handdator

Visa fullständig version : Farligt eller ej?


r90
2002-04-08, 15:17
Jag har redan skickat detta inlägg i "kost och näring" men jag vill nå ut till alla...
Här kommer det!!!
-------------------------------------------
Igår skulle jag gå in på expressens hemsida.
Jag kom lite fel och kom till "expressen.nu"
Och där såg jag en länk det stog ungeför så här " lagliga droger" osv....

Jag som är lite nyfiken av mig klickade genast, hehe....
Aja i alla fall så stog det på sidan att alla piller och pulver var naturliga och helt lagliga...

På sidan kunde man köpa allt från "mega energi pulver" till "super kosttilskott"

( www.modernatur.org) (http://www.modernatur.org))

Och det var just där tillskotten jag har lite funderingar över...
Det står att det är ett " exellent alternativ till anabola steroider"....


Och ni kanske förstår mig om jag blir lite nyfiken på ett sånt tillskott som är lagligt!

Men jag känner ändå att det kan vara farligt och typ som gör mig steril eller nåt.
Så var säger ni lite mer kunniga imom detta område ?.

Frazze
2002-04-08, 16:12
Skulle gissa på att mycket av det som säljs på sådana ställen ger utslag i diverse tester.

Sve
2002-04-08, 16:46
>> LAGLIG STEROID BOMB << Narturlig steroid mix. Örten innehåller betydande mängder av aminosysror, carbohydrater och mineraler inklusive kalcium, phosphorus, zinc, magnesium, järn, vitamin B1, B2, B12, C och E och en mängd av steroida glycosider. Ett exellent alternativ till anabola steroider. 50 kapslar á ca. 800mg

ja vad innehåller den då? mer än vitaminer och mineraler.
rent bullshit.

Mattias_G
2002-04-08, 18:08
Davve: Köp inga testosteronhöjande kosttillskott för dessa fungerar ändå inte. Tribulus Terrestris tar vissa bodybuildare efter en kur med aas då de vill ha igång den egna testosteronproduktionen.

Köp inga produkter som ingen annan har provat först. Personligen kan jag intyga att e/c/a-stacks fungerar men dessa är också dopingklassade p.g.a. förekomsten av efedra (efedrinalkaloider).

Dessutom vill jag tillägga att OM man ska hålla på och experimentera med en massa testo-höjande produkter så kan man fan lika bra köra en aas-kur direkt för det ger precis samma biverkningar, förutsatt att testo-höjaren fungerar.

/Mvh Mattias

big
2002-04-08, 21:15
vafan är Tribulus Terrestris? har aldrig hört talas om det.

Lave
2002-04-09, 05:01
Gör en sökning. Tror det varit uppe några ggr innan. :p

r90
2002-04-09, 14:10
Hmmmm okey...så det där kostilskottet kan rent utav vara farligt?