handdator

Visa fullständig version : Träna gratis! Jag är så glad!


Slartibartfast
2004-09-21, 14:57
Hittade ett gym idag där man får träna alldeles gratis! Ett väldigt BRA gym också. Enda gymmet jag sett på åratal som haft ett ordentligt powerrack! :hbang:

Det ägs av staden och är beläget i socialbyråns hus, och där tränar stans största steroidfreaks!

Jag är så glad! Har sökt ett billigt och bra gym länge, och så hittar jag ett som är helt gratis!

Hoppas bara att det inte är ALLT för mycket folk där ikväll. Måste bara skriva av mig. Rapporterar efter passet. :)

Doctor Snuggles
2004-09-21, 16:51
Det ligger inte i Stockholm möjligtvis? :D

Jorgen
2004-09-21, 16:56
Jag behöver inte betala medlemsavgift på gymmet förrän 2009. :D

//Jörgen

Kebab-Arne
2004-09-21, 17:00
Här är man glad om gymmet är någorlunda tomt och om innebandy-typerna håller sig borta. :cryout:

Kimpaa
2004-09-21, 17:29
Men fan va du har tur...ja vill också träna gratis!!!

Hardcore_pb
2004-09-21, 17:42
härligt :thumbup:

ifs. så tränar jag också gratis eftersom klubben betalar mitt kort på stan dyraste gym :smokin:

/Hardcore

Tha Mass
2004-09-22, 08:01
Hittade ett gym idag där man får träna alldeles gratis! Ett väldigt BRA gym också. Enda gymmet jag sett på åratal som haft ett ordentligt powerrack! :hbang:

Det ägs av staden och är beläget i socialbyråns hus, och där tränar stans största steroidfreaks!

Jag är så glad! Har sökt ett billigt och bra gym länge, och så hittar jag ett som är helt gratis!

Hoppas bara att det inte är ALLT för mycket folk där ikväll. Måste bara skriva av mig. Rapporterar efter passet. :)


Om det är i Vasa så tränar jag där också. Några stora "steroidfreaks" har jag dock sällan sett fast jag tränat där dom senaste 3 åren...

Slartibartfast
2004-09-22, 08:17
En Rapport från gymmet för intresseklubben.

Var och tränade första gången igår. Det var rena paradiset! Väldigt mycket folk och alla var stora killar med roid rage. Det var lite som att träna i fängelset. Man fick akta sig för att inte bli assraped. Det gällde liksom att stirra stint på folk som kom emot och vara liksom "Yo, What up biatch!? You wanna DIE!?"

Härlig atmosfär alltså!

Junior-europamästaren i bodybuilding, Jari nånting, tränade också där igår, om jag inte misstog mig. Han var inte liten.

Om det är i Vasa så tränar jag där också. Några stora "steroidfreaks" har jag dock sällan sett fast jag tränat där dom senaste 3 åren...

WOAH! COOLT! Ha kolozzeumtröja på dig nästa gång så känner jag igen dig! :thumbup:

Tha Mass
2004-09-22, 09:17
En Rapport från gymmet för intresseklubben.

Var och tränade första gången igår. Det var rena paradiset! Väldigt mycket folk och alla var stora killar med roid rage. Det var lite som att träna i fängelset. Man fick akta sig för att inte bli assraped. Det gällde liksom att stirra stint på folk som kom emot och vara liksom "Yo, What up biatch!? You wanna DIE!?"

Härlig atmosfär alltså!

Junior-europamästaren i bodybuilding, Jari nånting, tränade också där igår, om jag inte misstog mig. Han var inte liten.



WOAH! COOLT! Ha kolozzeumtröja på dig nästa gång så känner jag igen dig! :thumbup:

Öööhh... Roid rage??? Assraped??? Alla stora?? E du säker att vi pratar om samma gym? :confused:

henke_76
2004-09-22, 09:26
Öööhh... Roid rage??? Assraped??? Alla stora?? E du säker att vi pratar om samma gym? :confused:


Haha, helt skillda åsikter alltså.....antingen så är Slarti extremt tunn, eller så är du jättebiff låter det som :D

Slartibartfast
2004-09-22, 09:27
Öööhh... Roid rage??? Assraped??? Alla stora?? E du säker att vi pratar om samma gym? :confused:

Tror det. Vi kan ha en väldigt olika verklighetsuppfattning ;) Eller så var det bara Big Guys Night igårkväll.

Du kanske var en av dem! Vad tar du i bänk? ;)

Tha Mass
2004-09-22, 09:29
Tror det. Vi kan ha en väldigt olika verklighetsuppfattning ;) Eller så var det bara Big Guys Night igårkväll.

Du kanske var en av dem! Vad tar du i bänk? ;)


225kg :em:

inget steroidmonster med roidrage dock.

Slartibartfast
2004-09-22, 09:32
225kg :em:

Ok. Då är du ett av freaksen! Känn dig träffad! ;)

När är det mest folk där? Tycker du att det är ett bra ställe att träna? Är du styrkelyftare eller bodybuilder? Hur ofta är du där? vad väger du?

Herkulez
2004-09-22, 09:39
Ok. Då är du ett av freaksen! Känn dig träffad! ;)

När är det mest folk där? Tycker du att det är ett bra ställe att träna? Är du styrkelyftare eller bodybuilder? Hur ofta är du där? vad väger du?
hur ofta byter du kallingar, hur många reps gör du på 45kg i bänken, hur långt bromsar din bil, är du stark, jense är ful, är du singel?

många frågor men hoppas på svar :)



225 i bänken är grymt killen :thumbup:

Slartibartfast
2004-09-22, 09:41
herkis, lägg dig inte i det här. Det är de stora killarna som snackar nu. ;)

Tha Mass
2004-09-22, 09:42
Ok. Då är du ett av freaksen! Känn dig träffad! ;)

När är det mest folk där? Tycker du att det är ett bra ställe att träna? Är du styrkelyftare eller bodybuilder? Hur ofta är du där? vad väger du?

Känner mig inte som något freak direkt. Skulle säga att det är mest folk mellan 15-17 och 18.30 och framåt. Beror lite på. Det är nog helt ok att träna där framförallt för att det är gratis. Finns ju dessutom 3 böjställningar och 3 bänkpressar också vilket är bra. Skulle väl kategorisera mig som "hobby-styrkelyftare", svag sådan dock. Är väl där en 3 gånger i veckan och väger ordentligt över 100kg :em: mest fett. :)

Chandler
2004-12-09, 12:51
Hittade ett gym idag där man får träna alldeles gratis! Ett väldigt BRA gym också. Enda gymmet jag sett på åratal som haft ett ordentligt powerrack! :hbang:

Det ägs av staden och är beläget i socialbyråns hus, och där tränar stans största steroidfreaks!


Ok, var e det?! :)

Håller faktiskt på och säker som bäst; min studiekassa vill inte riktigt räcka till Sports Club's 500€ i året.. :cryout:

Berry
2004-12-09, 13:24
Om det är i Vasa så tränar jag där också. Några stora "steroidfreaks" har jag dock sällan sett fast jag tränat där dom senaste 3 åren...

Vart i Vasa ligger detta? Flickvännen bor där så man kanske kan titta in på det gymet när man är i stan. Dock är enda platsen ja känner till det stora torget där alla affärerna ligger :D

chidde
2004-12-09, 13:58
finns det några gratisgym i göteborg?
eller nästintill gratis .. :)

PM tack

JAM
2004-12-09, 15:02
Jag bossar på mitt gym och tränar därför gratis. :)

Slartibartfast
2004-12-10, 09:47
Ok, var e det?! :)

Håller faktiskt på och säker som bäst; min studiekassa vill inte riktigt räcka till Sports Club's 500€ i året.. :cryout:

I källaren på socialbyrån bredvid busstationen. Sports Club är en facist-sekt. Håll dig borta därifrån. :nono:

Chandler
2004-12-10, 22:23
I källaren på socialbyrån bredvid busstationen. Sports Club är en facist-sekt. Håll dig borta därifrån. :nono:

Blir definitivt att göra ett besök där för en utvärdering!

Facist-sekt? :laugh: Det var nåt nytt! Motivera gärna! :D Snuskigt dyrt, men annars har jag trivts riktigt bra där de senaste åren.

Krokodil
2004-12-10, 23:35
Jag pröjsar 50kr/år på mitt gym. Öppet 24/7 och då ingår fri tennisbana. :thumbup:

Slartibartfast
2004-12-11, 12:50
Facist-sekt? :laugh: Det var nåt nytt! Motivera gärna! :D Snuskigt dyrt, men annars har jag trivts riktigt bra där de senaste åren.

De kan inte låta nya medlemmar vara ifed. De springer omkring och "ska visa en runt" fast man inte vill ha nån jävla runtvisning. De ska "lära känna en" och skit. Sen låser de en med kontrakt som är hopplösa att ta sig ur. Allt ska ske på deras villkor eller inte alls. Jag vill träna, inte vara med i Livets ords syförening!

Chandler
2004-12-11, 15:41
De kan inte låta nya medlemmar vara ifed. De springer omkring och "ska visa en runt" fast man inte vill ha nån jävla runtvisning. De ska "lära känna en" och skit. Sen låser de en med kontrakt som är hopplösa att ta sig ur. Allt ska ske på deras villkor eller inte alls. Jag vill träna, inte vara med i Livets ords syförening!

Hmm, det ligger väl nog nånting i det.. Nå, ska kolla upp 'socialbyrån' å se vad det går för.