handdator

Visa fullständig version : Papi The one and only AGAIN!


Papivcrille
2004-10-23, 16:58
Tja, ja lägger upp bilder till Pumppump, men även till alla andra som är intresserade.

Tränat på gym nu i 3 år, håller på banta ner mig för en tävling nu, ska ner 5 kg. Fått lite tips o råd av pumppump, därför ja lägger ut bilderna. Tar nya kort om 6 veckor.


Ursäkta bildkvaliten, hade på självutlösning. Nästa gång ja tar kort ska de va me pump & rätt belysning..

Konstruktiv kritik tas gärna emot, men tänk på att ja EJ är byggare utan tävlar I kickboxning/thaiboxning.

ps: detta är ny bildtråd då den förra blev för grötig...Ta gärna bort den gamla kära moderater... :cool:

Papivcrille
2004-10-23, 16:58
..

Papivcrille
2004-10-23, 16:59
............

Papivcrille
2004-10-23, 17:00
..............

Papivcrille
2004-10-23, 17:00
.....!

Papivcrille
2004-10-23, 17:01
O sen så postar ja en gamal bild runt 3 år gamal.. tränat i 2 månader drygt. :D

påven
2004-10-23, 17:03
du har ju vuxit bra om man jämför med förebilden, snygg fysik också

Papivcrille
2004-10-23, 17:05
Jo ja slutade tävla sist just pga av att ja va lite för lätt o det är svårt o slå knock på motståndare med spagetti armar o väga 55kg.:)

men nu har ja gått upp ett par pannor o siktar på comeback nu.. ;)

ölobrännvin
2004-10-23, 17:16
ser ut som om rygg och armar ligger före resten, det vill säga mage och bröst.
Du posar sämre än en get men det vet du antagligen, men snygg köttig fysik tycker jag.

Papivcrille
2004-10-23, 17:49
mina bröst växer dåligt, måste va nått me genetiken då ja piskat dem länge utan resultat typ..:(

men sen angående posering.. du får ge mig en snabb kurs i det. Hårda killar poserar ej.. ;)

jim
2004-10-23, 18:18
grym rygg!

Kimpaa
2004-10-23, 20:08
Grym fysik...hoppas du fortsätter posta mer bilder med mer frammsteg! och lycka till med tävlandet!

ziczak
2004-10-24, 00:54
Ser ingen skillnad på den gamla bilden på 3 år och de nya, förutom att du skaffat dig mer tatueringar..? :thefinger

Nej då, bra jobbat! GL i thaiboxningen

Papivcrille
2004-10-24, 01:05
GL som i golden leauge? Hahaha, vill du ja ska bli mördad eller? :smash:

Whey
2004-10-24, 08:15
Gissar på GL som i Good Luck...

Slartibartfast
2004-10-24, 09:07
kära moderater... :cool:

Moderater. HA HA! :laugh:

Bra fysik! :bpump:

pellepedal
2004-10-24, 10:14
Lagt ganska mycket pengar på tatueringar?
Tycker det ser bra ut. En del saker som ligger lite efter, me ndet är bara att fortsätta att piska hårt :whipped:

Dav0d
2004-10-24, 11:00
Hur mycket kostade tatueringen du hade på armen i första bilden ?

Comeback i vadå ?

påven
2004-10-24, 11:12
Hur mycket kostade tatueringen du hade på armen i första bilden ?

Comeback i vadå ?

Läs i tråden.

kickboxning/thaiboxning

lauria
2004-10-24, 11:26
Mycket bra framsteg :thumbup:
Speciellt bra tricca,rygg, traps

Papivcrille
2004-10-24, 12:10
Hur mycket kostade tatueringen du hade på armen i första bilden ?

Comeback i vadå ?

Jag vet ej, den är gjorde i 2 omgångar, gjorde om den för ett par år sen o gjorde den större.. ska nog göra om den nu vid löning igen, känns lite fattig...

Papivcrille
2004-10-24, 12:11
Mycket bra framsteg :thumbup:
Speciellt bra tricca,rygg, traps

Tack så mkt.:) kul o läsa för egot ju.. :D

men de roliga är att ja ej tränat rygg på över 1 år... har ont i axlarna nämligen..:(

puppas
2004-10-24, 14:02
Jävligt bra gjort på 3 år kompis..
Blir du riktigt hård så är det bara att flexa lite innan dom slår i gongen så blir ju motståndaren knäsvag ;) :bpump:

Papivcrille
2004-10-24, 16:39
Jävligt bra gjort på 3 år kompis..
Blir du riktigt hård så är det bara att flexa lite innan dom slår i gongen så blir ju motståndaren knäsvag ;) :bpump:


hahahahahahahaha, ja få sikta på de fan.... *asg* :hbang:

mange_
2004-10-24, 16:40
viken klubb tävlar du för? vad är det dfu tävlar i kick el. thai? vad är det för tävling? vilken viktklasS?

Papivcrille
2004-10-24, 16:59
ja kör hos perry i uppsala o hos sami i sthlm. Sthlm kickboxning heter klubben i stan dvs..:P Tävlingen heter nordic open (kickboxning)o går i oslo den 13 november..

tränar du själv eller?

Papivcrille
2004-10-24, 17:00
viken klubb tävlar du för? vad är det dfu tävlar i kick el. thai? vad är det för tävling? vilken viktklasS?

o ja ska ner till 63,5kg... väger runt 69 nu... men räcker om ja kommer ner till 65,5 sen kan ja basta bort sista 2 kg innan invägningen.

Haakan
2004-10-24, 18:09
o ja ska ner till 63,5kg... väger runt 69 nu... men räcker om ja kommer ner till 65,5 sen kan ja basta bort sista 2 kg innan invägningen.
jag tycker du ska satsa på dom manligare klasserna....finns det nån 120+ ? ;)
förstå hur grov du skulle se ut då :hbang:

mange_
2004-10-24, 18:42
jep jag har kört lite allmöjligt, kick, thai, boxning, jujutsu, judo hehe en sarlig röra men nu kör jag bara shootfighting ... vi går iof inte riktigt i samma viklass själv går jag i +90. Men det ser jävligt bra ut måste jag säga, du ser ut att väga mer, men du kanske inte är så lång men jag får önska dig lycka till. så får du se till att sänka norrmännen riktigt ordentlgit och försvara vår heder här i öster. :)

ziczak
2004-10-24, 18:49
o ja ska ner till 63,5kg... väger runt 69 nu... men räcker om ja kommer ner till 65,5 sen kan ja basta bort sista 2 kg innan invägningen.
Tycker du ser större ut än 69 kg. Runt 80 kg iaf! hur lång är du?

Lasse Kongo
2004-10-24, 18:55
Ser ut som en bra grund sas, om du ngn dag bestämmer dig för att lägga på dig riktigt med muskler så tror ja du kan få det att se snyggt ut!

Edit: fan va sorgsen du ser ut på alla bilder, le :D

Papivcrille
2004-10-24, 22:49
Tycker du ser större ut än 69 kg. Runt 80 kg iaf! hur lång är du?

jo men ja är bara 169..perfekt längd dvs..;)

Dipshit
2004-10-25, 01:15
grymt! så helrätt muskelfördelning!
visst kan alla bli bättre.. ville bara påpeka att det är så mkt bättre med mer rygg och triceps! (självklart bra med traps o axlar också, som du också har!)
till skillnad från många som har mer bröst och biceps istället! :thumbup:

mag
2004-10-25, 04:25
............
Vem är det som skrämmer dig på korten? :thefinger
Pumpa på :bpump:

Papivcrille
2004-10-25, 10:10
grymt! så helrätt muskelfördelning!
visst kan alla bli bättre.. ville bara påpeka att det är så mkt bättre med mer rygg och triceps! (självklart bra med traps o axlar också, som du också har!)
till skillnad från många som har mer bröst och biceps istället! :thumbup:


Tack fast skulle ej va helfel me ett par stora tuttar, de lyfter hela fysiken..:)

Papivcrille
2004-10-25, 10:11
Vem är det som skrämmer dig på korten? :thefinger
Pumpa på :bpump:

Hahaha, de är min "borta med vinden" look.. ;)

FELLO
2004-10-25, 10:41
Mycket bra ökningar från att ha varit så liten :)

Men varför tävla i en vikt som inte är din naturliga just nu? Jag anser att man presterar mycket bättre i en vikt som man trivs med och inte behöver anstränga sig för att gå ner under en kort tid.

Tävla i -67kg eller -71, så länge du känner dig stark är det bara att köra på. Kroppen tar stryck av att snabb banta, bättre att köra på en vikt som du haft ett tag. Självklart kan du göra små justeringar men inga så stora som ner till -63,5kg inom 3veckor.

Papivcrille
2004-10-25, 12:26
Mycket bra ökningar från att ha varit så liten :)

Men varför tävla i en vikt som inte är din naturliga just nu? Jag anser att man presterar mycket bättre i en vikt som man trivs med och inte behöver anstränga sig för att gå ner under en kort tid.

Tävla i -67kg eller -71, så länge du känner dig stark är det bara att köra på. Kroppen tar stryck av att snabb banta, bättre att köra på en vikt som du haft ett tag. Självklart kan du göra små justeringar men inga så stora som ner till -63,5kg inom 3veckor.

Snygg avtar kort, var är de ifrån? Ser ut o va samis klubb?

mkt möjligt men ja är så pass kort, 169 att redan när ja tävla i -57 i kick så va ja kort. Va tror du ja är då i -69?

i full finns de i o för sig 67,5 som ja börjar känna kanske är mer min viktklass då ja slipper banta bort alla muskler man lagt på sig under hårt slit i 3 år.. Så ja får se hur de blir, måste sätta mg ner o utvärdera om 2 veckor hur de ser ut.

Tävlar du sjäv?

FELLO
2004-10-25, 13:39
Äh längden är inte så viktig som man tror. De som tävlar i -67 och -71 kg brukar vara i samma längd. 170-180cm. Tex Sami och Totto är runt 173-175cm och de tävla i -60kg. Längden ska inte vara en mått på viktklass, vikten är den viktiga.

Man får ta fram sina starka sidor än de svaga. En som är kortare i samma viktklass är oftast starkare i klinsch, bättre i närdistans, snabbare, mer explosiv. Det gäller bara att ta vara på det som man är bra på och använda det. Med fighterhjärta kommer man långt.

Jag själv är någonstans i din längd och tävlat i -71kg i Vm och Sthlm öppna kickboxning. Tävlat i -64 -68 -78kg i taekwondo. Jag var alltid kortast men det är ingen hinder för att det ska gå bra.

Vi kanske hörs idag på träningen.

Mvh Felat / Sthlm Kickboxning

Papivcrille
2004-10-26, 00:02
Äh längden är inte så viktig som man tror. De som tävlar i -67 och -71 kg brukar vara i samma längd. 170-180cm. Tex Sami och Totto är runt 173-175cm och de tävla i -60kg. Längden ska inte vara en mått på viktklass, vikten är den viktiga.

Man får ta fram sina starka sidor än de svaga. En som är kortare i samma viktklass är oftast starkare i klinsch, bättre i närdistans, snabbare, mer explosiv. Det gäller bara att ta vara på det som man är bra på och använda det. Med fighterhjärta kommer man långt.

Jag själv är någonstans i din längd och tävlat i -71kg i Vm och Sthlm öppna kickboxning. Tävlat i -64 -68 -78kg i taekwondo. Jag var alltid kortast men det är ingen hinder för att det ska gå bra.

Vi kanske hörs idag på träningen.

Mvh Felat / Sthlm Kickboxning

haha vilken överaskning..:)
felat, kul du är här.
Kommer du på morgon passet imorgon, kunde ej komma idag, jobbar rätt sunkiga tider.. blir de oslo för dig då? ja funtar på skippa 63,5 o köra 67,5, slipper ja tyna bort..

Gjorde en sökning på dig i bildtrådarna igår, hitta bilder när du körde i sthlm öppna, snygg rygg du hade. :thumbup:

O har du tävlat i 78, va du rund om kinderna då eller va de mer muskler?

ses i veckan.

Crille

FELLO
2004-10-26, 12:30
Orkade inte träna idag pga att jag har fått inflamation på vänster ben? Men imorgon onsdag ska det bli träning.

Jag har vägt upp till 84kg som mest, såg rätt biffig ut då. Både fett och muskler :)

Skippa 63.5kg och kör på 67 istället tycker jag. Jag själv tävlar endast om jag är i form, det vet jag inte om jag hinner till den 13 nov. Lite små skador på låren, fötterna och tummarna.

Men kör hårt så syns vi ;)

/F

Papivcrille
2004-10-27, 15:47
Tja, ja har tråkiga nyheter, fick en blödning i vänster lår inatt så fick ta ambulans in till KS inatt, så nu går ja på kryckor med ordinerad vila på 3 veckor, så nu blir de nog inge norge..:(
Slutar nog deffa nu med, då ja tappat all motivation just nu... får ej cardio träna heller, då ja ej får belasta benet, då känns allt lite mer ruttet....

ante
2004-10-27, 15:51
Tja, ja har tråkiga nyheter, fick en blödning i vänster lår inatt så fick ta ambulans in till KS inatt, så nu går ja på kryckor med ordinerad vila på 3 veckor, så nu blir de nog inge norge..:(
Slutar nog deffa nu med, då ja tappat all motivation just nu... får ej cardio träna heller, då ja ej får belasta benet, då känns allt lite mer ruttet....


fan va illa...
hur får man en blödning bara sådär ?

Papivcrille
2004-10-27, 19:07
fan va illa...
hur får man en blödning bara sådär ?

Jag åkte på 2 olika lår kakor under 1 o samma vecka på samma lår, sen när ja va ute o gick min kvälls promenad så brast de helt enkelt.. :(

ante
2004-10-27, 19:18
ok, fyfan, låter inte så roligt.

FELLO
2004-10-27, 23:31
Fan vad det suger :(

Var det någon muskel som gick sönder eller? Riktigt tråkigt att höra, men så snart du kan röra på dig utan krycker är det bara att boxas på säck så att du håller igång lite. Finns många tävlingar nu framåt, du får väl satsa på nästa år eller hur.

Nu blir det disco träning för dig då på gymet ;)

Krya på dig mannen.

/F

negative
2004-10-28, 00:06
Ser bra ut !

Men se inte så rädd ut kameran biter dig inte ;)

Papivcrille
2004-10-28, 01:31
Fan vad det suger :(

Var det någon muskel som gick sönder eller? Riktigt tråkigt att höra, men så snart du kan röra på dig utan krycker är det bara att boxas på säck så att du håller igång lite. Finns många tävlingar nu framåt, du får väl satsa på nästa år eller hur.

Nu blir det disco träning för dig då på gymet ;)

Krya på dig mannen.

/F

Ahh det sög grymt, kände mig i rätt fin form faktiskt.
Men som tur va hade ej muskelbandet till knäskålen gått av, så om ja vilar benet nu så ja slipper fler blödningar så blir de nog bra, men ja tittar nog in garanterat inom 2 veckor o kör, så jävla sämst o va hemma bara.

Men som du sa, nu blir de ännu mer disco träning för mig, för ben har ja nog aldrig kört på 3 år..haha.. ;)

Ha de bäst och om du åker till norge, får du "kick some ass" :hbang:

Hörs o ses på klubben..peace!

Dipshit
2004-10-28, 11:21
Surt med skadan! :(

Men enligt din avatar så tycks du sitta på fler bilder!? .. tex gymbilder? Kanske lite fightbilder?
Vore grymt o se! :D