handdator

Visa fullständig version : Viktökning av ätardag


Prankie
2004-09-02, 21:27
Tog ut min ätardag idag, som en rolig experiment försökte jag efterlikna den mäktiga Action här i forumet som kan gå upp 8kg vid sina ätardagar. Jag åt och åt, när jag blev mätt så drack jag mera. Magen har varit en ballong hela dag, förmodligen kommer jag spendera hela morgondagen i toan. Till min besvikelse har jag bara gått upp 3.4kg. Inte ens hälften som min idol. :D

Är det nån som bräcker Action?

Everest
2004-09-02, 21:34
3,4 kg från morgonvikten? Så mycket går jag upp nästan varje dag :D

Prankie
2004-09-02, 21:36
Jo men jag blir ju av med en del under dagen. Jag är som fåglar, skiter innan jag flyger iväg. ;)

Kossa Mu
2004-09-02, 22:35
Ska du försöka gå upp så mycket som möjligt på en dag, så får du väl helt enkelt hålla dig.

Prankie
2004-09-02, 23:15
Ska jag verkligen proppa igen röven för att käka 8 kg mat? :rolleyes:

Kossa Mu
2004-09-02, 23:22
Vill man bli fin, får man lida pin. Eller hur den nu går.

no1fitness
2004-09-03, 04:39
Till och med JAG slår dig ! Jag gick upp 3.5 kg en gång och det var ingen vacker syn ... :booty:
Släpade på vatten i flera dagar... :cryout:

Prankie
2004-09-03, 05:32
Till och med JAG slår dig ! Jag gick upp 3.5 kg en gång och det var ingen vacker syn ... :booty:
Släpade på vatten i flera dagar... :cryout:

Oh no, slagen av en tjej. Men det gör inget för du ligger tipp topp och det är inte många som kan tävla mot dig. ;)

Nu jag när vaknade vägde jag 2.4 kg mer än igår. Känner mig pluffsig och vattnig. :cryout:

King Grub
2004-09-03, 06:14
Jag har lite svårt att förstå syftet med att äta sig halvt sjuk och gå vagga omkring illamående som en svullen ballong dagen efter. ;)

Prankie
2004-09-03, 06:17
Det blir inte fler kan jag säga. Inte tills jag glömmer känslan just nu allafall. :smash:

bubbe
2004-09-03, 18:27
haha, tacka vet jag pannkakstävlingarna på lunchresturangen vi hade på
jobbet i fornstora dagar, pannkaksbuffé, sylt, grädde, nötkolasås. Mår illa bara av att tänka på det.

:eating:

no1fitness
2004-09-03, 22:37
Oh no, slagen av en tjej. Men det gör inget för du ligger tipp topp och det är inte många som kan tävla mot dig. ;)

Nu jag när vaknade vägde jag 2.4 kg mer än igår. Känner mig pluffsig och vattnig. :cryout:

Tack... :em:
Att vara den som går upp mest på en ätardag är väl ingen världsmerit men... :D
Den där vattniga känslan suger...Men oftast så klarar jag av en matdag, men just denna som jag berättat om gick allt överstyr...Åt som en gris på kvällen och är inte stolt över mig själv.
Vattnet släpper snart ska du se !

Spiffy
2004-09-03, 23:16
En på jobbet går upp lite mer än 2 kg på lunchen, helt utan att anstränga sig. Skulle vara skoj att se vad han fixat i sig på en dag om han ansträngt sig.
:eating:

KIRE
2004-09-04, 00:53
Ska du klå Action så får du skaffa mer muskler först och sedan tömma dom ordentligt innan du laddar. Action har säkerligen vägt sig precis när han är som mest torr och tömd. Sedan behöver du bara käka en j-a massa och dricka ännu mer! Käka gärna lite salta grejer och kör på något pulver/piller/annat som är gynnsamt för att kroppen ska hålla vätska.
Östrogen är rätt bra oxå om man vill bli vattnig som fan. Dessutom kan du när du tittar dig i spegeln bejaka din kvinnliga sinnestämmning och gråta en skvätt inför kompisarna. Följ ovanstående och du kommer med stor sannolikhet att kunna öka minst 15% i kroppsvikt på ett dygn.

AdrenalineRush
2004-09-04, 08:28
Jag brukar gå upp 2-3kg efter mina ätardagar. Trycker i mig allt och lite till! :eating:

Johan
2004-09-04, 16:24
Jag går nästan aldrig upp något i vikt när jag har mina (mesiga)ätardagar, igår t.ex. åt en och en halv kycklingfilé med ris och svampsås, drog ner till statoil och handla en 230g chokladkaka och cola light som jag drog i mig framför tv med lite cashewnötter.
Efter det får inte jag i mig ett smack mer.
Vägde mig idag på gymmet, skiljde bara 0,5 kg sen igår.Om det är vätska eller fettvikt är svårt att säga.

Ulf A Big
2004-09-04, 16:49
Tog ut min ätardag idag, som en rolig experiment försökte jag efterlikna den mäktiga Action här i forumet som kan gå upp 8kg vid sina ätardagar. Jag åt och åt, när jag blev mätt så drack jag mera. Magen har varit en ballong hela dag, förmodligen kommer jag spendera hela morgondagen i toan. Till min besvikelse har jag bara gått upp 3.4kg. Inte ens hälften som min idol. :D

Är det nån som bräcker Action?
Tycker att det ser ut som om du behöver äta så varje dag i veckan under minst 8 månader. Efter det kan det säkert vara värt att dieta...
Kram

Prankie
2004-09-04, 17:01
Ehh... OK.
Enlig mina beräkning kommer jag då väga ca 50kg fettvikt extra. Rekommendera du fettsugning eller aftonbladet diet sen?