handdator

Visa fullständig version : Grogg med proteindrink...


Fangface
2004-10-23, 17:26
Någon som testat att blanda grogg (sprit) med vassle/kasseinprotein och mjölk ?

Tänkte testa det ikväll bara för skojs skull... :D

:cheers:

Garnax
2004-10-23, 17:34
Why?

s_himself
2004-10-23, 17:36
Why?


jag citerar trådskaparen:

"Tänkte testa det ikväll bara för skojs skull... :D "

Thats why.

ryssen
2004-10-23, 17:36
Why?


för att inte dö nyfiken kanske :cheers:

mystic[-_-]
2004-10-23, 17:37
för att inte dö nyfiken kanske :cheers:

ryssen du har väll provat? gör mig inte besviken här. är det gott?
:angel:

Grahn
2004-10-23, 17:58
Tja vore ju surt om det blir som cola som smakar sprit flera dar efter man groggat på det. :D

s_himself
2004-10-23, 18:02
Tja vore ju surt om det blir som cola som smakar sprit flera dar efter man groggat på det. :D


och apelsin juice :(

Garnax
2004-10-23, 18:05
jag citerar trådskaparen:

"Tänkte testa det ikväll bara för skojs skull... :D "

Thats why.

Jo ibland funderar jag på att blanda kaffesump med mjölk och cocacola och pressa 3 klyftor vitlök för jag undrar hur det smakar men någonstanns från tanke till handling stannar jag upp och låter bli...

ryssen
2004-10-23, 18:05
']ryssen du har väll provat? gör mig inte besviken här. är det gott?
:angel:

tyvärr dricker inte sprit :nono: jag är som en kärring mest vin :smash: :cheers:

Grahn
2004-10-23, 18:06
Jo ibland funderar jag på att blanda kaffesump med mjölk och cocacola och pressa 3 klyftor vitlök för jag undrar hur det smakar men någonstanns från tanke till handling stannar jag upp och låter bli...

Varför undrar du hur det smakar? Varför stannar du upp om du verkligen undrar?

Garnax
2004-10-23, 18:08
Varför undrar du hur det smakar? Varför stannar du upp om du verkligen undrar?

Ja varför undrar jag hur det smakar?

O jag antar att jag stannar upp innan idiotin är ett faktum för att en klokare del av mig (jo det finns en någonstanns) hindrar mig...

Grahn
2004-10-23, 18:10
Ja varför undrar jag hur det smakar?

O jag antar att jag stannar upp innan idiotin är ett faktum för att en klokare del av mig (jo det finns en någonstanns) hindrar mig...

Måste vara jobbigt att ha sånna konflikter inom sig, våga ta steget och testa så kanske du blir av med dina tvångstankar!
:D

Jugger
2004-10-23, 18:13
Jag har provat.Eseilt jordgubb. Hade drinkblandar kväll, och fick slut på goda idéer...blandade i lite annat bös också....smakade ok...men det var ju ingen smaksensation direkt.

Garnax
2004-10-23, 18:14
Måste vara jobbigt att ha sånna konflikter inom sig, våga ta steget och testa så kanske du blir av med dina tvångstankar!
:D

Jupp inte är det lätt, samma sak när jag ville närvara vid en kärnvapensprängning för att se hur strålningen känns. Något i mig anser att bara för att man kan testa all idioti kanske man ska avstå...Ni kan juh se videon i wrestlingtråden i se vad jag menar...

Mina smaklökar är mycket tacksamma för det, min näsa också som slipper känna doften av egna spyor som fräser i näsan.

Grahn
2004-10-23, 18:21
Jaha...trodde du verkligen VILLE testa. :rolleyes:

Hahaha driver bara med dig fattar inte heller varför någon skulle vilja testa.

RobbeliRobban
2004-10-23, 18:23
Haha Grahn o Garnax, ni är underbara, släng ut vilket ämne som helst, hur obskyrt som helst, ni har alltid en bestämd åsikt och är beredda att debattera in till döden. just love you guys :love: :love:

Garnax
2004-10-23, 19:06
Jaha...trodde du verkligen VILLE testa. :rolleyes:

Hahaha driver bara med dig fattar inte heller varför någon skulle vilja testa.

Jo jag var dödseriös jag med ;P

Men seriöst trådskaparen, varför ta 2 goda ting o göra till 1 äcklig (annat är otänkbart) drick protein drinken för sig groggen för sig o blanda aldrig de 2 :)

Hades
2004-10-23, 19:10
Men seriöst trådskaparen, varför ta 2 goda ting o göra till 1 äcklig (annat är otänkbart) drick protein drinken för sig groggen för sig o blanda aldrig de 2 :)
Hur vet du att det blir äckligt? Har DU provat?

Garnax
2004-10-23, 19:13
Hur vet du att det blir äckligt? Har DU provat?

En del saker behöver man inte prova, min kaffesump med mjölk o cola med vitlök t.ex...har inte provat men kan våga mig på ett utalande.

Vad man blandar sprit med är viktigt o få saker blir bra...protein drink med sprit och mjölk kan jag tänka mig smaken av.

Grahn
2004-10-23, 19:17
Garnax misstänkte det ;)

Men vadå...vitlök som e så gott! :D

Hades
2004-10-23, 19:23
En del saker behöver man inte prova, min kaffesump med mjölk o cola med vitlök t.ex...har inte provat men kan våga mig på ett utalande.

Vad man blandar sprit med är viktigt o få saker blir bra...protein drink med sprit och mjölk kan jag tänka mig smaken av.
Undrar hur långt i utvecklingen vi hade kommit om alla resonerade så. "Vadå elektricitet? Det blir säkert inget bra. Det kan ju börja brinna eller nåt..."

Garnax
2004-10-23, 19:34
Undrar hur långt i utvecklingen vi hade kommit om alla resonerade så. "Vadå elektricitet? Det blir säkert inget bra. Det kan ju börja brinna eller nåt..."

lite skillnad kanske...

Man har inte testat alla möjliga legeringar mellan olika metaller än finns oändligt många möjligheter kvar och fortsätter man att testa lär man finns sorter som kan göra helt otroliga saker...

Detta emot att smaka på skit för att veta om det verkligen smakar så illa som det luktar är kanske inte riktigt samma sak. Kanske ska smaka andra människor skit efter det för att få fram om alla smakar like gott/illa som din egen gjorde? Vill man inte testa detta är man juh idiot, för tänk om Tesla hade inte testat sin växelström?

Bara för att man kan hoppa ut ut ett flygplan utan fallskärm för att veta hur känslan är när man närmar sig backen o inte kan stoppa det kanske det inte är en sådan smart ide, man kanske bör avstå...fast å andra sidan då kanske vi inte hade haft ljus i våra hem...

Hades
2004-10-23, 19:44
lite skillnad kanske...

Man har inte testat alla möjliga legeringar mellan olika metaller än finns oändligt många möjligheter kvar och fortsätter man att testa lär man finns sorter som kan göra helt otroliga saker...

Detta emot att smaka på skit för att veta om det verkligen smakar så illa som det luktar är kanske inte riktigt samma sak. Kanske ska smaka andra människor skit efter det för att få fram om alla smakar like gott/illa som din egen gjorde? Vill man inte testa detta är man juh idiot, för tänk om Tesla hade inte testat sin växelström?

Bara för att man kan hoppa ut ut ett flygplan utan fallskärm för att veta hur känslan är när man närmar sig backen o inte kan stoppa det kanske det inte är en sådan smart ide, man kanske bör avstå...fast å andra sidan då kanske vi inte hade haft ljus i våra hem...
Ibland är du bara för mycket. Jag vet inte hur dina proteindrinkar brukar smaka, men mina brukar för det mesta smaka ganska gott. Så vad är det som säger att det blir äckligt om man blandar med sprit? Det kanske blir en jättegod drink. Det vet man inte innan man har testat. Att avfärda saker som man är säker på kommer vara dåliga är en sak. Att avfärda saker som kan bli bra är en helt annan sak.

Edit: Ditt resonemang var precis som det i mitt exempel. "Det kan bli dåligt, därför är det ingen idé att testa." Att kasta sig ut från ett flygplan utan fallskärm vet man redan innan att det är dåligt, därför testar man inte.

ugly_kid
2004-10-23, 20:06
jag har testat blande sprit med proteinpulver en gång när jag inte hade nåt vettigt att blanda med, och det blev fatkist riktigt bra, testade även att blada med soya vilket är det äckligaste jag druckit