handdator

Visa fullständig version : Robbi, ruler of iksu.. :P


Robbi
2004-10-08, 11:37
Hejsan alla!
Är ny på detta forum och tänkte då kan man ju slänga upp en bild på sej själv som presentation.. Göra bort sej från början lixom.. ;)

Lite snabb stats:
21år
175cm
86kg
tränat till och från i ett antal år, men seriöst på slutet..

Hade bara en bild på daxformen men det kommer väl fler nån gång då jag känner att musklerna är fler och fettet mindre.. :em:
Så nu är det bara att komma med RIS och ros.. ha det allihopen..!


MVH //Robbi

Herkulez
2004-10-08, 11:43
riktigt maffia armar och axlar, sämre bröst

Big Al
2004-10-08, 11:43
Oh jäklar!, ser helgrymt ut grannen!,...var i Umeå å tränade på Umeå Sport & Motion (tror det hete så) för nån vecka sedan!, mycket schyst gym iaf!

Mer bilder! :thumbup:

Tina
2004-10-08, 11:47
:thumbup: :naughty: :kickass:

Castro
2004-10-08, 13:14
Ser bra ut Robbi! Armarna och axlarna är som sagt mycket maffiga, men ni större killar (du och Munter) får ta och flytta på alla discosnubbar och ta bättre plats bland bänkpressarna för brösten behöver bättras. :)

Tävlingsplaner?

Munter
2004-10-08, 15:31
Faaan vad du deffat ner dig. F I T N E S S !!!!
Närå, ser mycket fint ut, fortsätt banka på tuttarna bara, de släpar.

Tricklev
2004-10-08, 15:35
Ser maffigt ut, kräver mer bilder :thumbup:

Robbi
2004-10-08, 22:11
Tack allihopen.. Ja brösten.... Så fort min axel gått till sej ska jag piska som bara den! :bpump: (haha, låter lite som en bortförklaring här :nono: )

Munter: Nu har jag ju fläskat upp mej igen, bulk bulk bulk..
Castro: Tävlingsplaner? Vadå? Den dära hinderbanan dom har på tjockholmen lr? nävars får väl se om en 10år lr nått.. ;)

Big Al: jo det är riktig nice där, nästa gång får du komma och visa oss små pojkar på iksu hur slipstenen ska dras.. :cheers:

Tina: hehe :em:


Ska piska på BRÖSTEN mm mm, så ska jag åter komma med bilder på dom obligatoriska poseringarna... Aiiiiiit
Kör hårt alla!
MVH //Robbi

Knäböj
2004-10-08, 22:16
Snyggt!
Baksida axlar kanske skulle piskas hårdare (precis som jag själv :em: ),eller också är det bara vinkeln på bilden.

:kickass: :thumbup:

mystic[-_-]
2004-10-09, 08:36
biffen ;) :hbang:

Sam
2004-10-09, 11:44
såg massivt ut..

vill oxå se lite mer bilder. ;)

Tina
2004-10-09, 12:40
Ser mkt mkt bra ut .. :thumbup: :eek: :kinky:

Mitch
2004-10-09, 15:22
E du en såndär bodybulider !??? :bow:

mag
2004-10-09, 17:31
Oh jäklar!, ser helgrymt ut grannen!,...var i Umeå å tränade på Umeå Sport & Motion (tror det hete så) för nån vecka sedan!, mycket schyst gym iaf!

Mer bilder! :thumbup:
Börjar fundera vilka gym ni tränar på när ni tycker att USM är ett bra gym!?

Robbi
2004-10-09, 19:16
Knäböj: Stämmer nog att baksida axlar skulle ha haft sej en omgång, fast det ser lite skumt ut på bilden för jag har kladdat in axel med zon så den ser så glansig ut..

Tina: :love:

Mitch: Ja du gett ju begrip.. :smokin: Du försov mej rejält idag asså, hoppas att jag inte missade nån polish....?

mag: iksu...... Men usm är väl okej..... Lr?

Honn
2004-10-10, 01:16
Snyggt. Helhetsintrycket är bra. Saknar bara lite massa på brösten men annar ser det mycket bra ut. Grymma axlar.
USM är helt ok om man kan leva med avsaknaden av hantlar större än 42,5Kg och att det inte finns ett powerrack.

Robbi
2004-10-12, 08:16
Försökte ta en bild så att brösten skulle bli bättre, vete fan om det funkade..
Ni med bra bröst pm:a gärna tränings tips till mej.. :bpump:
MVH //Robbi

Castro
2004-10-12, 09:29
Ja där ser dom helt klart bättre ut! :thumbup:

Munter
2004-10-12, 10:18
:kinky:

Klo
2004-10-12, 13:06
Skitbra axlar :thumbup:

Beast
2004-10-14, 02:08
Testat detta?
3set Rak Bänkpress 4-6reps
3set Sne Hantelpress 4-6reps
2set Plan Hantelpress 4-6reps
2set Vikt Dips 6-8reps

Robbi
2004-10-14, 23:58
Testat detta?
3set Rak Bänkpress 4-6reps
3set Sne Hantelpress 4-6reps
2set Plan Hantelpress 4-6reps
2set Vikt Dips 6-8reps

Jo det är väl "The maximal chest gainer program" :rolleyes:

Klo
2004-10-15, 09:51
Testat detta?
3set Rak Bänkpress 4-6reps
3set Sne Hantelpress 4-6reps
2set Plan Hantelpress 4-6reps
2set Vikt Dips 6-8reps

Vore nog ett bättre program om det ingick nån typ av flyes...

Robbi
2004-10-19, 19:07
En till sak som släpar är ryggen.. :(
Tror att jag har kört för tungt och Ostrikt när det gäller rygg och bröst bara sett till hur många kilo man lägger på, ni vet måste ju representera i bänken len ;)
Men nu har jag tagit mej i kragen nu är det bara muskelkontakt som gäller får se hur det reder sig.. pump pump :bpump:

larre
2006-01-30, 10:07
En till sak som släpar är ryggen.. :(
Tror att jag har kört för tungt och Ostrikt när det gäller rygg och bröst bara sett till hur många kilo man lägger på, ni vet måste ju representera i bänken len ;)
Men nu har jag tagit mej i kragen nu är det bara muskelkontakt som gäller får se hur det reder sig.. pump pump :bpump:
Stora axlar o najsa armar.
Najs tatuering också, och det ska du verkligen ta som en kommentar för jag ogillar tatueringar ;)

BIG_P
2006-01-30, 11:39
Stora axlar o najsa armar.
Najs tatuering också, och det ska du verkligen ta som en kommentar för jag ogillar tatueringar ;)


Kommentar eller komplimang? ;) Gissar på komplimang så tack..!
Shit det var länge sedan denna tråden skrevs i ska se om jag hittar några nya bilder så man ser om det hänt något på över ett år..

BIG_P
2006-01-30, 11:47
Kommentar eller komplimang? ;) Gissar på komplimang så tack..!
Shit det var länge sedan denna tråden skrevs i ska se om jag hittar några nya bilder så man ser om det hänt något på över ett år..

//Robert från BIG_P´s data

HenrY
2006-01-30, 11:59
En till sak som släpar är ryggen.. :(
Tror att jag har kört för tungt och Ostrikt när det gäller rygg och bröst bara sett till hur många kilo man lägger på, ni vet måste ju representera i bänken len ;)
Men nu har jag tagit mej i kragen nu är det bara muskelkontakt som gäller får se hur det reder sig.. pump pump :bpump:

Angående ryggen, växer den bättre på dig när du kör mer strikt och med mer muskelkontakt? Hur har det utvecklats sen du skrev det?

aliquis
2006-01-30, 13:09
Fan vad snygga axlar, "lyfter" ju hela kroppen brutalt mycket, resten är också snyggt :thumbup:

Bamse79
2006-01-30, 13:51
Oh jäklar!, ser helgrymt ut grannen!,...var i Umeå å tränade på Umeå Sport & Motion (tror det hete så) för nån vecka sedan!, mycket schyst gym iaf!

Mer bilder! :thumbup:

Tjena big al >> Du får skicka ett PM när du ska ner nästa gång till umeå. Jag tränar också på USM + Sporthallen.

Bamse79
2006-01-30, 13:52
Snyggt. Helhetsintrycket är bra. Saknar bara lite massa på brösten men annar ser det mycket bra ut. Grymma axlar.
USM är helt ok om man kan leva med avsaknaden av hantlar större än 42,5Kg och att det inte finns ett powerrack.

De ska renovera upp USM nu...och köpa in hantlar upp till 60kg tydligen. Så på sikt blir det nog bättre...

Robbi
2006-01-30, 15:28
Angående ryggen, växer den bättre på dig när du kör mer strikt och med mer muskelkontakt? Hur har det utvecklats sen du skrev det?


Jag tror att alla muskler växer bättre om man kör strikt och satsar på muskelkontakt...

Robbi
2006-01-30, 15:29
Fan vad snygga axlar, "lyfter" ju hela kroppen brutalt mycket, resten är också snyggt :thumbup:


*yourock*

Robbi
2006-01-30, 15:30
De ska renovera upp USM nu...och köpa in hantlar upp till 60kg tydligen. Så på sikt blir det nog bättre...


Hörru, sluta jiddra i min tråd.. *slap*





;) ;)

Robbi
2006-01-30, 15:46
Här kommer 2nya bilder, vete fan om jag har lagt på mig nån massa under året...? Hur som, ryggen är fortfarande dålig, dålig vidd och helt värdelös tjocklek.. *grr*

Jacksatan
2006-01-30, 15:57
Jag tror att alla muskler växer bättre om man kör strikt och satsar på muskelkontakt...

Strikt är en sak... men muskelkontakt tycker jag är överskattat. Titta på vilken byggarvideo som helst, det finns ingen som segar och "känner" vikterna. De tar i för kung och fosterland och kör explosiva reps. Nervsystemet är inte konstruerat för att lyfta saker sakta.

Jacksatan
2006-01-30, 15:58
Annars tycker jag inte brösten är sämre än det andra på något vis. Överkroppen ser jämnt utvecklad ut i mitt tycke. Hur står sig benen? =)

Robbi
2006-01-30, 16:22
Hur står sig benen? =)


Hyffsat..

Timme
2006-01-30, 16:29
Strikt är en sak... men muskelkontakt tycker jag är överskattat. Titta på vilken byggarvideo som helst, det finns ingen som segar och "känner" vikterna. De tar i för kung och fosterland och kör explosiva reps. Nervsystemet är inte konstruerat för att lyfta saker sakta.

Wörd!

stenis
2006-01-30, 19:51
Helt klart förbättrad brösmuskulatur! Ser ut att ligga på en bra mycke lägre fettprocent på dessa bilder också? Benen är kanon! Bara fortsätta me de du gör, verkar funka! :thumbup:

mvh

Herkulez
2006-01-30, 20:33
Här kommer 2nya bilder, vete fan om jag har lagt på mig nån massa under året...? Hur som, ryggen är fortfarande dålig, dålig vidd och helt värdelös tjocklek.. *grr*
shit va lik du var piranha på den bilden, mindre muskler bara

snygg kropp :thumbup:

Big Al
2006-01-30, 22:30
Tjena big al >> Du får skicka ett PM när du ska ner nästa gång till umeå. Jag tränar också på USM + Sporthallen.Tja Bamse, jo det kan jag göra nästa gång jag har vägarna förbi, hälsa kraftbjörnen Leffe!

Robbi: Håller bra form ser jag, ser jäkligt bra ut!, fortsätt så!! :thumbup:

The_RobRoy
2006-01-30, 23:34
shit va lik du var piranha på den bilden, mindre muskler bara

snygg kropp :thumbup:

tänkte samma sak, en mini-pirre (dock inte så mini egentligen) *yourock*

Robbi
2006-01-31, 15:21
You guys are to kind :em:


Detta är dock långt ifrån dax formen, väger ca 94kg på 175cm resultatet av en bulk som spårade ur totalt (godis är gott *popcorn* ) och en axelskada.. Men nu är jag läkt och har tagit tag i kosten igen, tänkte lägga upp en bild men jag är fan för fet.. ;)

Ha det MVH /R

aliquis
2006-01-31, 16:27
Jag tror att alla muskler växer bättre om man kör strikt och satsar på muskelkontakt...Ni stora verkar ha fått för er det.

aliquis
2006-01-31, 16:29
Strikt är en sak... men muskelkontakt tycker jag är överskattat. Titta på vilken byggarvideo som helst, det finns ingen som segar och "känner" vikterna. De tar i för kung och fosterland och kör explosiva reps. Nervsystemet är inte konstruerat för att lyfta saker sakta.Och det krävs inte muskelkontakt för att köra explosivt?

Skall inte smutsa ner tråden, men jag tror nog de som är så stora att de har egna träningsvideos vet vad de trycker på med.

Jacksatan
2006-01-31, 23:00
Och det krävs inte muskelkontakt för att köra explosivt?

Skall inte smutsa ner tråden, men jag tror nog de som är så stora att de har egna träningsvideos vet vad de trycker på med.

Du verkar ha en annan definition av muskelkontakt. När jag hör folk prata om det är det alltid i samma veva som "känna vikten genom hela rörelsen" och "krama sakta med muskeln". Det går inte göra om du ska köra explosivt.

Sry att jag smutsade tråden lite. Benen såg mycket bra ut för övrigt!

Bamse79
2006-02-02, 10:16
Sorry mannen...ska inte hända igen *flex*

Ser stabilt ut, mycket bra ben skulle jag säga! övriga kroppen verkar hänga med bra också, dundra på ryggen lite extra bara! :thumbup: