handdator

Visa fullständig version : Rasartråden


ölobrännvin
2004-10-17, 10:25
Nu får ni chansen att rasa mot vad ni vill i denna tråden, jag börjar med att rasa mot söndagen i allmänhet samt Annika lantz som sitter 2 timmar varje dag och bara flamsar i p3 :insane:

Svordomar är välkomna inlägg också.... skit söndag helvete fan....så passa på att rasa nu denna onda dag :insane:

Frantic
2004-10-17, 10:30
Varför ska det va så jävla svårt att få jobb!!!!????!!!??
FAAAAAN







hahahaha:D Bra initiativ


EDIT: jag har också slut på mitt prottepulver!!!!!!!! och jag har inte råd att köpa nytt!!!!!!!!!!!!!! :insane:

FUn-tex SSwinger
2004-10-17, 10:32
Mitt protein pulver är slut och nog fan har ************* stängt JUST IDAG av alla dagar Fyfarao :insane: :insane: :insane: :insane:

Herkulez
2004-10-17, 11:01
puttinuttan gulligull med mazza kjamizar och puzzar

s_himself
2004-10-17, 11:06
Annika Lantz är ju asbra program i p3! :hbang: Hej Domstol är skitbra det med! och Dr.Helg.. och och...


För att va OT då..


JÄVLA HEEEEEELVETES JÄVLA FAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det är blött ute :(

bubbleman
2004-10-17, 11:14
Jag rasar mot att jag inte har någon flickvän *GRRR*

Yankeee
2004-10-17, 11:25
Jag rasar mot att jag fick avbryta mitt pass idag pga för lite sömn. Dunkade i huvudet när jag försökte lyfta det minsta. Nä fyfan, äta, duscha, runka, sova, osv osv. Hoppas resten av dagen går som planerat iaf :D

Edit: jag rasar också mot att jag inte heller någon flickvän som tar hand om mig :angel: :mallan:

Kimpaa
2004-10-17, 11:33
Jag rasar mot en brud som inte vet vad hon vill!!!!!!!!!!BESTÄMM DEJ FÖR HELLVETTE DIN SATANS IQBEFRIADE KOSSA!!!!!!!!!!! :insane: :furious: :insane:

Kebab-Arne
2004-10-17, 11:33
Någon som vet hur man ändrar ett klickande ljud när man bläddrar framåt och bakåt, och när man går in i trådar och liknande. Windowsdjävulskapet gjorde så det tillkom av sig själv när windosuppdaterades.

Yankeee
2004-10-17, 11:35
Någon som vet hur man ändrar ett klickande ljud när man bläddrar framåt och bakåt, och när man går in i trådar och liknande. Windowsdjävulskapet gjorde så det tillkom av sig själv när windosuppdaterades.

Kontrollpanelen -> Sounds and audio -> Sounds -> Sound scheme -> No Sounds

(vet ej vad det står på svenska och orkar inte ta reda på det heller :))

Menigar
2004-10-17, 11:37
Jag rasar mot feta och äckliga ungar med föräldrar som är helt bortom denna värld.
Jag rasar mot kärringar i bil, på cykel och på ICA.
Jag rasar mot vårdcentralen som vägrar förklara mig körtelfebersfri och jag trots snart 4 veckors väntan inte fått något jävla brev om mina levervärden! BAH! HEJA SJUKVÅRDEN!

Halldin
2004-10-17, 11:38
Jag rasar mot att jag inte finner något jobb, att jag inte vet vad jag vill bli, att jag var slapp på gymnasiet och att jag inte har någon självdisciplin för att tenta upp ämnena.

Kebab-Arne
2004-10-17, 11:39
Kontrollpanelen -> Sounds and audio -> Sounds -> Sound scheme -> No Sounds

(vet ej vad det står på svenska och orkar inte ta reda på det heller :))

Tack så mkt!! :bow:

Nu blev min dag lite bättre, men efter att ha haft ljudet i 10 minuter så känns det tomt utan det. :MrT:

Snubben
2004-10-17, 11:39
Varför ska jag alltid bli så full och varför i hela jävla friden strulade jag med den valrossen!!! :insane: :insane: :insane: :insane:

RobbeliRobban
2004-10-17, 11:46
Fan helvete förbannad jävla avföring. Fy helvete mit ja raikas ripuli maku, orvokki perkele...jag rasar för att det är kul. Fan helvete jävlar att jag skulle ställa upp som förbannad jävla extra vakt på Halloween, fan petterniklas gå där ute i kylan och köra bort fulla småungar och få betalt i varmkorv.

Axel
2004-10-17, 12:06
Faaaaaaaaaaan Helvette!!!
Arne Waise Är Inte Programledare PÅ Kalle Anka!! Faaaaaan!!!

JAG HAR INTE 100 POSTS ÄN HELLER!!! FAN ASFOASnfKJANJBNJOAN!!!

Bobbokrull
2004-10-17, 12:09
Fan i helvete om "mina" damer inte vinner matchen idag.....vill ha säsongens första vinst idag!!!!

ivandrago
2004-10-17, 12:12
Hatar söndagar! Ångest ångest ångest ångest ångest (upprepa 100ggr). Lägg till ett värdelöst bröstpass, pissigt väder, slut på mat, slut på pengar, tenta imorgon, etc etc etc.. Vissa dagar involverar livets alla sunkigheter, och i nio av tio fall är det söndagar.

*svingar i luften som cuba gooding jr. i Boyz 'n da hood*

TCOG
2004-10-17, 12:15
14 dagar kvar, närmar sig O :hbang:

Zodd
2004-10-17, 12:21
14 dagar kvar, närmar sig O :hbang:

Jag rasar pga att det är 14 DAGAR kvar tills Mr. O! :insane: (+ det Halldin rasar mot)

mystic[-_-]
2004-10-17, 12:25
Jag rasar mot raseriutbrott :insane: :insane: :furious:

*Flash*
2004-10-17, 12:28
Jag känner för att rasa mot min s.k. bästa "kompis" som är så jävla självisk, egotrippad, och har total avsaknad av empati.
Hon skiter fullständigt i vad andra människor tycker, tänker och känner, hon kan inte sätta sig in i andra människors situation...
Hon respekterar inte andra människors viljor utan som sagt tänker bara på sig själv..
Hon kan inte stå för sina egna handlingar utan skyller över dom på andra..

Känns inte direkt bättre efter det här, hon kommer väl fortfarande vara en obotlig egoist men förhoppningsvis har jag väl lärt mig att det inte går att lita på den där egoistiska j*vla kossan :insane:

Callister
2004-10-17, 12:58
Jag rasar för jag inte har 200 miljarder

mystic[-_-]
2004-10-17, 12:59
Jag känner för att rasa mot min s.k. bästa "kompis" som är så jävla självisk, egotrippad, och har total avsaknad av empati.
Hon skiter fullständigt i vad andra människor tycker, tänker och känner, hon kan inte sätta sig in i andra människors situation...
Hon respekterar inte andra människors viljor utan som sagt tänker bara på sig själv..
Hon kan inte stå för sina egna handlingar utan skyller över dom på andra..

Känns inte direkt bättre efter det här, hon kommer väl fortfarande vara en obotlig egoist men förhoppningsvis har jag väl lärt mig att det inte går att lita på den där egoistiska j*vla kossan :insane:

Gör dig av med den kompisen. Sånna har jag också haft man blir bara :insane: :furious:

mmartin
2004-10-17, 13:22
sur o nedstämnd för dessa tråkiga skit-dagar som bara regnar och blåser! dessutom att alla tentor och uppgifter ligger på hög inför 2 sista veckorna :insane:

och att man inte vet vad man vill med flickvänn och med andra!!! drygt!!! :furious: Lägg till att det går åt HELVETE för HV och Man Utd!! :furious:


kul dock att träning går bra och motivationen för trningen är maximal!

mvh

scudmissile
2004-10-17, 13:27
Varför ska jag alltid bli så full och varför i hela jävla friden strulade jag med den valrossen!!! :insane: :insane: :insane: :insane:

I second that :insane:

HenrY
2004-10-17, 13:40
Själv är jag förbannad över att jag inte fick någon vidare värst träningsvärk efter Fredagens rygg pass!! :insane:
Jag kan nog skriva åt Grubben med:D
"Fan i HELVETE att jag gått och blivit förkyld, första gången på 10 år!! PISSRÅTTA!" :D:D

abjorn
2004-10-17, 13:44
Jag rasar för att jag inte orkar börja med en liten sketen uppsats och att det snart är tentavecka och jag har inte börjat läsa än :insane: :whipped:

Chris
2004-10-17, 13:49
Jag RASAR mot gårdagens spritKUPP och PORRCHOCK. :insane:

Monoxide
2004-10-17, 13:54
Jag rasar mot alla alkoliserade kids som gnäller om att de drack för mycket och sen UPPREPAR SAMMA SAK OM OCH OM IGEN!!!!!!!!! ;)

Kebab-Arne
2004-10-17, 13:54
Jag borde köra ben nu... det pass jag borde gjort förra söndagen. :D :furious:

Fan, tränar man inte på några dagar är det kört... Så nu har jag skrivit av mig lite.

Sista skolveckan innan en veckas lov iaf. :thefinger

Tolkia
2004-10-17, 13:56
Jag rasar mot att tvingas tillbringa helgen med att skriva ett PM om implementeringen av EU:s arbetsrättliga direktiv genom kollektivavtal ... SATAN så "bröta-trist"! :furious:

muzzelman
2004-10-17, 13:57
jag är trött

kelk
2004-10-17, 14:10
jag är vattnig

Snubben
2004-10-17, 15:25
Jag rasar mot alla alkoliserade kids som gnäller om att de drack för mycket och sen UPPREPAR SAMMA SAK OM OCH OM IGEN!!!!!!!!! ;)

Jag rasar på att jag aldrig lär mig! :insane:
Nej men ärligt, du har faktiskt en poäng, är fan dags att ta sig i kragen!

DarthHolm
2004-10-17, 15:28
Testa att söka på 'rasar' på vår kära vän Expressens hemsida. Där rasar det utan dess like :)

mr_ray5
2004-10-17, 15:30
Sön är en dag man planerar veckans träniingspass

Styrkebyggare
2004-10-17, 15:54
Jag rasar mot att jag aldrig kan lära mig att käka frukost i tid på helgerna. I dag blev det 12:30 - två timmar senare står man med snöslask i armarna på gymet och orkar bara köra 7 av 10 intervall på löpbanan efter avslutat pass :insane:

mangemani
2004-10-17, 16:32
fjortisar och trångsynta idioter med sina förutfattade meningar

*Flash*
2004-10-17, 16:43
']Gör dig av med den kompisen. Sånna har jag också haft man blir bara :insane: :furious:
Det lär jag dessvärre inte göra dock...

Grahn
2004-10-17, 16:44
Jag rasar mot fruntimmer som gnäller vitt och brett över sina vänner till alla utom just sagda vänner. :D

*Flash*
2004-10-17, 16:49
Jag rasar mot fruntimmer som gnäller vitt och brett över sina vänner till alla utom just sagda vänner. :D
Om det där var en pik till mig (ja jag tog åt mig) så kan jag ju tala om att jag brukar säga rent ut till folk vad jag tycker men däremot är det somliga av mina vänner som slår dövörat till.
Gnällningen är iaf för mig ett sätt att få ut mina irritationer över nämda person vilket brukar funka väldigt bra :thefinger

Grahn
2004-10-17, 17:03
Om det där var en pik till mig (ja jag tog åt mig) så kan jag ju tala om att jag brukar säga rent ut till folk vad jag tycker men däremot är det somliga av mina vänner som slår dövörat till.
Gnällningen är iaf för mig ett sätt att få ut mina irritationer över nämda person vilket brukar funka väldigt bra :thefinger

Bara lite pik :D tror det gäller kvinnfolk i allmänhet. Frugan är likadan och då får givetvis jag lyssna på eländet. :insane:

Kimpaa
2004-10-17, 17:09
Bara lite pik :D tror det gäller kvinnfolk i allmänhet. Frugan är likadan och då får givetvis jag lyssna på eländet. :insane:


Tycker synd om dej....men du valde henne ju...om det inte var gammal texas style wedding med svärfar som hade gevärsmynningen mot ryggen? :thefinger

Grahn
2004-10-17, 17:11
Tycker synd om dej....men du valde henne ju...om det inte var gammal texas style wedding med svärfar som hade gevärsmynningen mot ryggen? :thefinger

HAHAHA :D i min erfarenhet är det ett kvinnligt särdrag att gnälla över sina kompisar så det påverkade inte valet. ;)

Kimpaa
2004-10-17, 17:20
HAHAHA :D i min erfarenhet är det ett kvinnligt särdrag att gnälla över sina kompisar så det påverkade inte valet. ;)

Okej då...men det e samma sak i mina erfarenheter...majoriteten gnatar om sina vänner stupm i kvarten!

dude
2004-10-17, 17:38
Lackar mest på att jag blivit sjuk! Det är ett jävla helvete...

ölobrännvin
2004-10-17, 18:10
nu rasar jag över min sambos mormor, den trångsynta jävla slynan som ska lägga sej i allas liv :insane: Jag har förövrigt massor av kompisar som utnyttjar mej, snor mina brudar, spöar mej och jag hatar dom alla :devil:

MojjMojj
2004-10-17, 18:20
Gick åt helvete på ryggpasset idag, bara dog helt plötsligt :(
Flörta som fan med en tjej på bussen hem och nu mår jag dåligt för jag inte har en tjej :smash:

Fick jobb i förrgår så det kan jag inte gnälla på :cool:

Avskyr kvinnor som tar med sig barnen till gymmet, som idag då 3 ungjävlar sprang omkring på gymmet och man kunde inte koncentrera sig när ena ungjäveln på 5 år skulle vrida upp löpbandet på 24 km/h och sedan stå och dra i varenda maskin *ARGH* :insane:

Kvinnor irriterar mig, varför kan de inte vara mer som oss?

Grahn
2004-10-17, 18:25
Kvinnor irriterar mig, varför kan de inte vara mer som oss?

Håriga, svettiga, stöddiga, fula, ölpimplande och självupptagna menar du? :D

edgen_ÖSD
2004-10-17, 18:33
Passar på att rasa mot alla mongotjejer som aldrig hör av sig. Jobbigt att hata folk man tycker om men så har man ju inge jääääävla val här i livet verkar det som....

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan :insane: :furious: :cryout: :devil:

Frantic
2004-10-17, 19:29
Jag och några polare tänkte vara sofistikerade och spela bingolotto för första gången sen jag var 10 år. Vi satte på TVn kl 19 och redo att håva in storkovan, men skiten började ju kl 18!!! Vi kan visserligen rätta lotterna i efterhand men vi missade ju chansen att ringa in och vinna lite större vinster! 100-lapparna kan de hålla för sig själv. Det är färgfemman jag vill åt:D

Kan trösta mig med att jag vann 50kr på en trisslott som jag ska köpa nya för. 25 000/mån i 25 år here I come!

CroCop
2004-10-17, 20:18
Är less på att alltid få dåligt samvete så fort man varit ute en kväll å druckit, känns som att jag har sabbat träningen i en månad nu å det inte känns lönt att köra....Sen det vanliga att jag saknar en tjej osv osv osv!

kimonque
2004-10-17, 20:22
Det enda jag rasar emot är att jag vägrar läsa mina skolböcker, istället sitter jag och svarar på meningslösa trådar på diverse forum :smash:

Knäböj
2004-10-17, 20:26
Att jag ska jobba imorgon. Jag HATAR verkligen att jobba för tillfället. FyFaan... :booty: Beror egentligen bara på min chef som jag snart kommer att ... :whipped:
En jävla tönt som går mig på nerverna 8 timmar om dagen...Gubbjävel.

Knäböj
2004-10-17, 20:28
En sak till: Alkiskärringen som var partiledare för Vänsteraprtiet förut. Den här är till dig och din mansskatt: :thefinger

Låt alkisarna betala HELA spritskatten också,fyllkärring!

Knäböj
2004-10-17, 20:30
Tillsist dig som jag strulade med för ett år sedan: :thefinger :thefinger :thefinger

:devil:

...Tror det var alla mina bidrag till Rasartråden. :rolleyes:

Yankeee
2004-10-17, 20:42
Håriga, svettiga, stöddiga, fula, ölpimplande och självupptagna menar du? :D

Tss, rakade, nyduschade, snälla, snygga, vattendrickande och omtänksamma :rolleyes: :angel:

ölobrännvin
2004-10-17, 20:49
nu är det snart jävla helvetes måndag och man ska tillbaks till sitt förbannade piss och skit jobb igen, och dessutom höll min ungjävel på att skrämma livet ur oss när han helt plötsligt tvärvänder och börjar springa mot en större väg några meter bort, jag ska fan skaffa ett rep och binda ungfan med :insane: :insane: :furious:

John M
2004-10-17, 21:12
Jag verkligen HATAR alla typer av grupparbete i skolan. Går en distansutbildning på högskola och att ha grupparbete via en chatt suger så jävla håååårt :insane:

Grahn
2004-10-17, 21:26
Tss, rakade, nyduschade, snälla, snygga, vattendrickande och omtänksamma :rolleyes: :angel:

Nu beskrev jag män inte fruntimmer. :D

Yankeee
2004-10-17, 21:35
Nu beskrev jag män inte fruntimmer. :D

:thefinger

Grahn
2004-10-17, 21:36
:thefinger

Jag RASAR mot att yankee ger mig fingret :cryout:

hobbitar
2004-10-17, 21:42
Fan jag är alltid arg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Min farmor matar mig med testo varje dag. Hon kallar det för "lyckopiller" men jag blir bara agressiv av det!!!!! :insane:

Yankeee
2004-10-17, 22:08
Jag rasar mot att jag är så jävla dum och slowspelar när jag vet att folk alltid lyckas få rätt kort på rivern...

s_himself
2004-10-17, 22:21
jag är ARG!!! OCH FOLK TROR DET ÄR JORDBÄVNING! men det är JAG SOM ÄR ARG!!!!!!!!!!!


http://www.brushwoodstudios.com/aaaaindeximages/angry.gif

Wahlgrenus
2004-10-18, 10:23
Jag rasar mot all världens kvinnor denna dag. :cryout:

Grahn
2004-10-18, 10:26
Jag rasar mot all världens kvinnor denna dag. :cryout:

www.roffsingen.se ngt för dig?

Wahlgrenus
2004-10-18, 10:27
Hade det inte varit så avtändande så troligtvis ;D.

Homosexuell i celibat kanske vore något ;)

EDIT: Men skämt åsido. Jag känner att jag har lite rätt att vara sur :/

Grahn
2004-10-18, 10:28
Hade det inte varit så avtändande så troligtvis ;D.

Homosexuell i celibat kanske vore något ;)

EDIT: Men skämt åsido. Jag känner att jag har lite rätt att vara sur :/

Munk ett framtidsyrke? ;)

King Grub propsar för celibat som en testobooster så en framtid som grov munk aknske vore ngt? :D

Wahlgrenus
2004-10-18, 10:30
Bara om jag får vara en såndär shaolin munk som hoppar tusen meter upp i luften och kan röra sig så snabbt så alla går i slow motion :D

Tricklev
2004-10-18, 14:03
Jag rasar emot alla idioter som gör saker som dom sen wajnar på, speciellt töntar som dricker som galningar sen är arga för det.

Slartibartfast
2004-10-18, 14:12
Varför måste bilister STANNA för en då man väntar på att gå över skyddsvägen. Det skulle gå så jävla mycket snabbare om de skulle se till att köra förbi istället så att man kan gå över efteråt. Istället saktar de in länge på förhand som någon gammal jävla kärring och sen sitter de där och blänger på en då man går över gatan. De sätter ju bara en massa press på en att man måste stressa över gatan. :insane: :furious:

hobbitar
2004-10-18, 14:15
Varför måste bilister STANNA för en då man väntar på att gå över skyddsvägen. Det skulle gå så jävla mycket snabbare om de skulle se till att köra förbi istället så att man kan gå över efteråt. Istället saktar de in länge på förhand som någon gammal jävla kärring och sen sitter de där och blänger på en då man går över gatan. De sätter ju bara en massa press på en att man måste stressa över gatan. :insane: :furious:

Hehe jag håller faktiskt med dig. Brukar du nicka lite med huvudet när du går över för att vara vänlig?

Jag gör det ibland om bilisten är hona.

Grahn
2004-10-18, 14:19
Varför måste bilister STANNA för en då man väntar på att gå över skyddsvägen. Det skulle gå så jävla mycket snabbare om de skulle se till att köra förbi istället så att man kan gå över efteråt. Istället saktar de in länge på förhand som någon gammal jävla kärring och sen sitter de där och blänger på en då man går över gatan. De sätter ju bara en massa press på en att man måste stressa över gatan. :insane: :furious:

Tja här är det ju lag på det numera, förr var väl den oskrivna regeln att hade du en kö efter dig stannar du annars gpr det ju fortare om du åker förbi.

Slartibartfast
2004-10-18, 14:20
Hehe jag håller faktiskt med dig. Brukar du nicka lite med huvudet när du går över för att vara vänlig?

Jag gör det ibland om bilisten är hona.

JA!! Det är det värsta av allt. De tycker de är vänliga som stannar, och man måste ju visa sin "uppskattning" fast man bara skulle vilja sparka in grillen på bilfan!

Slartibartfast
2004-10-18, 14:22
Tja här är det ju lag på det numera, förr var väl den oskrivna regeln att hade du en kö efter dig stannar du annars gpr det ju fortare om du åker förbi.

Varför ska folk börja bry sig om såna lagar!? *GRRRR* :insane:

Grahn
2004-10-18, 14:23
Varför ska folk börja bry sig om såna lagar!? *GRRRR* :insane:

Troligen för att folk inte ska bli överkörda. :rolleyes: :D

AFanatic
2004-10-18, 14:27
Rasar mot det jvla helvetes jvla pinghelvetet som har mage att rusa i cphöjden upp till 200-600 ms var o varann sekund så att jag laggar ur mitt eget skelett så jag inte kan lira lite jalla schitspel.....arrrrrghg jklvsöajfklöasejfklöasjråaw4pur j0aåwi3

hobbitar
2004-10-18, 14:27
Jag tycker det var bättre förr. Det tar ju längre tid för en bil att stanna än en människa.


Idag såg jag en drogpåverkad kvinna sno en tröjja utanför en affär, jag stoppa hon och skrek "har du betalat för den!?" hon reagera knapp och gick vidare. Om hon inte varit så äcklig och nerdrogad hade jag försökt stoppa hon men nu sket jag i det, man vet ju aldrig vad sådana människor kan göra, hon kanske hade en kniv på sig eller nåt. Var det rätt av mig att att "fega ur" eller skulle jag försökt stoppa hon?

Slartibartfast
2004-10-18, 14:37
Idag såg jag en drogpåverkad kvinna sno en tröjja utanför en affär, jag stoppa hon och skrek "har du betalat för den!?" hon reagera knapp och gick vidare. Om hon inte varit så äcklig och nerdrogad hade jag försökt stoppa hon men nu sket jag i det, man vet ju aldrig vad sådana människor kan göra, hon kanske hade en kniv på sig eller nåt. Var det rätt av mig att att "fega ur" eller skulle jag försökt stoppa hon?

Tycker du borde ha stoppat henne. Lagt henne i armbar tills länsman kommit. Om hon försökt stabba dig skulle du bara ha gjort nån Aikido-move.

hobbitar
2004-10-18, 14:42
Tycker du borde ha stoppat henne. Lagt henne i armbar tills länsman kommit. Om hon försökt stabba dig skulle du bara ha gjort nån Aikido-move.

Haha om jag kunnat Aikido kanske jag hade gjort det. Så jävla fräck hon var, hon kom gåendes i T-shirt och provade tröjjan, sen ryckte hon av prislappen och gick vidare, hon var inte diskret direkt....

Jag och tjejen stod och kollade på, vi såg allt. Sen när jag ställde mig i vägen för hon trodde jag hon skulle bli lite rädd eftersom jag är så enormt stor och stark :) men hon bara gick vidare =)

Slartibartfast
2004-10-18, 14:46
Haha om jag kunnat Aikido kanske jag hade gjort det. Så jävla fräck hon var, hon kom gåendes i T-shirt och provade tröjjan, sen ryckte hon av prislappen och gick vidare, hon var inte diskret direkt....

Jag och tjejen stod och kollade på, vi såg allt. Sen när jag ställde mig i vägen för hon trodde jag hon skulle bli lite rädd eftersom jag är så enormt stor och stark :) men hon bara gick vidare =)

Ha ha, vilket miffo hon var. Du skulle ha glidtacklat kärringen! Knarkare känner ändå ingen smärta. :D

Yankeee
2004-10-18, 15:42
hobbitar: du får inte längre kalla dig "vin diesels sidekick", "vin diesels syster" eller motsv passar bättre. Får hoppas att någon moderator byter åt dig.

Rockhard
2004-10-18, 15:49
Jag rasar mot att bedövning kostar extra hos tandläkaren när man ska laga ett hål. Jag snålade och det gjorde ont som faaen :furious:

mini_Arnold
2004-10-18, 16:25
Är smått irriterad på radiostationen NRJ.
Dem har 10 "topp"-låtar som dem spelar om och om igen.. och så några gånger till.. tradigt

abjorn
2004-10-18, 16:48
just nu rasar jag på min rygg. Den vill gärna krampa när jag ska torka mig i arslet.

ölobrännvin
2004-10-18, 16:49
Jag tycker det var bättre förr. Det tar ju längre tid för en bil att stanna än en människa.


Idag såg jag en drogpåverkad kvinna sno en tröjja utanför en affär, jag stoppa hon och skrek "har du betalat för den!?" hon reagera knapp och gick vidare. Om hon inte varit så äcklig och nerdrogad hade jag försökt stoppa hon men nu sket jag i det, man vet ju aldrig vad sådana människor kan göra, hon kanske hade en kniv på sig eller nåt. Var det rätt av mig att att "fega ur" eller skulle jag försökt stoppa hon?
Haha du är min idol nu, jag skulle ha gjort samma sak feg som en liten räka är man när det gäller livet, tjejer är livsfarliga :bow:

tejpis
2004-10-18, 18:18
Det enda jag rasar emot är att jag vägrar läsa mina skolböcker, istället sitter jag och svarar på meningslösa trådar på diverse forum :smash:
Same here, same here.. fast jag kan passa på att rasa lite emot att jag bara sitter å läser serietidningar istället för att göra nåt vettigt, ungefär samma sak men ändå.

Justice League of America :kickass: (obs, har snart kommit över JLA men det är många hjältar vilket är bra så jag får lite koll på de olika)

Grahn
2004-10-18, 18:21
Jag rasar mot att varken EQ2 eller WoW är ute ännu.

Trance
2004-10-18, 19:38
Jag rasar mot att varken EQ2 eller WoW är ute ännu.

Jag rasar mot att jag inte orkar spela wow eller gå över till min kompis och spela eq2.. hehe :-)

Nej på riktigt rasar jag på att jag är sjuk, det är aldrig roligt.

Kanske skall trösta mig lite med min undead warlock.

Garnax
2004-10-18, 19:39
Jag HATAR linda ro*sing för hon inte vill bli min för alltid :em:

hahaha

Grahn
2004-10-18, 20:32
Jag rasar mot att jag inte orkar spela wow eller gå över till min kompis och spela eq2.. hehe :-)

Nej på riktigt rasar jag på att jag är sjuk, det är aldrig roligt.

Kanske skall trösta mig lite med min undead warlock.

Hmmmm hurfan var det man bannade folk nu igen.... :D

ölobrännvin
2004-10-18, 20:38
nu rasar jag mot att jag slutade snusa, grrrrr panikångest, huvevärk, ont i ögonen ,allmän ågren, sover inte bra dessutom började deffen idag lika bra att ta allt helvete på en gång och bli snygg och frisk till jul.. (eller inte utan ge upp för den goda maten, snuset och ölen)

edgen_ÖSD
2004-10-18, 20:40
Nu tänker jag fani i mig ta tillfället i akt och rasa mot 25 jäääävla kilo maltodextrin som jag nyss spillde ut över min matta, hur i helvete kan jag vara så förbannat korkad??? :insane: :insane:

Grahn
2004-10-18, 20:41
Nu tänker jag fani i mig ta tillfället i akt och rasa mot 25 jäääävla kilo maltodextrin som jag nyss spillde ut över min matta, hur i helvete kan jag vara så förbannat korkad??? :insane: :insane:

Yikes! ....skotta malto från golvet låter oskoj....

edgen_ÖSD
2004-10-18, 20:53
Det blir bara att beställa nytt pulver.. Och damsugaren gick sönder md så nu är jag fan ta mig ännu mer förbannad.

Sista ggn jag köper malto, hädanefter blir det bitsocker för min del.

Garnax
2004-10-18, 21:01
nu rasar jag mot att jag slutade snusa, grrrrr panikångest, huvevärk, ont i ögonen ,allmän ågren, sover inte bra dessutom började deffen idag lika bra att ta allt helvete på en gång och bli snygg och frisk till jul.. (eller inte utan ge upp för den goda maten, snuset och ölen)

Du vet att du inte ska skylla dina plågor på att du SLUTAT snusa, de är ett resultat av att du började så du ska hata att du började.

Slartibartfast
2004-10-19, 08:14
Jag blir förbannad på folk som kör knäböj UTANFÖR powerracket, då det finns ett helt bra squatrack att tillgå precis bredvid! Istället förstör de för folk som vill göra tunga böjar INNE i racket!! :insane: :furious:

Jense
2004-10-19, 11:09
JÄvla SkitmalmÖ Som Inte Kan GÖra Ett JÄvla MÅl Mot Skit-krona%¤¤¤¤¤¤¤¤#"

Kossa Mu
2004-10-19, 11:19
Jag har en hel del att rasa emot.

Först så hade jag en viloperiod på 10 dagar och när den var klar så blev jag sjuk :devil: . Sen så rasar jag mot att jag pluggade för mycket inför tentan som var igår, kunde ha gjort en massa annat roligt istället. Rasar sen mot att jag är för slö för att fräscha upp mitt rum och att det luktar funky i mitt skafferi.
Och till slut rasar jag mot att jag har korridorsstädning på söndag, dagen efter en korridorsfest som jag inte ska på. Hm, höll på glömma att jag även rasar mot att jag ska skriva högskoleprovet på lördag, vilket är helt meningslöst då jag bestämde mig för att inte söka in på dietistlinjen i vår. :furious:

Kimpaa
2004-10-19, 21:45
Jag rasar mot minnen som man inte vill ha kvar...och all skit som finns!!!

Tolkia
2004-10-19, 21:52
Jag rasar mot att vara tvungen att hålla seminarium, och alldeles särskilt mot att vara tvungen att hålla ett som samtliga av mina handledare (ett smärre fotbollslag) kommer att komma på ... samt mot att jag inte kommer att kunna låta bli att titta på min argsinte bihandledare fast jag vet precis hur knäckande det är att se honom sitta och sucka och göra miner när jag säger idiotiska grejor ...

Slartibartfast
2004-10-23, 14:59
JAG HATAR JAMBA!! :insane: :furious:

Man kan inte ha på MTV i bakgrunden p.g.a. skiten!

Jense
2004-10-23, 15:26
jag rasar för att jag inte har pengr till en Humidorer fylld av Cohibas.

perraP
2004-10-23, 15:33
JAG HATAR JAMBA!! :insane: :furious:

Man kan inte ha på MTV i bakgrunden p.g.a. skiten!



WORD!

Kimpaa
2004-10-24, 01:07
NU vill ja rasa mot ALLT...eller döda allt och alla....vilket som! :furious: :insane: :furious: :insane:

Wahlgrenus
2004-10-24, 01:48
Ta mig så smäller vi två flugor i en smäll


Själv rasar jag mot att vara nere och smådeppad!

ölobrännvin
2004-10-24, 09:08
jag rasar nu mot att denna jävla tråd lever vidare utan mej :furious: :furious: :smash:

Slartibartfast
2005-02-18, 15:03
Jag rasar mot en tönt som går samma kurs som jag som odlat en lång hårtofs i nacken. Hur jävla ute kan man vara egentligen!? Killen är över 20!

Tofs i nacken hade ju folk i lågstadiet tills de blev så söndermobbade för det att de klippte bort den.

mini_Arnold
2005-02-18, 15:07
Jag har börjat att acceptera STEAM
Och fått en ny kompis via cs. Han heter Opie, har alltid med honom i mitt lag men igår så kastade idioten en granat för nära mig!! Så jag dog.
Lackade som fan på honom dumma botjävel

Achryl
2005-02-18, 15:27
jag blir så jävla förbannad på att det inte går att få en film att funka i DVD:n, har suttit hela förra helgen o denna fredan o kr¨nglat med den jävla skiten

Så är jag så jävla förbannad för att jag inte hänge med min polare o tränade idag, blev ett missförstånd så han trodde att jag inte skulle med, och imorgon ska jag hem till skogen halva lovet så inte faaan kan man träna då

olwe
2005-02-18, 15:30
det ultimata att göra när man lackar på störiga saker är att dra på sepultura: "roots bloody roots" :hbang:

världens bästa aggroutloppsmetod...

Slartibartfast
2005-02-18, 15:30
Nästa veckoslut ska jag installera farsans nya dator och försöka få nätet att fungera, och jag rasar redan i förskott.

Det är alltid något som skiter sig när man har att göra med datorer.

bosse_brutal
2005-02-18, 18:56
rasar på mitt sega jävla 28k modem och att det snart är dags för bilskatten som jag inte har pengar till....

Baan
2005-02-18, 18:57
min deff liknar mer en bulk än en deff. *grr27*

skaparn
2005-02-18, 19:58
Jag skulle vilja rasa mot SVT's reklam där dom använder två av världens absolut sämsta exempel på mediemonopol för att visa oss att SVT är en relativt fri TV iallafall.

Sen borde det rasas mer mot att Ettan lössnus fått ett nytt lock.

z_bumbi
2005-02-18, 20:01
det ultimata att göra när man lackar på störiga saker är att dra på sepultura: "roots bloody roots" :hbang:

världens bästa aggroutloppsmetod...

:hbang:

*Flash*
2005-02-18, 20:14
Alla förbannade jävla läxor, prov och skit som måste göras under det här lovet.
Att jag fortfarande inte lämnat in religionen och att jag ska lämna in en kemilab idag som jag inte förstår:furious: :furious:
Just ja, rasar över att jag inte orkat/hunnit träna den här veckan :furious:

s_himself
2005-02-18, 20:29
Jag rasar mot snö och snöblask!!! ååå vad jag rasar! *grr27*

ante
2005-02-18, 20:41
Blev smekt av en liten iskocka på kungsgatan idag, den snuddade "bara" i tinningen, var tur det. Small till lite i huvudet ändå. *grr27*

Snafu
2005-02-18, 20:43
åka kommunalt

Herkulez
2005-02-18, 20:55
Döda....