handdator

Visa fullständig version : Ja va ska man säga???


gajo fino
2004-10-16, 13:56
Det här är en sak som enbart händer mig! Var på väg till gymmet o skulle fixa proteindrycken. Eftersom jag köpte det senaste i "refill bag" så hällde jag över innehållet i ett par plastboxen, efter en stunds letande efter just plastboxen ger jag upp o ringer morsan o hör om hon sett den... efter en stunds förklaring om vad jag letar efter, kommer det makalösa svaret: "Oj, det trodde jag var mjöl, så jag hällde över det till mjölpåsen!" :booty:
Helt jävla otroligt!!!
Så finns det nåt sätt att skilja mjölet o proteinpulvret? Eller är det som jag tror att det är att jag får helt enkelt finna mig i att mitt surt förvärvda proteinpulver gått åt skogen?

z_bumbi
2004-10-16, 14:05
Gör pannkaka eller liknande på protein/mjölblandingen.

Jejje
2004-10-16, 15:31
vad gulligt.. komma till gymet med pannkakor.. nästan som när man var på utflykt på dagis och hade matsäck med sig. : P : P

ne men det blir nog till att köra med pincett och förstoringsglas.. skiljer säkert lite mellan mjölkornen och protinkornen..

gajo fino
2004-10-16, 22:17
Som utfattig student får det nog bli pincetten ;)

Men pannkisarna låter ju som ett bra förslag!! Antar att proteienet inte förändras...

Sverker
2004-10-17, 07:27
Vi som köpte proteinpulver på det tidiga 80-talet förstår helt och fullt din mor.
Proteinet såg ut som och smakade som vetemjöl.


Du kan ju pröva att baka bröd på det också.

Så länge du inte bränner pankakorna så klarar sig proteinet.