handdator

Visa fullständig version : Garnax


Garnax
2004-10-24, 15:32
Skapat en egen tråd här till er som vill ha diskussioner om min person då detta ofta verkar vara mer intressant än ämnet.

Här kan ni ha diskussioner som handlar om min stavning, mina åsikter. Mitt ev läsande av aftonbladet och expressen. Mina fördomar, mitt gnällande osv.
Ni kan prata om min signatur, min avatar o mycket mera!

Så kanske ni kan hålla detta ifrån de trådar jag postar i så dessa kan inrikta sig på ämnet tråden igentligen handlar om.

Yankeee
2004-10-24, 15:32
:laugh: :laugh: :thumbup:

raZmus
2004-10-24, 15:34
Nå grabbar! Hur ska vi få denna tråden att spåra ur nu då? :D

Yankeee
2004-10-24, 15:35
Nå grabbar! Hur ska vi få denna tråden att spåra ur nu då? :D

Det ironiska är ju att den inte kommer att spåra ur :D

Callister
2004-10-24, 15:36
Jag har lite anmärkningar på dina skor, hör av dig på min mail så kan vi lösa detta problem..

Zodd
2004-10-24, 15:37
Jag tycker din signatur är rolig. :)

raZmus
2004-10-24, 15:38
Jag undrar om du fortfarande har kvar ditt skägg, eftersom man inte kan se det på avataren längre.

Metal_boy_
2004-10-24, 15:40
fick du upp den sen när jag hade gått hem????




:D

Zodd
2004-10-24, 15:41
Vad tar du i bänkpress?

kharon
2004-10-24, 15:42
Skulle inte du sluta skriva här?

Garnax
2004-10-24, 15:43
1: Mina skor är svarta Nike. (Max air)

2: Min signatur är rolig :)

3: Ja jag har skägg, inte likadant dock. Nu går det från pollisarna via käklinjen och upp därifrån o ihop med muchen. Så smalt det går att göra (runt 1-2mm)

4: Nej det fick jag inte.

5: Vet faktiskt inte då jag aldrig maxat och oftast kör hantelpress.

6: Aldrig sagt det, sa dock att jag skulle skriva mindre för jag fick mycket jobb. ligger på mer normal mängd nu, slipper jobba 200 timmar i månaden.

Undra vad som dröjer Hades och Löjtnant blank o de som brukar vara så snabba på detta område...

Officer
2004-10-24, 15:46
Du är en uppmärksamhetssökande vilsen själ som försöker framhäva sina åsikter och "särskilda" tankar till allt pris, för att du tycker om att folk ska prata om dig, även om det är positivt eller negativt. Du gillar inte att vara "another brick in the wall", du vill att du ska va en särskild, där alla kan peka på dig o säga- "Där är han som har de särskilda åsikterna".

Det är den diagnos jag och några polare har ställt på dig.

Grisen
2004-10-24, 15:46
Okej, jag kom på en bunt frågor jag funderat på!

1. Vad lyssnar du på för musik?
2. Varför har du samma avatar som "Tortured" (eller vad hon hette)?
3. Vilken är din favoritfilm?
4. Vad tar du i bänkpress, marklyft och knäböj?
5. Vad tycker du om det "nya Max-Ot"; "Doggcrapp"?

Väntar ivrigt på svar!

Mvh,
Grisen

Markus H
2004-10-24, 15:50
Okej, jag kom på en bunt frågor jag funderat på!

1. Vad lyssnar du på för musik?
2. Varför har du samma avatar som "Tortured" (eller vad hon hette)?
3. Vilken är din favoritfilm?
4. Vad tar du i bänkpress, marklyft och knäböj?
5. Vad tycker du om det "nya Max-Ot"; "Doggcrapp"?

Väntar ivrigt på svar!

Mvh,
Grisen


Inte så många då tar det jhu så länge .... :insane:

Löjtnant Blank
2004-10-24, 15:52
6: Aldrig sagt det, sa dock att jag skulle skriva mindre för jag fick mycket jobb. ligger på mer normal mängd nu, slipper jobba 200 timmar i månaden.

Liar, liar, pants on fire! Jag kommer ihåg det så väl, det var en av de lyckligaste stunderna i mitt liv. Mitt finaste bokmärke: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=23800

Garnax
2004-10-24, 15:56
Liar, liar, pants on fire! Jag kommer ihåg det så väl, det var en av de lyckligaste stunderna i mitt liv. Mitt finaste bokmärke: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=23800

mm men jobbet minskade o min aneldning till att jag var tvungen att hänga här mindre försvann.

var det en av dina lyckligaste stunder så tycker jag synd om dig...

Gudfadern
2004-10-24, 15:56
Det stavas egentligen. :)

kharon
2004-10-24, 15:56
Liar, liar, pants on fire! Jag kommer ihåg det så väl, det var en av de lyckligaste stunderna i mitt liv. Mitt finaste bokmärke: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=23800
:thumbup:

påven
2004-10-24, 15:58
vart träffade du din tjej, är det fortfarande hon som jobbade i videobutiken?
Hur går det med byggandet av Lidlbtiken utanför ditt hus?

Prankie
2004-10-24, 16:00
http://www.v-twinforum.com/gallery/data/503/1555attentiongirl.jpg

Löjtnant Blank
2004-10-24, 16:08
var det en av dina lyckligaste stunder så tycker jag synd om dig...
Oväntad kommentar... Duktig Garnax. En annan av mina lyckligaste stunder var när jag såg ett fyllo ramla ner i kanalen så att två ordningsvakter fick rädda livet på honom. Men det är en helt annan historia som inte hör ämnet till (du vet hur jag avskyr offtopicsnack). Jag vill bara tillägga att det var i december, vattnet kan inte ha varit mer än två-tre grader. Det såg helsjukt ut.

Ny fråga: är du lika krystat kontroversiell i verkligheten, eller hör den biten bara din Internetpersonlighet till?

s_himself
2004-10-24, 17:05
Undra vad som dröjer Hades och Löjtnant blank o de som brukar vara så snabba på detta område...



blank har redan skrivit och jag vet att hades jobbar till runt 21 :D

Spike
2004-10-24, 17:12
Garnax är bäst för att...

*Han kan tydligen ta hur mycket skit som helst
*Han informerar mig om viktiga nyheter så jag slipper se på TV, SAMT att han tänker ungefär vad jag skulle tänka men inte bry mig så mycket om, ÅT mig så jag slipper det också.
*För att han mot alla ni som hackar på han har så lismande och politiskt korrekta svar så att hur ni mycket ni än hackar på han kommer ni aldrig kunna få ur alla era frustrationer utan att det byggs upp nya.

Garnax for president (eller mod som det heter på kolozzeum-språket) :hbang:

stahlberg
2004-10-24, 17:21
ALDRIG maxat i bänkpress? Undras hur det är med sanningsenligheten i svaren på frågorna i denhär tråden...

Spike
2004-10-24, 17:29
Jag har inte heller det. Har som max maxat 70 men jag har kört reps på 85? Ska jag då säga 70kg maxbänk eller ska jag ta min "nya styrka"? Med den har jag då aldrig maxat och den maxen på 70kg känns ju lite missvisande att säga då. Så screw you :thefinger

Bolio
2004-10-24, 17:30
Jag tycker inte heller att det är så farligt med Garnax, han tänker ju. Vilket är klart bättre än de flesta andra här inne... (Löjtnant Blank not included)

rossi
2004-10-24, 17:32
Jag tycker inte heller att det är så farligt med Garnax, han tänker ju. Vilket är klart bättre än de flesta andra här inne... (Löjtnant Blank not included)

Ser att tråden redan börjar spåra ur :laugh: :D

stahlberg
2004-10-24, 17:49
Spike : Ditt bänkpressrekord är 70 kg! (ha-ha)

ölobrännvin
2004-10-24, 18:06
Jag tycker att du borde skriva mer här garnis och så tycker jag att du borde klippa dej med. Utan alla urspårade garnax trådar så skulle inte almänna forumet vara värt nåt. En annan sak jag undrar är om du rakar tårna och så tycker jag att du inte borde ta en hovtång och klippa av näsan. :love: du o ja garnis :love:

RobbeliRobban
2004-10-24, 18:30
Tycka vad man vill om Garnax åsikter, men underhållningsvärdet i hans trådar är högt. Go Garnax! :bow: :hbang: :sleep: :smash: :love:

datorjaevel
2004-10-24, 21:03
snitsig tråd =)

Garnax
2004-10-24, 21:20
För er som inte fatta det skapade jag inte denna tråd för uppmärksamhet som alla alltid verkar tro är huvudmotivet när jag skriver något utan det var att pika dem som alltid ska säga att jag är gnällig eller att jag stavar illa osv istället för att diskutera det tråden handlar om.

Metal_boy_
2004-10-24, 21:58
Så jävla kul när folk blir så knäckta på Garnax att man bara sitter o flabbar, ingen vill att han ska ha rätt när folk igentligen fattar att han är en person som inser fakta och vågar stå för det i sina åsikter. Försvarar sig med att han typ skaffa topphemlig militär och juridisk information för att hans grunder på åsikterna ska acepteras

Är det ingen som ska be honom att leta upp Area 51 snart?


http://www.bonton.se/arkivbilder/11.gif

Grahn
2004-10-24, 22:06
Duh Menatal han BOR i Area51! :D

kelk
2004-10-24, 22:29
Är du självmordsbenägen?
(syftar på avataren) :-)

Trance
2004-10-24, 22:58
Så jävla kul när folk blir så knäckta på Garnax att man bara sitter o flabbar, ingen vill att han ska ha rätt när folk igentligen fattar att han är en person som inser fakta och vågar stå för det i sina åsikter. Försvarar sig med att han typ skaffa topphemlig militär och juridisk information för att hans grunder på åsikterna ska acepteras

Är det ingen som ska be honom att leta upp Area 51 snart?



Försvarar sig med att han "typ skall skaffa topphemlig militär och juridisk info", det är offentliga handlingar. Om man inte anger en källa så är ett påstående värdelöst.

Det är skillnad när Garnax säger: "Jag gillar inte invandrare", det är en åsikt som jag kan diskutera med honom. Om han skulle säga "70% av alla invandrare är knivmördare" då vill jag ha en källa. Svårt att se skillanden?

Om jag säger, jag hörde att Garnax är en våldtäktsman. Är det sant då? På vem ligger ansvaret att lägga fram trovärdiga bevis?(Nej, jag säger inte att Garnax är det, det är enbart ett exempet)

Du håller med Garnax det är uppenbart, men ni borde testa att läsa källor istället för "Jag har hört att.."

Metal_boy_
2004-10-25, 00:08
Försvarar sig med att han "typ skall skaffa topphemlig militär och juridisk info", det är offentliga handlingar. Om man inte anger en källa så är ett påstående värdelöst.

Det är skillnad när Garnax säger: "Jag gillar inte invandrare", det är en åsikt som jag kan diskutera med honom. Om han skulle säga "70% av alla invandrare är knivmördare" då vill jag ha en källa. Svårt att se skillanden?

Om jag säger, jag hörde att Garnax är en våldtäktsman. Är det sant då? På vem ligger ansvaret att lägga fram trovärdiga bevis?(Nej, jag säger inte att Garnax är det, det är enbart ett exempet)

Du håller med Garnax det är uppenbart, men ni borde testa att läsa källor istället för "Jag har hört att.."

håller me han i vissa saker...när har jag sagt jag har hört att??

Trance
2004-10-25, 00:39
håller me han i vissa saker...när har jag sagt jag har hört att??

Posten fick en otrevligare ton än jag menade, jag syftade till att Garnax ofta inte producerar källor utan mer kör den stilen. Så "hört att" syftade på Garnax, blev lite fel där.

ante
2004-10-25, 08:49
kan du inte lägga upp lite nya krogenbilder och påpeka vilka brudar du strulade med osv ?

Metal_boy_
2004-10-25, 10:07
Posten fick en otrevligare ton än jag menade, jag syftade till att Garnax ofta inte producerar källor utan mer kör den stilen. Så "hört att" syftade på Garnax, blev lite fel där.

ok :thumbup:

X-Change
2004-10-25, 10:43
Tycker själv att Garnax verkar vara rätt filosofisk av sig! Vilket kan vara rätt kul att läsa istället för seriösa trådar som tillslut spårar ut med dåliga bögskämt!
Sen skriver han så extremt långa inlägg så man orkar inte läsa igenom dem! Men det är en annan femma!
Att sen ett flertal personer stör sig på Garnax åsikter tycker jag är meningslöst!
Ogillar man en person starkt så umgås/pratar man inte med den anser jag! Istället för att visa sig manlighet genom internetmobbning!
För sånt gör mig så jävla förbannad, att folk tydligen har så lite för sig att de kan sitta och trycka ner en persons självförtroende genom internet!! Och inte ens säga det ansikte mot ansikte! :furious:

Alltså:

1. Låt Garnax posta sina trådar med vad-än-det-är! Ni behöver inte läsa det!
2. All heder åt Garnax för att han är så jävla envis och klarar av att stå på sig! Något som är värt all respekt!

3. Quote på Spike.. orkade inte leta upp den!

Offtopic så är jag jävligt less på dessa trådar med 2 ord och en länk till aftonbladet! spelar ingen roll vem som postar den!
För resultatet är ju ändå desamma - Folk klankar ner på aftonbladet för att de vinklar artiklarna för att sälja så mycket som möjligt!
Och de klarar inte av att säga det EN gång och ignorera alla efterlöpande aftonbladet-skit-länkar utan måste säga det uppenbara om och om igen!

PS: Riktigt bra gjort att posta den här tråden Garnax, Fan vad jag garvade när jag började läsa! Helt rätt! :laugh:

stahlberg
2004-10-25, 13:13
Jag har tyvärr missat Garnax´trådar och inlägg i andra trådar tidigare. Så jag vet inget om hans åsikter.

Men fastän man skulle vara av olika åsikt måste man väl få säga det? Annars blir det ju ingen debatt. Att tycka annorlunda och argumentera för det är inte att trycka ner Garnax. Och om Garnax står på sig har han säkert ett såpass bra självförtroende att det inte är lätt att trycka ner honom.

Däremot har jag förstått att man i debatter med Garnax har gått på hans person istället för att komma med vettiga motargument. Detta är förstås onödigt. Fastän Garnax säkert inte låter sig tryckas ner då heller så ger sådant inget till en eventuell debatt ; möjligen visar det att "påhopparen" inte har sakliga motargument. Sådana debattörer brukar det å andra sidan vara ganska lätt att täppa till käften på riktigt ordentligt.

Det goda med ett sådant här forum är just att man kan uttala sig om vad som helst. Det dåliga är igen just det att man inte KAN säga saker ansikte mot ansikte. Men säga emot ska man väl få (åtminstone så länge det rör sak och inte person)?

Löjtnant Blank
2004-10-25, 13:15
Whatever. Sitter man hemma framför datorn och skriver rasistiska och allmänt trångsynta inlägg förtjänar man att bli "mobbad". Sympati? Den som vill får tycka synd om honom, jag vägrar. För faktum är att han själv väljer hur han vill framstå här på forumet. Han gillar att vara kontroversiell, han älskar att synas. Att han får mothugg, kraftiga sådana, är inte det minsta konstigt eller orättvist. I mina ögon förtjänar han inte mer respekt än den han får för tillfället.

oyeah
2004-10-31, 22:17
En svensk version av Bill O'Reilly! Personangrepp istället för argument, alltid kontroversiell, verkar som om du tycker om att vara ogillad.
"Jag har rätt, förstår du inte det är du dum-attityden" ger mig okontrollerade ryck i diverserse muskler och får mig att vilja döda, eller åtminstone slå på något.
Brukar inte orka skriva här i forumet, men den här gången var jag tvungen.

aliquis
2004-10-31, 22:40
:thumbup:

Dipshit
2004-10-31, 23:53
Whatever. Sitter man hemma framför datorn och skriver rasistiska och allmänt trångsynta inlägg förtjänar man att bli "mobbad". Sympati? Den som vill får tycka synd om honom, jag vägrar. För faktum är att han själv väljer hur han vill framstå här på forumet. Han gillar att vara kontroversiell, han älskar att synas. Att han får mothugg, kraftiga sådana, är inte det minsta konstigt eller orättvist. I mina ögon förtjänar han inte mer respekt än den han får för tillfället.
Väl talat, jänkarn! Men din avatar ger mig epilepsianfall!! :insane:

Löjtnant Blank
2004-11-01, 10:19
Väl talat, jänkarn! Men din avatar ger mig epilepsianfall!! :insane:
Jänkarn? Det är ju jag - LOEJTNANTEN!!!!!!!!!