handdator

Visa fullständig version : Tillväxt bekräftad?


edgen_ÖSD
2004-10-25, 20:47
När fick ni senast kvitto på att ni utvecklats fysiskt?

Fick höra hemma idag att jag blivit riktigt biffig (i både positiv och negativ bemärkelse förstås) och det kändes jäkligt bra, så det kan vara skoj att veta när ni senast fick reda på att det ger resultat? :D

Björn S
2004-10-25, 20:50
Idag här också :thumbup:
Detta tackar vi Brezjnev och "gänget" för.

Halldin
2004-10-25, 20:51
Det hörs då och då, oftast av min mor och på ett överdrivet sätt så det blir enerverande. :rolleyes:
Känner mig sexuellt trakasserad. :D

TCOG
2004-10-25, 20:55
hehe, faktiskt också idag. när jag var på väg hem från träningen så hör jag hur två fjortisar står och pekar ;)

alkolister är värst, om en får syn på en. dom skriker och skriker och skriker.

edgen_ÖSD
2004-10-25, 21:03
Ska jag vara attraktiv för alkoholister kan det lika gärna vara :sleep:

raZmus
2004-10-25, 21:04
haha, skriker? :D

hum
2004-10-25, 21:13
Min flickvän brukar mest påpeka att jag blivit smal när man haft uppehåll från träningen, det är ju kul :cryout:

Och mamma brukar säga att jag har blivit så tjock! :D

Tricklev
2004-10-25, 21:14
Min flickvän brukar mest påpeka att jag blivit smal när man haft uppehåll från träningen, det är ju kul :cryout:

Och mamma brukar säga att jag har blivit så tjock! :D

:laugh:

Vem ska man tro på? :laugh:

abjorn
2004-10-25, 21:16
Idag... jackan börjar gå lite trögt att få av/på

TCOG
2004-10-25, 21:17
haha, skriker? :D

ja du vet.

kan berätta en händelse då en alkis kom fram till mig somras och började skrika "hey, vart tränar du!!! tränar du!! kan du träna mig!!!!"

så sa jag med lugn röst "nej jag tränar inte, jag spelar mestadels golf"

sen så började han skrika massa skit "jaaao varför ljuger du!!!! du måste träna! jaoooooo maaaaaaooooo jag kommer ihåg hur det var på 80-talet jag och HOA HOA tränade tillsammans och vi träna som fasen!!! det var en kille som värmde upp på min vikt heerre jävlaaaaar faseeeeeeeen!!

en annan händelse är när jag satt på spårvagnen så sätter sig en alkolist bredvid som är grek och börjar höja rösten och säger typ: kompiiiiis di msåte åka till grekland tävla får pengar, kommmmpissss jag lovar träna är bra du vara stark, kompissssssssssss!!


:rolleyes: tur att man är en lugn person och har inte missat någon måltid den dagen annars :insane:

puppas
2004-10-25, 21:19
Jag har utarbetat ett formel som på ett enkelt sätt visar framsteg ifrån år till år.

Man tar antalet bristningar runt biceps (br) gånger omkretsen (o) på överarmen, delar det sen med summan man fick fram genom formeln förra året (y).

Och för er som inte nöjer er med måttet på överkroppen så är det bara att ersätta br med antalet bristningar strax ovanför skinkorna och o med midjemåttet, så får man även tillväxten på ben/stuss.

Vi tar det igen ;

br*o/y

Halldin
2004-10-25, 21:20
TCOG: Man blir ju inte direkt mindre nyfiken på att se hur du ser ut nu. :naughty:

mystic[-_-]
2004-10-25, 21:20
En tjej i klassen och en kille i klassen har sagt det. Sen massor med gammla kompisar som inte sett mig på ett tag. Förstår inte varför jag är tokliten tycker jag iaf :D Tokliten med stort huvud :laugh: :laugh:

TCOG
2004-10-25, 21:23
']En tjej i klassen och en kille i klassen har sagt det. Sen massor med gammla kompisar som inte sett mig på ett tag. Förstår inte varför jag är tokliten tycker jag iaf :D Tokliten med stort huvud :laugh: :laugh:

klasskamrater är värst, och lärare :laugh: en lärare ville "känna" på min biceps en gång :laugh:

sommarna är värst då man har t-shirt och andra saker......

Yooo
2004-10-25, 21:25
"oj du blev ju hunk under sommaren ju"

, citat: en brud i klassen. Man tackar :thumbup:

mini_Arnold
2004-10-25, 21:29
"Tränar du inte längre?"..
"bra pecs, mindre bra rygg"

var det sista jag fick höra

Tricklev
2004-10-25, 21:32
"Tränar du inte längre?"..




:laugh: Det är då man går hem och tröst äter tonfisk? ;)

raZmus
2004-10-25, 21:34
ja du vet.

kan berätta en händelse då en alkis kom fram till mig somras och började skrika "hey, vart tränar du!!! tränar du!! kan du träna mig!!!!"

så sa jag med lugn röst "nej jag tränar inte, jag spelar mestadels golf"

sen så började han skrika massa skit "jaaao varför ljuger du!!!! du måste träna! jaoooooo maaaaaaooooo jag kommer ihåg hur det var på 80-talet jag och HOA HOA tränade tillsammans och vi träna som fasen!!! det var en kille som värmde upp på min vikt heerre jävlaaaaar faseeeeeeeen!!

en annan händelse är när jag satt på spårvagnen så sätter sig en alkolist bredvid som är grek och börjar höja rösten och säger typ: kompiiiiis di msåte åka till grekland tävla får pengar, kommmmpissss jag lovar träna är bra du vara stark, kompissssssssssss!!


:rolleyes: tur att man är en lugn person och har inte missat någon måltid den dagen annars :insane:


Haha, tur att man bor i ett litet samhälle där det i princip finns en kringgående alkis och honom vet man alltid var man har! :D

*host* För annars hade jag också blivit stoppad av samma anledning *host* ;)

mini_Arnold
2004-10-25, 21:34
:laugh: Det är då man går hem och tröst äter tonfisk? ;)
Det är då man inser hur patetiskt liten och klen man blir om man inte tränar och börjar träna igen :thumbup:

mystic[-_-]
2004-10-25, 21:37
klasskamrater är värst, och lärare :laugh: en lärare ville "känna" på min biceps en gång :laugh:

sommarna är värst då man har t-shirt och andra saker......

Du är ju tokbiff jämnfört med mig :D Jag kan förstå att de säger det till dig men vafan det ska inte hända mig, iaf inte än :D
Gymnasieklassen frågade när jag skulle börja kura eftersom jag tränade gym :P Då körde jag rehab liksom =P Fördommar
:nono:

Zakath
2004-10-25, 21:41
klasskamrater är värst, och lärare :laugh: en lärare ville "känna" på min biceps en gång :laugh:

sommarna är värst då man har t-shirt och andra saker......



Piiiinsamt..
Det värsta är väl att bara killarna verkar gilla att man får mer muskler :cryout:
Vågar ju knappt prata med vissa längre, dme blir ju typ "kåta"...

Tricklev
2004-10-25, 21:42
Piiiinsamt..
Det värsta är väl att bara killarna verkar gilla att man får mer muskler :cryout:
Vågar ju knappt prata med vissa längre, dme blir ju typ "kåta"...

:laugh:

HAHA WTF?! Vad äre för stad ni bor i egentligen?! :laugh:

Zakath
2004-10-25, 21:43
:laugh:

HAHA WTF?! Vad äre för stad ni bor i egentligen?! :laugh:



Jaa, ibland undrar man :(

mini_Arnold
2004-10-25, 21:45
Inte för att jävlas, men zakath och tricklev bor inte ni i samma stad ?

isf; haha

TCOG
2004-10-25, 21:46
Inte för att jävlas, men zakath och tricklev bor inte ni i samma stad allihop?

isf; haha

yep det gör vi.

GBG - sveriges homostad?

Zakath
2004-10-25, 21:47
Inte för att jävlas, men zakath och tricklev bor inte ni i samma stad ?

isf; haha



Jag TROR nog att vi vet det ;)

mini_Arnold
2004-10-25, 21:49
:laugh:

HAHA WTF?! Vad äre för stad ni bor i egentligen?! :laugh:

Ah sorry, trodde tricklev hade missat det :D

Herkulez
2004-10-25, 21:51
får mest höra att jag ser anorektisk ut eller ifall jag är en albino biaffra :(

Zodd
2004-10-25, 21:52
"Fan va biffig du har blivit då, gymmar du eller?" -en kompis-kompis som flyttade och sen kom för att hälsa på.

Metal_boy_
2004-10-25, 22:16
en kille fråga om jag skulle tävla
en annan frågade vad jag tog för grejer och att jag borde bli dörrvakt och diverse trams...

ante
2004-10-25, 22:35
fick höra på jobbet när jag åt keso:
"tränar du nåt eller? du äter alltid keso"

haha inte för att jag är biff, men det borde ju synas att jag inte sitter hemma hela dagarna iaf, med tanke på att alla andra på jobbet är anorektiker eller överviktiga.

raZmus
2004-10-25, 22:37
knäckande att det syns mer att man tränar på vad man äter och inte hur man ser ut ;)

ryssen
2004-10-26, 00:20
när det kom fram en kille och frågade om jag var altas roger zapfe alltså då var det en liten bekräftelse :hbang:

Pez
2004-10-26, 00:39
...med tanke på att alla andra på jobbet är anorektiker eller överviktiga.
Thnks mate. :thefinger

Pez
2004-10-26, 00:41
ja du vet.

kan berätta en händelse då en alkis kom fram till mig somras och började skrika "hey, vart tränar du!!! tränar du!! kan du träna mig!!!!"

så sa jag med lugn röst "nej jag tränar inte, jag spelar mestadels golf"

sen så började han skrika massa skit "jaaao varför ljuger du!!!! du måste träna! jaoooooo maaaaaaooooo jag kommer ihåg hur det var på 80-talet jag och HOA HOA tränade tillsammans och vi träna som fasen!!! det var en kille som värmde upp på min vikt heerre jävlaaaaar faseeeeeeeen!!

Det där var ingen alkis. Du har troligtvis stött på Arne Persson helt enkelt. ;)

Solros
2004-10-26, 08:50
Har mött åtskilliga partners till HOA-HOA Dalgren, tränade alla med han på stenåldern?
Alkisar, överviktiga simtränare, ja tamefan alla har varit bästis med HOA HOA.

Gabber
2004-10-26, 08:55
Min flickvän brukar mest påpeka att jag blivit smal när man haft uppehåll från träningen, det är ju kul :cryout:

Och mamma brukar säga att jag har blivit så tjock! :D


samma problem här. för släktingar man inte sett på länge har man blivit fet och frun säger att jag äter för dåligt och blivit smal eller tjock.

edgen_ÖSD
2004-10-26, 09:39
Annars är det ju ganska vanligt att den första komentar man får i skolans omkl. rum är typ att man får sluta träna innan man blir för äcklig... Sen att det snackas en massa skit bakom ryggen... Varför kan folk inte bara droppa sin negativa attitude och istället säga som det är, att man bara är snyggast av alla? :rolleyes:

ante
2004-10-26, 09:53
Thnks mate. :thefinger

vadå, tränar du? :angel:

Det där var ingen alkis. Du har troligtvis stött på Arne Persson helt enkelt.

hahahaa :laugh:

TheSQUAT
2004-10-26, 11:25
Själv fick jag kommentaren " -nu börjar du se lite väl tunn ut squattis" när jag igår gled in på gymet för ett av de allt mer sporadiska passen. :furious: :insane: :thefinger

...vänta bara........gaaaah!

Johan
2004-10-26, 12:05
En kompis som jag har växt upp med brukar alltid tjata om hur mycket längre jag kommer leva än han, han syftar på min livsstil är så hälsosam och att han super för mycket, och tränar för lite.
Jag brukar bara hålla med :)

abjorn
2004-10-26, 15:14
Idag sa en klasskompis att jag skulle träna armarna lite hårdare så att dom blev lite större ;)

jwzrd
2004-10-26, 15:33
Gymföreståndaren gav mig Blicken(tm) igår, så snart kommer väl Frågan(tm). Sist jag själv märkte att det går framåt var vid inköp av bralla för en månad sen. Total cirkus i butiken, insikten att lågt skurna modebrallor inte är kompatibla med mig. Antingen fick inte låren, arslet eller snorkeln plats (eller valfri kombination). Slutade på ett par korvskinn i storlek 40/36.

bosse_brutal
2004-10-26, 15:42
Jag träffade min gamla dagmamma i somras, vi pratade lite och helt plötsligt:
bygger du?
ja, jag har väl börjat lite smått, försöker köra nått pass in emellanåt...
Ja, ja kan se det, du käkar väl inga piller väl?

lill syrran brukar va lite på en ungdomsgård soch fula sig, där var det visst nån som sa till henne att hon tyckta att hennes bror hade stora muskler.
sen så har det väl hänt att man fått lite komplimanger om fysiken när man har vart ute på stan och hinkat 2,8or...
sånt går fan i mig direkt in på självförtroendet hehe, även om det enda jag ser när jag kollar i spegeln är en lagom lönnfet bäver...

Köttbullen
2004-10-26, 15:53
grabbar fan va ni skrytter , dem brukar säga till mig får du ingen mat pojk, här har du en 10a köp dig en falle.

fothermucker
2004-10-26, 15:56
Både mamma och klasskompisarna tycker att det börjar bli för mycket nu...va fan, jag har ju knappt börjat. :(

hampaN
2004-10-26, 16:00
Alltid när jag är och klipper mig. :)

ölobrännvin
2004-10-26, 16:45
jag har för längesedan slutat växa sådär som man gör ibörjan så det är ingen som märker nåt fast ibland så hoppar någon jobbarkompis på en och skriker - fan vad grov du blivit, fast man är mindre än vanligt på grund av sjukdom eller nåt.

Fairing
2004-10-26, 18:04
När fick ni senast kvitto på att ni utvecklats fysiskt? :D

Här om dagen när Allan sade " du tränar ofta nu va ?" eller så fort man skall gå ut på krogen och står i kön så är det alltid någon som tror att jag arbetar som dörrvakt :insane: Värst var Magdalena Grafh som trodde jag var en civilpolis :confused:

Dags att sluta träna och "styla" om sig :D

z_bumbi
2004-10-26, 18:17
eller så fort man skall gå ut på krogen och står i kön så är det alltid någon som tror att jag arbetar som dörrvakt :insane:

Tro det eller ej men det har även hänt mig så det beror nog inte på någon muskulär utveckling utan bara att man ser allmänt otrevlig ut. :(


:D

Big_Vik
2004-10-26, 18:17
Piiiinsamt..
Det värsta är väl att bara killarna verkar gilla att man får mer muskler :cryout:
Vågar ju knappt prata med vissa längre, dme blir ju typ "kåta"...

:laugh:

HAHA WTF?! Vad äre för stad ni bor i egentligen?! :laugh:

Övik-landets mest homofientliga stad två år irad :D

tejpis
2004-10-26, 18:29
"fan vad tunn du har blivit" förra veckan :thumbup:

abjorn
2004-10-26, 19:04
Gymföreståndaren gav mig Blicken(tm) igår, så snart kommer väl Frågan(tm). Sist jag själv märkte att det går framåt var vid inköp av bralla för en månad sen. Total cirkus i butiken, insikten att lågt skurna modebrallor inte är kompatibla med mig. Antingen fick inte låren, arslet eller snorkeln plats (eller valfri kombination). Slutade på ett par korvskinn i storlek 40/36.

Byxor är ett rent nöje att handla :thumbup: Har börjat överväga gå i mjukisbyxor 24/7.

TCOG
2004-10-26, 19:07
Här om dagen när Allan sade " du tränar ofta nu va ?" eller så fort man skall gå ut på krogen och står i kön så är det alltid någon som tror att jag arbetar som dörrvakt :insane: Värst var Magdalena Grafh som trodde jag var en civilpolis :confused:

Dags att sluta träna och "styla" om sig :D

hoppas du hade en mintprotte i hande ;) :D

aliquis
2004-10-26, 19:12
Lol, för mycket säger mor jämt, och det är det väl ibland... och för mycket tvångsbetonat framförallt.

Senast jag fick tillväxt bekräftad var när en gammal studiepolare vid namn Tajuden Musa sade "du har blivit storare" när han var här och tränade på min praktikplats.

Men kom igen, nog får ni bekräftelse oftare än så? Varje toabesök då ni spänner er i spegeln? :D

RobbeliRobban
2004-10-26, 19:12
"-Du har tränat nu i en halv evighet, och allt du har att visa upp är en något uppsvullen kagge, och rejäla bitchtits"

Haha nej jag bara skoja. Helt ärligt så ser jag mest fet ut med kläder på, men på sommaren med mindre kläder då får jag en hel del kommentarer, positiva från andra av hankön "Vad grov du är", "Vilka armar" och negativa av fruntimmer "Det är inte snyggt att vara så stor", "Lite muskler är snyggt men det där är för mycket"(O jag är låååångt från grov).

mini_Arnold
2004-10-26, 19:31
"-Du har tränat nu i en halv evighet, och allt du har att visa upp är en något uppsvullen kagge, och rejäla bitchtits"

Haha nej jag bara skoja. Helt ärligt så ser jag mest fet ut med kläder på, men på sommaren med mindre kläder då får jag en hel del kommentarer, positiva från andra av hankön "Vad grov du är", "Vilka armar" och negativa av fruntimmer "Det är inte snyggt att vara så stor", "Lite muskler är snyggt men det där är för mycket"(O jag är låååångt från grov).
Men vissa tjejer är låååångt ifrån friska :D

Ont: FÖrsöker undvika speglarna, annars slutar det bara med bråk..

Löjtnant Blank
2004-10-26, 20:27
Idag fick jag höra att jag var mager (jag har haft mycket att göra, så jag har inte tränat på snart en månad). Mitt ego tog kommentaren som ett skämt.

Frantic
2004-10-26, 20:31
Min kompis frågade mig häromdagen:

- Vet du varför dina armar är så stora?
- För att jag tränar?
- Nej för att det är så mycket vatten i dem


EDIT: Måste tillägga att mina armar inte är stora:D

jwzrd
2004-10-26, 20:37
Byxor är ett rent nöje att handla :thumbup: Har börjat överväga gå i mjukisbyxor 24/7.

Där finns ett problem för mig, jag hatar allt vad byggarfasoner och byggarkläder har att göra. :)

Tricklev
2004-10-26, 20:55
Min kompis frågade mig häromdagen:

- Vet du varför dina armar är så stora?
- För att jag tränar?
- Nej för att det är så mycket vatten i dem




Varpå du svarade med den lustiga comebacken "Vet du varför ditt huvud är stå stort?..."

Callister
2004-10-26, 21:53
Får positiv kritik ang. min viktnedgång, mest av släkten. :)

Kalleh
2004-10-26, 22:23
All kritik, positiv och negativ, som kommer från personer som inte tränar själv tar jag med en stor nypa salt. Den kritiken jag får och lyssnar på brukar komma från träningspoolarna och är isåfall resultatinriktad, vi står inte och glor på varandra i duschen.

FinnPower
2004-10-26, 23:06
Där finns ett problem för mig, jag hatar allt vad byggarfasoner och byggarkläder har att göra. :)

Byggarkläder är ju de skönaste som finns! Man behöver ju inte överdriva med chockrosa baggypants och knallgul ragtop, men ett par sköna diskreta träningsbyxor är sällan fel. :)

Thell
2004-10-26, 23:59
"du är inte tjock du är ju biffig"
från kompisar
o sen får man nästan alltid höra när man är hemma hos morsan att man borde sluta gymma o träna nån kondition bara så man blir lite mindre "du behöver ju inte bli större"

=PPP

Garnax
2004-10-27, 04:29
En polare man inte ser för ofta brukar alltid säga: fan vad grov du är blir värre för varje gång jag ser dig.

Tycker dock inte det är så kul att gå ut i tightare kläder för bulken har satt sina fina spår på magen. I allt jag bär kan man nu mer se en liten "bulle" längst ner.

Så nu är det dags att deffa bort den så man mår bra och vågar visa sig ute igen :)

Morsan tycker jag blivigt större, pappa med. Annars är det inte så mycket kommentarer.

jwzrd
2004-10-27, 06:09
Byggarkläder är ju de skönaste som finns! Man behöver ju inte överdriva med chockrosa baggypants och knallgul ragtop, men ett par sköna diskreta träningsbyxor är sällan fel. :)

Hehe, det är förvisso skönt, men fult. Känns liksom lite fjantigt att glida runt i byggarkläder på stan.

Dav0d
2004-10-27, 07:51
Varje gång från mina KK`s :)... Får orgasm varje gång där med :P
Skönast är dock folk man inte träffat på länge, kanske kompisarnas föräldrar o.s.v. Dom tror ju man går på doping eller något :D

Matte_Maiden
2004-10-27, 08:01
Morsan säger väl lite då och då: "Nu kan du väl lägga av att träna, du börjar bli för stor".

Det roliga är att hon inte är ironisk :thumbup:

Många av mina killkompisar brukar vilja känna på tuttarna, biccarna och så vidare. Det låter jag dem såklart göra! :thumbup:

Förövrigt är jag liten och klen i mina ögon (och i era antar jag).

Menigar
2004-10-27, 08:07
Mina försörjare brukar tjata dagligen om att jag inte ska bli större. Fast jag är förtillfället klen och liten på riktigt, men det kommer :D

Bäst är släkten; "Oj! Vad gör du egentligen!? Du tar inga piller va!?"

Frazze
2004-10-27, 09:59
"Fan vad fet du har blivit" är nog den vanligaste kommentaren :MrT:
Funderar på att satsa på Beach 2005. Eller 2006...

TCOG
2004-10-27, 16:09
Hehe, det är förvisso skönt, men fult. Känns liksom lite fjantigt att glida runt i byggarkläder på stan.

vad är inte fjantigt?

bara för du tycker det är fjantigt, kan du hålla det till dig själv ;)

Löjtnant Blank
2004-10-27, 16:57
vad är inte fjantigt?

bara för du tycker det är fjantigt, kan du hålla det till dig själv ;)
Exakt! Each to his own.

tejpis
2004-11-02, 23:53
fnys... alldeles nyss

mor: Nya byxor?
jag: Nope
mor: Har du gått upp i vikt?

:(

Everest
2004-11-03, 00:25
De brukar va ett jävla tjat speciellt på förfester och liknande men som sagt det beror ju på vilka man umgås med, när ja säjer att ja tycker ja ser ut som en räka brukar man får höra "så där säjer du bara för att du vill att ja ska säja att du är vältränad och stark en gång till" hahahaha :laugh:

Halldin
2004-11-03, 10:54
Man känner sig inte särskilt stor om man sitter och glor på Kålman hela dagarna, men det är ju svårt att veta hur stor andra tycker man är.

Stumpis
2004-11-03, 11:02
Som tjej får man sällan kommentarer om att man blivit större; har frågat några killar jag känner om detta, och dom påstår att man säger inte sånt till tjejer?? Och tjejer jag känner håller med; dom skulle ta illa upp ifall nån kille kommenterade att dom lagt på sig lite muskler?? Hål i huvudet??? :furious:

Om jag spenderar mellan 5 och 9 timmar/vecka på gymmet/i spåret så kan jag för f-n inte ta illa upp ifall någon ger mig komplimanger för att jag växer!!? Så kvittar det väl ifall jag är kille eller tjej?

Märker ju att många på gymmet tittar och kommenterar sinsemellan när jag tränar, och fick faktiskt en bekräftelse av en av de som jobbar på gymmet (fd tävlande i bb) som sa att jag var grov och att det såg bra ut! Passet jag körde efter den kommentaren slog många andra pass med hästlängder!!! :D

Halldin
2004-11-03, 11:11
Om jag spenderar mellan 5 och 9 timmar/vecka på gymmet/i spåret så kan jag för f-n inte ta illa upp ifall någon ger mig komplimanger för att jag växer!!? Så kvittar det väl ifall jag är kille eller tjej?

I en perfekt värld, ja. Men det vanligaste som händer om en kille går fram till en tjej och säger att hon har blivit stor är krossade pungkulor. :rolleyes::D

Einar
2004-11-03, 11:41
I en perfekt värld, ja. Men det vanligaste som händer om en kille går fram till en tjej och säger att hon har blivit stor är krossade pungkulor. :rolleyes::D

Sen kan det ju uppfattas lite fel om du säger att hon blivit större. Det är bättre att isåfall poängtera att hon börjar bli mer vältränad eller fått finare muskler. Det skulle väl isåfall bara kunna tolkas positivt?

Halldin
2004-11-03, 11:43
Sen kan det ju uppfattas lite fel om du säger att hon blivit större. Det är bättre att isåfall poängtera att hon börjar bli mer vältränad eller fått finare muskler. Det skulle väl isåfall bara kunna tolkas positivt?
Kanske. Eller så säger hon bara "TYCKER DU ATT JAG VAR FET OCH ÄCKLIG INNAN!?!?!?!?" med - just det - krossade pungkulor som resultat.

Yankeee
2004-11-03, 11:48
Det var ett tag sen senast, bortsett från dessa då.
Men i fredags under diverse akter i sängen sa den ena tjejen "snygg kropp" och den andra svarade "jag sa ju det" (japp, det går inte att hålla sådant hemligt hur länge som helst ;)). Igår var jag i kista c med en polare, hälsade på en annan grabb. När vi kom in sa han "här kommer muskelknuttarna".

Får leva på det ett tag nu till jag kommer igång på riktigt efter nyår.

Einar
2004-11-03, 11:54
Kanske. Eller så säger hon bara "TYCKER DU ATT JAG VAR FET OCH ÄCKLIG INNAN!?!?!?!?" med - just det - krossade pungkulor som resultat.

Hahaha... jag ger mig :D :laugh:

Metal_boy_
2004-11-03, 12:04
Farsan tjatar jämt och säger: du måsste deffa nu för du börjar bli för stor samtidigt som han själv sitter och dricker läsk och äter kakor, så kommer morsan och säger till honom: tjata inte om det där, han är ju åtminstonde storbyggd över hela kroppen, du har ju bara en stor mage och pinnar som sticker ut :laugh: föräldrar alltså

Slartibartfast
2004-12-14, 13:55
Kom ett gäng invandrarkillar fram till mig på gymmet igår och fråga hur man ska träna för att börja se ut som mig ungefär. Jag sade att det bara är att spela bänkpress och äta mycket. Sen stod de runt mig och kollade när jag körde tricepspressar och apade efter när jag körde L-flys. :cool:

lauria
2004-12-14, 14:02
Min tjej börjar tycka att jag ser lite äcklig ut ;) ...Men mycket av det är att jag är på bulk..och de på gymmet brukar säga att jag är "lite o klen"...

The_RobRoy
2004-12-14, 14:24
Föll verkligen för rätt tjej, hon gillar inte stora muskler :smash:

Förövrigt får jag bara jämnt kommentarer om mina armar..

_micke_
2004-12-14, 14:53
Senast imorse fick jag en fin kommentar av bruden min
"meeeeen älskling!! vilka stooora armar du har fått, är du säker på att du inte äter nått olämpligt"
Det brukar jag få höra men snälla jag har inga speciellt stora armar överhuvetaget.
Det flyger nog säkert omkring nånting i luften så min tjej ser synvillor :D

tinus
2004-12-14, 15:02
Brukar bli anklagad av min lilla mamma med jämna mellanrum att jag börjar få tjurnacke...Ständigt påpekad om att jag minsann väger mer än min pappa :laugh: ..Men andra dagar får man höra precis tvärtom ;) på jobbet: "Äter du nu igen? jag förstår inte vart all mat tar vägen..du är ju så liten" :D :eating:

Yxel
2004-12-14, 15:32
Både morsan och farsan har sagt (mest på skämt såklart); äter du sånna där anabola?
Så lite måste jag ha växt iaf...
Morsan har också sagt "nu ser du ut som en sån där body builder" haha, sure! :rolleyes: (syrrans pojkvän höll med iofs)

Bara väntar på alla kommenter jag kommer få om jag lyckas med deffen... :)

jwzrd
2004-12-14, 15:44
Vet inte om det är positivt eller negativt, men damen sa "Dina biceps ser ju inte ut som små bullar, dom ser ut som limpor" igår under bicepspasset.

Metal_boy_
2004-12-14, 15:48
Brukar bli anklagad av min lilla mamma med jämna mellanrum att jag börjar få tjurnacke...Ständigt påpekad om att jag minsann väger mer än min pappa :laugh: ..Men andra dagar får man höra precis tvärtom ;) på jobbet: "Äter du nu igen? jag förstår inte vart all mat tar vägen..du är ju så liten" :D :eating:



hahaha sånt får man jämnt höra..äter du lunch redan...brukar svara..ja jag ska hinna med att äta 4 måltider till....vadå tjurnacke!? du är ju den snyggaste bruden på kolo ju!!