handdator

Visa fullständig version : Myoform-X


J_Hells
2004-09-30, 08:01
Har precis tagit en potion Myoform-x och försöker låta bli att inte kräkas. "Fräsch tropical lime" mer som äcklig grässmak, motbjudande utseende, garnerat med mossgrönt skum. Hursomhelst det funkar riktigt bra (när det går ned) och jag skulle väldigt gärna vilja ha tips på hur man dricka det. Någon som har nåt tips? Kan man blanda det med något för att få det mindre vidrigt?

Johan.S
2004-09-30, 11:03
Blanda med juice kanske. Annars är det bara bita ihop och dricka.

AcidSleeper
2004-09-30, 11:13
Vidrigt!?

ähh, va en man och bara drick upp det.... :D själv tycker jag att Myoform-X är gott....

Jag blandade endast med vatten.... smakade gott!! :thumbup:

aliquis
2004-09-30, 11:32
Vill minnas att de har spirulinaalger som färgämne i någon produkt, kanske är den, färgen stämmer ju iaf. Det är inte bara färgen som får dig att TRO att det smakar äckligt?

J_Hells
2004-09-30, 16:16
Nja, blanda med juice är nog ingen höjdare. Det funkar däremot med vanligt kreatin.

Jag blandade endast med vatten.... smakade gott!!

Gott? Du lär skämta. Jag kan tycka att de flesta proteinpulver, mivitotal, fiskolja med citronsmak är gott. Men gränsen går vid Myoform.

Vill minnas att de har spirulinaalger som färgämne i någon produkt, kanske är den, färgen stämmer ju iaf. Det är inte bara färgen som får dig att TRO att det smakar äckligt?

Det är mycket möjligt. När jag dricker får jag kväljningar och att titta på drinken gör verkligen inte saken bättre.

Jaja. Jag blandade i Eldorados sockarfria kaktus/limesaft och smaken det blev lite bättre. :thumbup: