handdator

Visa fullständig version : Hvilket PROTEINPULVER bruker du? Og hvorfor?


WantNoFatAssHo
2001-12-25, 14:19
Det finnes 100-tals forskjellige proteinpulvere, noen dyre, noen billige, noen som smaker stink butt :rolleyes: og noen som smaker veldig bra. :p

Jeg bruker for tiden ProTec vanilje som casein pulver og Multipower Professional Whey som whey pulver. Begge smaker bra og skummer minimalt, og de koster ung. 499,-/3kg protec og 479,-/2,5 kg Professional Whey.

Hva bruker dere, og hvor fornøyde er dere?

WantNoFatAssHo
2001-12-28, 16:32
bump :cool:

WantNoFatAssHo
2002-01-04, 21:48
.

Jarod
2002-01-05, 00:11
Tjena gode Norrman... Jag tror att orsaken till att det inte skrivs så mycket här är att frågan redan behandlats väldigt mycket på detta forum... För att så fort någon skriver att dom använder VP2 och skriver vad dom tycker om det så resulterar det oftast med jättemånga nyregistrerade som kommer med tramsiga inlägg.. :eek:
Vi får väl se denna gång..
Själv använder jag VP2 och Protec för att jag är så dålig på att få i mig tillräckligt med protein i den vanliga kosten.. + att dom smakar gott. Vad kör du med??
Mvh Danne

Baha
2002-01-05, 12:27
Jag kör med Protec och ibland nåt annat när jag har råd eller känner för det

enda anledningen är att jag inte har tid eller orkar äta allt protein i form av mat, men jag är 110% övertygad att man kan få lika bra resultat om man intar proteinet i form av mat