handdator

Visa fullständig version : This is me.. believe it or not..


Jejje
2004-10-09, 23:39
tänkte bara posta lite.. en av bilderna är typ 1-2månader gammal..gissa vilke?. har lyckats slimma mig lite sen dess.. jag gillar främst att ansiktet inte ser lite "runt" ut.. men har väl alltid haft lite muskler under mitt fett.. har aldrig sett tjock ut.. utan mer BIFFIG.. alltid varit grymt nöjd under kläder.. och utan.. men nu känner jag mig lite mer fit.. känner inte valkar när ja sitter ner längre.. och det är EN grej som jag känner gör mig mer attraktiv.. eller jag känner mig så iaf..

benen är inte SÅ bra än.. får bli en bild på de snart.. har brutit benen två gånger och har för korta hälsenor.. så har inte utövat en idrott på typ 6-7 år.. började på sjukgymnasitik i typ 2veckor men orkade inte med det.. men nu har jag börjat träna styrka.. kan dock säga att mina lår har växt en HEL DEL också.. så de är inte usla.. det tar sig så att säga

nå.. vad tycker ni? känner att jag vill få fram magmusklerna lite mer.. tänker fortsätta på min "diet".. äter vad jag vill och när jag vill.. men nyttigt.. dock en hel del choklad =( men vad ska förbättras? känner att jag borde kämpa mer med bröstmusklerna.. kör sällan bänkpress och andra bröstövningar.. men ska börja köra HÅRDARE där nu.. inte den fjollbröstmuskelträningen jag kört hittils.. är i princip samma bröstmuskulatur som jag hade innan.. minus the fat då..

stats:
Namn: Henric
Bor: Vallentuna (norr om sthlm)
Ålder: 19 (snart)
Längd: 175-176cm
Vikt: 70kg

dåliga poser.. sorry

porja
2004-10-10, 00:44
Bra axlar,
men bröstet ligger lite efter:
Kör mycket djupa och strikta hantelpressar liggande på bänk.

Ät mycket mat och var tredje timma

Bara att bygga vidare :thumbup:

Jejje
2004-10-10, 00:52
lite fler bilder.. vet inte om de är någe bra.. men sett att andra gör såhör

:naughty: :naughty:

Castro
2004-10-10, 09:42
Ser fint ut. Du har hårdnat till bra, men satsa på massan nu framöver.
Axlar, biceps och triceps är bra. Brösten bör piskas hårdare. Ryggen har fin vidd, men saknar en del djup.

The_RobRoy
2004-10-10, 12:25
ser helt okej ut, vet inte hur mycket massa du vill lägga på.. ..men jag skulle vilja se lite mer massa.. ..sen jobba på bröst som du själv säger :thumbup:

Cool vallentuna.. ..har bott i vallentuna (kragstalund) i.. ..15 år.. ..flyttade för ett år sen för att börja plugga i linköping :)

Vilket gym tränar du på?

Jejje
2004-10-10, 12:34
jo ska försöka på mer massa.. men gillar att vara slim.. har ALLTID varit en "stor" grabb.. så vet inte om jag är så het på att få "mer massa".. klart jag ska fixa mer muskler.. men efter att ha varit "stor" hela livet känner jagi nte nåt behov av det.. förstår att småkillar som sen 12-13års ålder haft tandpetararmar har drömmar om att bli lite biffigare. men jag har alltid varit "bredaxlad".

The RobRoy: jag tränar på Take Care vid IP.. är väl relativt nybyggt tror ja.. eller det funkar för mig..brukar träna innan eller efter jobbet. är på vägen så..

The_RobRoy
2004-10-10, 12:48
The RobRoy: jag tränar på Take Care vid IP.. är väl relativt nybyggt tror ja.. eller det funkar för mig..brukar träna innan eller efter jobbet. är på vägen så..

Ok jo jag vet vad det är, har några kompisar som tränar där, en borde du känna igen Jacob "Jakis" Löwgren. Jag tränade ovanför systembolaget där på friskvårdsgym typ, helt värdelöst gym, men de va vad jag hade råd med så.. ..sen upptäckte jag ju senare att det finns ett jättebilligt alternativ i täby

Täby AK som ligger i källaren till badet, där är det billigt och riktigt hormonstinn stämning :bpump:

aja bara kämpa på, kolla in mina bilder, lite längre bak bland bilderna!
du kanske känner igen mig :rolleyes:

Jejje
2004-10-10, 12:53
hmm.. möjligt att jag vet vem det är.. inte så het på att minnas namn personer och ansikten..

jo jag gick på sjukgymnastik där för några år sedan.. i typ 2veckor.. men sen orkade jag inte med det..

jo jag har tränat judo i källaren till badet där i täby när jag var typ 6-7år.. fastnat i deras hiss bl.a. för de som är intresserade. vilket borde vara alla : P