handdator

Visa fullständig version : Egen blandad gainer


johnnytex
2004-10-05, 20:11
Har läst lite och belsutat mig för att köpa mitt första kosttillskott. Hde tänkt mig en gainer efter träning, som ska blandas själv, eftersom detta verkar smartast :eek: då jag kan själv bestämma innehållet :rolleyes:

Är detta vettigt för en 73kg kille? : Eiselts Fastway + dextropur
Hade tänkt mig att släng i mig 25g protein + 50g kolhydrater efter mitt träningspass. Drinken tas direkt efter träning. Sedan avnjutes en middag cirkus en timma senare.

King Grub
2004-10-05, 20:14
Siffrorna låter lite i underkant, i alla fall om du tränat hårt.

Zonyk83
2004-10-05, 20:23
Har läst lite och belsutat mig för att köpa mitt första kosttillskott. Hde tänkt mig en gainer efter träning, som ska blandas själv, eftersom detta verkar smartast :eek: då jag kan själv bestämma innehållet :rolleyes:

Är detta vettigt för en 73kg kille? : Eiselts Fastway + dextropur
Hade tänkt mig att släng i mig 25g protein + 50g kolhydrater efter mitt träningspass. Drinken tas direkt efter träning. Sedan avnjutes en middag cirkus en timma senare.

Skulle snarare slänga i 30-40 gram protein och 100 gram kolhydrater, detta är en viktig måltid och du ska inte snåla med kollisarna och proteinet här, hellre någon annanstans om det är nödvändigt, middag en timme efter gainern ska även den innehålla minst 30 gram protein. Detta om du tränar hårt och inte bara lullar med vikterna och pratar med kompisar på gymet :bpump:

muddler
2004-10-06, 15:10
Har läst lite och belsutat mig för att köpa mitt första kosttillskott. Hde tänkt mig en gainer efter träning, som ska blandas själv, eftersom detta verkar smartast :eek: då jag kan själv bestämma innehållet :rolleyes:

Är detta vettigt för en 73kg kille? : Eiselts Fastway + dextropur
Hade tänkt mig att släng i mig 25g protein + 50g kolhydrater efter mitt träningspass. Drinken tas direkt efter träning. Sedan avnjutes en middag cirkus en timma senare.



Offtopic men har du tagit namnet ditt från kreml high, varantv??? Är själv ett stort fan av dom

johnnytex
2004-10-06, 17:27
Offtopic men har du tagit namnet ditt från kreml high, varantv??? Är själv ett stort fan av dom

Haha ja :D Dem e så roliga! SVT borde börja sända det igen...It´s partytime dudes, haha :laugh:

acke_t
2004-10-06, 20:53
ja fyfan, kreml high är kultur på högsta nivå

förresten, finns det ngn dvdbox av varantv?

Glenno
2004-10-06, 21:48
http://www.cdon.com/product.phtml?prod=179912

&

http://www.cdon.com/product.phtml?prod=179916

JAM
2004-10-07, 00:04
Haha ja :D Dem e så roliga! SVT borde börja sända det igen...It´s partytime dudes, haha :laugh:
Sorry, men det heter "de är så roliga". Kunde inte låta bli.

Lycka till med gainerblandandet!