handdator

Visa fullständig version : Saker som gör att tjejen fullständigt smälter


johnnytex
2004-10-27, 13:54
Måste höra med er har ni ngt "killer-tips" på hur man gör ett fett gott och övertygande intryck på en tjej. Alltså bör man bjuda hem henne på middag? Köra henne till stranden och titta på stjärnor, hyra film, eller vad är liksom the "killer move"?

Alla killar kan ju tipsa om sina moves, och alla tjejer kan säga vad de gillar bäst :thumbup:

Behöver hjälp inför helgen nämligen ;D

Hade en tanke, rätta mig genast om detta är galet. Men man bjuder hem henne, ber henne blunda tar bilen till strande (10-15min). Seadn tar man sin favorit plats och sätter sig med henne och tittar på stjärnorna. Kanske en filt och lite varm mjölkchoklad till det? Eller är det för kallt kanske? Men hmm låter det vettigt. Hade ni uppskattat det? Kanske bör nämna att jag är 18 och min förhoppningsvis blivande tjej är i samma ålder. Så bingo är alltså ingen option :D

Grahn
2004-10-27, 13:56
Hmmmm låter avancerat.....sprit och flexa biceps?

stybb
2004-10-27, 13:56
Är det kallt så ta en promenad..då måste hon värma sin hand i din hand :angel:

johnnytex
2004-10-27, 13:58
Är det kallt så ta en promenad..då måste hon värma sin hand i din hand :angel:

:D
Men det är inte chans att hon fryser ihjäl och tycker det e skit? Jag menar det e verkligen helt mörkt där.

Men sprit och flexa bicpes låter som vanliga jag, vill göra nåt annat nu :laugh:

Grahn
2004-10-27, 13:59
Men sprit och flexa bicpes låter som vanliga jag, vill göra nåt annat nu :laugh:

Don't give in to the dark side son! :D

johnnytex
2004-10-27, 14:01
Don't give in to the dark side son! :D

Haha :laugh: Nä jag tänkte ju bättra mig nu och därför hör jag runder vilket som får tjejen att smält :)

Froddan
2004-10-27, 14:01
Titta på stjärnor låter som en bra idé. Men då ska det vara "spontant". Typ efter ni sett färdigt på hyrfilmen eller precis avslutat middagen, så kan du plötsligt upptäcka vilken fin stjärnhimmel det är och lite charmigt föreslå att ni kanske ska koka choklad och åka till stranden.

Det förutsätter förstås att det är en klar himmel...

Men det spelar nog inte så stor roll vad du gör. Gillar hon dig så gör hon det för den du är. Det låter klyschigt men var bara dig själv.

Megatuttarna
2004-10-27, 14:02
Lite oskyldig beröring, typ sånt som uppfattas som gulligt (pilla i håret o s v). Får en tjej att slappna av.

Jense
2004-10-27, 14:04
ta på musen och säga "im jense"

så går det till.

alla vet jense






eller tja, va dig själv, smälter hon inte så gå vidare.. finns inget speciellt knep som fäller alla brudar

Slartibartfast
2004-10-27, 14:05
Gör inget planerat och avancerat! Det är bara töntigt om det inte är någon du känner väl. Spontant ska det vara.

Slappa henne i pannan med en halvknubbig penis när hon mist anar det.

johnnytex
2004-10-27, 14:06
Titta på stjärnor låter som en bra idé. Men då ska det vara "spontant". Typ efter ni sett färdigt på hyrfilmen eller precis avslutat middagen, så kan du plötsligt upptäcka vilken fin stjärnhimmel det är och lite charmigt föreslå att ni kanske ska koka choklad och åka till stranden.

Det förutsätter förstås att det är en klar himmel...

Men det spelar nog inte så stor roll vad du gör. Gillar hon dig så gör hon det för den du är. Det låter klyschigt men var bara dig själv.

Ja det känns kanske lite krystat att dra dit direkt lr? Seadn tänk om vädret suger då måste jag ha backup plan haha ;d

johnnytex
2004-10-27, 14:06
Gör inget planerat och avancerat! Det är bara töntigt om det inte är någon du känner väl. Spontant ska det vara.

Slappa henne i pannan med en halvknubbig penis när hon mist anar det.

Men det fungerade ju inte förra gången :naughty:

Dav0d
2004-10-27, 14:09
Som Megatuttarna sa, avslappning är riktigt viktigt. Därför att göra något orginellt som är trevligt är bäst. För då vet tjejen ungefär vad som händer, alltså i princip funkar Bio, Cafe, Promenad, och något romantiskt alltid.

Dock så finns det massa sätt att liva upp den orginella delen extra. Men det beror på vad tjejen gillar, men det räcker oftast med att hon tycker du är snygg och snäll, vilket alltid är sant i mitt fall :D.... :hbang:

Dessutom så funkar båda könen i princip likadant, tänk hur du vill ha det så serverar du det till henne på samma sätt. Så funkar det alltid om ni trivs tillsammans :)...

Halldin
2004-10-27, 14:11
En sån här borde funka.

http://www.geocities.com/ddayconneaut/images/2003/kessler/flamethrower.jpg

Piranha
2004-10-27, 14:17
Måste höra med er har ni ngt "killer-tips" på hur man gör ett fett gott och övertygande intryck på en tjej. Alltså bör man bjuda hem henne på middag? Köra henne till stranden och titta på stjärnor, hyra film, eller vad är liksom the "killer move"?

Alla killar kan ju tipsa om sina moves, och alla tjejer kan säga vad de gillar bäst :thumbup:

Behöver hjälp inför helgen nämligen ;D

Hade en tanke, rätta mig genast om detta är galet. Men man bjuder hem henne, ber henne blunda tar bilen till strande (10-15min). Seadn tar man sin favorit plats och sätter sig med henne och tittar på stjärnorna. Kanske en filt och lite varm mjölkchoklad till det? Eller är det för kallt kanske? Men hmm låter det vettigt. Hade ni uppskattat det? Kanske bör nämna att jag är 18 och min förhoppningsvis blivande tjej är i samma ålder. Så bingo är alltså ingen option :D


Du kan betraka mig som en expert på området ...

Lite beroende på ålder på offret så får du lägga upp approachen ..

14-20 Folköl och dextrosol , video eller tv spel chips .. sen är de klart.

21-25 Vitt vin , en egenhändigt hemlagad middag , obs vegitabisriskt , serverar du kött så kanske vegenjäveln inte släpper till , sätt på en skön skiva , bo kaspers eller sophie zelmani borde lira.

25-30 Champagne och middag på fin restaurang , här krävs det lite mer klass , kvinnan är ju ändå på sin peak så lika bra att slå på , taxi , middag , månskenspromenad , sviten på sheraton ... klart .. du får ligga

30+ Starksprit ( till dig ) , Kir eller Rosita till henne , här har vi kategorien överblivet , du klarar dig undan billigt , och får en riktigt bra resa antagligen , ödsla ingen tid på resor eller mat , du får ligga i varjefall.

Dav0d
2004-10-27, 14:21
Tror Folköl delen börjar vid 13 slutar vid 15 :)......... Från 15-20 är det isåfall Vodka Lime eller Smirnoff som funkar :thumbup:

Slartibartfast
2004-10-27, 14:22
Bio är ju typ sämst! Man sitter ju bara och stirrar på filmen. Nä, gör något där ni kan sitta och diskutera det geopolitiska läget.

Dav0d
2004-10-27, 14:23
Jo, finns mycket annat att göra, men poängen är att ni ska göra något som är stillsamt. Då kan ni ta första steget av kontakt, om det är krama om eller hålla hand. För att senare ha något att prata om (alltså hur filmen var, detta är då om du är "keff" på att ta fram samtals ämne.)

Självklart finns det bättre saker än Bio, t.ex GRÖNA LUND! :hbang: ..
Alla älskar Gröna lund!, finns saker för stora och små! :rolleyes:

jwzrd
2004-10-27, 14:24
Grundtipset är definitivt att lyssna på vad hon vill på Riktigt. Tjejer vågar/orkar inte säga emot killen när han förelår än det ena, än det andra. Nått annat som fungerar är att sätta henne absolut först; ta med henne till saker hon gillar och strunta helt i om du gillar dom eller inte. Gör det för hennes skull och gnäll inte, hur allvarligt kan det vara? Hon vill betyda nånting, ändra dina planer för hennes skull och visa att du är intresserad av att hon har det bra.

Piranha
2004-10-27, 14:25
Bio är ju typ sämst! Man sitter ju bara och stirrar på filmen. Nä, gör något där ni kan sitta och diskutera det geopolitiska läget.


Et bås på BlueVision funkar alltid , intimt och sen finns det papper på rulle :)

Papi
2004-10-27, 14:31
Om det är första daten ska du nog undvika bio. Då är båda nervösa och koncenterar sig nog inte så mycket på filmen. I så fall är video hemma bättre. Då kan du avbryta filmen och hångla upp henne i brygga om läge uppstår. :D

Jag skulle rekommendera en fika på första daten.
Börja inte med att släpa ut henne i skogen för att titta på stjärnorna. Det blir nog lite krystat...föreslå istället en promenad efter filmen eller fikat. Hålla handen är trevligt :love:

Försök att tyda hennes kroppsspråk innan du ger dig på hångelförsök också.

Jense
2004-10-27, 14:31
Bio suger. helt osocialt och sånt
uttag från en kompis som skriver dagbok på LUNAJSTOJM:


Don Juan-Jense Lör 5 jan 2002 01:49
I kväll var vi och spelade Bowling. Bl.a... Mackie, DQ, Bische, McOolPine, Ringise, Jense, Davidson, Krille m.fl. Jense var sämst och DQ bra... kanske bäst. I alla fall runda 2.
När vi var klara och skulle hem så åkte Jense och Davidson med mig. Och det var så lägligt så jag körde 2 töser till Lillatorg. (De övertalade mig). Jense delade baksätet med dem. Precis innan den sista av dem skulle gå av så bara kysser hon Jense helt pladask. Jag tyckte det var så sjukt. Vilken raggare. Raggar upp en brud mitt i mitt baksäte på 3 ord.

JÄVLA BRA JENSE!


så gör man

Halldin
2004-10-27, 14:33
http://www.lunarstorm.se/jense

:eek:

Jense
2004-10-27, 14:35
http://www.lunarstorm.se/jense

:eek:


det är inte jag iofs =P

Big_Vik
2004-10-27, 14:37
Måste höra med er har ni ngt "killer-tips" på hur man gör ett fett gott och övertygande intryck på en tjej. Alltså bör man bjuda hem henne på middag? Köra henne till stranden och titta på stjärnor, hyra film, eller vad är liksom the "killer move"?

Alla killar kan ju tipsa om sina moves, och alla tjejer kan säga vad de gillar bäst :thumbup:

Behöver hjälp inför helgen nämligen ;D

Hade en tanke, rätta mig genast om detta är galet. Men man bjuder hem henne, ber henne blunda tar bilen till strande (10-15min). Seadn tar man sin favorit plats och sätter sig med henne och tittar på stjärnorna. Kanske en filt och lite varm mjölkchoklad till det? Eller är det för kallt kanske? Men hmm låter det vettigt. Hade ni uppskattat det? Kanske bör nämna att jag är 18 och min förhoppningsvis blivande tjej är i samma ålder. Så bingo är alltså ingen option :D

Byt ut mot proteindrink så blir det optimalt :D

Får vara tråkig och sägadet här, men det enda som funkar är nog att vara sig själv :(

tinus
2004-10-27, 14:41
Du kan betraka mig som en expert på området ...

Lite beroende på ålder på offret så får du lägga upp approachen ..

14-20 Folköl och dextrosol , video eller tv spel chips .. sen är de klart.

21-25 Vitt vin , en egenhändigt hemlagad middag , obs vegitabisriskt , serverar du kött så kanske vegenjäveln inte släpper till , sätt på en skön skiva , bo kaspers eller sophie zelmani borde lira.

25-30 Champagne och middag på fin restaurang , här krävs det lite mer klass , kvinnan är ju ändå på sin peak så lika bra att slå på , taxi , middag , månskenspromenad , sviten på sheraton ... klart .. du får ligga

30+ Starksprit ( till dig ) , Kir eller Rosita till henne , här har vi kategorien överblivet , du klarar dig undan billigt , och får en riktigt bra resa antagligen , ödsla ingen tid på resor eller mat , du får ligga i varjefall.

:laugh: :laugh: :thumbup:

Big_Vik
2004-10-27, 14:47
Piranha: :laugh:
Tar mig friheten att ändra lite :naughty:
12-15: Folköl och moped
16-20: Bil och systemålder :(

mini_Arnold
2004-10-27, 14:59
Räcker det inte med att flexa biccen?
Låt henne känna på din peak :D

fothermucker
2004-10-27, 15:06
Barry white, egenlagad mat och massageolja...funkar alltid.

Mextreme
2004-10-27, 15:22
Et bås på BlueVision funkar alltid , intimt och sen finns det papper på rulle :)


:laugh: .... Glöm inte att ta med rejält med tio-kronor.. Ingen idé att snåla med detaljerna.

Karl_alfred
2004-10-27, 15:52
Var dig själv bara vill hon inte då så är det bara att gå vidare.

Herkulez
2004-10-27, 17:32
Måste höra med er har ni ngt "killer-tips" på hur man gör ett fett gott och övertygande intryck på en tjej.........

s_himself
2004-10-27, 19:34
laga nåt käk, efterrätt också så hon blir fylld och slö och avslappnad ;) gå vidare till en film.. typ.. en hyffsat romantisk sådan.. så hon inte behöver sitta och titta på explotioner eller att hon somnar, sedan myser ni ihop er och så som tuttarna sa, börja pilla lite.. ja i håret ;)

sedan ser du vad som händer, sist men inte minst om hon inte sover över så följer du henne givetvis hem och ev. då stannar ni och glor på stjärnorna

ante
2004-10-27, 19:37
Barry white, egenlagad mat och massageolja...funkar alltid.

kikat på Van the Man ?

B-jay
2004-10-27, 19:40
Detta funkade alltid när jag var singel och hade date.

Köp hem nån form av käk som du är bra på att laga, det får gärna smaka bra, men inget måste.
Viktigast av allt, köp minst en 3 liters bag in box med vin, börja på vinet redan under tiden du lagar maten, på så sätt känner hon inte om maten smakar skit.

käka, sen fortsätter ni på vinet tills båda är rätt packade, därefter får man alltid tjejen på rygg. :rolleyes:

ante
2004-10-27, 19:42
Detta funkade alltid när jag var singel och hade date.

Köp hem nån form av käk som du är bra på att laga, det får gärna smaka bra, men inget måste.
Viktigast av allt, köp minst en 3 liters bag in box med vin, börja på vinet redan under tiden du lagar maten, på så sätt känner hon inte om maten smakar skit.
käka, sen fortsätter ni på vinet tills båda är rätt packade, därefter får man alltid tjejen på rygg. :rolleyes:

hahaha!

klockrent tips.

Vad jag vet så brukar som sagt pillande i håret uppskattas, lite spontant att fråga om hon vill ha massage brukar vara uppskattat... om man har rätt timing dvs...

Stumpis
2004-10-27, 19:47
Detta funkade alltid när jag var singel och hade date.

Köp hem nån form av käk som du är bra på att laga, det får gärna smaka bra, men inget måste.
Viktigast av allt, köp minst en 3 liters bag in box med vin, börja på vinet redan under tiden du lagar maten, på så sätt känner hon inte om maten smakar skit.

käka, sen fortsätter ni på vinet tills båda är rätt packade, därefter får man alltid tjejen på rygg. :rolleyes:

I mitt fall behövde killen inte ens laga något käk, det räckte bra med ett par flaskor vin, och sen den kvällen är vi oskiljaktiga!!
Och ja, jag hamnade på rygg (bland annat)... :kinky:

hanni
2004-10-27, 19:49
Grundtipset är definitivt att lyssna på vad hon vill på Riktigt. Tjejer vågar/orkar inte säga emot killen när han förelår än det ena, än det andra. Nått annat som fungerar är att sätta henne absolut först; ta med henne till saker hon gillar och strunta helt i om du gillar dom eller inte. Gör det för hennes skull och gnäll inte, hur allvarligt kan det vara? Hon vill betyda nånting, ändra dina planer för hennes skull och visa att du är intresserad av att hon har det bra.


Ja det är så här vi tjejer vill bli behandlade :love:

Pecca
2004-10-27, 20:05
Det finns ju alltid vissa punkter man alltid ska gå tillbaka till när det gäller att få en dam:

¤Pengar
¤Utseende
¤Alkohol
¤Charm
¤Fantasi

Gäller ju att alltid jobba utifrån detta......

En fika brukar ju vara en bra början. Sedan gäller det att man alltid nämner så lite som möjligt om sig själv. Tänk på att hur tråkigt det än må vara sitta o verka intresserad av hennes historier om hästar som inträffade för 10 år sen... man måste verka intresserad o ställa frågor.... Annars är man tillbaka till ruta 1 igen.... *suck*.

En grej som är bra är att överraska.... Göra saker som dom troligtvis inte är vana vid eller som dom inte tror att man själv "skulle vilja göra" (läses: beredd att offra för att få puman på rygg)

Ett litet tips är nog iaf att på första daten inte bjuda med henne till Västerås i helgen o se på SM i bodybuilding..... sånt kan man spara till andra daten...


:)

Menigar
2004-10-27, 20:09
Tänk på att hur tråkigt det än må vara sitta o verka intresserad av hennes historier om hästar som inträffade för 10 år sen... man måste verka intresserad o ställa frågor.... Annars är man tillbaka till ruta 1 igen.... *suck*.


Det är ju det som är intressant!
Hur ska man annars få reda på vad som har skapat människans och hennes värderingar? Börjar man inte från grunden är det ju meningslöst. Lika bra att ha det avklarat från första början dessutom.
;)

Pecca
2004-10-27, 20:22
nae..... verkligen inte....

första daten går ju ut på att kategorisera:
1)Knullbar
2)Soptippen

andra daten:

1) Knullbar
2) Flickvänsmaterial
3) KK material
4) Kompis
5) Utvecklingspotential (knullbar om några år)
6) Soptippen

Tredje daten:
Ja va fan... Vill man ha något kroppsligt så ska man ju ha fått det här. Vill man ha skoj så har man det annars ligger hon redan på soptippen....

men som sagt.... man har bara en chans på sig o göra ett första intryck o det är där det smäller liksom.... Därför brukar det vara bäst att alltid sitta i sin Porsche GT3a varje gång man träffar en ny människa....

vildängel
2004-10-27, 20:29
Om det är första dejten ska det inte vara så tillgjort. Det räcker med att du är gullig mot henne och så, så hon märker att du är intresserad och vill fortsätta träffa henne. Om du bor mitt i smällkalla Norrland så ni har lyxig snö ska ni såklart åka lite pulka! Wiiiii...! :D Det är asroligt ju. Gå till stranden och kolla på stjärnor när det är ca 5 grader varmt låter lite väl jobbigt och avancerat. Men en mysig liten promenad och titta lite på stjärnor och sånt låter däremot mycket bättre. Lycka till iaf :thumbup:

Hmm... Ett tips är ju iofs att inte fokusera att få henne på rygg på första dejten.. :rolleyes: Då verkar du bara vara ute efter en sak och det skulle iaf inte motivera mig att fixa ett förhållande med killen...

ErikWrestlingFreaket
2004-10-27, 20:33
Porrfilm.

haha oj, /tricklev självklart :D

Semiramis
2004-10-27, 21:01
Att lyssna, faktiskt lyssna, är oslagbart. Alltså, inte att otåligt lyssna så att du kan komma med din åsikt eller förklara för henne vad hon gör fel utan att faktiskt vara intresserad. och tycker du inte att hon är intressant så är det väl bättre att satsa på någon annan eller också får du köra bag-in box metoden.

Trance
2004-10-27, 21:18
rohypnol

MacLeod
2004-10-27, 22:46
I mitt fall behövde killen inte ens laga något käk, det räckte bra med ett par flaskor vin, och sen den kvällen är vi oskiljaktiga!!
Och ja, jag hamnade på rygg (bland annat)... :kinky:

Hur länge har ni varit tillsammans? Och hur länge till tror du det går innan han får för sig att du ligger med allt o alla efter några glas?

mmartin
2004-10-27, 23:06
gör så här, fundera först och främst vad du vill. är detta nått kul som du tar för vad det är eller är du verkligen intresserad? viktig punkt fundera på det!

är det nått liksom kul ;) då ska det vara så lite kruciduller som möjligt, sprit/alkohol är ett krav! köp hem till 2-3 olika drinksorter och lite vin. Börja kvällen med att bjuda på vin upphällt i vinglas och skåla med henne(mycket ögonkontakt), sen måste du bjuda på käk- inget avancerat i detta läget utan nått enkelt. Efter maten så blandar du ihop en drink till henne vilket MÅSTE vara svag blandad och se "god" ut tex san francisco etc.. hon kommer att tycka den är god och fin med paraflax och lime i och tackar naturligtvis ja till en till, på detta sätt blandar du i mer och mer alkohol.. exakt i detta läge slänger du på en strategiskt utvald film, komedi MED kärleksscen i, under kärleksscenen har hon lägligt med alkohol i sig för att påbörja kyssen, sen är det bara att köra.. :thumbup:


Vill du däremot satsa så ska du lägga upp en annan taktik. Glöm strand och stjärnor, det hade passat i maj,juni. Säg att du hämtar henne och åk dit med EN röd ros och säg att du kände för att visa din uppskattning att få dela hennes sällskap.
Sedan ska du köra hem till dig där du förberett en måltid. Fortfarande kan det vara en enkel måltid men lägg ner mer tid på att tex skära snitsliga skivor ur tex tomat eller gurka dvs det DEKORATIVA.
Här är drycken RÖTT vin som du kylt under nägra timmar.
efter måltiden så ta det lugnt sitt så avslappnat du kan och bara snacka med henne och viktigast: låt även henne snacka.
blanda komik med komplimanger är viktigt, avslapnad rolig charm med inslag av djup ögonkontakt är a och o.
Även enkel beröring är ok om läge uppstår, tex säg: "oj stå stilla!" gå då sakta fram och försiktigt, försiktigt borsta med handen på hennes skuldra och säg sedan "så där, det var nått på din tröja" det brukar medföra ett leènde och i bästa fall kanske en kyss redan där, men gå varsamt fram även om det är så..
Avsluta kvällen relativt tidigt och visa tydligt din avsikt att du INTE har några planer på att bli lycklig för kvällen, det komme rhon att uppskatta och tro att du gillar henne för hennes personlighet se du :angel:
Följ henne självklart hem, tacka för den trevligaste kväll du haft och hur underbart söt hon ser ut, en lätt kyss på kinden alternativt munnen innan ni skiljs och hon kommer att gå in leènde ska du se..
Vänta sedan i ca 7-8 minuter innan du fäller en sms-bomb som skall vara riktigt smörig, det är det exakt rätt läge för, jag kan bjuda på en fungerande:

"Det sägs ju att det regnade den dagen du föddes.. Men det stämmer inte riktigt, det var gud som grät över att ha förlorat himelens vackraste ängel ner till jorden..."


pust, hoppas det har hjälpt, tänk på dessa saker så lovar jag att det går fint ska du se, bara att fråga annars :cool:

ceflower
2004-10-27, 23:07
Ferrari 430 Modena. Får du inte doppa om du hämtar henne i ett sådant åkdon är du antagligen sjukt ful :)

Yankeee
2004-10-27, 23:54
Hur länge har ni varit tillsammans? Och hur länge till tror du det går innan han får för sig att du ligger med allt o alla efter några glas?

Dåliga erfarenheter?

MacLeod
2004-10-28, 00:40
Dåliga erfarenheter?

Nej, jag varken raggar eller går på date. Men eftersom hon som skriver antagligen är runt 17 kan det vara bra att ge henne en eyeopener.

Zlin
2004-10-28, 00:48
Nej, jag varken raggar eller går på date. Men eftersom hon som skriver antagligen är runt 17 kan det vara bra att ge henne en eyeopener.

1975 var hon född, alltså 29 år.

mmartin: Kallt rödvin?

vildängel: :naughty:

MacLeod
2004-10-28, 00:56
Ja, det finns ju alltid dom oxå som måste ha en man innan dom fyller magiska 30. För då blir man en av singeltjejerna som kollar på Sex and the city samtidigt som man pratar barn och avundsjukt tittar på andra par.

Juice
2004-10-28, 02:27
Det finns en väldigt lärorik liten film (http://sayoc.com/vidclips/LifeasaGuy.asf ) om det här ämnet. ;)

Yankeee
2004-10-28, 05:49
Nej, jag varken raggar eller går på date. Men eftersom hon som skriver antagligen är runt 17 kan det vara bra att ge henne en eyeopener.

Eyeopener? Vadå, att osäkra killar tror att hon har varit otrogen när hon kommer hem full?

mmartin
2004-10-28, 06:02
japp kallt rödvin.

Glömde att påpeka om det gäller alterntiv nr 2 så är ju naturligtvis musik ett måste MEN inte ultra-smör musik a`la chris isaak eller celin dion. Ta lugna rock ballader tup 3 doores down och creed. Finns en utmärkt cd som heter here without you med perfekta låtar för ändamålet se du :thumbup:

good luck

Herkulez
2004-10-28, 06:18
fan ifall ni måste dricka en tjej full för att få omkull henne är ni bra patetiska :sleep:

Grahn
2004-10-28, 06:19
fan ifall ni måste dricka en tjej full för att få omkull henne är ni bra patetiska :sleep:

Precis ta Herkules istället han smälter efter en proteindrink! :thumbup:

Herkulez
2004-10-28, 06:26
Precis ta Herkules istället han smälter efter en proteindrink! :thumbup:
Du talar av egna erfarenheter :naughty:

Grahn
2004-10-28, 06:29
Du talar av egna erfarenheter :naughty:

Du loooovade att inte svallra!

Garnax
2004-10-28, 06:29
Vad man gör beror på tjejen man uppvaktar. Vilket steg man är i spelar också roll.

Vad har ni gjort tidigare? Hur långt har ni kommit?

Hur länge har du känt henne?

mmartin
2004-10-28, 08:53
naturligtvis beror det från tjej till, garnax, och precis alla detaljer spelar ju in. Man får helt enkelt göra egen bedömning.

Herkulez- Ingen har sagt att man MÅSTE få tjejen full för att :kinky: däremot så är konkret fakta att det är enklare och chanserna ökar drastiskt vilket vi gladeligen berättar för lyckosökaren som startade tråden :angel:

TCOG
2004-10-28, 09:09
Ja, det finns ju alltid dom oxå som måste ha en man innan dom fyller magiska 30. För då blir man en av singeltjejerna som kollar på Sex and the city samtidigt som man pratar barn och avundsjukt tittar på andra par.

:laugh: :laugh:

Rocco
2004-10-28, 09:59
Efter maten så blandar du ihop en drink till henne vilket MÅSTE vara svag blandad och se "god" ut tex san francisco etc.. hon kommer att tycka den är god och fin med paraflax och lime i och tackar naturligtvis ja till en till...

Här är drycken RÖTT vin som du kylt under nägra timmar...


Kallt rödvin och San Francisco... Jesus, den var ju inne i början på 90-talet typ. Förstår mig inte på er United-fans... ;) Nej, blanda till en margarita som fördrink och satsa på något sött efteråt. Givetvis ska du servera en god likör (läs: Amarula) till kaffet

Vill du ha henne full så är mmartins tips bra, det som innebär att man successivt ökar mängden sprit i drinken.

Lycka till med tjejen!

Får jag bestämma så ska du inte satsa på att få k****a första kvällen, det är helt ute. Gör det till en oförglömlig kväll för henne. Om du känner att du är lite halvdålig i köket, se till att träningslaga den tilltänkta maträtten några dagar innan. Skippa de vanliga maträtterna och satsa på vilt, t.ex. helstekt hjortfilé, och fixa en pava rött som passar till vilt.

MEGA_MAN
2004-10-28, 10:19
VAr bara dig själv, är jag ute med någon tjej är jag bara mig själv. För det är ju mig hon skall falla för och inte kolozzeum ;) . Men sen kan man ju lägga på lite extra med mat dryck och liknande. Det är ju inte säkert du får henne om du är dig själv, men om du får henne så tycker hon ju on DIG!!!

Annars kan man ju köra den andra stilen, hämtar henne i fin bil, lagar mat bjuder på lite drinkar, musik, har hyrt 10 filmer bara för att någon skall passa henne.

VAr dig själv och lägg till det extra DU tror hon gillar!!!


Blev kanske lite flummigt :)

Zlin
2004-10-28, 10:19
Kallt rödvin

Alltså, jag är ledsen, men jag kommer inte över det här med kallt rödvin. Det måste vara något jag totalt missat, dricker man ens kallt rödvin?

mystic[-_-]
2004-10-28, 10:27
Visa att du bryr dig om vad hon vill

T-train
2004-10-28, 10:38
gör så här, fundera först och främst vad du vill. är detta nått kul som du tar för vad det är eller är du verkligen intresserad? viktig punkt fundera på det!

är det nått liksom kul ;) då ska det vara så lite kruciduller som möjligt, sprit/alkohol är ett krav! köp hem till 2-3 olika drinksorter och lite vin. Börja kvällen med att bjuda på vin upphällt i vinglas och skåla med henne(mycket ögonkontakt), sen måste du bjuda på käk- inget avancerat i detta läget utan nått enkelt. Efter maten så blandar du ihop en drink till henne vilket MÅSTE vara svag blandad och se "god" ut tex san francisco etc.. hon kommer att tycka den är god och fin med paraflax och lime i och tackar naturligtvis ja till en till, på detta sätt blandar du i mer och mer alkohol.. exakt i detta läge slänger du på en strategiskt utvald film, komedi MED kärleksscen i, under kärleksscenen har hon lägligt med alkohol i sig för att påbörja kyssen, sen är det bara att köra.. :thumbup:


Vill du däremot satsa så ska du lägga upp en annan taktik. Glöm strand och stjärnor, det hade passat i maj,juni. Säg att du hämtar henne och åk dit med EN röd ros och säg att du kände för att visa din uppskattning att få dela hennes sällskap.
Sedan ska du köra hem till dig där du förberett en måltid. Fortfarande kan det vara en enkel måltid men lägg ner mer tid på att tex skära snitsliga skivor ur tex tomat eller gurka dvs det DEKORATIVA.
Här är drycken RÖTT vin som du kylt under nägra timmar.
efter måltiden så ta det lugnt sitt så avslappnat du kan och bara snacka med henne och viktigast: låt även henne snacka.
blanda komik med komplimanger är viktigt, avslapnad rolig charm med inslag av djup ögonkontakt är a och o.
Även enkel beröring är ok om läge uppstår, tex säg: "oj stå stilla!" gå då sakta fram och försiktigt, försiktigt borsta med handen på hennes skuldra och säg sedan "så där, det var nått på din tröja" det brukar medföra ett leènde och i bästa fall kanske en kyss redan där, men gå varsamt fram även om det är så..
Avsluta kvällen relativt tidigt och visa tydligt din avsikt att du INTE har några planer på att bli lycklig för kvällen, det komme rhon att uppskatta och tro att du gillar henne för hennes personlighet se du :angel:
Följ henne självklart hem, tacka för den trevligaste kväll du haft och hur underbart söt hon ser ut, en lätt kyss på kinden alternativt munnen innan ni skiljs och hon kommer att gå in leènde ska du se..
Vänta sedan i ca 7-8 minuter innan du fäller en sms-bomb som skall vara riktigt smörig, det är det exakt rätt läge för, jag kan bjuda på en fungerande:

"Det sägs ju att det regnade den dagen du föddes.. Men det stämmer inte riktigt, det var gud som grät över att ha förlorat himelens vackraste ängel ner till jorden..."


pust, hoppas det har hjälpt, tänk på dessa saker så lovar jag att det går fint ska du se, bara att fråga annars :cool:

Är det inte enklare att bara vara spontan o naturlig om man vill något mer än bara :kinky: Bara en tanke;-)
Personligen så skulle jag känna mig vansinningt trängd om någon ansträngde sig för mycket TIDIGT.

MacLeod
2004-10-28, 10:58
Eyeopener? Vadå, att osäkra killar tror att hon har varit otrogen när hon kommer hem full?

Ja Yankee, du har hajjat rätt.

MacLeod
2004-10-28, 11:04
Kallt rödvin och San Francisco... Jesus, den var ju inne i början på 90-talet typ. Förstår mig inte på er United-fans... ;) Nej, blanda till en margarita som fördrink och satsa på något sött efteråt. Givetvis ska du servera en god likör (läs: Amarula) till kaffet
.

Herregud Rocco, det känns som att du har åkt på för mycket charter med familjen när du var liten och sett pappa beställa likör till kaffet.
Men bara lugn, jag är oxå född på 70-talet. Men du måste försöka lära dig att släppa trenderna. Att öht brygga kafffe funkar fan inte bland kidsen, dom ska ju ha en jävla latte med sirap i numera.

ryssen
2004-10-28, 11:15
tycker det är mycket trams här. det ska räcka med en djup blick in i ögonen och ett stadigt grepp om nackhåret. är det inte klart då så är det fel person.

Stumpis
2004-10-28, 11:15
Hur länge har ni varit tillsammans? Och hur länge till tror du det går innan han får för sig att du ligger med allt o alla efter några glas?

Vi har varit tillsammans i snart två år, är förlovade, ska gifta oss i maj nästa år, tränar tillsammans, är bästa vänner, bor i hus osv.
Hade jag varit 17 år (dvs för 12 år sen) så kanske det varit en annan historia, men när jag var 17år varken drack jag eller var särskilt sexuellt aktiv...

Det är lätt att döma folk man inte känner... :nono:

Stumpis
2004-10-28, 11:21
Men, för att vara lite seriös, så har du faktiskt fått några rätt bra tips i tråden. Viktigast är att vara sig själv, för vem orkar gå omkring och spela någon man inte är i längden??

Sen är det så olika vad tjejer vill ha; vissa ser gärna att killen ordnat allt inför daten, så hon bara kan följa med och ha det bra, medan andra hellre ser att man får ett finger med i spelet och lägger upp planerna tillsammans.

Är det så att hon inte gillar dig som du är, så är det garanterat inte rätt tjej!
Lycka till, och berätta gärna hur det gått! :love:

MacLeod
2004-10-28, 12:29
Vi har varit tillsammans i snart två år, är förlovade, ska gifta oss i maj nästa år, tränar tillsammans, är bästa vänner, bor i hus osv.
Hade jag varit 17 år (dvs för 12 år sen) så kanske det varit en annan historia, men när jag var 17år varken drack jag eller var särskilt sexuellt aktiv...

Det är lätt att döma folk man inte känner... :nono:

Det hade väl varit lite roligare om du var 17 kanske. Och jag dömer inte dig, du får leva ditt liv precis som du vill. Men jag tror inte mycket på det du nu skriver heller, dvs att ni är så klistrade. Det saknas ju bara att ni skaffar barn och jobbar på samma jobb. Men visst, ni kan vara en av dom par som hamnar på andra sidan 50%-strecket inom skillsmässostatistiken. Dont wear it out.

Stumpis
2004-10-28, 12:59
Det hade väl varit lite roligare om du var 17 kanske. Och jag dömer inte dig, du får leva ditt liv precis som du vill. Men jag tror inte mycket på det du nu skriver heller, dvs att ni är så klistrade. Det saknas ju bara att ni skaffar barn och jobbar på samma jobb. Men visst, ni kan vara en av dom par som hamnar på andra sidan 50%-strecket inom skillsmässostatistiken. Dont wear it out.

Det är väl bra att inte alla människor fungerar på samma sätt? Både jag och min sambo har seriösa förhållande bakom oss, som inte fungerade, och nu tror vi båda att vi har hittat rätt. Förhållanden startade när man var i 20-årsåldern har tyvärr en tendens att rinna ut, eftersom man oftast inte vet vad man vill med livet då (fast jag var övertygad då om att jag visste). När man närmar sig 30 och har lite erfarenhet bakom sig, är det lättare att säga vad man vill (för mig i alla fall).

Barn ligger LÅNGT ner på önskelistan, först vill vi ha roligt tillsammans och bygga en stabil grund. Vi har inte ens några planer på barn för tillfället, dock en massa andra planer, som att resa, bygga eget hus mm.
Kanske vi kommer att hålla livet ut; kanske inte. Men oavsett vilket vet jag att jag skulle ångra mig om jag inte provade, för det kan inte finnas något värre än att sitta gammal, ensam och ångra saker man INTE gjorde...

Jag är långt ifrån en obotlig romantiker, men sen jag träffade min mrX för nu tre år sen (var vänner en god stund först, alltså) så har jag åtminstone fått för mig att det kan finnas en person som är rätt för just mig...

TCOG
2004-10-28, 13:30
tycker det är mycket trams här. det ska räcka med en djup blick in i ögonen och ett stadigt grepp om nackhåret. är det inte klart då så är det fel person.

:thumbup:

im with this guy.....

mmartin
2004-10-28, 13:42
rödvin ska vara kallt naturligtvis, herregud vad är ni för vin-kännare? ;)

Rocco- Du vet väl att vi united-anhängare aldrig lämnar något sådant åt slumpen :thumbup: san franscisco funkar likaså margaritan, det viktiga är att drinken "ser" god ut- kom ihåg att det handlar mycket om vad som sitter i betraktarens öga..

t-train- Naturligtvis måste personen ifråga vara så naturlig han bara kan och blanda gärna in både smicker med skämt så blir det galant, går ALDRIG fel se du :smokin:
Och det är väl inte mycket ansträngning på variant 2 ändå? är ju liksom bara uppläggs förslag och nä, i upplevande situation kommer inte tjejen att känna sig trängd.

situation 1 däremot är ett tips enbart om personskaparen vill :kinky: det brukar ju inte gå så bra rent förhållandesmässigt om man kör variant 1 första kvällen..

vara sig är a och o, men glöm aldrig att vissa knep och varianter kan hjälpa endamålen ordentligt åt ens egna favvör :thefinger

MacLeod
2004-10-28, 13:58
kanske vi kommer att hålla livet ut; kanske inte. ..

Säger du så till prästen oxå? "Jag lovar och svär att kanske älska Mrx i nöd och lust, men samtidigt kanske inte"

Eller är det bara jag som har en gubbes värderingar när det kommer till giftemål?

johnnytex
2004-10-28, 14:12
Dags för en update kanske, ni är säkert nyfikna :)

Ska försöka beskriva det:

Iaf träffade henne i tis. Hon kom på sin moppe (tjejen är inte körtkortsmynidg) och droppade in hos mig. Började planenligt med en liten kram i hallen. Visade upp henne på mitt rum, drog nåt überdåligt skämt som jag tror hon skrattade för att vara snäll (försökte iaf vara rolig). Sedan går vi ner till stan tillsammans (inget hålla i handen, hade kännts påfluget tror jag :confused: ). Går och små pratar i 30 min innan man kommit hem med filmen igen.

Hehe, vet inte om det var dumt val av film men det blev en skräck/thriller, mohaha hoppade hon skulle grabba tag ordentligt i armen då ju :D . Men så blev inte riktigt fallet. Vi låg iaf i mina nybäddade säng (inte skett på nån månad föräns hon kom) där låg vi tillsamman, och glodde på filmen. Efter som jag hade drabbats av "tankeverksamhets stillestånd" vågade jag inte överfalla henne och ge henne en kyss. Ångrar jag nu. Iaf filmen slutar och vi ligger kvar ett tag och.....samtalar :D .

Kl blir mkt och en liten flicka måste bege sig hemåt. Slutar som det började med en kram i hallen. Drog iväg ett lökigt sms om att hon var söt blablabla.

Har hört med hennes kompisar i efterhand att hon "gillade" träffen så jag hoppas det stämmer. Hur följer man upp detta? Ska nog bjuda henne på nåt nytt? Vad är passande?

Hade tänkt bjuda ut henne på kinarestuarang. Och sedan ta vägen förbi videobutiken och kolla film igen. Denna gång ska jag överfalla henne med en kyss. Även om jag så ska få stryk sedan! Vad tror ni, finns det risk för att jag blir tradig med en massa filmer bara?

Stumpis
2004-10-28, 14:13
Säger du så till prästen oxå? "Jag lovar och svär att kanske älska Mrx i nöd och lust, men samtidigt kanske inte"

Eller är det bara jag som har en gubbes värderingar när det kommer till giftemål?

Du verkar inte vilja förstå, riktigt...
Självklart går jag in för mitt förhållande till 100% annars kunde jag ju hålla mig till one night stands, men det finns aldrig några garantier för att saker håller! Det var ju du själv som var så skeptisk precis och pratade om skilsmässostatistik??
Jag har varit gift en gång tidigare, och då lovade jag att älska i nöd och lust, tills döden skiljer oss åt osv, men efter 5 år kunde jag inte hålla det löftet längre. Det gör mig såklart lite orolig att jag inte kommer att klara att hålla mitt löfte denna gång heller, även om jag innerst inne tror det, då det finns lite andra förutsättningar denna gång.
Men några garantier för att känslor håller, att bilen inte rasar när man kör till jobb, att ens barn föds friska osv finns tyvärr inte... (Hacka nu inte på mina jämförelser...)

Stumpis
2004-10-28, 14:17
Dags för en update kanske, ni är säkert nyfikna :)

Ska försöka beskriva det:

Iaf träffade henne i tis. Hon kom på sin moppe (tjejen är inte körtkortsmynidg) och droppade in hos mig. Började planenligt med en liten kram i hallen. Visade upp henne på mitt rum, drog nåt überdåligt skämt som jag tror hon skrattade för att vara snäll (försökte iaf vara rolig). Sedan går vi ner till stan tillsammans (inget hålla i handen, hade kännts påfluget tror jag :confused: ). Går och små pratar i 30 min innan man kommit hem med filmen igen.

Hehe, vet inte om det var dumt val av film men det blev en skräck/thriller, mohaha hoppade hon skulle grabba tag ordentligt i armen då ju :D . Men så blev inte riktigt fallet. Vi låg iaf i mina nybäddade säng (inte skett på nån månad föräns hon kom) där låg vi tillsamman, och glodde på filmen. Efter som jag hade drabbats av "tankeverksamhets stillestånd" vågade jag inte överfalla henne och ge henne en kyss. Ångrar jag nu. Iaf filmen slutar och vi ligger kvar ett tag och.....samtalar :D .

Kl blir mkt och en liten flicka måste bege sig hemåt. Slutar som det började med en kram i hallen. Drog iväg ett lökigt sms om att hon var söt blablabla.

Har hört med hennes kompisar i efterhand att hon "gillade" träffen så jag hoppas det stämmer. Hur följer man upp detta? Ska nog bjuda henne på nåt nytt? Vad är passande?

F-n vad bra det gick! Svårt att säga om det var rätt eller fel att du inte kysste henne (det får nog hon svara på... :em: )
Eftersom hon verkade gilla er träff borde du nog ringa henne typ idag eller imorgon (lagom tid efter, varken för efterhängsen eller ointresserad) och fråga om ni ska träffas igen. Vad ni ska göra är svårare att svara på, men ta nåt annat än en film. Gå och fika kanske?
Lycka till, och berätta vidare!

Grahn
2004-10-28, 14:17
Varför måste Stumpis försvara sin relation inför MacLeod? Har jag missat ngt?

johnnytex
2004-10-28, 14:23
F-n vad bra det gick! Svårt att säga om det var rätt eller fel att du inte kysste henne (det får nog hon svara på... :em: )
Eftersom hon verkade gilla er träff borde du nog ringa henne typ idag eller imorgon (lagom tid efter, varken för efterhängsen eller ointresserad) och fråga om ni ska träffas igen. Vad ni ska göra är svårare att svara på, men ta nåt annat än en film. Gå och fika kanske?
Lycka till, och berätta vidare!

Ja, måste höra en grej till. Det är ju så att sådana kids som jag (18år) har alla jag känner på min msn. Även denna tjej. Är det schledet att fråga henne där om hon vill träffa mig igen, eller är det uteslutet telefon som gäller?

Löjtnant Blank
2004-10-28, 14:33
"Det sägs ju att det regnade den dagen du föddes.. Men det stämmer inte riktigt, det var gud som grät över att ha förlorat himelens vackraste ängel ner till jorden..."
Åh, Gud. Det där var det vidrigaste jag någonsin har läst (och jag har läst böcker om gubbar som sliter inälvorna ur spädbarn och slickar sig om naglarna). Tvivelsutan måste en tjej vara borderline utvecklingsstörd för att ens svara på det där sms:et.

ErikWrestlingFreaket
2004-10-28, 14:38
En sån här borde funka.

http://www.geocities.com/ddayconneaut/images/2003/kessler/flamethrower.jpg
haha :laugh:

Cinna
2004-10-28, 14:49
Ja, måste höra en grej till. Det är ju så att sådana kids som jag (18år) har alla jag känner på min msn. Även denna tjej. Är det schledet att fråga henne där om hon vill träffa mig igen, eller är det uteslutet telefon som gäller?


Utbjuden via MSN ... hmmm :rolleyes:


Nä självfallet kontaktar du henne på telefon (å då inte SMS) !

Stumpis
2004-10-28, 14:51
Ja, måste höra en grej till. Det är ju så att sådana kids som jag (18år) har alla jag känner på min msn. Även denna tjej. Är det schledet att fråga henne där om hon vill träffa mig igen, eller är det uteslutet telefon som gäller?

Jag rekommenderar telefonen, ta inte den lättaste vägen. Hon uppskattar det, kan jag tänka mig! :thumbup:

Chris
2004-10-28, 15:00
haha :laugh:

Få en tjej att smälta? Jag tänkte också direkt på en eldkastare!

aliquis
2004-10-28, 15:02
Äsch, vad ni krånglar till det.

Tjejer i alla åldrar (eller ja, iaf upp till 25-30 antar jag): Var ett as, pluspoäng om du har ett självförtroende som syns.

Numero1
2004-10-28, 15:04
En sån här borde funka.

http://www.geocities.com/ddayconneaut/images/2003/kessler/flamethrower.jpg

:laugh:
Fy fan va kul!!!

mmartin
2004-10-28, 15:11
"Löjtnant Blank Quote:
Originally Posted by mmartin
"Det sägs ju att det regnade den dagen du föddes.. Men det stämmer inte riktigt, det var gud som grät över att ha förlorat himelens vackraste ängel ner till jorden..."


Åh, Gud. Det där var det vidrigaste jag någonsin har läst (och jag har läst böcker om gubbar som sliter inälvorna ur spädbarn och slickar sig om naglarna). Tvivelsutan måste en tjej vara borderline utvecklingsstörd för att ens svara på det där sms:et. "

He he, den FUNKAR positivt tror det eller ej.. smörigare får man dock leta efter :thumbup:


jhonnytex: Naturligtvis ALDRIG via msn eller icq eller dylikt, du ska ringa. Och film passar inte andra dejten eftersom ni gjorde det första- ta en fika istället och satsa på film 3:dje. ganska ok att låta bli kyssen första om du vill gå sakta fram, är hon med på en andra dejt så är det lugt och kyssen kommer naturligt ska du se. lycka till :angel:

RobbeliRobban
2004-10-28, 15:12
Måste komma med lite oslagbara tips för att få kvinnor på fall: Klä dig i något uppseendeväckande så att du verkligen står ut från mängden. Lägg dig till med följande personlighetsdrag: Cynisk, Filosofisk, politiskt extrem (välj fritt från: nazist, kommunist, fascist, religiös fanatiker fungerar det med), blyg och sarkastisk. Sånt gillar kvinnor då tror de att du är djup.

För att verkligen visa att du är djup och intressant skall du inleda varje konversation genom att referera till eller citera något av följande: Bibeln, Nietsche, kommunistiska manifestet, Arnold eller Alfons Åberg, det får dig även att framstå som intellektuell. Påpeka gärna att du är just intellektuell (berätta gärna om hur mycket mer intellektuell du är jämfört med andra). Andra människor skall du referera till med ordet "Får" flera blir då "Fårskock".

lycka till! Funkar inte det är det Grahns tips med sprit och spänna biceps som gäller.

MacLeod
2004-10-28, 23:04
Du verkar inte vilja förstå, riktigt...
Självklart går jag in för mitt förhållande till 100% annars kunde jag ju hålla mig till one night stands, men det finns aldrig några garantier för att saker håller! Det var ju du själv som var så skeptisk precis och pratade om skilsmässostatistik??
Jag har varit gift en gång tidigare, och då lovade jag att älska i nöd och lust, tills döden skiljer oss åt osv, men efter 5 år kunde jag inte hålla det löftet längre. Det gör mig såklart lite orolig att jag inte kommer att klara att hålla mitt löfte denna gång heller, även om jag innerst inne tror det, då det finns lite andra förutsättningar denna gång.
Men några garantier för att känslor håller, att bilen inte rasar när man kör till jobb, att ens barn föds friska osv finns tyvärr inte... (Hacka nu inte på mina jämförelser...)

Jag tror ju givetvis på statistiken, men anser ändå att om man gifter sig så ska man vara tillsammans resten av livet eller helt enkelt skita i att gifta sig och bara leva ihop tills man inte har lust längre. Men att du gifter dig så pass tidigt efter att du blivit tillsammans med nya snubben? Du är inte helt hundra men vill ändå göra något så stort? Varför kan ni inte bara vara tillsammans? Eller handlar det om dom få fördelarna ekonomiskt ni kan få genom giftemål?

MacLeod
2004-10-28, 23:08
Varför måste Stumpis försvara sin relation inför MacLeod? Har jag missat ngt?

Du missade kanske pendeln från Jakan ?

Megatuttarna
2004-10-28, 23:20
Jag leker att jag är Tony Montana, brudarna tycker det är manligt när jag brusar upp. De smälter och släpper röv totalt. Ge henne en örfil annars.

Zlin
2004-10-29, 00:39
Jag leker att jag är Tony Montana, brudarna tycker det är manligt när jag brusar upp. De smälter och släpper röv totalt. Ge henne en örfil annars.

Fan vad mycket roliga "Say hello to my little friend"-skämt man kunnat dra nu, om man varit Freudiansk av sig.

Äh, vafasen, jag bjuder på en: Säger du "Say hello to my little friend" precis innan du stoppar in den? :angel:

Herkulez
2004-10-29, 06:28
Fan vad mycket roliga "Say hello to my little friend"-skämt man kunnat dra nu, om man varit Freudiansk av sig.

Äh, vafasen, jag bjuder på en: Säger du "Say hello to my little friend" precis innan du stoppar in den? :angel:
:laugh: vilken idé

Grahn
2004-10-29, 07:11
Du missade kanske pendeln från Jakan ?

Nope, gjorde du? Är det därför du varit så taggig denna veckan?

Tolkia
2004-10-29, 09:12
... brudarna tycker det är manligt när jag brusar upp. De smälter och släpper röv totalt.
Exakt. Släpper röv-väder ...

Stumpis
2004-10-29, 10:20
Nu kommer mitt sista inlägg i den privata debatten mellan mig och MacLeod, men jag är säker på att han har ytterligare visdomsord att tillägga...

Har tänkt på vad du har sagt; och självklart har du rätt, man behöver inte gifta sig, men det är upp till var och en!

Som någon tidigare skrev i tråden, så finns det ingen anledning till att jag ska försvara mitt förhållande, så därför tänker jag sluta med det nu.
(Tänk att allt detta började med att jag hakade på de halvroliga tipsen på hur man får en tjej att falla...) :)
Hoppas iaf att johnnytex lyckas med sin "förförarplan" och får tjejen att smälta lika mycket som jag gjort för min grabb. :thumbup:

adde
2004-10-29, 10:31
rödvin ska vara kallt naturligtvis, herregud vad är ni för vin-kännare? ;)



Kallt Rödvin?? Inte mindre än 17-18 grader skulle jag säga. Vitt kan gärna få vara ner mot 11-12 grader.

/adde

Rocco
2004-10-29, 10:40
Herregud Rocco, det känns som att du har åkt på för mycket charter med familjen när du var liten och sett pappa beställa likör till kaffet.
Men bara lugn, jag är oxå född på 70-talet. Men du måste försöka lära dig att släppa trenderna. Att öht brygga kafffe funkar fan inte bland kidsen, dom ska ju ha en jävla latte med sirap i numera.

Fan, har jag blivit så gammal? Tur att jag slipper bjuda hem en fjortis på date. Dom förväntar sig väl att man ska spotta i tvåan och trycka Rocco-style redan första kvällen? Jag skulle göra bort mig direkt med min mesigt charmiga stil...

MacLeod
2004-10-29, 11:16
Fan, har jag blivit så gammal? Tur att jag slipper bjuda hem en fjortis på date. Dom förväntar sig väl att man ska spotta i tvåan och trycka Rocco-style redan första kvällen? Jag skulle göra bort mig direkt med min mesigt charmiga stil...

Enligt statistiken så rör vi ju oss mot anala tider helt klart.
Tjejer som hellre blåser av en snubbe alternativt kör analt för att inte bli av med sin oskuld i framstjärten. På min tid så var blåsjobbet något man fick vänta med, och analt bara sånt vissa porrfilmer innehöll.

Rocco
2004-10-29, 11:39
Enligt statistiken så rör vi ju oss mot anala tider helt klart.
Tjejer som hellre blåser av en snubbe alternativt kör analt för att inte bli av med sin oskuld i framstjärten. På min tid så var blåsjobbet något man fick vänta med, och analt bara sånt vissa porrfilmer innehöll.

Blåsjobb fanns väl iofs med på ungdomstiden, blåsjobb med svälj däremot, var ganska ovanligt ;)

Megatuttarna
2004-10-29, 13:20
Det är standard att man får hela paketet nuförtiden. Vad som hör till ovanligheterna emellertid är att tjejen kysser en i tvåan, fast det är på framgång.

johnnytex
2004-10-29, 13:25
Det är standard att man får hela paketet nuförtiden. Vad som hör till ovanligheterna emellertid är att tjejen kysser en i tvåan, fast det är på framgång.

Är det bara jag som tycker det gamla hederliga går fin, fint :confused:
Det andra känns für advance ju haha

Jaja, ska uppdatera er i helegn vad som hände...

userfriendly
2004-10-29, 13:28
Originally Posted by jwzrd
Grundtipset är definitivt att lyssna på vad hon vill på Riktigt. Tjejer vågar/orkar inte säga emot killen när han förelår än det ena, än det andra. Nått annat som fungerar är att sätta henne absolut först; ta med henne till saker hon gillar och strunta helt i om du gillar dom eller inte. Gör det för hennes skull och gnäll inte, hur allvarligt kan det vara? Hon vill betyda nånting, ändra dina planer för hennes skull och visa att du är intresserad av att hon har det bra.


Ja det är så här vi tjejer vill bli behandlade :love:



aaah håller me! varför så mkt snack om alkohol? finns det nåt emellan den man dejtar så behövs inte alokohol... har ju iof aldrig varit blyg av mig..

Megatuttarna
2004-10-29, 13:30
Är det bara jag som tycker det gamla hederliga går fin, fint :confused:
Det andra känns für advance ju haha

Jaja, ska uppdatera er i helegn vad som hände...

Det hederliga känns så jävla trist efter ett tag. Då blir grejer som är tabu mer upphetsande.

johnnytex
2004-10-29, 13:33
Det hederliga känns så jävla trist efter ett tag. Då blir grejer som är tabu mer upphetsande.

Hehe hur mkt :kinky: kör ni ? Tröttna, haha nä det man väl inte göra ;D

Megatuttarna
2004-10-29, 13:35
Hehe hur mkt :kinky: kör ni ? Tröttna, haha nä det man väl inte göra ;D

Man lever bara en gång. Fy fan för att hålla igen.

Ninjasmurf
2004-10-30, 09:52
aaah håller me! varför så mkt snack om alkohol? finns det nåt emellan den man dejtar så behövs inte alokohol... har ju iof aldrig varit blyg av mig..
Det har jag märkt :D

Tycker för det mesta att alkohol förstör dater, om det inte ingår som dryck till en speciell måltid.
Att lyssna på tjejen är det viktigaste och försöka ta reda på vad hon vill göra.
(Att det man sen datear en tjej med ett skarpt intellekt och en härlig humor gör ju inte saken sämre :em:)

s_himself
2004-10-30, 09:55
Det har jag märkt :D

Tycker för det mesta att alkohol förstör dater, om det inte ingår som dryck till en speciell måltid.
Att lyssna på tjejen är det viktigaste och försöka ta reda på vad hon vill göra.
(Att det man sen datear en tjej med ett skarpt intellekt och en härlig humor gör ju inte saken sämre :em:)


hehe det värsta jag vet är när tjejer svarar kort. med ett "ja" eller "nej" på ens frågor och så blir dom tysta.. så får man hela hela hela tiden sitta och komma på nya grejer att fråga eller prata om och dom fortsätter med sina tråkiga svar. sedan känner man sig tjatig :D

Herkulez
2004-10-30, 10:23
Man lever bara en gång. Fy fan för att hålla igen.
:hbang:

s_himself
2004-10-31, 14:06
Nu vill vi ju veta hur det gick! :whipped:

Fisen
2004-10-31, 15:58
Kör ett latsspread och säg att du kan glidflyga! :kickass:

Sen blir det :kinky: all night long..

johnnytex
2004-10-31, 16:21
Nu vill vi ju veta hur det gick! :whipped:

Hehe, ehr. Tar ton. Yes, då ska vi se. Det gick inte så bra. Skulle träffat tjejen igår, men hon var sjuk, så jag gick på discotek istället. Träffade min gamla tjej där. Vi snackade lite och så. Sedan kidnappade hon min telefon och ringde den nya tjejen smo jag träffade. :smash:

Ja, hur bra är det?

Iaf så sade hon en massa crap, som att hon nu var min flicka osv. Vilket gjorde att den andra tjejen blev skit ledsen, och att jag idag har stora problem. :furious:

mini_Arnold
2004-10-31, 16:23
Hehe, ehr. Tar ton. Yes, då ska vi se. Det gick inte så bra. Skulle träffat tjejen igår, men hon var sjuk, så jag gick på discotek istället. Träffade min gamla tjej där. Vi snackade lite och så. Sedan kidnappade hon min telefon och ringde den nya tjejen smo jag träffade. :smash:

Ja, hur bra är det?

Iaf så sade hon en massa crap, som att hon nu var min flicka osv. Vilket gjorde att den andra tjejen blev skit ledsen, och att jag idag har stora problem. :furious:
Förklara vad som hände, säg upp kontakten med din gamla tjej så är saken är paj

johnnytex
2004-10-31, 16:25
Förklara vad som hände, säg upp kontakten med din gamla tjej så är saken är paj

Jo, har försökt göra det idag. :(

s_himself
2004-10-31, 16:28
Vilket jävla skithuvud! :smash: fy fan vilken utskällning hon förtjänar åå jävlar va elak jag skulle bli! kör iväg med henne till tippen!

johnnytex
2004-10-31, 16:32
Vilket jävla skithuvud! :smash: fy fan vilken utskällning hon förtjänar åå jävlar va elak jag skulle bli! kör iväg med henne till tippen!

Jo, jag vet. Alltså hon var ju ganska full när det skede, men visst det var ganska dålig stil! Imorn ska jag se om det går att få igång det igen.

Supercharger
2004-10-31, 16:34
Ajajajaj... Inte bra!

Ge tjejen lite tid att återhämta sig från samtalet från ditt ex. Sen kan du be henne att träffa dig ist så att du akn få förklara ordentligt vad som hände öga mot öga med henne. Träffa henne på ett neutralt ställe som ett fik.


Ge henne så mycket tid hon behöver och så måste du se till att sköta det så smidigt som möjligt så ska det nog gå bra...

Megatuttarna
2004-10-31, 16:42
Du är i en drömsits. Sätt på ditt ex och gå vidare till den nya efteråt. Ditt ex gjorde ju gratisreklam åt dig.

nottis
2004-10-31, 16:52
Du är i en drömsits. Sätt på ditt ex och gå vidare till den nya efteråt. Ditt ex gjorde ju gratisreklam åt dig.

:thumbup: True!

Grahn
2004-10-31, 17:38
träna mer så du kan försvara din mobil mot småtjejer... :rolleyes: :D

datorjaevel
2004-10-31, 17:40
antar att du inte var med när ditt ex ringde din nya, annars är du en riktig tönt som förtjänar ditt ex.

ölobrännvin
2004-10-31, 17:55
Förklara hur det ligger till bara, Jag gjorde en gång misstaget att få hem mitt ex på en fest där min nya var och hon skrev ett långt kärleksbrev och lade på bordet, inte så roligt en annan gång gjorde hon sugmärken på mej när jag låg och sov full som fan på en fest, men allt går att förklara ...Ring nu vetja och skriv hur det gick för vi är så ini helvete nyfikna här på kollo :D

backflash
2004-10-31, 18:17
Hehe, ehr. Tar ton. Yes, då ska vi se. Det gick inte så bra. Skulle träffat tjejen igår, men hon var sjuk, så jag gick på discotek istället. Träffade min gamla tjej där. Vi snackade lite och så. Sedan kidnappade hon min telefon och ringde den nya tjejen smo jag träffade. :smash:

Ja, hur bra är det?

Iaf så sade hon en massa crap, som att hon nu var min flicka osv. Vilket gjorde att den andra tjejen blev skit ledsen, och att jag idag har stora problem. :furious:

ok, börja med att gå till blocket för att kolla om någon annonserar ut dina kulor, eller rent av säljer ett par andra vilket troligen är en bättre ide. Kolla även ebay.

Grahns förslag om att träna mer borde nog också hjälpa, gärna grepp. Litet tips också, använd talk eller magnesium när du ska snacka i mobil, eller fäst den i ett häftigt armband som dagens kids brukar ha.

skämt åsido, förklara för henne vad som hände, hon kommer ju definitivt förstå och ta dig till sig som en hjälplös hundvalp -eller skratta, tunn gräns. Alla är ju inte lika för att dra till med en floskel.. så testa dig fram, går det inte att förklara, dvs tror hon dig inte, så tänk på hur du ska förklara den gången hon hittar dig utanför hennes port i en clowndräkt, drängfull med två använda kondomer fastklibbade på ryggen.

High1ander
2004-11-01, 02:01
Originally Posted by jwzrd
Grundtipset är definitivt att lyssna på vad hon vill på Riktigt. Tjejer vågar/orkar inte säga emot killen när han förelår än det ena, än det andra. Nått annat som fungerar är att sätta henne absolut först; ta med henne till saker hon gillar och strunta helt i om du gillar dom eller inte. Gör det för hennes skull och gnäll inte, hur allvarligt kan det vara? Hon vill betyda nånting, ändra dina planer för hennes skull och visa att du är intresserad av att hon har det bra.






aaah håller me! varför så mkt snack om alkohol? finns det nåt emellan den man dejtar så behövs inte alokohol... har ju iof aldrig varit blyg av mig..

Men lyssnar man för mycket så blir man tjejens psykolog eller "kompis", och det är fan inte bra. (eller om man nu är ute att dejta för att bli psykolog eller kompis så är det väl bra)

Man ska lyssna så man vet vart hon är öm och vad hon gillar så man kan plocka poäng där (låter jävligt manipluativt...), framförallt små detaljer är viktiga att komma ihåg, om man ska köpa en present eller ta på bio eller vad som helst.

Sen har detta ju att göra med hela "When Harry met Sally"-syndromet, dvs killar lägger tjejer i en kategori, dvs "knullduglig", killar har bara tjejkompisar som man vill rulla runt i halmen med, men tjejer har två kategorier, "de som får ligga med mig, och de som inte får det" :)
Så man måste fort som fan ta reda på vilken kategori man tillhör.
Är man "snäll" aja, då är man kompis och det är kört :/

Harry Burns : You realize of course that we could never be friends.
Sally Albright : Why not?
Harry Burns : What I'm saying is - and this is not a come-on in any way, shape or form - is that men and women can't be friends because the sex part always gets in the way.
Sally Albright : That's not true. I have a number of men friends and there is no sex involved.
Harry Burns : No you don't.
Sally Albright : Yes I do.
Harry Burns : No you don't.
Sally Albright : Yes I do.
Harry Burns : You only think you do.
Sally Albright : You say I'm having sex with these men without my knowledge?
Harry Burns : No, what I'm saying is they all WANT to have sex with you.
Sally Albright : They do not.
Harry Burns : Do too.
Sally Albright : They do not.
Harry Burns : Do too.
Sally Albright : How do you know?
Harry Burns : Because no man can be friends with a woman that he finds attractive. He always wants to have sex with her.
Sally Albright : So, you're saying that a man can be friends with a woman he finds unattractive?
Harry Burns : No. You pretty much want to nail 'em too.
Sally Albright : What if THEY don't want to have sex with YOU?
Harry Burns : Doesn't matter because the sex thing is already out there so the friendship is ultimately doomed and that is the end of the story.
Sally Albright : Well, I guess we're not going to be friends then.
Harry Burns : I guess not.
Sally Albright : That's too bad. You were the only person I knew in New York.

KNAS
2004-11-01, 02:30
Men lyssnar man för mycket så blir man tjejens psykolog eller "kompis", och det är fan inte bra. (eller om man nu är ute att dejta för att bli psykolog eller kompis så är det väl bra)
/../
Sally Albright : Well, I guess we're not going to be friends then.
Harry Burns : I guess not.
Sally Albright : That's too bad. You were the only person I knew in New York.
Läs även The ladder theory (http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html). En tämligen kortfattad men matnyttig sammanfattning utan allt mjäk som finns i filmen. Passar perfekt som förhållandebibel.

High1ander
2004-11-01, 06:08
Läs även The ladder theory (http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html). En tämligen kortfattad men matnyttig sammanfattning utan allt mjäk som finns i filmen. Passar perfekt som förhållandebibel.
Tack :) det var faktiskt den saken jag mena, men kunde fan inte hitta länken.

För övrigt så såg jag på filmen som det länkades till här tidigare, det står att den är gjord i USCB, antar eller borde vara University of California Santa Barbara, åker förbi den skolan varje dag, ska eventuellt plugga där sen :)

Sen, den filmen är väl ganska klockren då också.

johnnytex
2004-11-01, 16:23
Läs även The ladder theory (http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html). En tämligen kortfattad men matnyttig sammanfattning utan allt mjäk som finns i filmen. Passar perfekt som förhållandebibel.

Kändes avancerad haha. Inget för dagens kids, vilket jag nog är :D