handdator

Visa fullständig version : Knät är paj...


edgen_ÖSD
2004-10-09, 09:41
Varje morgon jag vaknar upp märker jag att vänsterknät gör så förbannat ont. Det brukar gå över över dagen, men nu i morse när jag vaknade upp så hade jag så ont så jag nästan skrek då jag stötte på det. Det är en liten punkt till vänster på vänster knäskåla som smärtar, någon som har varit med om detta, vet vad det är eller vet hur pass allvarligt det är?

Frazze
2004-10-09, 12:58
Är det alltså till vänster på själva knäskålen? Eller till vänster om knäskålen?
Vidare tycker jag att du ska knalla iväg till en naprapat och kika upp det, även om det inte är något du lider av speciellt mycket så kan det vara värt att kolla upp.

King Grub
2004-10-09, 13:10
Kolla upp det snarast och gå inte omkring och vänta på att det skall bli kroniskt. Lek inte med knäproblem (erfarenhetens röst).

MAXX
2004-10-09, 21:08
Kolla upp det snarast och gå inte omkring och vänta på att det skall bli kroniskt. Lek inte med knäproblem (erfarenhetens röst).
Precis. Vila helt ifrån benträningen också. Själv så fortsatte jag när jag hade ett dåligt knä och det får jag sota för nu. Ska opereras om något halvår.

Ot. jävla väntetider det ska vara på knäoperationer också :insane:

Mehdi
2004-10-09, 22:23
Precis. Vila helt ifrån benträningen också. Själv så fortsatte jag när jag hade ett dåligt knä och det får jag sota för nu. Ska opereras om något halvår.

Ot. jävla väntetider det ska vara på knäoperationer också :insane:

Vad har du för problem?
Jag har fått lära mig att man inte ska vila sig ur skador. Man ska träna sig ur skador, men man måste veta hur man ska träna för att få det att gå runt.

Själv så sitter jag med problem med mitt knä också, har dock blivit bättre nu när jag har börjat träna ben igen efter uppehåll på en antiinflammatorisk-kur. Har dock tid hos idrottsläkare den 20e (efter 2 månaders väntan) och tar beslut efter det.

Mvh M

edgen_ÖSD
2004-10-09, 22:34
Det är höger sida på min vänstra knäskål som strejkar. Tror det kan vara en nerv som har kommit i kläm, men så fort jag böjer benet gör det förbannat ont. Fick tom snickra ihop två kryckor jag har hoppat runt på idag :(

Men jag ska göra som Gruben rådde och släpa mig till närmaste läkare, för kan det bli värre än det är nu tänker jag gra allt för att slippa det...

Tills dess, ingen mer benträning :nono: :cryout: