handdator

Visa fullständig version : Mina reflektioner


30cm
2004-10-22, 20:07
Hej!
Jag tog en paus från kolo. Jag har saknat det. Jag har förändrat min inställning till bodybuilding. Jag vet inte om det beror på avbrottet från kolo och jag vet inte om det är bra eller dåligt. Jag tror jag har en mer lagom seriös attityd nu. Jag har varit lat och tagit proteindrink och ett glas juice som måltid ganska ofta. Ibland har det gått hela 3,5h mellan måltiderna och denna veckan missade jag avsiktligt en benträning. Det har inte hänt på år tror jag. Hela livsstilen känns lättare nu. Dock känns även träningarna lättare och det är inget kul. Jag ska iväg till London och supa ett par dagar nu. Jag kommer att ta med en bunt med bars. När jag kommer hem blir det en ny split och jag hoppas att min motivation kommer att höjas efter några timmar på kolo. Jag har gradvis insett att det är viktigt att se till helheten. Nu kommer jag att bombardera er med frågor jag har skrivit ner under ett par månader.

:cheers:

Hades
2004-10-22, 20:34
:thumbup:

Jag tycker att det är viktigt att se träningen som en del av livet och inte tvärtom.

Ha det så kul i London.

Castro
2004-10-23, 01:01
Jag tycker att det är viktigt att se träningen som en del av livet och inte tvärtom.


Det där var bra skrivet faktiskt! :thumbup:

raZmus
2004-10-23, 01:11
Ja, det var vist sagt. Du är en gammal uggla på vår kolo-bräda!

TCOG
2004-10-23, 11:21
vill inte vara tyken, men om du nu känner dig så lättad nu varför skriver du detta här?

känns som du vill ha nån bekräftelse att det är ok att skita i allt, och att det gör inget om du inte äter/tränar rätt.

30cm
2004-10-23, 20:44
vill inte vara tyken, men om du nu känner dig så lättad nu varför skriver du detta här?


Det är kul att lära sig och jag är på kolo för att lära mig mer om hur man blir biff (och annat kul). De flesta här vet nog redan vad jag skrev redan innan. Även om alla talade om det innan med mig; "överdriv inte" "lagom är bäst" o.s.v så hade jag svårt att inse det. Genom att skriva ner det inser jag det mer. Inlägget var alltså mer för min egen skull. Det är ju inget kul att skriva i Word för ingen.


känns som du vill ha nån bekräftelse att det är ok att skita i allt, och att det gör inget om du inte äter/tränar rätt.

Jag tror inte att det är okej att skita i allting och allt gör en skillnad. Men som sagt, ni vet det redan, lagom är bäst, focus on the big picture o.s.v.