handdator

Visa fullständig version : Sytrabol Testet!!!

Nikolaj
2001-11-23, 19:36
Tjena på er!
Som ni kanske har läst i tidigare inlägg
så lovade Ulf på ************* mig att prova
Syntrabol och utvärdera det på forumet.
Idag kom Syntrabolen och snart är det alltså dags att köra igång.

Jag tänkte lägga upp tränings programet
på 3grr i veckan och köra väldigt tungt dvs
4-6 reps och totalt ca 6-8set per muskel,
detta brukar ge bra resultat och det ger kroppen lite extra tid att återhämta sig.

Jag kommer att återkomma om min maxstyrka
och vikt och (ev mått) snart då jag måste kontollera dem :)

Lite fakta om mig nu.
Jag är 25år och jag har tränat Judo på hög
ungdom och junior nivå, när jag var runt 20år
så började skadorna krypa sig på, så jag bestämde mig för att sluta, så jag började styrketräna och det blev mitt nya intresse.
dom 2-3 senaste åren har jag tränat väldigt
seriöst...

Mvh Niko

muskelbyggarn
2001-11-23, 19:55
Nikolaj,

Tänk på att om du inte tränat med så få reps förut (eller på några månader ivf) så kommer ev. styrkeökningar nästan garanterat komma ifrån den tunga träningen.

Därför börja träna tungt innan minst ett par veckor innan du börjar med tillskottet. Annars vet du inte vad som givit resulat. Detsamma gäller kosten. Ändra den inte tillsammans med tillskottet, gör den tänkta ändringen i kost i god tid innan testet.

Vänligen
Tobbe

Nikolaj
2001-11-23, 21:43
Bra att du sa det Tobbe,
Jag glömde det, jag tränar på det viset
att jag kör 5v väldigt tungt sen går jag på
4-5 veckor högrep dvs 12-18 reps.
Just nu ligger jag stilla i styrkeökningen.
Så om det är sådant krut som det sägs så lär vi märka det, och jag lovar att hålla er informerad om detta.

Nikolaj
2001-11-28, 18:54
Ja då var det dags att redovisa lite
Vikt och styrka :)

Min vikt nu är 83 kilo!!!
Bänkpress 1 x 115kg (missade 120kg)
Militärpress 3 x 70kg
Bicepscurl 1 x 55kg
Knäböj 1 x 150kg (missade 160)

Alla övningarna utfördes väldigt strikt och utan något fusk.
Jag vill inte maxa i marklyft med tanke på
skade risken, då jag har relativt lång rygg.

På måndag kör jag igång med Sytrabol så då får vi se om det håller vad reklamen säger :)

dared
2001-11-28, 18:57
låter interessant, håll oss informerade ytterligare.....

Nikolaj
2001-12-05, 19:53
Hej på er!
Nu har jag käkat Syntrabol i 3 dagar
och 1200mg (6 kapslar)om dagen.

Saxat ur tränings dagboken (några övningar)
Mån: Bröst
Bänkpress 105kg 5reps x 3set
SnedHantelpress 45kg 3reps x 1set
snedhantelpress 40kg 5reps x 2set
Dips med 10kg 6reps x 2 set

Ons:Ben,Vader
Knäböj 130kg 6,5,4 reps/3set
Hacklift 80kg 4 x 2
Deadlift 90kg 6 x 2
Stående vadpress i smith 130kg 4 x 3

Det är svårt att säga om man känner någon skillnad men hör och häpna så tycker jag på något vis att jag har lite bättre tryck i kroppen, det blir mycket intressant att se om den här produkten fungerar, jag håller er informerade...

muskelbyggarn
2001-12-06, 07:54
Hejsan Nikolaj,

Måste skriva här som Eiselt skriver. Ett upplevt ökat tryck är inget bra bevis på att en produkt fungerar. Inget illa mot dig nu !!!

Skall bli intressant att se om du upplevde samma saker som jag och de andra gjorde när vi testade retibol för några månader sedan. Några saker hade vi gemensamt som INGEN hade sagt tidigare till varandra.

Jag vet hur lång tid det tar ung. innan det började märkas styrkeökningar av Retibol, men det är bättre att du märker det själv annars kan placeboeffekten vara ett faktum :D

Lycka Till och kör hårt !!!

Vänligen
Tobbe

Nikolaj
2001-12-06, 19:00
Hehehe, Tobbe jag såg att du var från Fellingsbro,jag slår vad om att vi har gått på Lindesskolan tillsammans, Jag gick i Judo klassen :)

muskelbyggarn
2001-12-06, 19:44
Jasså du var en av judotöntarna ?
:D :D :D

Vilket år gick du gymnasiet i Linde ?

Vänligen
Tobbe

Nikolaj
2001-12-06, 20:20
Hehe, 92-96 gick jag i Linde, Du då?
Jag tror jag har en aning om vem du är,
en rödhårig spännis på skolan minns jag ;) som jag tror satt på Bussen förbi Frövi.

Tävlar du något, jag läste på forumet att du ev ska ställa upp på Lucia pokalen, stämmer det?

Spud
2001-12-06, 20:25
haha tobbe var en sån där stor kille som hade rödrutig skjorta uppkavlad på ärmarna, vattenkammat slimmat hår, betalade de mer begåvade eleverna pengar för att de skulle göra dina uppsatser och var en hejare på amerikansk fotboll?

:D

[ 06 December 2001: Inlägget har ändrats av: Spud ]

muskelbyggarn
2001-12-06, 22:33
Men va fan, jag är inte RÖDhårig - mellanblond står det i mitt pass :D

Spännis och Spännis, det är inte lätt att gå "normalt" med större lats än normalpersonen, det borde du väl veta nu vid detta laget ;)

Intressant, jag känner säkert igen dig också, men kan inte placera dig så där på rak arm :D

Luciapokalen blir endast en tillställning att TITTA på, kanske om några år och man ställer upp, men min kropp är nog inget som vinner en tävling ...

gick där 90-93 och 94-95.

>Spud,

Det var mig som alla mat-tanter visste vem det var. 2-3 portioner lunch varje dag + 1 talrik fil som efterätt :D
Det var jag som lyckades spy några gånger efter maten när det blev för mycket filmjölk
Det var jag som hade det längsta specialarbetet - 125sidor, min fysiklärare suckade när det lämnades in :D

Mvh
Tobbe

Nikolaj
2001-12-07, 19:22
Okej då Tobbe man får väl kalla dig rödlätt då :D

Nå, till träningen
Axlar:
militärpress 70kg 6,5,4/3set
Hantelpress 32,5kg 6 x 2
Hantelsväng 17,5kg 6 x 2
Shrugs 140 6 x 3
Drag till hakan 40kg 5 x 2

Det känns hyfsat faktiskt, vi får se nästa vecka om det har hunnit bli någon ökning

Nikolaj
2002-01-05, 14:01
Hej på er igen!
Snart är syntrabol testet klart och ni vill
säkert veta hur det gick :)
Men jag är inte speciellt imponerad av det här tillskottet faktiskt även om det fungerar klart bättre än Eiselts Retibol.
Det kan ju hända att resultaten varierar från person till person, men det luktar lite
placebo här faktiskt.

Jag har tex ökat från en 5:a på 105 i bänk
till en 7:a medans Retibol var verknings löst för mig. Så min kritik mot Gymgrossisten´s reklam om att det fungerar lika bra som hormoner måste vara bluff i så fall är steroider nästintill verknigslösa.
Men Uffe skall ha Credit för att han lät mig prova produkten och jag skall beställa en laddning Weay 100 star för det verkar superb.

muskelbyggarn
2002-01-05, 16:18
>Nikolaj

Nu skall man inte förvänta sig för mycket av ett tillskott och har du ökat 2 reps i bänken så tycker jag i varje fall det är klart godkänt. För mig skulle det vara en bra ökning som tränat så pass länge så ökningarna nu förtiden kommer långsammare !

Tveksamt om dessa tillskott som Retibol och Syntrabol skall ätas av "nybörjare". Då är kreatin glutamin och framförallt protein bättre. Sedan när man blir en gammal uv som en annan :D är det dags att testa lite retibol :D

Vänligen
Tobbe - rödtott :D