handdator

Visa fullständig version : Fick då kontakt


Brenner
2004-10-18, 10:18
Jag fick kontakt i vaderna! ÄNTLIGEN, nu menar jag riktigt bra kontakt älskar man inte när det händer? :kickass:

Frantic
2004-10-18, 10:23
Det bästa är när man får pump så man knappt kan ställa sig upp efter den sittande vadpressen:D

Toljanen
2004-10-18, 10:25
Hur bär man sig åt för att inte få kontakt i vaderna. :confused:

1-2-3
2004-10-18, 10:54
Hur bär man sig åt för att inte få kontakt i vaderna. :confused:

Hehe det undrar jag oxå :D

Mextreme
2004-10-18, 10:55
Hur bär man sig åt för att inte få kontakt i vaderna. :confused:

Jag har dålig kontakt med mina vader. Funderar på att säga upp bekantskapen. Jag bara ger och ger och får aldrig något tillbaka trots att jag är deras biologiska pappa.
Får en jäkla pump men de vägra växa. Tror att de fejkar pumpen precis som tanten fejkar orgasm. Tar snart inte mer skit från dem. :D

Dav0d
2004-10-18, 14:18
Skön där Mextreme :P...

Nej nej bästa känslan är absolut den jag har nu. Måste köpa nya byxor för mina lår & min rumpa har blivit större :P. Annan skön känsla är när man har svårt att ta av sig jeansen för vaderna är för stora :P..

Tihi! :D

HenrY
2004-10-18, 15:59
Skön där Mextreme :P...

Nej nej bästa känslan är absolut den jag har nu. Måste köpa nya byxor för mina lår & min rumpa har blivit större :P. Annan skön känsla är när man har svårt att ta av sig jeansen för vaderna är för stora :P..

Tihi! :D

Jo, nu är du säkert glad...men vänta bara.
Själv har jag EXTREMT mycket kläder som jag inte kan ha nu bara för jag växt så jävla mycket...

Dav0d
2004-10-18, 16:31
Det är därför rädda barnen finns, dom tänkte på oss träningsnarkomaner gumman :love: ... :D

(Donera kläder alltså, om ingen förstog det =)

swarre
2004-10-18, 16:42
tackar vet jag mjukisbyxor =)

Metal_boy_
2004-10-21, 22:47
Hur bär man sig åt för att inte få kontakt i vaderna. :confused:

man underskattar vikten man kan använda

Karl_alfred
2004-10-21, 23:21
man underskattar vikten man kan använda
Tänkte precis säga tvärt om, man använder sig av för mycket vikt.

Jense
2004-10-22, 02:27
Jag har dålig kontakt med mina vader. Funderar på att säga upp bekantskapen. Jag bara ger och ger och får aldrig något tillbaka trots att jag är deras biologiska pappa.
Får en jäkla pump men de vägra växa. Tror att de fejkar pumpen precis som tanten fejkar orgasm. Tar snart inte mer skit från dem. :D


du måste tänka på att ta första steget

Brenner
2004-10-22, 11:18
Hur man bär sig åt att inte få kontakt???
Det jag jag skrev va att jag fick riktigt bra kontakt, jag har jue fått kontakt i dom men nu fick jag det här pumpet! PRECIS den där känslan att man knappt kan stå upp :D :D

Karl_alfred
2004-10-22, 11:32
Hur man bär sig åt att inte få kontakt???
Det jag jag skrev va att jag fick riktigt bra kontakt, jag har jue fått kontakt i dom men nu fick jag det här pumpet! PRECIS den där känslan att man knappt kan stå upp :D :D
Och vad är nu hemligheten till detta?

Brenner
2004-10-22, 11:36
Och vad är nu hemligheten till detta?

Jag försöker alltid att förbättra min teknik när jag går och gymmar, vaderna har varit jobbiga då. Jag har försökt och försökt men det har inte givit något större resultat. Sen läste jag i en artikel att man ska försöka föbereda sig mentalt inför en övning. Visuslisera den i huvudet innan man utför den. Det tränade jag lite på och som fan att det hjälpte :D

Karl_alfred
2004-10-22, 11:50
ok :cheers: