handdator

Visa fullständig version : Grippers


jim
2004-10-14, 03:10
Skulle vilja inhandla en eller ett par RB-grippers men Arne verkar inte intresserad av att svara på PM.. någon som vet något annat ställe de går att få tag på? helst i sthlmsområdet men postorder går också bra! tack! :D

jimcg
2004-10-14, 06:21
Skulle vilja inhandla en eller ett par RB-grippers men Arne verkar inte intresserad av att svara på PM.. någon som vet något annat ställe de går att få tag på? helst i sthlmsområdet men postorder går också bra! tack! :D

För det första tycker jag du ska vänta några dagar (beroende på hur lång tid som gått, förstås) - Arne kan ju vara bortrest/upptagen eller bara inte ha lust att ens spendera tid på forumet.

Annars kan du ju handla direkt från Baraban via hans websida: http://www.handgripper.net/

//Jim

Honn
2004-10-14, 08:01
Annars kan du ju handla direkt från Baraban via hans websida: http://www.handgripper.net/

//Jim

Jag tror inte det går att handla därifrån om man bor i Sverige. Jag har för mig att jag lästa att Baraban endast säljeri Sverige via Arne. Lite osäker på det, men det ligger ett minne av att ha sett det i alla fall.

Arne Persson
2004-10-14, 08:18
Skulle vilja inhandla en eller ett par RB-grippers men Arne verkar inte intresserad av att svara på PM.. någon som vet något annat ställe de går att få tag på? helst i sthlmsområdet men postorder går också bra! tack! :D

Jag har mailat dig.

z_bumbi
2004-10-14, 08:20
Skulle vilja inhandla en eller ett par RB-grippers men Arne verkar inte intresserad av att svara på PM.. någon som vet något annat ställe de går att få tag på? helst i sthlmsområdet men postorder går också bra! tack! :D

Hur lång tid har gått sen du skickade PM-et?
När jag pratade med Arne i går om just grippers så lät han inte direkt som han satt på ett vilohem nämligen. :)

Arne Persson
2004-10-14, 17:18
Hur lång tid har gått sen du skickade PM-et?
När jag pratade med Arne i går om just grippers så lät han inte direkt som han satt på ett vilohem nämligen. :)


Ursäkta mig z_bumbi, jag kopplade inte att det var du som ringde förrän efteråt. :em: Du har dina grippers imorgon. Ring mig när du fått dom.

jim
2004-10-16, 01:18
Hur lång tid har gått sen du skickade PM-et?
När jag pratade med Arne i går om just grippers så lät han inte direkt som han satt på ett vilohem nämligen. :)

jag baserade det väl mest på att han läst mitt PM men inte besvarade det.. men nu har han svarat och ordningen är upprättad :D