handdator

Visa fullständig version : SLayer yeah!!!

watertouch
2004-10-15, 00:24
Vilka av er va på SLAYER????
Jag var där iaf :hbang: .... fast asen spela fan för få låtar eller så var jag för full :bow: .... slipknot var iaf jävligt grymma oxå.. hehe!

jwzrd
2004-10-15, 09:37
Synd att SlipKnot var tvugna att skräpa ner med sina poser/nu-metalarslen, annars hade jag varit sjukt avundsjuk på dig! Slayer piskar :bow:

Solros
2004-10-15, 12:17
En tjejkompis fick backstagepass :)

Slayerized
2004-10-15, 14:17
Synd att SlipKnot var tvugna att skräpa ner med sina poser/nu-metalarslen, annars hade jag varit sjukt avundsjuk på dig! Slayer piskar :bow:

Jag håller med dig på precis varenda punkt!

Undrar hur det är att vara backstage med Slayer. King och Hannemann sägs ju vara så satans dryga och styva i korken så det inte är sant.

Jense
2004-10-15, 16:57
jag borde mörda er för att ni sätter slipknot och linkin park i samma fack faktiskt.

det är som för mig att sätta salyer med britney spears och westlife.

jwzrd, käften

Snubben
2004-10-15, 17:25
Smaken är som baken, jag tyckte de kan dumpa fjantslayer helt och hållet och enbart kört på Hatebreed och Slipknot.

:rolleyes:

Slayerized
2004-10-15, 17:39
jag borde mörda er för att ni sätter slipknot och linkin park i samma fack faktiskt.

det är som för mig att sätta salyer med britney spears och westlife.

jwzrd, käften

Jag personligen sätter inte Slipknot i samma fack som Linkin Park. Jag höll med om att Slipknot är Nu-metal och tycker inte att de borde turnera med Slayer(eftersom jag inte gillar Slipknot). Linkin Park är pop-rock och har ingenting alls med metal att göra, tycker jag.
Egentligen har jag inte hört tillräckligt mycket med Slipknot för att kunna placera dem i ett fack. Men det jag har hört har jag inte tyckt om och låter således bli dem om jag kan. Jag kan väl erkänna att Slipknot, till skillnad från Linkin Park, åtminstone har någonting med Metal att göra.
Slipknot, Korn och liknande är vad jag kallar Nu-metal. Vanligtvis används termen Nu-metal om band som just LP, Limp Bizkit, Nickelback och Fan och hans moster men enligt mig hör dessa till andra genrer som inte innehåller ordet "metal".

Godtar du den ursäkten Jense? :)

Smaken är som baken, jag tyckte de kan dumpa fjantslayer helt och hållet och enbart kört på Hatebreed och Slipknot.

Får tydligen ta ett snack med dig nästa gång vi ses. :whipped: ;)

Snubben
2004-10-15, 18:46
Får tydligen ta ett snack med dig nästa gång vi ses. :whipped: ;)
:thefinger

Åker för att se slayer/slipknot på tisdag i DK med Wrangå, ska bli grymt :)
:hbang:

Slayerized
2004-10-15, 18:56
:thefinger

Åker för att se slayer/slipknot på tisdag i DK med Wrangå, ska bli grymt :)
:hbang:

Rock! Headbanga för mig också när Slayer kör Angel Of Death! :hbang:

Fisen
2004-12-06, 00:50
En tjejkompis fick backstagepass :)

Du menar backstageBAZZ? :thumbup:

The Somberlain
2004-12-06, 22:08
Araya fick väl sig ett skjut, kan man tänka...

Solle
2004-12-06, 22:19
Word! :kickass:

Fultjack
2004-12-06, 23:33
jag tycker dom borde fimpa både slipknot och slayer och rammstein :thumbup:

Jense
2004-12-06, 23:34
jag tycker dom borde fimpa både slipknot och slayer och rammstein :thumbup:

ja, och höja eminem och puff daddy!!! musikaliska GENI!!!