handdator

Visa fullständig version : Kära (tränings)dagbok


pinata
2004-10-10, 13:53
Hejsan! Är en kille i mina bästa år som för ett år sen fick ett infall och köpte ett litet hemgym (bänkpress med bengrej + några skivstänger och hantlar) Tror att jag sammanlagt använde grejerna 10 gånger innan jag la ner min karriär som byggare. 4000 kr rakt ner i sjön tänkte jag. :thumbup:

De senaste veckorna har jag tänkt mer och mer på att göra ett nytt försök med vikterna som ligger och samlar damm under sängen. Dels för att jag måste lägga på mig lite muskler för att jag är klenast på byn men också för att må och se bättre ut. :love:

Anledningen till att jag slänger upp en träningsdagbok på kolozzeum är mest för att jag ska hålla koll på mina framsteg (yeah right) och vad jag stoppar i mig för mat, fast det är ju alltid trevligt med lite feedback också!

Ja lite info om mig kanske skulle vara på sin plats!
Ålder: 21 år
Längd: 189 cm
Vikt: 67 kg (Nej! det är inget dåligt skämt! ;) )
Måtten ska jag ha någonstans på på datorn men hittar dom inte just nu. Vet i alla fall att biceps var 29 cm när jag började träna och 31 cm jag slutade. Så dom borde ju vara nere på 29 igen nu. :)

Hur stark är jag då?
Bänkar stången i alla fall! :thumbup:
Curlar ungefär lika mycket som jag bänkar typ (25 kg)
Vilket är ganska udda! Vet inte exakt vad jag tar i någon övning.
Men fyller på med info allt eftersom jag börjar träna.

Nä nu ska jag gå och ta mig en tallrik gröt och eventuellt träna lite efter det.
Edit: Oj vad jag missbrukade smajlisarna.

Kung Ichmil
2004-10-10, 14:08
Lycka till. Det är bara att kötta på.