handdator

Visa fullständig version : Top Of the Line "creatine complete"


MacDaBig"O"
2004-10-08, 12:27
undrar om nån kört på denna produkten?
isf var den bra?

nordland
2004-10-08, 15:19
nej... och sluta glo på GG´s annonser.. Ät mer mat istället...

abjorn
2004-10-08, 15:32
Det är väl en sämre variant av Fairings Kreatin Booster. Kör själv med Fairings Kreatin Booster ibland med märkbara resultat.

MacDaBig"O"
2004-10-08, 16:51
nej... och sluta glo på GG´s annonser.. Ät mer mat istället...

tack för svaret! :thefinger

Zonyk83
2004-10-08, 21:47
nej... och sluta glo på GG´s annonser.. Ät mer mat istället...

Inte för att låta kaxig, men ibland undrar jag vad ditt problem är

lauria
2004-10-08, 23:33
nej... och sluta glo på GG´s annonser.. Ät mer mat istället...


Off: Var för inte ta tillskott?

MacDaBig"O": Jag har inte kör produkten..Men är sugen att testa :eating:

Pez
2004-10-08, 23:50
Inte för att låta kaxig, men ibland undrar jag vad ditt problem är
Inte för att låta kaxig, men släpp sargen och kom in i matchen nu zonnyboy...
Bara för att du gillar gg och deras produkter så behöver du inte kasta dig in i varje diskussion som en vit riddare... om du tänker efter så gav Nordland i en rapp replik sin åsikt om att bli för bländad av reklam.

Knäböj
2004-10-09, 00:44
undrar om nån kört på denna produkten?
isf var den bra?

Frågar någon mig så är Star-nutrition inte seriösa,eller de som säljer märket,Host!...Jag skulle aldrig köpa något av en tillverkare som säljer produkter som PÅSTÅS innehålla Testosteron. (Testomin) :booty:

Tror personligen inte så mycket på alla kreatin"boosters" o liknande,visst de funkar säkert men du betalar oftast mycket pengar för saker du kan köpa i affären. Köp monohydrat,L-Glutamin och ALA (Liponsyra) istället,och ta det tillsammans med Pre-drinken...Det är en "booster" som heter duga.

Zonyk83
2004-10-09, 05:46
Inte för att låta kaxig, men släpp sargen och kom in i matchen nu zonnyboy...
Bara för att du gillar gg och deras produkter så behöver du inte kasta dig in i varje diskussion som en vit riddare... om du tänker efter så gav Nordland i en rapp replik sin åsikt om att bli för bländad av reklam.

Jag tyckte det lät som en seriös fråga och han gav inget seriöst svar direkt så varför ens skriva det, men men visst inte lönt att bry sig egentligen...För att komma in i matchen; Mac, inte lönt att slösa pengar på sånt här, gör som knäböj föreslår och köp produkter separat sedan blanda dem det blir mkt billigare

mr ruhl
2004-10-09, 09:27
kört på stars kreatin några gånger och den funkar precis lika bra/dåligt som andra dyrare märken, har dock inte provat "creatin complete" men deras vanliga kreatin monohydrat, så jag tycker som så att ska du köra kreatin så köp det mest prisvärda, tror endel på forumen är så uppe i det blå att dom tror att dyr = bättre alltid. just my 2 cents..

TCOG
2004-10-09, 16:24
Frågar någon mig så är Star-nutrition inte seriösa,eller de som säljer märket,Host!...Jag skulle aldrig köpa något av en tillverkare som säljer produkter som PÅSTÅS innehålla Testosteron. (Testomin) :booty:



:confused:

Grahn
2004-10-09, 16:38
Zonyk83, gör du som Pez säger och läser vad nordland sa så borde du förstå vad han menar. Att säga till nybörjare att fixa matbiten innan de börjar experimentera med det ena flashiga tillskottet efter det andra är alltid ett bra råd.

Grahn
2004-10-09, 16:40
:confused:

Testomin, homeopatiskt testosteron tablett(jepp liten vit tablett :D ).
Homeopati är ju när man späder ngt tills att inte ens kemister kan hitta beståndsdelar av preparatet i lösningen så det är sockerpiller som någon gång kan ha varit i samma län som testosteron. ;)

TCOG
2004-10-09, 16:52
Testomin, homeopatiskt testosteron tablett(jepp liten vit tablett :D ).
Homeopati är ju när man späder ngt tills att inte ens kemister kan hitta beståndsdelar av preparatet i lösningen så det är sockerpiller som någon gång kan ha varit i samma län som testosteron. ;)

Testomin är ändå lagligt, GG säljer det i pillerform.

jag undrar bara eftersom jag nyss beställt star nutrition protte.

vad betyder homeopatiskt?

Grahn
2004-10-09, 16:57
Testomin är ändå lagligt, GG säljer det i pillerform.

jag undrar bara eftersom jag nyss beställt star nutrition protte.

vad betyder homeopatiskt?

Det skrev jag ju :)

Det är lagligt då som ajg sa homeopati betyder att man blandar ut preparatet så mycket så att det inte finns en micopromille ens kvar av det i en burk.
Dvs det är sockerpiller.

Testominets bluff har ju inte så mycekt med proteinet att göra så oroa dig inte för det. GG har dock ingen urskiljning på vad de säljer utan säljer ALLT som de kan lura på folk.

lauria
2004-10-09, 17:38
Grahn: HAHAHAHAHAHA!!!!!!!! :laugh: :laugh:

Jo visst :rolleyes:

Knäböj
2004-10-09, 18:06
Testominets bluff har ju inte så mycekt med proteinet att göra så oroa dig inte för det. GG har dock ingen urskiljning på vad de säljer utan säljer ALLT som de kan lura på folk.

Just så jag tänkte...Jag har själv käkat Stars proteinpulver, men tycker att det finns många "lågprismärken" som är bättre (eller godare :rolleyes: )än Star. Inget direkt fel på det,jag tycker bara inte de verkar seriösa.

Kebab-Arne
2004-10-09, 18:12
GG har dock ingen urskiljning på vad de säljer utan säljer ALLT som de kan lura på folk.

Jag som inte trodde man ens fick diskutera andra kosttillskottsförsäljare, detta enligt Allan.

Zonyk83
2004-10-09, 18:32
Zonyk83, gör du som Pez säger och läser vad nordland sa så borde du förstå vad han menar. Att säga till nybörjare att fixa matbiten innan de börjar experimentera med det ena flashiga tillskottet efter det andra är alltid ett bra råd.

Okej vissa har väl medfödda svårigheter med att formulera sig, jag är med på det Grahn

Zonyk83
2004-10-09, 18:36
Testominets bluff har ju inte så mycekt med proteinet att göra så oroa dig inte för det. GG har dock ingen urskiljning på vad de säljer utan säljer ALLT som de kan lura på folk.

Vad jag ser säljs det skit överallt även här; överprisat kreatin+billigt hjälpmedel, som tråden (ursprungligen) handlar om

Grahn
2004-10-09, 18:52
Zonyk, så kan man ju se det iofs.

Kebab, hmmmm nu när du säger det så blir jag fundersam. ;)

Lasse Kongo
2004-10-09, 19:41
Ja det är tur att det finns företag som säljer bra kostillskott som bevisligen fungerar och inte gör allt för att sälja utan för att skapa nöjda kunder.

Det finns sånna företag även inom denna bransch, med de är få.

z_bumbi
2004-10-09, 19:59
Hittar man en produkt som testomin hos kolozzeum.com så har de tappat minst en moderator.. dvs då slutar jag.
Homepati går ut på att t ex vatten har minne av vad som fanns i vattnet tidigare, ta en liter vatten och droppa i en droppe saft (För att ta ett exempel.), späd nu den litern vatten med lika mycket vatten till. Upprepa denna fördubbling 50 gånger till.(För att återigen ta ett exempel på en siffra.)
Hur mycket saft finns det nu per liter vatten i det hav av vatten man har fått fram?
Enligt homepatin har allt detta vatten minne av saften och ger då en "safteffekt" av någon typ.
Med tanke på att allt vatten då har minne av allt som har skett på jorden så skulle vatten vara den äckligaste drycken i världen..

Pez
2004-10-09, 23:34
Vad jag ser säljs det skit överallt även här; överprisat kreatin+billigt hjälpmedel, som tråden (ursprungligen) handlar om
Tillskottet som frågan handlade om saluförs ej på Kolozzeum, som man skulle kunna tolka ditt inlägg, ville bara klargöra det.

Zonyk83
2004-10-09, 23:42
Tillskottet som frågan handlade om saluförs ej på Kolozzeum, som man skulle kunna tolka ditt inlägg, ville bara klargöra det.

Inte just det specifika, men liknande tillskott (vi snackar om kreatinet)

Pez
2004-10-10, 00:27
Inte just det specifika, men liknande tillskott (vi snackar om kreatinet)
Kolozzeum säljer Fairings Kreatintransporter ja.
Inget magiskt med det, ej heller upphaussat eller nån "bluff" med det - i motsats till testomin och liknande.

Inte för att vara den Zonny, men du verkar ha lätt att hamna i en "loop".

Grahn
2004-10-10, 07:41
Förstår inte riktigt hur man kan lägga sockerpiller i samma fack som en kreatin transporter, även om jag inte tycker transporters är prisvärda själv så är de ju iaf inte jämförbart med sockerpiller som försöker utge sig för att vara lagliga AAS.

Zonyk83
2004-10-10, 09:31
Kolozzeum säljer Fairings Kreatintransporter ja.
Inget magiskt med det, ej heller upphaussat eller nån "bluff" med det - i motsats till testomin och liknande.

Inte för att vara den Zonny, men du verkar ha lätt att hamna i en "loop".

Pezzy, jag orkar inte ens diskutera detta med dig okej?
Edit-> "Pezzyboy" om du verkar tro att du kan leda en diskussion genom att nedvärdera mig och påstå att jag "loopar" så har du jävligt fel, diskutera normalt eller låt bli att skriva sånt skit till mig, det vore jag tacksam för

Pez
2004-10-10, 12:32
Pezzy, jag orkar inte ens diskutera detta med dig okej?
Edit-> "Pezzyboy" om du verkar tro att du kan leda en diskussion genom att nedvärdera mig och påstå att jag "loopar" så har du jävligt fel, diskutera normalt eller låt bli att skriva sånt skit till mig, det vore jag tacksam för
:)

Zonyk83
2004-10-10, 14:50
:)

Är det lugnt? Det är okej att vi inte är överens men vi behöver ju inte göra en större sak av det... :furious: ;)