
2007-01-23, 21:42
Jag drömde att jag reta en kompis men jag vet inte varför jag reta han. Iallafall blev han skitsur och jag for omkring och gömde mig :D

L-Sami
2007-01-23, 22:53
Jag drömde att jag kysste min förra tjejs mamma och vi skulle ha sex. Hon är MILF alltså ;) och sen senare under samma natt drömde att jag hade, två brudar i min säng. Den ena började gråta och stack hem. Den andra hade stora tuttar, fast en av tuttarna var hård och den andra slapp. Hon doftade gott kommer jag ihåg också. Det var det jag minns från drömlandet igår natt :)

Sonny.
2007-01-23, 23:10
Hm, inatt drömde jag att jag gick i en mörk skog med min far. Ifrån andra hållet, långt borta, kommer en äldre man gående med en vit älg. Vikten ligger på mannen och älgen. Efter det blir det nattsvart och jag klättrar upp i ett träd för jag tror att jag blir uppäten av vargar annars.

Shakemynuts
2007-02-17, 09:48
Nu har jag en dröm som är bra nog att ha upp här. :D

Det var så här att, av nån anledning, satt jag på ett tåg som ledde upp till ett berg, där Gud satt. Jag minns inte riktigt vilka som var med mig, men det var några stycken.
Sen visar det sig att det är en militäranläggning, dom har bara lurat upp oss dit. Så släpper de lös massa monster, alla springer runt 2 och 2 ungefär, vissa ensamma, vissa fler, eftersom folk dör hela tiden och så kan man stänga slussar bakom sig och låsa så monstrena inte kommer vidare. För att göra det hela lite svårare sprang där självklart militärer också. Men dom hade monstrerna emot sig också.
Kommer ihåg detaljerade saker som ett monster som lägger två ägg, så stänger vi in dom i ett par gångar och några rum, med 3 militärer, för att hämnas.
Eller när jag står och ska stänga en sluss så kommer en tjej springandes med ett monster bakom sig och jag måste stänga slussen fort som ögat.

Iallafall, mitt i allt kommer profilen från Kolozzeum, Brooklyn och visar en vadbild.
Men efter påtryckningar erkänner han att det inte är han. Att han bara är missnöjd med sina vader och lurades.

eh.. ja drömmar alltså! :D

666white
2007-02-17, 09:54
Drömde att ja träffade en helt underbar människa hon hade ett helt underbart personlighet + vacker var hon *drool*
Så gifte vi oss och skaffade många barn och levde lyckliga.
Sen vakna jag och insåg att ja bara var hemma *cry*

Bönne
2007-02-17, 10:47
Att jag gjorde en revolt mot något, sedan efteråt insåg jag att jag satt i fängelse sedan några år tillbaks, och att jag egentligen skulle ha frigivits om inte allt för lång tid framöver, men sumpat det då jag gjorde revolt så jag skulle få ett påslag på 6 eller 7 år, började få lite ångest över hur lång tid jag skulle sitta i fängelse och hur mycket jag skulle hamna efter samhället.

Konstig dröm, men garanterat en reflektion över lumpen.

Slartibartfast
2007-02-17, 11:12
Jag drömde att jag körde upp ett finger så långt jag kunde i analen på en tjej och hon vände sig om och sade "jag förstår inte".

Frippe_L
2007-02-17, 11:12
Drömde att jag var ute och sprang (vilket jag gjorde igår em)
och från ingenstans kommer ett fighterplan typ Viggen eller så och bränner rakt mot mig på väldigt låg höjd, försöker ta ett kort med mobilen,
men det går inte för jag måste hålla för öronen pga ljudtrycket.

När planet passerat retar jag mig att jag var så mesig och skyddade hörseln istället för att föreviga ögonblicket

haha! weird. *screwy*

är det normalt med skumma drömmar och lite svårt å sova när man deffar? :-)
tycker det har blivit mer o mer av den varan på sistone(-7kg på 7v).....

frökenzelda
2007-02-17, 11:22
Jag drömde totalt förvirrande om att mitt ex var med mig i min stuga tillsammans med sina syrror... och då visade det sig av nån skitskum anledning att min storebror inte alls var min storebror utan mitt ex bror, min bror va bara adopterad. Och så tänkte jag att jamen, det såg man ju ändå på näsan att de var släkt. Plus att jag hela tiden tänkte på hur fula exets systrar är och jag bråkade med den äldre av dom. Sen skulle mitt ex komma hem till mig och då i drömmen va det precis som innan vi blev tillsammans och han hade aldrig vart hemma hos mig tidigare. Jag var sjukt kåt. hehe..

Men lite senare i drömmen förändrades allt och plöstligt var jag på mitt f.d. jobb och var HELT hysterisk. Jag mordhotade folk, slog dom på käften, sa precis vad jag alltid tyckt om dom (att dom är idioter, gnälliga och fula), skällde ut min chef och va helt jävla galet arg. Så det slutade med att psyket skulle komma och hämta mig och alla var jätterädda för mig. och jag skämmdes jättemycket.

Hahaha.

SWETiger
2007-02-17, 11:32
Jag var på väg till ett cykelrace med min morbror och vi cyklade på en ranglig byggställning av trä på vägen dit. När vi nästan var framme kom vi till ett par helt ruttna plankor, kanske var en eller två som inte redan rasat ihop, men min morbror bara cyklade på och så ramlade han ett par meter ner bland en massa byggskrot. Jag svingade mig ner i en planka eller något och han reste sig och svor lite om att sån't här alltid händer när man ska tävla, han ställde sig i led och när tvälingen var igång märkte jag att jag stigit av min cykel.. hittade den under byggställningen men hjulen var borta, sprang runt en bit och så såg jag några småungar som lekte med mina däck och cykelslangar i ett badkar som tidligen stått under det rangliga partiet i byggställningen.

Förbannad som jag var funderade jag på hur man ska göra i en sån här situation och sedan vaknade jag.

Hur hade du gjort? ;)

upf
2007-02-17, 11:32
Jag drömde totalt förvirrande om att mitt ex var med mig i min stuga tillsammans med sina syrror... och då visade det sig av nån skitskum anledning att min storebror inte alls var min storebror utan mitt ex bror, min bror va bara adopterad. Och så tänkte jag att jamen, det såg man ju ändå på näsan att de var släkt. Plus att jag hela tiden tänkte på hur fula exets systrar är och jag bråkade med den äldre av dom. Sen skulle mitt ex komma hem till mig och då i drömmen va det precis som innan vi blev tillsammans och han hade aldrig vart hemma hos mig tidigare. Jag var sjukt kåt. hehe..

Men lite senare i drömmen förändrades allt och plöstligt var jag på mitt f.d. jobb och var HELT hysterisk. Jag mordhotade folk, slog dom på käften, sa precis vad jag alltid tyckt om dom (att dom är idioter, gnälliga och fula), skällde ut min chef och va helt jävla galet arg. Så det slutade med att psyket skulle komma och hämta mig och alla var jätterädda för mig. och jag skämmdes jättemycket.

Hahaha.



Dags att dra ner på drogerna. ;)

Ryska_raketen
2007-02-17, 11:34
Jag drömde att jag körde upp ett finger så långt jag kunde i analen på en tjej och hon vände sig om och sade "jag förstår inte".

Sa hon det på svenska eller finska? Hur var hennes min?

FreCKo
2007-02-17, 12:04
Ska försöka få ner drömmen på datorn...

Det var typ elavbrott i hela stockholm/solna, och min familj (mor, bror och jag) tillsammans med några andra jag känner (kommer inte ihåg vilka) skulle hem till en polare som av någon anledning bodde i min gamla lägenhet. I trapphuset där hissen brukade vara så var det typ en tandläkarmottagning som såg jävligt... Creepy ut, nästan sådär S&M-aktig, och där fungerade lamporna och tandläkaren stod och borrade i något stackars offer...
Utanför var det typ massa "skumt" folk som rånade och hade sig, och när vi gick in i min gamla lägenhet (som för övrigt fungerade som ett sånt där lås på simhallarna där man lägger i en femma och sen kan låsa och ha sig. Det sista jag kommer ihåg var att någon sån där "skummis" gick in i lägenheten, sen vaknade jag...

Jag hatar fylledrömmar *grr27*

LadyInsane
2007-02-17, 13:17
Ska försöka få ner drömmen på datorn...

Det var typ elavbrott i hela stockholm/solna, och min familj (mor, bror och jag) tillsammans med några andra jag känner (kommer inte ihåg vilka) skulle hem till en polare som av någon anledning bodde i min gamla lägenhet. I trapphuset där hissen brukade vara så var det typ en tandläkarmottagning som såg jävligt... Creepy ut, nästan sådär S&M-aktig, och där fungerade lamporna och tandläkaren stod och borrade i något stackars offer...
Utanför var det typ massa "skumt" folk som rånade och hade sig, och när vi gick in i min gamla lägenhet (som för övrigt fungerade som ett sånt där lås på simhallarna där man lägger i en femma och sen kan låsa och ha sig. Det sista jag kommer ihåg var att någon sån där "skummis" gick in i lägenheten, sen vaknade jag...

Jag hatar fylledrömmar *grr27*

Låter ju relativt spännande! Jag skulle vilja veta vad som hände sen. :D

Dissector
2007-02-17, 13:35
Det här var helt sjukt. Jag drömde att jag var på någon båt mitt ute på havet under Vietnamkriget, och sen helt plötsligt var Martin Kjellström där, och en massa snygga brudar. Sedan försvann jag på något sätt men lyckades flyga tillbaka till båten, men då var Martin och brudarna borta, och jag blev lite ledsen för att jag inte hunnit önska honom lycka till på tävlingen i morgon. Strax därefter vaknade jag.

Det där var seriöst, och jag fattar inte varför man drömmer såna saker :laugh:

Förra veckan drömde jag om att jag gjorde en av end-game instancerna i WoW *cry*

LarsK
2007-02-19, 04:22
Jag var inlåst på ett varuhus med Piranha. De hade en bänk press och lite hantlar, så vi började träna. Piranha fick knappt plats, det var jäkligt trångt. Jag frågade Piranha vad han heter på riktigt.
-Öhlund, sa han.
-Ditt förnamn då?
-Pierre.

Sen kommer jag inte ihåg mer. Eller jag har kanske förträngt det.

jokkan
2007-02-19, 04:38
Drömmer nåt varje natt, vettefan varför. Drömde häromdagen att dom smällde massa atombomber i min stad.. sen kom spindelmannen och räddade mig :(

tossefar
2007-02-19, 05:58
Jag var inlåst på ett varuhus med Piranha. De hade en bänk press och lite hantlar, så vi började träna. Piranha fick knappt plats, det var jäkligt trångt. Jag frågade Piranha vad han heter på riktigt.
-Öhlund, sa han.
-Ditt förnamn då?
-Pierre.

Sen kommer jag inte ihåg mer. Eller jag har kanske förträngt det.

Pierre :laugh:

Osten80
2007-02-19, 06:07
Jag hade en mycket behaglig dröm om Eva Röse. *cupid*

Daniiiel
2007-02-19, 12:13
Drömde att jag och tigerkotten festade på 99ans och sen skulle träffa mela som tigerkotten sa vägde 90 kg.

Knappt snackat med någon av dom heller..absolut inte mela så jag fattar inte varför det blev dessa..

Snafu
2007-02-19, 12:37
Jag drömde att jag körde upp ett finger så långt jag kunde i analen på en tjej och hon vände sig om och sade "jag förstår inte".

:thumbup:

L-Sami
2007-02-19, 12:48
Drömde en massa olika, kom ihåg att det var några snubbar som skulle ragga på några tjejer. Snubbarna hade köpt varsin TV, den ena hade en plasma TV 42tummare och den andra något mindre LCD, tjejerna dissade honom som hade den lilla TVn :)

Rock'nRoll
2007-02-19, 14:49
Jag drömde att Gustav Vasas farsa var kung och gav folk skor samt om en stor tank med hammarhajar i.

Gpajpen
2007-02-19, 14:51
Jag drömde att jag stod och stekte korv, men när jag tittade ner i stekpannan var det mina egna fingrar som låg där. :(

fyfan va läskigt att drömma om korv :laugh: :(

Jompan
2007-03-30, 17:32
Jag hade en dröm om King Grub inatt! Vi var ett par kompisar som skulle hem till honom, men han var inte hemma, men in kom vi ändå på något vis. Vi satt och kolla på tv, när hans telefon började ringa. Han hade en konstig telefon. Det var typ Spindelmannen eller nån annan figur, 40 cm stor, och den dansade när den ringde. Skumt, hur som jag svarade, vet inte vad jag pratade om, men efteråt så insåg jag att han inte tagit av plasten från telefon, så då gjorde jag det... vilket jag ju kom på efteråt att det skulle jag inte gjort... blev ju lite rädd för King Grub där, så jag var tvungen att fixa fram en ny likadan inplastad superfigur... där bröts den sekvensen och helt plötsligt var jag vid en avgrund mellan två klippor och där skulle jag och polarna över... :( Vi lyckades i alla fall, var bara en kompis påväg över som blev hängande, för helt plötsligt ringde jag på King Grubs dörr, hade fått tag på en ny superfigurtelefon som var inplastad... Jag berättade det pinsamma och erkände att det var jag som tagit bort plasten från hans telefon och eftersom jag tänkte att han ju faktiskt haft kvar den av en anledning så hade jag känt mig tvungen att köpa en ny, den kostade 340 kr by the way. Hursom, King Grub var inte alls sur, han hade bara inte fått för sig att ta av plasten, så det var ingen speciell anledning till att han haft den kvar....

Vad betyder denna dröm egentligen??? :Virro:em:

Dnepr
2007-03-30, 17:34
Jag hade en dröm om King Grub inatt! Vi var ett par kompisar som skulle hem till honom, men han var inte hemma, men in kom vi ändå på något vis. Vi satt och kolla på tv, när hans telefon började ringa. Han hade en konstig telefon. Det var typ Spindelmannen eller nån annan figur, 40 cm stor, och den dansade när den ringde. Skumt, hur som jag svarade, vet inte vad jag pratade om, men efteråt så insåg jag att han inte tagit av plasten från telefon, så då gjorde jag det... vilket jag ju kom på efteråt att det skulle jag inte gjort... blev ju lite rädd för King Grub där, så jag var tvungen att fixa fram en ny likadan inplastad superfigur... där bröts den sekvensen och helt plötsligt var jag vid en avgrund mellan två klippor och där skulle jag och polarna över... :( Vi lyckades i alla fall, var bara en kompis påväg över som blev hängande, för helt plötsligt ringde jag på King Grubs dörr, hade fått tag på en ny superfigurtelefon som var inplastad... Jag berättade det pinsamma och erkände att det var jag som tagit bort plasten från hans telefon och eftersom jag tänkte att han ju faktiskt haft kvar den av en anledning så hade jag känt mig tvungen att köpa en ny, den kostade 340 kr by the way. Hursom, King Grub var inte alls sur, han hade bara inte fått för sig att ta av plasten, så det var ingen speciell anledning till att han haft den kvar....

Vad betyder denna dröm egentligen??? :Virro:em:

Det betyder att du inte behöver vara orolig för att ta av kondomen från killens superfigur - killen blir inte sur.

Nejv
2007-03-30, 18:10
Sov lite nyss, och jag var riktigt pissig, och jag var även det i drömmen, jag bara drömde att jag pissade om och om igen, men jag blev pissig direkt igen!!!!!!!!!!!!!!!! ångest

Nithian
2007-03-30, 18:18
Drömde att King Grub och jag rymde tillsammans...långt bort...

Cilia
2007-03-30, 19:12
Jag drömde att jag blev utsedd till ambassadör.
Men inte för ngt land utan för typ en stadsdel eller liknande och det var ett uppdrag vid sidan om min vanliga tjänst.

Jag blev uppringd och tillfrågad om jag ville bli ambassadör och jag sa JA direkt.
Sen funderade jag på hur jag skulle hänga med och varför jag sa ja etc. Har jag inte så det räcker. när jag blev uppringd befann jag mig promenderandes på typ Centralbron. Det hela var väldigt mysko


jag har inte alls storhetsvansinne

eandersson
2007-03-30, 20:33
Jag hade 2 drömmar.

En erotisk dröm som kändes otroligt äkta, jag fingrade och hade mig.

Den andra var mindre trevlig. Min hund genomgick nyligen ett förbättring från diskbråck. Hade hon inte gjort det hade vi varit tvungna att avliva henne. Denna drömmen handlade om en annan hund som var tvungen att bli avlivad, min egna hund var även den med i drömmen men den hunden det handlade om hade jag aldrig sett förut men jag storgrät ändå.

Piranha
2007-03-30, 20:51
Drömde en massa olika, kom ihåg att det var några snubbar som skulle ragga på några tjejer. Snubbarna hade köpt varsin TV, den ena hade en plasma TV 42tummare och den andra något mindre LCD, tjejerna dissade honom som hade den lilla TVn :)

Kontenta.. liten penis = ingen tjej.

Krampus
2007-03-30, 20:59
Jag drömmde att det var krig i ett villakvarter delvis befolkat av Vietnameser.
Min gradbeteckning var "Von Baron" och jag hade blont hår. Von Baron var även mitt namn.
Tyvär var jag och mina grabbar tvugna att döda en mamma och hennes barn för att dem hade spottat oss när vi var på väg för att göra myteri mot våra egna styrande. Det smärtade mig att likvidera barn, men det var tvunget.
Jag tyckte kriget sköttes fel, jag var normalbyggd, lin-blond och hette Von Baron...

Dnepr
2007-03-30, 20:59
Kontenta.. liten penis = ingen tjej.

:(

Osten80
2007-03-30, 21:10
Jag drömmde att det var krig i ett villakvarter delvis befolkat av Vietnameser.
Min gradbeteckning var "Von Baron" och jag hade blont hår. Von Baron var även mitt namn.
Tyvär var jag och mina grabbar tvugna att döda en mamma och hennes barn för att dem hade spottat oss när vi var på väg för att göra myteri mot våra egna styrande. Det smärtade mig att likvidera barn, men det var tvunget.
Jag tyckte kriget sköttes fel, jag var normalbyggd, lin-blond och hette Von Baron...

Krampus är ett geni.

Dnepr
2007-03-30, 21:12
Jag drömmde att det var krig i ett villakvarter delvis befolkat av Vietnameser.
Min gradbeteckning var "Von Baron" och jag hade blont hår. Von Baron var även mitt namn.
Tyvär var jag och mina grabbar tvugna att döda en mamma och hennes barn för att dem hade spottat oss när vi var på väg för att göra myteri mot våra egna styrande. Det smärtade mig att likvidera barn, men det var tvunget.
Jag tyckte kriget sköttes fel, jag var normalbyggd, lin-blond och hette Von Baron...

Du verkar vara en rolig prick.

Lellan
2007-03-30, 21:13
Drömmer alltid så sjuka saker, skulle aldrig falla mig in att skriva dem här.. :banned

Men en grej fattar jag inte, det här med killar och krig. Varenda kille man råkar snacka drömmar om drömmer om krig. Vare sig de gjort lumpen eller ej, hittar heller inget samband med flitigt tittande på krigsfilmer. Är det nåt biologiskt? Jag drömmer aldrig någonsin om krig. :confused:

Dnepr
2007-03-30, 21:16
Drömmer alltid så sjuka saker, skulle aldrig falla mig in att skriva dem här.. :banned

Men en grej fattar jag inte, det här med killar och krig. Varenda kille man råkar snacka drömmar om drömmer om krig. Vare sig de gjort lumpen eller ej, hittar heller inget samband med flitigt tittande på krigsfilmer. Är det nåt biologiskt? Jag drömmer aldrig någonsin om krig. :confused:

Jag har nog aldrig drömt om krig - jag drömmer också om sjuka saker.

HerrArne
2007-03-30, 21:17
Jag drömmer aldrig någonsin om krig. :confused:

Inte jag heller.

Drömmer iofs väldigt sällan alls, men de sparsamt förekommande konflikterna i de drömmar jag har är klart mer personliga och hands on än krig... :D

Men så har jag inga förutsättningar att bli en god soldat heller. ;)

qwerty1
2007-03-30, 21:20
Sjukaste. Drömde om "Puma Swede"

Dnepr
2007-03-30, 21:45
Drömmer iofs väldigt sällan alls

Du drömmer alltså inte. Det kan inte vara så att du inte kommer ihåg dom? Vad jag har hört så är det god sömn när man drömmer och att inte drömma betecknas tydligen som osunt. Att man helt enkelt sover för djupt är en teori - jag tror alkoholister sover så och i det fallet så skulle det vara skadligt för dom att inte drömma.

Lellan
2007-03-30, 21:50
Du drömmer alltså inte. Det kan inte vara så att du inte kommer ihåg dom? Vad jag har hört så är det god sömn när man drömmer och att inte drömma betecknas tydligen som osunt. Att man helt enkelt sover för djupt är en teori - jag tror alkoholister sover så och i det fallet så skulle det vara skadligt för dom att inte drömma.

Jag kommer nästan alltid ihåg det jag drömt, kanske mitt enda sundhetstecken då? Sambon drömmer för det mesta att jag är elak mot honom å så mår han piss när han vaknar. Han skulle må bättre av att glömma sina drömmar. Inatt drömde han att jag skallade honom. Låter komiskt men i drömmen var han rädd. För moi. Det är riktigt humor det. :D

Dnepr
2007-03-30, 21:54
Jag kommer nästan alltid ihåg det jag drömt, kanske mitt enda sundhetstecken då? Sambon drömmer för det mesta att jag är elak mot honom å så mår han piss när han vaknar. Han skulle må bättre av att glömma sina drömmar. Inatt drömde han att jag skallade honom. Låter komiskt men i drömmen var han rädd. För moi. Det är riktigt humor det. :D

Ja det är ta mig fan humor. Kan ju i o f s bero på att du skallat honom ett flertal ggr i vaket tillstånd.

Lellan
2007-03-30, 22:03
Ja det är ta mig fan humor. Kan ju i o f s bero på att du skallat honom ett flertal ggr i vaket tillstånd.

Han beskrev faktiskt (fysiskt) händelseförloppet och det visade sig att det jag trodde var "skallning" egentligen hette att "knäa" (jag såg framför mig hur jag i drömmen låtit mitt knä möta hans huvud). Så jag lärde mig något nytt idag, trodde att knäa alltid skedde mot petterniklasområdet.

Har aldrig våldfört mig på någon våldsamt.