handdator

Visa fullständig version : Vad får man göra och ekonomi. Från Whey-80 vs. Exell tråden.


Jan
2004-10-03, 21:11
exell eftersom du frågar här såklart.

Tycker det är så jävla tjatigt, ska man vara tvungen att regga sig på nått annat forum bara för att fråga om något kostillskott, som inte kolozzeum säljer?

Pez
2004-10-03, 22:08
Tycker det är så jävla tjatigt, ska man vara tvungen att regga sig på nått annat forum bara för att fråga om något kostillskott, som inte kolozzeum säljer?
Nej. Själv tycker jag att det är "jävla tjatigt" med folk som letar efter minsta lilla antydan till att deras rättigheter blir inskränkta.
Så doppa en strumpa i konjak och sug lite på den, för roligare än så här blir det inte! :D

Själv tycker jag att Exell smakar bättre än Whey-80, men "smaken är som baken" - delad. Enda sättet att få reda på vad just du tycker är att testa själv. Lycka till med inköpet, vad det nu än blir. :thumbup:

Zonyk83
2004-10-03, 22:43
Tycker det är så jävla tjatigt, ska man vara tvungen att regga sig på nått annat forum bara för att fråga om något kostillskott, som inte kolozzeum säljer?

Håller med, detta forumet är väl till för att folk ska diskutera och utbyta erfarenheter, men ibland får man intrycket av att det är tabu att prata om andra märken, jäkla kommunist fasoner ärlig talat...Forum är forum inte nåra reklamspalter, vill folk rekommendera Star Nutrition så låt dem göra det! :insane:

Pez
2004-10-03, 22:51
Håller med, detta forumet är väl till för att folk ska diskutera och utbyta erfarenheter, men ibland får man intrycket av att det är tabu att prata om andra märken, jäkla kommunist fasoner ärlig talat...Forum är forum inte nåra reklamspalter, vill folk rekommendera Star Nutrition så låt dem göra det! :insane:
Men var i helvete har nån, från forumets sida, sagt åt dig att du inte får göra just det??? Det görs ju för fan dagligen! Alldeles nyss t.ex!

Visa mig en tillsägelse som inte är berättigad i ett sådant fall... annars håller du truten och är glad. :)

Bounga
2004-10-03, 22:52
öh. hur fan är det "kommunist" fasoner?

Zonyk83
2004-10-04, 06:42
Men var i helvete har nån, från forumets sida, sagt åt dig att du inte får göra just det??? Det görs ju för fan dagligen! Alldeles nyss t.ex!

Visa mig en tillsägelse som inte är berättigad i ett sådant fall... annars håller du truten och är glad. :)

Ingen har direkt sagt åt mig men ibland känns det som att folk inte vågar yttra sig om andra märken. Kanske bara var jag som överrreagerade och var trött men om jag hittar något bra exempel i framtiden så ska jag posta det hehe

King Grub
2004-10-04, 06:46
Ingen har direkt sagt åt mig men ibland känns det som att folk inte vågar yttra sig om andra märken. Kanske bara var jag som överrreagerade och var trött men om jag hittar något bra exempel i framtiden så ska jag posta det hehe

Det du inte får göra är att länka till konkurrerande webshoppar eller göra smygreklam för dessa. Att diskutera produkter, oavsett om de säljs på Kolozzeum eller inte, går bra.

Medusa
2004-10-04, 06:48
Pez: För inte längesedan postade jag ett inlägg i en tråd där en kille undrade vilken gainer han skulle köpa.

Jag föreslog Serious mass från ON, bifogade en bild på förpackningen och prisade pulvret rent allmänt.


Vips så var King Grub där och tog bort min post och skickade ett pm där han sa att det nästan var varningsbelagt och att jag inte skulle göra om det igen...

Kommunistfasoner yeah...

King Grub
2004-10-04, 06:51
Medusa: det var direkt reklam, vilket alla moderatorer är ense om. Det var inte ens någon tvekan, utan ett så övertydligt exempel att det borde varit självklart vad postandet av ett sådant inlägg skulle leda till.

Du hade klippt och klistrat reklamtexten från tillverkarens hemsida!! :smash:

Zonyk83
2004-10-04, 06:57
Medusa: det var direkt reklam, vilket alla moderatorer är ense om. Det var inte ens någon tvekan, utan ett så övertydligt exempel att det borde varit självklart vad postandet av ett sådant inlägg skulle leda till.

Du hade klippt och klistrat reklamtexten från tillverkarens hemsida!! :smash:

Men om man nu klistrar in bilden på varan och klipper information om vad varan gör eller är till för, då borde det inte vara reklam?

King Grub
2004-10-04, 07:01
Nu var det direkt, säljande reklam det handlade om. Punkt.

Fairing
2004-10-04, 07:52
Håller med, detta forumet är väl till för att folk ska diskutera och utbyta erfarenheter, men ibland får man intrycket av att det är tabu att prata om andra märken, jäkla kommunist fasoner ärlig talat...Forum är forum inte nåra reklamspalter, vill folk rekommendera Star Nutrition så låt dem göra det! :insane:

Saken är väl den att MÅNGA företag har reggat sig under falska namn och skrivit massor om sina egna produkter. Vissa web-shoppar har mer eller mindre levt på smygreklam på kolozzeum.

Att diskutera produkter är helt ok men ej web-shoppar. Fast man blir alltid misstänksam när nyreggade bara postar om ex. Whey 80 eller FX osv. med tanke på all smygreklam som har förekommit här.

z_bumbi
2004-10-04, 08:06
Kommunism? Kapitalism kan jag gå med på men inte kommunism när det gäller den biten.

Kommunismen kommer väl snarare in genom att man tillåter andra märken som inte har presterat något eget forum att nämnas.

Upp till kamp.. :D

Bolio
2004-10-04, 09:38
Kommunism? Kapitalism kan jag gå med på men inte kommunism när det gäller den biten.

Kommunismen kommer väl snarare in genom att man tillåter andra märken som inte har presterat något eget forum att nämnas.

Upp till kamp.. :D

:D

Och jag förstår dessutom inte heller varför det är så himla intressant hur proteintillskottet smakar. Jag vill inte vara den som är den, men är inte det viktigaste upptaget?

Pez
2004-10-04, 10:14
Pez: För inte längesedan postade jag ett inlägg i en tråd där en kille undrade vilken gainer han skulle köpa.

Jag föreslog Serious mass från ON, bifogade en bild på förpackningen och prisade pulvret rent allmänt.


Vips så var King Grub där och tog bort min post och skickade ett pm där han sa att det nästan var varningsbelagt och att jag inte skulle göra om det igen...

Kommunistfasoner yeah...
Om han ville läsa en reklamtext så hade han väl inte frågat här på kollo?
Frågeställaren bad om åsikter och du rapade upp en skärmdump från ON. Typ. Är det schysst tycker du?

Rent allmänt.. vad i hel läser ni i skolan nuförtiden? "Kommmunistfasoner"? :)

Bolio
2004-10-04, 10:59
Om han ville läsa en reklamtext så hade han väl inte frågat här på kollo?
Frågeställaren bad om åsikter och du rapade upp en skärmdump från ON. Typ. Är det schysst tycker du?

Rent allmänt.. vad i hel läser ni i skolan nuförtiden? "Kommmunistfasoner"? :)

Jag håller med Pez. Vilket företag vill göra reklam för sina konkurenter? Blir ni lika arga på Microsoft för att dom inte vill göra reklam för Apple? Det här är -så- typiskt Internet. Man klagar på en gratistjänst. Varför inte gå och starta ett eget forum som inte styrs enligt "kommunistfasoner" istället? Om det nu är så illa.

Och dessutom, vad i hela världen menar ni med "kommunistfasoner"? Har ni på något sätt råkat blanda ihop kommunist med fascist? Ni är väl medvetna om att kommunism är ett samhällssystem som upphäver ekonomin, inte en rörelse som verkar emot åsiktsfriheten?

z_bumbi: Mjo. Men jag vet inte, jag har personligen aldrig haft problem med smaken. Jag är nog också en såndär som satsar på mycket och billigt, istället för lite och gott. Jag har verkligen inga problem med att få i mig vilket proteinpulver som helst. Däremot har jag skitsvårt att käka pasta + kycklingfilé etc, även om jag tvingar i mig det...

Medusa
2004-10-04, 11:25
Om han ville läsa en reklamtext så hade han väl inte frågat här på kollo?
Frågeställaren bad om åsikter och du rapade upp en skärmdump från ON. Typ. Är det schysst tycker du?

Rent allmänt.. vad i hel läser ni i skolan nuförtiden? "Kommmunistfasoner"? :)

Det var bara tillverkarens information om pulvret, vilken annan källa kan vara mer tillförlitlig gällande innehåll än tillverkaren?

Dessutom skrev jag ner min åsikt, som togs bort.

Rent allmänt.. Gick du ens i skolan? :booty:

"Rapade upp en skärmdump" my ass....

King Grub
2004-10-04, 13:07
vilken annan källa kan vara mer tillförlitlig gällande innehåll än tillverkaren?

lol

"Rapade upp en skärmdump" my ass....

Du använde "klippa/klistra" på tillverkarens reklamtext.

Bolio
2004-10-04, 13:09
Det var bara tillverkarens information om pulvret, vilken annan källa kan vara mer tillförlitlig gällande innehåll än tillverkaren?

Dessutom skrev jag ner min åsikt, som togs bort.

Rent allmänt.. Gick du ens i skolan? :booty:

"Rapade upp en skärmdump" my ass....


En objektiv utredning kanske? Har du någonsin tänkt att en tillverkare kanske endast är intresserad av pengar och inte alltid är helt ärlig när det gäller de egna produkterna?

Pez
2004-10-04, 13:32
Det var bara tillverkarens information om pulvret, vilken annan källa kan vara mer tillförlitlig gällande innehåll än tillverkaren?
Se Bolios post ovan, my thoughts in his words.


Rent allmänt.. Gick du ens i skolan? :booty:

Nej.. :(
Det är mitt kors att bära, min skolgång avbröts redan i unga år då jag i egenskap av bortbyting blev utsatt i skogen av mina gamla föräldrar. Väl i skogen blev jag uppfostrad av vargar och andra invånare i den svenska faunan.
Med tanke på tet så stavva jak int så dåligt, ja?


"Rapade upp en skärmdump" my ass....
Tog mig lite konstnärliga friheter med orden för att ge en bild av vad jag tycker om ditt "klippoklistrande". Det blev ganska lyckat, inte sant? :)

aliquis
2004-10-04, 13:40
Tycker det är så jävla tjatigt, ska man vara tvungen att regga sig på nått annat forum bara för att fråga om något kostillskott, som inte kolozzeum säljer?
Jag vet inte, kolozzeum säljer ju andra sorter med. Jag skulle iaf bli sur om jag hade en butik och folk kom in i den och sade åt alla att gå till butiken bredvid för de hade godare bröd...

z_bumbi
2004-10-04, 13:46
Nej.. :(
Det är mitt kors att bära, min skolgång avbröts redan i unga år då jag i egenskap av bortbyting blev utsatt i skogen av mina gamla föräldrar. Väl i skogen blev jag uppfostrad av vargar och andra invånare i den svenska faunan.

Det där förklarar mycket, jag har undrat lite. :D

Grahn
2004-10-04, 14:11
Bah Medusa tjaffsa inte nu, du fattar väl att kolozzeum inte vill betala för att hiva ut gratisreklam till konkurrenter?
Sånt beteende kan ju i förlängningen leda till att vi inte har något forum att sitta och skriva på. Då måste vi ju skaffa riktiga liv och kanske vara sociala eller ngt annat hemskt. :D

Zonyk83
2004-10-04, 17:54
Jag vet inte, kolozzeum säljer ju andra sorter med. Jag skulle iaf bli sur om jag hade en butik och folk kom in i den och sade åt alla att gå till butiken bredvid för de hade godare bröd...

Det beror helt på om den butiken hade haft ett FORUM! Plus att ingen tvingar på någon annan att köpa ett annat märke någon annanstans, vi diskuterar och håller oss inom reglerna. Om Volvo hade haft ett diskussionsrum för provkörare så hade de helt enkelt få tåla att Fordköpare kommer in och diskuterar med Volvoköparna, byter erfarenheter och rentav konverterar varandra...Det är sånt som följer med ett forum och inget som operatörerna borde anmärka eller rentav störa sig på

Zonyk83
2004-10-04, 17:58
Jag håller med Pez. Vilket företag vill göra reklam för sina konkurenter? Blir ni lika arga på Microsoft för att dom inte vill göra reklam för Apple? Det här är -så- typiskt Internet. Man klagar på en gratistjänst. Varför inte gå och starta ett eget forum som inte styrs enligt "kommunistfasoner" istället? Om det nu är så illa.

Nu är det inte så att företaget gör reklam för ett annat företag utan det är användarna som diskuterar positivt (eller enligt er gör reklam för) om ett annat företag i ert forum. Jag tycker väl att en god konversation ska tåla kritik men uppenbarligen inte

Zonyk83
2004-10-04, 18:01
Bah Medusa tjaffsa inte nu, du fattar väl att kolozzeum inte vill betala för att hiva ut gratisreklam till konkurrenter?
Sånt beteende kan ju i förlängningen leda till att vi inte har något forum att sitta och skriva på. Då måste vi ju skaffa riktiga liv och kanske vara sociala eller ngt annat hemskt. :D

Må bäste man vinna, dessutom hjälper konkurrens att pressa priserna, var glad för det

Zonyk83
2004-10-04, 18:04
Kommunism? Kapitalism kan jag gå med på men inte kommunism när det gäller den biten.

Kommunismen kommer väl snarare in genom att man tillåter andra märken som inte har presterat något eget forum att nämnas.

Upp till kamp.. :D

What? Med kommunism menade jag att en högre makt (operatörerna) inte tillåter att vanliga människor (användarna av forumet) pratar eller tycker positivt om andra märken, utan mer än intresserade av att folk pratar om märkena som forumet representerar. Även om det lät överdrivet så var det känslan jag fick men jag förstår på sätt och vis även ert resonemang

morbror_sven
2004-10-04, 18:09
Jag tycker att det är bra som det är! Mycket bättre än att hälften av alla medlemmar jobbar på Twinlab AB:s pr-avdelning!

Grahn
2004-10-04, 18:53
Må bäste man vinna, dessutom hjälper konkurrens att pressa priserna, var glad för det

Mjo, hittar du ett oberoende forum så är det inget fel alls i det.

z_bumbi
2004-10-04, 19:07
What? Med kommunism menade jag att en högre makt (operatörerna) inte tillåter att vanliga människor (användarna av forumet) pratar eller tycker positivt om andra märken, utan mer än intresserade av att folk pratar om märkena som forumet representerar. Även om det lät överdrivet så var det känslan jag fick men jag förstår på sätt och vis även ert resonemang

Dags att läsa på vad kommunism är tror jag. :D

Förövrigt är det inte enbart webshopen som sätter gränserna för vad som får säjas, vissa konkurenter som har fått dålig kritik blir inte glada och det är väl mest av den anledningen som många företagsnamn idag är "censurerade". Förr i tiden var det mer fritt (Tur det annars skulle jag inte sitta här idag.) men tyvärr är det pengarna som styr även här.

Sen kostar det ju en slant att driva ett så här stort forum så att andra enbart åker snålskjuts måste kännas lite konstigt för de som betalar.

Zonyk83
2004-10-04, 19:15
Mjo, hittar du ett oberoende forum så är det inget fel alls i det.

Kan du förklara reglerna för mig tydligt så att jag slipper bli utkastad i onödan då?

Zonyk83
2004-10-04, 19:21
Dags att läsa på vad kommunism är tror jag. :D

Förövrigt är det inte enbart webshopen som sätter gränserna för vad som får säjas, vissa konkurenter som har fått dålig kritik blir inte glada och det är väl mest av den anledningen som många företagsnamn idag är "censurerade". Förr i tiden var det mer fritt (Tur det annars skulle jag inte sitta här idag.) men tyvärr är det pengarna som styr även här.

Sen kostar det ju en slant att driva ett så här stort forum så att andra enbart åker snålskjuts måste kännas lite konstigt för de som betalar.

Okej men för det första så vet jag en del kring kommunismen då mina föräldrar flydde från den för många år sedan, så att jag ska läsa på, njae. Och sedan så är det ju faktiskt inte så att vissa personer här inne "håller på GG" eller vissa märken utan de diskuterar bara kring vad som är bra och mindre bra och vilka erfarenheter de har av märken, alltså rena fakta. Det hade varit skillnad om vi hade kopierat in ren reklam rakt upp-och-ner, detta är vad jag tycker men om jag vore i din position hade jag nästan tveklöst tyckt samma sak som dig ändå så det är inte helt lätt. Riskerar man att bli bannad om man i god tro rekommenderar ett märke som Kolozzeum inte säljer? Bara för att få ett konkret svar på den frågan, thx

obesogen
2004-10-04, 19:23
Kan inte ni som har lust att diskutera vad man får posta och inte starta en egen tråd?
Det är jävligt jobbigt och läsa massa annat skit när man vill läsa om vad folk tycker om whey-80 eller exell. Och det gäller er moderatorer också, skärpning! :em:

z_bumbi
2004-10-04, 19:47
Okej men för det första så vet jag en del kring kommunismen då mina föräldrar flydde från den för många år sedan, så att jag ska läsa på, njae.

Vi hoppar politiken även om en kommuniststat inte är samma sak som kommunism. I den form som den bedrevs var den inget trevlig kan man ju lugnt säga.

Och sedan så är det ju faktiskt inte så att vissa personer här inne "håller på GG" eller vissa märken utan de diskuterar bara kring vad som är bra och mindre bra och vilka erfarenheter de har av märken, alltså rena fakta.

Nja, det finns faktiskt folk som även har en övertygelse om vilka märken som är "bäst" utan att ta in fakta, under tiden jag har modererat har även ett mycket klantigt försök att sälja in något polskt märke utförts men det finns säkert en bunt andra som är lite smartare än så som man inte upptäcker. Vissa märken blir oväntat populära innan det är några andra än de som skriver inläggen som verkar veta vad det är för något t ex.
Sen finns det några som är sponsrade och sitter och tjatar om de märkena också.

Det hela är ju ganska klantigt då det finns så många andra forum där det går att gödsla med reklam helt obehindrat, om man kan sköta det snyggt vill säga.


Det hade varit skillnad om vi hade kopierat in ren reklam rakt upp-och-ner, detta är vad jag tycker men om jag vore i din position hade jag nästan tveklöst tyckt samma sak som dig ändå så det är inte helt lätt.

Jag tycker det är synd att aktörerna inte kunde hålla sig borta alt inte kunde köra med öppna kort.
Ett perfekt forum skulle innebära att varje företag hade kunnat ha en officel användare och sen hållit sig till det. Nackdelen är då att någon måste betala. I en perfekt värld skulle varje företag som deltar kunna betala sin bit av kakan men så funkar det nu inte i verkligheten.

Riskerar man att bli bannad om man i god tro rekommenderar ett märke som Kolozzeum inte säljer? Bara för att få ett konkret svar på den frågan, thx

Ur reglerna som du väl har läst?

Reklam för andra webbutiker, spam och liknande typer av säljande reklam är förbjudet.

Länkar till andra butiker som säljer likartade varor som Kolozzeum undanbedes. Kolozzeum är ett vinstdrivande företag som erbjuder denna tjänst helt gratis till alla som är intresserade av träning.

Det är ju en fråga om taktkänsla, det är ju en viss skillnad på att skriva att jag tycker xxx av yyy är bra vid något tillfälle och att skriva zzz från kolozzeum är skit så köp xxx från yyy istället. Vi är inte heller ute efter att slänga ut folk så det brukar toleras ganska mycket även om det alltså har blivit allt svårare att hålla den nivån pga yttre påverkan.

King Grub
2004-10-04, 19:48
*asgarvar* om operatörerna klagar på mig så wtf ska man säga om detta inlägget :kickass: :notme:

Det var ingen reklam....

Läser man forumreglerna, som man accepterade när man registrerade sig som medlem, så bör det stå rätt klart vad man får och inte får skriva. Det är uppenbart att så inte är fallet. Jag vet inte om felet ligger i formuleringen av reglerna eller hos dem som inte kan förstå vad som enligt mig är klartext. :) Dessutom är det faktiskt ingen demokrati; tvärtom är det ett rätt hårt styrt forum. Accepterar man det och rättar sig efter reglerna kan man det riktigt trevligt här! Gör man inte det... ja, då får man kanske finna andra jaktmarker.

Att sedan en del tydligen inte ens läst medlemsreglerna är en annan sak, men inget man kan skylla på.

Zonyk83
2004-10-04, 19:52
Vi hoppar politiken även om en kommuniststat inte är samma sak som kommunism. I den form som den bedrevs var den inget trevlig kan man ju lugnt säga.



Nja, det finns faktiskt folk som även har en övertygelse om vilka märken som är "bäst" utan att ta in fakta, under tiden jag har modererat har även ett mycket klantigt försök att sälja in något polskt märke utförts men det finns säkert en bunt andra som är lite smartare än så som man inte upptäcker. Vissa märken blir oväntat populära innan det är några andra än de som skriver inläggen som verkar veta vad det är för något t ex.
Sen finns det några som är sponsrade och sitter och tjatar om de märkena också.

Det hela är ju ganska klantigt då det finns så många andra forum där det går att gödsla med reklam helt obehindrat, om man kan sköta det snyggt vill säga.




Jag tycker det är synd att aktörerna inte kunde hålla sig borta alt inte kunde köra med öppna kort.
Ett perfekt forum skulle innebära att varje företag hade kunnat ha en officel användare och sen hållit sig till det. Nackdelen är då att någon måste betala. I en perfekt värld skulle varje företag som deltar kunna betala sin bit av kakan men så funkar det nu inte i verkligheten.



Ur reglerna som du väl har läst?

Reklam för andra webbutiker, spam och liknande typer av säljande reklam är förbjudet.

Länkar till andra butiker som säljer likartade varor som Kolozzeum undanbedes. Kolozzeum är ett vinstdrivande företag som erbjuder denna tjänst helt gratis till alla som är intresserade av träning.

Det är ju en fråga om taktkänsla, det är ju en viss skillnad på att skriva att jag tycker xxx av yyy är bra vid något tillfälle och att skriva zzz från kolozzeum är skit så köp xxx från yyy istället. Vi är inte heller ute efter att slänga ut folk så det brukar toleras ganska mycket även om det alltså har blivit allt svårare att hålla den nivån pga yttre påverkan.

Tack för det utförliga svaret! Hinner tyvärr inte skriva något fiffigt tillbax för att jag ska träna men håller med dig om det du skrev :cool:

z_bumbi
2004-10-05, 09:11
Kan inte ni som har lust att diskutera vad man får posta och inte starta en egen tråd?
Det är jävligt jobbigt och läsa massa annat skit när man vill läsa om vad folk tycker om whey-80 eller exell. Och det gäller er moderatorer också, skärpning! :em:

Jag har nu delat tråden så det är lättare att följa ursprungsämnet.

Bolio
2004-10-05, 10:49
Nu är det inte så att företaget gör reklam för ett annat företag utan det är användarna som diskuterar positivt (eller enligt er gör reklam för) om ett annat företag i ert forum. Jag tycker väl att en god konversation ska tåla kritik men uppenbarligen inte

Ja, men på webuttryme som det ena företaget betalar för? Ser du Microsoft göra reklam för Apple på www.microsoft.com - även om det nu är en Microso-ftanvändare och inte någon som jobbar på Microsoft?

Du har inte riktigt förstått det här. Det du snackar om är regler för hur kapitalism funkar, inte kommunism. Och återigen, varför skulle detta företag vilja minska sin vinst och öka andra företags vinst genom att erbjuda dem gratisreklam? Vilket annat företag gör det, allvarligt?

Zonyk83
2004-10-05, 15:39
Ja, men på webuttryme som det ena företaget betalar för? Ser du Microsoft göra reklam för Apple på www.microsoft.com - även om det nu är en Microso-ftanvändare och inte någon som jobbar på Microsoft?

Du har inte riktigt förstått det här. Det du snackar om är regler för hur kapitalism funkar, inte kommunism. Och återigen, varför skulle detta företag vilja minska sin vinst och öka andra företags vinst genom att erbjuda dem gratisreklam? Vilket annat företag gör det, allvarligt?

Så det du säger, sammanfattat, är att jag alltså ska hålla mina tankar om att Whey80 är gott för mig själv?

Grahn
2004-10-05, 15:44
Så det du säger, sammanfattat, är att jag alltså ska hålla mina tankar om att Whey80 är gott för mig själv?

Frågar någon får du väl svara, var gränsen går är en bedömningsfråga.

Mindek
2004-10-05, 16:01
Så det du säger, sammanfattat, är att jag alltså ska hålla mina tankar om att Whey80 är gott för mig själv?

Eftersom Whey-80 inte precis är någon nyhet så behöver du inte komma in och skriva att du hittat värsta supertillskottet som smakar mums och är kanonbilligt hos XXX. Frågar någon efter ett bra/billigt proteintillskott kan du givetvis rekommendera Whey-80, men utan att länka till butiken som säljer det.

Zonyk83
2004-10-05, 16:11
Okej då är jag med thx