handdator

Visa fullständig version : Div. kosttillskottsförsäljare


Frida,SSP
2004-10-23, 23:44
Tjohoo.. Det finns ju som sagt en hel jungel av kosttillskottsförsäljare, HUR ska man egentligen kunna veta vem som tex har det "bästa" prtoeinet osv..
Tex, är muskelpiratens Ultra Pro 3 protein bra om man jämför med EAS Precision protein??? Eller vilka säljer det "ultimata" förbränningstabletterna?
Suck.. :confused:

Pez
2004-10-24, 00:22
Tjohoo.. Det finns ju som sagt en hel jungel av kosttillskottsförsäljare, HUR ska man egentligen kunna veta vem som tex har det "bästa" prtoeinet osv..
Tex, är muskelpiratens Ultra Pro 3 protein bra om man jämför med EAS Precision protein??? Eller vilka säljer det "ultimata" förbränningstabletterna?
Suck.. :confused:

Det du kan och ska göra i situationer där du tycker att du som konsument ställs inför många, fär dig liknande val och inte själv fn har nog kunskap om varan du är intresserad av för att komma till en för dig godtagbar slutsats/köp:

*Samla information
*Lära dig lite allmänt övergripande om kost/kosttillskott (gäller denna vara - kunde lika gärna vara bilar/bensinförbrukning, bostadsrätt/lånekostnad osv)
*Lära dig lite om olika tillverkare, märken samt försäljare
*Se till att använda sunt förnuft, gott omdöme samt dina och andras erfarenheter för att vägleda dig.

Så - läs, fråga och fundera.

aliquis
2004-10-24, 01:00
Man får väl forska på det.
Ingen aning om hur bra de där produkterna är, vad innehåller de? Men framförallt ligger du på en sådan nivå att du kommer märka någon som helst skillnad oavsett kvalitetsnivå på produkten?
De som säljer de ultimataste fettförbränningsprylarna är samma personer som säljer diverse andra förbjudna droger. De som påstår sig sälja de ultimastaste fettförbränningsprylarna är däremot antagligen bara människor som vill lura av dig dina pengar. Nutrivisions Therm-X skulle jag sådär spontant satsa på om jag ville ha ett lagligt preparat.

Fairing
2004-10-24, 09:18
Fairing släpper i veckan en produkt som är fettförbrännande & energigivande.
Produkten heter LEAN och innehåller: Grönt te ,druvkärneextrakt , white willov bark , koffein, dandelion (maskros rot).

Har provat den själv och den fungerar faktiskt riktigt bra :)

Popeye
2004-10-24, 09:32
Tjena Lasse>Är det förbjudet att blanda in Ma Huang i svenska kosttillskott?

När det gäller protein är det bara att prova, prova och prova mera.
Mitt favoritprotein är utan tvekan Fairings protein men just nu har jag taskig ekonomi så jag jagar extrapriser och det billigaste proteinet med rimlig kvallite bara för att ha något sätt att höja proteinintaget utöver maten.

Fairing
2004-10-24, 09:42
Yes , det är olagligt i hela EU sedan 6 April. Även olagligt att sälja sedan många år. I en annan diskussion så "klippte" jag in domstolsbeslutet som visade att all hantering med Ma-huang är olagligt sedan länge :)

Dav0d
2004-10-24, 10:22
Ma-huang ?

wreka
2004-10-24, 10:29
Ma-huang ?
http://www.botgard.ucla.edu/html/botanytextbooks/economicbotany/Ephedra/

Dav0d
2004-10-24, 10:43
Jaha, jag anade det, hade sett den någonstans förut...
Tack för den informations rika länken. Skönt att ha något att läsa nu på morgonen .. :thumbup:

Nitrometan
2004-10-24, 14:12
Sen kan man ju alltid supporta Kolozzeum (http://www.kolozzeum.com/) som är en alldeles utmärkt webshop. De är dessutom de som betalar forumet.

Support your local Kolo Web Shopping Machine (http://www.kolozzeum.com/)

Frida,SSP
2004-10-24, 14:18
TACK för alla bra svar! :thumbup:

Markus H
2004-10-24, 14:23
Sen kan man ju alltid supporta Kolozzeum (http://www.kolozzeum.com/) som är en alldeles utmärkt webshop. De är dessutom de som betalar forumet.

Support your local Kolo Web Shopping Machine (http://www.kolozzeum.com/)

Håller med, jättebra service och superb leveranstid (ca två dagar för mig) :bow:

muskelbyggarn
2004-10-24, 19:09
Håller med, jättebra service och superb leveranstid (ca två dagar för mig) :bow:

Ja det är ju klart, det sköts ju av Fairing-Logistic :smokin:

>Lasse
Kanon, jag vill se att det blivit resultat så inte ÖL-buken du hade sist finns kvar. Upp till bevis på SM nästa helg :D


Vänl,,,
Tobbe

Fairing
2004-10-24, 19:26
Ja det är ju klart, det sköts ju av Fairing-Logistic :smokin:

>Lasse
Kanon, jag vill se att det blivit resultat så inte ÖL-buken du hade sist finns kvar. Upp till bevis på SM nästa helg :D


Vänl,,,
Tobbe

ÖL buken ? svullen av stress möjligtvis ? Bara äta mer ALC och hålla ner kortisolnivåerna :D

Pez
2004-10-24, 20:20
Ja det är ju klart, det sköts ju av Fairing-Logistic :smokin:

>Lasse
Kanon, jag vill se att det blivit resultat så inte ÖL-buken du hade sist finns kvar. Upp till bevis på SM nästa helg :D


Vänl,,,
Tobbe
Det är ju det som är problemet med att använda Lasse som annonspelare.. hans förkärlek för sockerbullar är ju vida känd i norrort. :D

Frida - ett märke jag kan rekommendera är verkligen Fairing, dom kör enbart med kvalitetsprodukter (både råvara som färdig produkt) och är nog ett av de mest seriösa företagen i branschen.
Fairings produkter hittar du bl.a här på Kolozzeum (www.kolozzeum.com). :thumbup: