handdator

Visa fullständig version : Ni som deffar se inte hit...


Jarod
2004-10-05, 01:14
...för detta är det fetaste i vinter!!

Blade - Trinity (http://www.apple.com/trailers/newline/blade_trinity/trailer/)

Zodd
2004-10-05, 01:22
:hbang: :hbang: :hbang: :hbang: :hbang:

JustinCredible
2004-10-05, 01:25
haha det var ju han från Stan the Man :)

Frantic
2004-10-05, 01:29
Hmmm jag hade inte QT så jag laddade ner det från länken som fanns där och installerade det men ändå så är det bara massa gröna och röda ränder ist för bild. Varför? Ljudet fungerar dock.

EDIT: Sorry Jarod för OTn :(

internethjälten
2004-10-05, 02:12
ahhh... då var rykerna sanna då =]

ölobrännvin
2004-10-05, 05:10
Fy fan vilket jävla skräp att de aldrig ger sej. :thefinger

Slartibartfast
2004-10-05, 08:34
Oj oj vad länge sen det var som jag tog upp Balde 3. :sleep:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=523046&postcount=11

Rocka kommer den att göra!

kollle1
2004-10-05, 09:02
tycker inte han som va med i stan the man passar i filmen riktigt! skulle ha varit jag i ställe!...men bruden där är bra!

Jense
2004-10-05, 09:12
Tripple H också.. som vampyr!

Pez
2004-10-05, 09:16
haha det var ju han från Stan the Man :)
Visst är det Van the Man du syftar på? ;)

Jense
2004-10-05, 09:22
Visst är det Van the Man du syftar på? ;)


oja. Ryan(Van) är inte som så många tror, burt Reynolds son


filmen heter Van Wilder, inget annat. Van the man är bara något kass "hittepo"

Slartibartfast
2004-10-05, 09:27
tycker inte han som va med i stan the man passar i filmen riktigt! skulle ha varit jag i ställe!...men bruden där är bra!
Tycker han verkar bra i rollen. Han har ju åtminstone tränat lite.

Före och efter.

kollle1
2004-10-05, 09:36
Tycker han verkar bra i rollen. Han har ju åtminstone tränat lite.

Före och efter.


jao men alltså då man sett han i komiska roller tycker jag det förstör lite på nåt sätt,ungefär som robert gustavsson i nån allvarlig film

Slartibartfast
2004-10-05, 09:37
Lite om hans träning för intresseklubben...

"Questions and Answers from Reynolds...

workout routine: the question has come up a lot, so i'm gonna give you the detailed version. if you're NOT interested in hearing this crap, just scroll, 'cause it's 2 minutes you'll never get back.
here goes...
while eating a protein carb mix every 2 hours all day, i'd wind up having about 8 - 10 "tiny" meals instead of 3 big meals over the course of a day. no carbs at night, but plenty during the day. (the "no carbs ever" fad is bullshit in my opinion. and a great way to turn into a cranky fucker nobody wants to be around) this kind of diet kept my blood sugar even and gave me the requisite energy needed for the physicality of the role...

my trainer (and Jesse Biel's) was a guy named Darren Chapman. he's one of the most inspiring individuals i've ever met. a member of the UK's olympic bobsled team, he's as adept at the nutritional training as he is the physical training. also, a great guy that doesn't mind me calling him every swear word ever heard in any language. i think i may have even called him a 'bastard' in elvish. trainers are used to it. he showed me how important the process of visualization is. visualizing the transformation i had to make--i believe was key to making it happen. with this information, i began training as though preparing for the olympics...

workouts were about 2-3 hours. generally starting off with around 500 - 1000 sit-ups. then heavy weights for bulk. i'm a pretty scrawny guy so we cut cardio entirely and just focused on bulking up. weight training involved a variety of excercises too numerous to mention at reps of about 8-12, for 6 days a week. after the first week i was longing for the sweet release of death, but soon enough got really into it.

the main thing i learned about this whole process is how important food is. transforming your body quickly is a genetic ability, but can also be traumatic. eating properly is 80% of the equation. most people think it's the other way around..."

Dips!
http://ryanreynolds.czweb.org/photo_gallery/movies/blade/07.jpg

Fury
2004-10-05, 09:43
...för detta är det fetaste i vinter!!

Blade - Trinity (http://www.apple.com/trailers/newline/blade_trinity/trailer/)


Jo den ska man helt klart se..
Men vinter o vinter..

11 mars har den premiär i sverige iaf.. om man nu vill vänta tills dess..

internethjälten
2004-10-05, 10:37
Jo den ska man helt klart se..
Men vinter o vinter..

11 mars har den premiär i sverige iaf.. om man nu vill vänta tills dess..

Den släpps på DVD region 1 i USA samtidigt som den har biopremiär over there - har redan beställt den så den kommer i vinter =)

Fury
2004-10-05, 10:52
Den släpps på DVD region 1 i USA samtidigt som den har biopremiär over there - har redan beställt den så den kommer i vinter =)


=P

Själv väntar jag gärna..
Biofanatiker som man är, så missar jag inte biokänslan för allt i världen..

Bite
2004-10-05, 16:54
Lite om hans träning för intresseklubben...

"Questions and Answers from Reynolds...

workout routine: the question has come up a lot, so i'm gonna give you the detailed version. if you're NOT interested in hearing this crap, just scroll, 'cause it's 2 minutes you'll never get back.
here goes...
while eating a protein carb mix every 2 hours all day, i'd wind up having about 8 - 10 "tiny" meals instead of 3 big meals over the course of a day. no carbs at night, but plenty during the day. (the "no carbs ever" fad is bullshit in my opinion. and a great way to turn into a cranky fucker nobody wants to be around) this kind of diet kept my blood sugar even and gave me the requisite energy needed for the physicality of the role...

my trainer (and Jesse Biel's) was a guy named Darren Chapman. he's one of the most inspiring individuals i've ever met. a member of the UK's olympic bobsled team, he's as adept at the nutritional training as he is the physical training. also, a great guy that doesn't mind me calling him every swear word ever heard in any language. i think i may have even called him a 'bastard' in elvish. trainers are used to it. he showed me how important the process of visualization is. visualizing the transformation i had to make--i believe was key to making it happen. with this information, i began training as though preparing for the olympics...

workouts were about 2-3 hours. generally starting off with around 500 - 1000 sit-ups. then heavy weights for bulk. i'm a pretty scrawny guy so we cut cardio entirely and just focused on bulking up. weight training involved a variety of excercises too numerous to mention at reps of about 8-12, for 6 days a week. after the first week i was longing for the sweet release of death, but soon enough got really into it.

the main thing i learned about this whole process is how important food is. transforming your body quickly is a genetic ability, but can also be traumatic. eating properly is 80% of the equation. most people think it's the other way around..."

Dips!
http://ryanreynolds.czweb.org/photo_gallery/movies/blade/07.jpg

Things that make you go hmmm.... :D

beckan
2004-10-05, 18:00
Är det tänkt att 3an ska bli bra? De 2 första är tokkassa tycker jag. De lyckas göra de annars så coola vampyrerna helt fittiga och snipes är alltid trist. Längtar tills den dagen någon lyckas fånga vampyrkänslan i Vampire-spelen i en film. En vampyrs bekännelse och queen of the damned får duga så länge.

Edit: Spas från Beckans konto

Kwon
2004-10-05, 18:22
i like it!

Zlin
2004-10-05, 19:34
Men musiken liksom..Matrix har copyright ungefär, det går bara inte i en annan film.

Sallae
2004-10-05, 19:36
tycker mycket annat var matrix copy...
duckar för kulor, hoppar mellan hus osv. osv..
listan kan göras lång ;)

Daniiiel
2004-10-05, 20:05
3an verkar ju ballare än 2an iafall

1an är ju ett mästerverk

TCOG
2004-10-05, 20:13
:thumbup:

Tricklev
2004-10-05, 20:17
tycker mycket annat var matrix copy...
, hoppar mellan hus osv. osv..
listan kan göras lång ;)


Wtf talar du om? alla vet väll att matrix bara är filmatiserade parkour snubbar.

Slartibartfast
2004-10-20, 12:01
Ny trailer!
mms://wmsvod.wwe.com/nyso/Blade3/blade3_300.wmv

Jarod
2004-10-20, 22:37
http://www.bladetrinity.com/character_abigail.gif

ojojoj

Trance
2004-10-20, 22:47
Men musiken liksom..Matrix har copyright ungefär, det går bara inte i en annan film.


Matrix från 1999 har copyright på musiken i blade som kom 1998?

"Bladelåten" och de ljuden blev ju rätt stora..

Eller har jag missupfattat vad du menade?

backflash
2004-10-21, 00:07
Är det tänkt att 3an ska bli bra? De 2 första är tokkassa tycker jag. De lyckas göra de annars så coola vampyrerna helt fittiga och snipes är alltid trist. Längtar tills den dagen någon lyckas fånga vampyrkänslan i Vampire-spelen i en film. En vampyrs bekännelse och queen of the damned får duga så länge.

Edit: Spas från Beckans konto

Kolla in "Kindred" (the?) som gick som serie för ett antal år sen, blev bara en säsong tyvärr. Där är det inte bara bit, slåss, bit, slåss, ****** lite, bit, bit, bit, slåss, bit o blod emellan allt det där... finns på Dvd

spas
2004-10-21, 09:06
Kolla in "Kindred" (the?) som gick som serie för ett antal år sen, blev bara en säsong tyvärr. Där är det inte bara bit, slåss, bit, slåss, ****** lite, bit, bit, bit, slåss, bit o blod emellan allt det där... finns på Dvd

Har sett nästan hela serien, mvg för tanken bakom och lite lägre betyg för genomförandet tyvärr. Coolare än Blade dock :)

Fultjack
2004-10-21, 10:09
impegas : vart bestället du ifrån? hur ligger dom i pris? frakt? :)

Buckethead
2004-10-21, 11:48
Kolla in "Kindred" (the?) som gick som serie för ett antal år sen, blev bara en säsong tyvärr. Där är det inte bara bit, slåss, bit, slåss, ****** lite, bit, bit, bit, slåss, bit o blod emellan allt det där... finns på Dvd
Dog inte han som hade huvudrollen i en motorcykelolycka? Nästan direkt efter att första säsongen blev klar. Jag har för mig det i alla fall om det är samma serie som jag tänker på, den gick på TV4 i slutet på 90-talet någon gång.
Kommer ihåg att jag gillade den.

Bigbulka
2004-10-21, 14:23
HELL YEAHH! coola filmer det där :hbang:

Slartibartfast
2004-12-04, 10:32
Några resensioner: http://www.mrqe.com/lookup?^Blade%3a+Trinity+(2004)

Verkar suga. Synd. Då blir det till att tanka istället. :(

Shadow Warrior
2004-12-04, 10:52
Devilman är FETARE än Blade!! Vampyrer? BAH! Här är det monster från helvetet som gäller!! :kickass:

http://www.devilmanthemovie.jp/