handdator

Visa fullständig version : Ny och beroende av ett shysst träningshemma


1&Only
2004-09-18, 16:20
Tja alla, Är ny här på forumet så jag kan lika bra presentera mig, äkta skåne påg :hbang: på 62kg och 174cm som har tränat i ca 2 år från och till. Grejen är den att nu tänker jag verkligen gå in för träningen så jag behöver ett bra träningsshema att följa.
Jag vill träna alla muskelgrupper, tränade inte ben innan och dom andre mer detalierade musklerna som, baksida axlar. Så kan ni hjälpa mig med ett shysst träningshema :D . Mitt mål med träningen är att lägga på mig mer muskler helt enkelt :bpump:
peace out :D

Weird
2004-09-18, 16:37
Tja alla, Är ny här på forumet så jag kan lika bra presentera mig, äkta skåne påg :hbang: på 62kg och 174cm som har tränat i ca 2 år från och till. Grejen är den att nu tänker jag verkligen gå in för träningen så jag behöver ett bra träningsshema att följa.
Jag vill träna alla muskelgrupper, tränade inte ben innan och dom andre mer detalierade musklerna som, baksida axlar. Så kan ni hjälpa mig med ett shysst träningshema :D . Mitt mål med träningen är att lägga på mig mer muskler helt enkelt :bpump:
peace out :D

skulle varmt rekomendera sök funktionen :)

TCOG
2004-09-18, 17:26
hur många ggr i veckan hade du tänkt träna?

byggaren
2004-09-18, 17:29
Gå in på best of och kika lite grann så ska det nog finns några dugliga scheman :)

1&Only
2004-09-18, 17:30
hur många ggr i veckan hade du tänkt träna?

Helst 3 gånger i veckan, men max 4 gånger om inte alla muskelgrupper får plats på 3dagar

1&Only
2004-09-18, 17:34
Gå in på best of och kika lite grann så ska det nog finns några dugliga scheman :)

Kan du tala om för mig vad best of är :confused: är det någon sida eller?

Jorgen
2004-09-18, 17:54
Kan du tala om för mig vad best of är :confused: är det någon sida eller?
Titta på http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/ så hittar du Best of Klozzeum där. Under Kolozzeum - Information.

//Jörgen

Trance
2004-09-18, 18:23
Glöm inte att visa alla trådar, inte bara de senaste månaderna. Annars är det lite torftigt med info.