handdator

Visa fullständig version : Poseringsbilder 11 wks out


Berge
2004-09-16, 22:15
Ja här är dom ..tog dom idag

Matte_Maiden
2004-09-16, 22:16
Stooor! Men hårdheten fattas fortfarande, men det kommer nog!

Men du får nog träna på poserna, ser inte så naturligt ut.

KÖR HÅRT NU SÅ BLIR DET PALLEN! :hbang:

Lasse Kongo
2004-09-16, 22:18
Du är en kämpe och har gjort grymt bra framsteg.

Men jag tror inte att du kommer lyckas att komma i tävlingsform, bra form kanske men inte tävlingshård!

Men det är på dagen d det räknas så det är bara att köra på!

Lycka till killen :cheers:

stybb
2004-09-16, 22:18
Du har en jobbig tid fram över men det e bara och kämpa på.. !

DU lär ju även få bukt med dubbel biccen bakifrån.. som de övriga bilderna e ena armen inte som den andra..

btw.. du har mer bristningar än jag någonsin sett på nån

_Larre_
2004-09-16, 22:22
Ser bra ut storleksmässigt. Ska bli kul att se om 8-10 veckor hur det ser ut!
MEN, jag tycker det ser ut som ryggen släpar lite? Du har ju grymma axlar och armar, men ryggen ser lite liten ut =/.

Kämpa på så kommer det gå bra! :thumbup:

Berge
2004-09-16, 22:29
Du är en kämpe och har gjort grymt bra framsteg.

Men jag tror inte att du kommer lyckas att komma i tävlingsform, bra form kanske men inte tävlingshård!

Men det är på dagen d det räknas så det är bara att köra på!

Lycka till killen :cheers:

Nä antagligen kommer jag inte lyckas bli rippad men jag får väl se det här som ett läroår och komma tillbaka nästa år hård som få . Men jag kommer verkligen kämpa för att lyckas ta mig ner så gott det går från och med på lördag blir det 4 tim förbränning per dag :kickass:

Castro
2004-09-16, 23:09
Det blir helt klart bara bättre och bättre! Riktigt starkt att klara av 3-4 timmar kardio per dag! Det måste bara ge resultat! Blir mycket intressant att se dig på tävlingsdagen :thumbup:

-=(WatchTower)=-
2004-09-16, 23:11
Nä antagligen kommer jag inte lyckas bli rippad men jag får väl se det här som ett läroår och komma tillbaka nästa år hård som få . Men jag kommer verkligen kämpa för att lyckas ta mig ner så gott det går från och med på lördag blir det 4 tim förbränning per dag :kickass:

Jag har tittat på bilderna och följt din förändring redan från början då vikten var ca +120kg eller vad den nu var. Sen var det någon mer bild därinnan som du postade och nu dem här senaste bilder med vikt runt ca -100kg.

Det har skett en imponerande förändring och måste gratulera till dem fina framsteg som man ser att du har gjort(!) Har man i åtanke att du starade någon gång i April och att du fram till nu tappat ca 20kg, kanske något kilo mer så förstår man att det börjar bli lite ont om tid då det kanske behövs 15-20kg mer som ska bort för att du ska komma i tävlingsform.

Självklart är jag medveten om att längden på cardion har höjts vilket kommer accelerera fettminskningen. Mitt tips är att köra cardio 5-6timmar VARJE dag om det går att få in i ditt "dagliga" liv + styrketräning naturligtvis.

Planera ditt tävlingsdatum 1 vecka innan själva tävligen, på så sätt kan du sista veckan glida runt, minska ner cardion och få lugnet och känslan "jag har kontroll på allt" vilket i slutändan kan vara avgörande för en eventuell pallplacering.

Bort med tankarna "antagligen kommer jag inte lyckas bli rippad "!! Du kan bli rippad och tävlingshård! Du vet vad som krävs, frågan är om du är tillräckligt motiverad och har viljan? För visst hade det varit schysst med en fin buckla och ca 1000-2000personer som applåderar när du stiger överst på pallen?!!

Lycka till!

no1fitness
2004-09-17, 00:10
Håller med om att du gjort det mycket bra hittills !! :thumbup:
Poseringsträningen gissar ja gatt du håller på med för fullt ! Det är inte så lätt som det ser ut... :rolleyes:

Stort lycka till igen och mer bilder framöver !! :)

Berge
2004-09-17, 03:48
Jag har tittat på bilderna och följt din förändring redan från början då vikten var ca +120kg eller vad den nu var. Sen var det någon mer bild därinnan som du postade och nu dem här senaste bilder med vikt runt ca -100kg.

Det har skett en imponerande förändring och måste gratulera till dem fina framsteg som man ser att du har gjort(!) Har man i åtanke att du starade någon gång i April och att du fram till nu tappat ca 20kg, kanske något kilo mer så förstår man att det börjar bli lite ont om tid då det kanske behövs 15-20kg mer som ska bort för att du ska komma i tävlingsform.

Självklart är jag medveten om att längden på cardion har höjts vilket kommer accelerera fettminskningen. Mitt tips är att köra cardio 5-6timmar VARJE dag om det går att få in i ditt "dagliga" liv + styrketräning naturligtvis.

Planera ditt tävlingsdatum 1 vecka innan själva tävligen, på så sätt kan du sista veckan glida runt, minska ner cardion och få lugnet och känslan "jag har kontroll på allt" vilket i slutändan kan vara avgörande för en eventuell pallplacering.

Bort med tankarna "antagligen kommer jag inte lyckas bli rippad "!! Du kan bli rippad och tävlingshård! Du vet vad som krävs, frågan är om du är tillräckligt motiverad och har viljan? För visst hade det varit schysst med en fin buckla och ca 1000-2000personer som applåderar när du stiger överst på pallen?!!

Lycka till!

Som sagt om jag får tiden över så ska jag försöka köra 5 tim per dag . Första målet är ca 92 kg om 3,5 vecka och sen 87-88 kg inom 7 veckor det ger mig då ca 3 veckor(om man räknar att man ska vara klar 1 vecka innan ) att gå ner 3-4 kg fett till . Det är inte en omöjligthet och jag kan nog klara av det . Isf lär en uppskattad tävlingsvikt vara runt 82-83 kg eller mindre . Lägger upp nya bilder om 3,5 vecka och jag vill gärna höra din åsikt Watchtower :thumbup: ska ut och gå nu ....

Castro
2004-09-17, 07:57
Som sagt om jag får tiden över så ska jag försöka köra 5 tim per dag . Första målet är ca 92 kg om 3,5 vecka och sen 87-88 kg inom 7 veckor det ger mig då ca 3 veckor(om man räknar att man ska vara klar 1 vecka innan ) att gå ner 3-4 kg fett till . Det är inte en omöjligthet och jag kan nog klara av det . Isf lär en uppskattad tävlingsvikt vara runt 82-83 kg eller mindre . Lägger upp nya bilder om 3,5 vecka och jag vill gärna höra din åsikt Watchtower :thumbup: ska ut och gå nu ....

:bow: Jag hoppas verkligen att allt skall gå bra för dig Berge!

Sverker
2004-09-17, 10:58
Nä antagligen kommer jag inte lyckas bli rippad men jag får väl se det här som ett läroår och komma tillbaka nästa år hård som få . Men jag kommer verkligen kämpa för att lyckas ta mig ner så gott det går från och med på lördag blir det 4 tim förbränning per dag :kickass:

Wow...Lucia på gång ?

Kör hårt. Du vet vad som skall göras så kör på !


Solarie kanske kan " sudda ut " bristningarna något.

mystic[-_-]
2004-09-17, 12:29
sjukt bra axlar måste jag säga :bow:

Xatzer
2004-09-17, 12:32
Jag kommer ihåg att jag sett dina bilder när du var runt en 120kilo-stor :p
Ser mycket bra ut, hoppas att du hinner gå ner dina kilon :)
Vi siktar båda på att va snygga runt lucia om jag fattar det, fast jag ska ner i 65kg hade jag tänkt :-)
Ses på puben :cheers:

TCOG
2004-09-17, 12:32
kör på! ser bra ut :thumbup:

stybb: då ska du se mina bristningar :thefinger ;)

wilton
2004-09-17, 12:44
Börjar se bra ut mannen, KÄMPA NU FÖR FAN så ska du ställa alla som inte tror på dig på PLATS :hbang:

Du kan bara om du vill och det vet jag att du vill :cheers: :kickass:

stefannn
2004-09-17, 15:23
mychet bra :bow:

Big Al
2004-09-17, 15:49
Ser ut att gå framåt B!, kör 110% så kommer du att lyckas! :thumbup:

stenis
2004-09-17, 16:39
jag tror på dig! kör hårt!! :hbang:

mvh stenis

ante
2004-09-17, 17:46
grymt jobbat! kämpa vidare!

Byggare Bob
2004-09-17, 18:32
Börjar se bra ut Berge!
Ska bli kul och se den slutgiltiga tävlingsformen.
Kämpa på! :bpump: :whipped:

Berge
2004-09-17, 19:29
Tack allihopa för stödet , är kul att höra . Ni får ursäkat om jag inte svarar alla men jag är ganska upptagen mest hela tiden nu känns det som

Frantic
2004-09-17, 20:23
All denna cardio.... Är det promenader, motionscykel eller a little bit of both? Eller nåt annat?

Hoppas att du klarar det förresten!!

Berge
2004-09-18, 13:03
All denna cardio.... Är det promenader, motionscykel eller a little bit of both? Eller nåt annat?

Hoppas att du klarar det förresten!!

bara promenader är det ...

påven
2004-09-18, 16:19
bara promenader är det ...
knallar du runt i stan 5 timmar om dan?
undrar inte folk vad du pysslar med

Mons
2004-09-18, 18:06
jag tycker du ser bra ut, biffig och allt det där. Men en sak, och det här säger jag till alla som gymar for fullt, inte bara till dig, är det inte bättre att göra det under en längre period så att huden hänger med och på så sätt minska bristningarna?? Du har bristningar över hela överkroppen, och personligen skulle jag föredra en mindre kille, ja till och med, smal kille utan bristningar över hela kroppen, än en biffig kille med bristningar. Speciellt med tanke på att de aldrig försvinner, även om de förmodligen kommer synas mindre efter hand.

Jense
2004-09-18, 18:24
jag tycker du ser bra ut, biffig och allt det där. Men en sak, och det här säger jag till alla som gymar for fullt, inte bara till dig, är det inte bättre att göra det under en längre period så att huden hänger med och på så sätt minska bristningarna?? Du har bristningar över hela överkroppen, och personligen skulle jag föredra en mindre kille, ja till och med, smal kille utan bristningar över hela kroppen, än en biffig kille med bristningar. Speciellt med tanke på att de aldrig försvinner, även om de förmodligen kommer synas mindre efter hand.

ÄR man bodybuilder så har man och får man bristningar.. så är det

edit: lite


Grymt berge! grymt

Lasse Kongo
2004-09-18, 19:58
ÄR man bodybuilder så har man och får man bristningar.. så är det

edit: lite


Grymt berge! grymt

Skitsnack!

Finns många byggare som inte har ngra som helst bristningar.

Är väl genetiskt som allt annat, o i andra fall för mkt prepp.

Pez
2004-09-18, 21:48
ÄR man bodybuilder så har man och får man bristningar.. så är det

edit: lite


Grymt berge! grymt
Nåja... lite bristningar är väl vardagsmat - berge har ju dock fått rejält med bristningar pg av den väldigt stora mängd fett och vattenvikt han lagt på sig.
Det är få som tillåter sig själva att fläska på sig så mycket som han gjort och det är absolut ingen nödvändighet för att växa.

Nu ser det ju dock grymt mycket bättre ut, även om det kan bli lite tight att bli riktigt hård till Lucia... :thumbup:

Halldin
2004-09-18, 21:58
Vad mäter armarna egentligen? Ser maffigt ut.

Berge
2004-09-18, 22:09
Vad mäter armarna egentligen? Ser maffigt ut.

47 cm tror jag ...

rossi
2004-11-03, 19:25
När kommer det upp lite fler bilder berge? :confused:

takjens
2004-11-03, 20:37
47 cm tror jag ...

dina armar mäter just som mina vader.. ;) :smokin:

hultman
2004-11-04, 18:15
var är bilden? :S

Karl_alfred
2004-11-04, 18:18
Vart sjutton är bilden :confused:

Urban
2004-11-04, 20:22
jag vill ocksa se bilden!!

rossi
2004-11-04, 20:48
jag vill ocksa se bilden!!

Vart sjutton är bilden :confused:

Testa bläddra till förstasidan nötskallar :D

Urban
2004-11-04, 20:50
Testa bläddra till förstasidan nötskallar :D

Jag ser fortfarande inga bilder

Berge
2004-11-04, 20:51
nej jag tog bort bilderna .... skulle kollat för 2 mån istället :D

Karl_alfred
2004-11-04, 20:53
Testa bläddra till förstasidan nötskallar :D
Prova att göra det själv eller har du iq som en fiskpinne :thefinger