handdator

Visa fullständig version : luciapokalen o FF


ugly_kid
2004-10-28, 12:20
om man köper biljetter till luciapokalen, gller det även som biljett till alla tävlingar på fitness festivalen, även strongmantävlingen då?

Allan
2004-10-28, 12:42
Varför inte fråga arrangörerna :)

info@fitnessfestivalen.se

Annars är detta info från sidan Fitnessfestivalen (www.fitnessfestivalen.se) NYHET: Samtliga biljetter gäller även som entré till det utökade Fitnessexpot, inklusive alla tävlingar, under lördagen.

Vänligen
//Helena

Pudzianovski
2004-10-28, 12:46
Jag hade lite frågor om det oxå då de uttryckt vilka biljetter man skall ha till vad dåligt.

Skickade ett mail. Fortfarande inte fått svar.

Får väl helt enkelt skita i att åka dit.

obesogen
2004-10-28, 13:08
Berätta när du fått mailet! jag är också sugen på att åka dit, men jag fattar inte heller biljettpriserna. Kostar det något att gå på själva mässan eller är det bara luciapokalen som kostar?

Johan
2004-10-28, 13:13
Synd att det är så långt till Göteborg från där jag bor, annars hade jag gärna åkt dit.
Måste nog erkänna att jag hellre åker på en fittnes tävling är styrkelyft/bodybuilding :em:

Pudzianovski
2004-11-02, 20:58
Fick svar på mitt mail idag (tog ingen tid alls....)

Mer info:

Fitness Formula 1? Då behövs bara inträde till den dagens fitnessexpo/mässa.

Inträde på mässan/Fitnessexpot kostar 70 kr/pers/dag. Detta inträde ger dig
möjlighet att se alla dagens tävlingar (förutom Luciapokalen och
strongmantävlingen Sweden Grand Prix, som kräver separata biljetter).

Gå två betala för en: Vid uppvisande av giltigt träningskort på valfri
träningsanläggning/gym (hela Sverige) så går två personer in på ett entrépris.

TCOG
2004-11-02, 20:59
om man har biljett för vanliga lucia kan man kolla på classic för den också då?

Zlin
2004-11-02, 22:10
Gå två betala för en: Vid uppvisande av giltigt träningskort på valfri
träningsanläggning/gym (hela Sverige) så går två personer in på ett entrépris.

Gäller erbjudandet också för LuciaPokalen? Luciapokalen-biljett ger ju fritt inträde till mässan också.

Skulle inte LP pågå under två dagar? Har för mig att det fanns att beställa på ticnet.se, men nu hittar jag bara en dag.

Pez
2004-11-02, 22:14
Gäller erbjudandet också för LuciaPokalen? Luciapokalen-biljett ger ju fritt inträde till mässan också.

Skulle inte LP pågå under två dagar? Har för mig att det fanns att beställa på ticnet.se, men nu hittar jag bara en dag.

Skulle tro att det är detta som gäller - "förutom Luciapokalen och
strongmantävlingen Sweden Grand Prix, som kräver separata biljetter".

Megatuttarna
2004-11-02, 22:18
Jag och Rossi ska dit, eller hur Rossi?

adde
2004-11-02, 22:24
Drygt fyra veckor kvar och ingen vet hur tävlingen i FF1 skall gå till, styrke-momenten i hinderbanan???

/adde

z_bumbi
2004-11-02, 22:38
Drygt fyra veckor kvar och ingen vet hur tävlingen i FF1 skall gå till, styrke-momenten i hinderbanan???

/adde

Verkar inte lätt att träna inför den tävlingen i så fall.

Action
2004-11-02, 22:46
Verkar inte lätt att träna inför den tävlingen i så fall.

Lika för alla iaf.. :)

Står ju iaf på hemsidan vilka moment som kan tänkas komma i hinderbanan.

adde
2004-11-02, 22:50
Lika för alla iaf.. :)

Står ju iaf på hemsidan vilka moment som kan tänkas komma i hinderbanan.

Det är ju j-ligt svårt att veta, skall man göra många chins/dips, eller några få - men snabbt? Finns det ens poäng att träna fram de sista repsen?

kommer det vara olika klasser?

Lika dåligt för alla är det i alla fall :D

Hur ligger du till tycker du? (seriös fråga)

/adde

rossi
2004-11-03, 00:19
Jag och Rossi ska dit, eller hur Rossi?

Ha !!! Ja förfan... asså vi måste fixa ihop något snabbt.. jag tänkte boka nu i dagarna.

Megatuttarna
2004-11-03, 00:31
Ha !!! Ja förfan... asså vi måste fixa ihop något snabbt.. jag tänkte boka nu i dagarna.

Jag bränner "Superhits of the 80s" som vi poppar när vi cruisar genom Göteborg City.

"BOYS BOYS BOYS SUMMERTIME LOVE!!!"

Megatuttarna
2004-11-03, 00:46
Vilka från Sthlm ska dit? Rossa ska tydligen sova över hos en gubbe, någon Gunnar, och jag får inte följa med :cryout:

Action
2004-11-03, 06:53
Det är ju j-ligt svårt att veta, skall man göra många chins/dips, eller några få - men snabbt? Finns det ens poäng att träna fram de sista repsen?

kommer det vara olika klasser?

Lika dåligt för alla är det i alla fall :D

Hur ligger du till tycker du? (seriös fråga)

/adde

Jo det är många frågetecken som man inte fått svar på. Stefan stod bara med ett leende när jag försökte fråga ut honom i lördags. Jag fick inte ett enda vettigt svar angående hinderbanan. Däremot kommer det vara 1 klass!

Rent dietmässigt ligger jag bra till! Dunkade även in en massa chins igår, fast det har jag nog inte nytta av på FF, borde väl vara ett visst antal om hinderbanan går på tid!

Det är väl bara o hoppas att symmetrin och formen duger för att räcka till topp12 så man får springa hinderbanan! Eller som en annan kille sa, hoppas jag kommer på 13:e plats så jag slipper springa, då är jag bäst av de som slapp hinderbanan :D