handdator

Visa fullständig version : Nu får ni ta och hjälpa till...


Allan
2004-10-20, 20:23
Precis som vanligt så här på hösten är det en massa gnäll på forumet om att det styrs för hårt, eller att det styrs för löst, att moderatorerna är maktkåta fascister eller bara slöfockar. Nå, det är som det brukar vara med andra ord.

Samtidigt har det tillkommit en drös nya medlemmar, som kommer att ställa samma frågor som ställdes förra året, och starta dumma trådar som inte hör hemma här. Ni vet vad jag menar...

Men istället för att sitta och gnälla om att nivån sjunker kan ni väl masa er till att trycka på reportknappen då. Så vi får veta det. Det tillkommer en bra bit över tusen poster. VARJE DAG:

Ser ni nåt galet så rapportera det då. Annars finns ju risken att vansinnigheter ligger för länge.


allan

Jorgen
2004-10-20, 20:45
B U M P

//Jörgen

King Grub
2004-10-20, 20:46
Pump. :bpump:

Jorgen
2004-10-20, 20:48
Pump? http://web.mit.edu/kljensen/Public/pump.png

//Jörgen

mangs
2004-10-20, 20:55
Gump? :booty:

Garnax
2004-10-20, 20:57
Maktgalna farcister?

Makgalna facister skulle juh t.ex censurera något so tavialt som

Linda Rosi*ing jag menar ******

o det gör juh inte ni

MacLeod
2004-10-20, 20:59
Jag skulle vilja anmäla alla inlägg efter Allans i den här tråden som meningslösa.

Trance
2004-10-20, 21:02
Maktgalna farcister?

Makgalna facister skulle juh t.ex censurera något so tavialt som

Linda Rosi*ing jag menar ******

o det gör juh inte ni

Det är ett skämt, för att ha lösningen på alla världens problem så uttrycker du dig väldigt dåligt.

Jorgen
2004-10-20, 21:02
Jag skulle vilja anmäla alla inlägg efter Allans i den här tråden som meningslösa.
Då skulle jag rekomendera "report-knappen" istället för att skriva det i tråden. :thumbup:

//Jörgen

Castro
2004-10-20, 21:03
Jag skulle vilja anmäla alla inlägg efter Allans i den här tråden som meningslösa.

Då skulle jag vilja anmäla ditt inlägg också. ;)

Nämen seriöst! Nu rycker vi upp oss några snäpp och börjar hjälpa till mer så att detta forum förblir tha best!

Halldin
2004-10-20, 21:04
Sticky istället för bumping och pumping?

Jorgen
2004-10-20, 21:05
Sticky istället för bumping och pumping?
Hur många här läser stickys?

//Jörgen

Halldin
2004-10-20, 21:06
Hur många här läser stickys?

//Jörgen
Lägg till lite vulgära ord i rubriken så ordnar det sig.

Mehdi
2004-10-20, 21:47
Bedrövligt att moderat ens ska behöva finnas till hands vid ett forum för idrottare. OBS! Menar inte att ni, mods & admins, har enbart funktion som städare och övervakare.
Det jag vill säga är att man kanske skulle kunna förvänta sig lite mer av en idrottare. Att uttrycka sig "fult" och ha engagera sig i skitsaker är enligt min mening osportsligt.

Mvh M

mystic[-_-]
2004-10-20, 21:47
lump

TCOG
2004-10-20, 22:14
äntligen ;)

Pez
2004-10-20, 22:33
äntligen ;)

Var det ett "GertvsHorace-ääääntligeeen!" eller bara ett vanligt "äntligen"? :D

I hel jag tänker hitta på nåt skojigt som rimmar på "bump". :MrT:

Plain, simple - *bump*

Metal_boy_
2004-10-20, 23:32
runk

Jense
2004-10-21, 00:00
vafandå.. punk, runk, funk, klunk, sunk, skunk, trunk, drunk, junk. så, sluta nu.

Lägg i stickey som "LÄS INTE DETTA, HEMLIGT SOM BARA MODS FÅR LÄSA" eller ngt sånt, så läser alla det

Hades
2004-10-21, 00:15
Hump :kinky:

Bolio
2004-10-21, 00:17
Bedrövligt att moderat ens ska behöva finnas till hands vid ett forum för idrottare. OBS! Menar inte att ni, mods & admins, har enbart funktion som städare och övervakare.
Det jag vill säga är att man kanske skulle kunna förvänta sig lite mer av en idrottare. Att uttrycka sig "fult" och ha engagera sig i skitsaker är enligt min mening osportsligt.

Mvh M

Idrottare är väl minst lika dumma som alla andra.

Och sen typ, jag tycker faktiskt att det här forumet sköts rätt snyggt. Man behöver väl bara blicka på en del andra forum för att tycka det.

Pez
2004-10-21, 00:29
Idrottare är väl minst lika dumma som alla andra.

Och sen typ, jag tycker faktiskt att det här forumet sköts rätt snyggt. Man behöver väl bara blicka på en del andra forum för att tycka det.
OUF!
Ah..titta här gott folk. :D
Tunga ord från en pundare med auktoritetsproblem.

Eller hur var det nu? ;)

MacLeod
2004-10-21, 00:33
Bedrövligt att moderat ens ska behöva finnas till hands vid ett forum för idrottare. OBS! Menar inte att ni, mods & admins, har enbart funktion som städare och övervakare.
Det jag vill säga är att man kanske skulle kunna förvänta sig lite mer av en idrottare. Att uttrycka sig "fult" och ha engagera sig i skitsaker är enligt min mening osportsligt.

Mvh M

Livet går ju för fan ut på att engagera sig i skitsaker! Eller går du runt i en helt seriös värld med enbart seriöst sällskap?
Om någon du känner frågar dig vad du tycker om pannkakor så svarar du helt enkelt inte för att det är en skitsak? Eller svarar du för att just ditt svar blir viktigt och betydelsefullt?

Det du skrev ovan är ju för övrigt att betrakta som både en skitsak samt extremt osportsligt!

Achryl
2004-10-21, 06:40
flunf!

Tolkia
2004-10-21, 07:02
Livet går ju för fan ut på att engagera sig i skitsaker!
Instämmer i och för sig. Däremot har jag något svårt att se nödvändigheten att uttrycka detta engagemang i briljanta retoriska vändningar inkluderande ord och uttryck som "bögjävel", "gå hem och ****** din morsa" etc. Eller för den delen att engagera sig genom att så drygt och oförskämt som möjligt påpeka för den som väljer att engagera sig i andra skitsaker än de man själv tagit upp till diskussion att vederbörande just engagerar sig i skitsaker ...

Edit: Oops, så blev man själv censurerad (och i vilken tråd, dessutom)! :notme:

stridis
2004-10-21, 08:13
munk!

Angående något tidigare inlägg. Idrottare är inte scouter precis, alla forum som inte är döda behöver någon sorts moderator.

ot: Vad ni kallar moderatorer konstigt: Att de är mods, moderater, moddare och dyl hade jag ingen aning om.

Kloerag_umlel
2004-10-21, 13:39
Precis som vanligt så här på hösten är det en massa gnäll på att moderatorerna är maktkåta fascister

allan

Sadister.

Grahn
2004-10-30, 17:43
Det har varit fler reports på senare tiden, det tackar vi för! :thumbup:
Även om vi inte alltid agerar så är det alltid bättre att reporta ett par gånger för mycket än en gång för lite.

RobbeliRobban
2004-10-30, 18:47
Det har varit fler reports på senare tiden, det tackar vi för! :thumbup:
Även om vi inte alltid agerar så är det alltid bättre att reporta ett par gånger för mycket än en gång för lite.

Kul! På en höft, hur många inlägg rapporteras, tas bort, varnas för etc. /dag?

ölobrännvin
2004-10-30, 20:31
Sadister.
Jag tror att du borde raka dej och dessutom ser du ut som en mupp !
:D

Bolio
2004-10-30, 20:41
OUF!
Ah..titta här gott folk. :D
Tunga ord från en pundare med auktoritetsproblem.

Eller hur var det nu? ;)

Hey, det är inte jag som har problem med auktoriteten, det är auktoriteten som har problem med mig. Och pundare är jag verkligen inte, även om jag nu skulle önskat att jag haft tid till sådana aktiviteter har jag tyvärr inte det... :/