handdator

Visa fullständig version : Aftonbbladet does it again, fatburn :p


Tjuckot
2004-10-26, 17:46
Även om alla hatar aftonbladet nu ;) så är en länk här igen, om inte ngn postat den förrut :o hata mig inte ;)

Mental
2004-10-26, 18:06
Även om alla hatar aftonbladet nu ;) så är en länk här igen, om inte ngn postat den förrut :o hata mig inte ;)

Du glömde länken ;)

Tjuckot
2004-10-26, 18:10
tungt benpass :x

http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,550800,00.html

King Grub
2004-10-26, 18:21
Inget fel på det; alldeles utmärkt träning. Säkert roligt också.

HenrY
2004-10-26, 18:29
Tror inte det är så mycket fel på att hoppa studsmatta som grub sa...
Faktiskt riktigt ansträngande, speciellt om man hoppar på en stor en!
Riktigt roligt med! Synd bara att man inte har någon, tar ju sån plats...men mina grannar har en skit stor på gården!:)

Mental
2004-10-26, 18:32
haha. skulle vara kul som omväxling. och är det kul så är det tamefan bra om det så bara höjer pulsen lite.

En kul konditionsövning som man utför är bättre än en tråkig som man hoppar över :p

Jejje
2004-10-26, 19:31
haha. skulle vara kul som omväxling. och är det kul så är det tamefan bra om det så bara höjer pulsen lite.

En kul konditionsövning som man utför är bättre än en tråkig som man hoppar över :p

"hoppar över".. :laugh: :laugh:

tror man hoppar över studsmatteträningen också..

nej men allvarligt.. studsmatta är faktiskt väldigt ansträngande att hoppa.. och förbastat roligt. var nere hos grannen och hoppade lite i somras. svettades som en gris. som tur var har vi pool.. och de med.. så man hoppar rakt ner i den..

Cilia
2004-10-26, 20:35
jag tror inte att jag skulle kunna hålla på och hoppa studsmatta flera gånger i veckan. Tror jag skulle bli rejält trött på det, kul ibland men inte som regelbunden träning. Men det kanske bara är jag.

stybb
2004-10-26, 22:19
för första gången tycker jag inte det är befogat att klaga på aftonbladet..

Syrran fick en såndär studsmatta i födelsedagspresent i somras och efter några minuter på den var jag inte speciellt kaxig. Jag fick sån jävla träningsvärk i magen så det var inte och leka med.

Sen går det ju självklart att göra olika saker för att få det jobbigare.. testa och sätta sig och ställa sig mellan hoppen.. isch.. inget för en stelpinne som jag :D

Tjuckot
2004-10-26, 22:26
ja har bara nå minne av nån sån där enorm stor rund studsboll grej, med luft i. flög av o höll på o bryta nacken, pff.. farligt :p

Cilia
2004-10-27, 07:31
ja har bara nå minne av nån sån där enorm stor rund studsboll grej, med luft i. flög av o höll på o bryta nacken, pff.. farligt :p

varför också sjukhusen hela sommaren har varit fulla med barn som har brutit främst armar men också ben så visst är den farlig men det är bra träning.

Dav0d
2004-10-27, 07:54
Har själv kört uppvärmning med studsmatta, och det tar riktigt bra beroende på vilken muskel man koncentrerar sig mest på.