handdator

Visa fullständig version : kcg fråga :)


jocke77a
2004-08-25, 15:30
är helnöjd med fairings produkter,har en fråga bara varför får man stickningar i huden när man tagit det? hälsosamt? ;)

Pinnen
2004-08-25, 15:38
Har funderat på att köpa deras KCG. E de av den produkten du får stickningar?? Låter inte nyttigt..

Niklas
2004-08-25, 16:15
Då KCG även gör så att blodströmningen ökar och du "kommer upp i varv" så kan man få stickningar på dom ställen där blodkärlen ligger nära huden.
Det är sålunda helt naturligt och inget att oroa sig för :thumbup:

Mvh Niklas

EiseltUK
2004-08-25, 17:02
Då KCG även gör så att blodströmningen ökar och du "kommer upp i varv" så kan man få stickningar på dom ställen där blodkärlen ligger nära huden.
Det är sålunda helt naturligt och inget att oroa sig för :thumbup:

Mvh Niklas


Jaha det är därför Lasse alltid har så röd om snoken.... :rolleyes: Jag som trodde det var rödtjutet... :laugh:

Fairing
2004-08-25, 17:34
ähh.. jag blir bara generad när jag ser allra vackra blondiner på kontoret hos dig Henrik :em:

Ang. KCG så kombinera gärna med 200mg Koffein innan träning för en riktig energikick (rekommenderas varmt)

Niklas
2004-08-25, 21:51
Ang. KCG så kombinera gärna med 200mg Koffein innan träning för en riktig energikick (rekommenderas varmt)

Aha, kallt kaffe går inte lika bra asså :rolleyes:

FyllSkalle
2004-08-26, 23:23
ähh.. jag blir bara generad när jag ser allra vackra blondiner på kontoret hos dig Henrik :em:

Ang. KCG så kombinera gärna med 200mg Koffein innan träning för en riktig energikick (rekommenderas varmt)

Man har ofta hört att inte bör inta kreatin och koffein samtidigt för att koffeinet på något sätt skulle motverka kreatinet.
Är detta ännu en myt eller?

Fairing
2004-08-27, 07:36
KCG är så mycket mer en vanligt Kreatin och koffein ger extraeffekt åt KCG så du kan träna hårdare , längre. Att koffein skulle ha en negativ inverkan på vanligt kreatin tycker jag är lätt överdrivet och allt beror på omständigheter.

Har ätit kreatin till och från sedan 1993 och har alltid fått riktigt bra effekt trots att jag dricker väldigt många koppar kaffe dagligen.

/Lasse

Styx
2004-08-27, 07:36
Forskning tyder iaf på att de skulle motverka varandra i musklerna (relaxationstiden).

Fairing
2004-08-27, 07:42
Visst , men som jag skrev allt beror på omständigheter.Jag tror inte att vanlig kaffekonsumtion skulle påverka kreatineffekten negativt så att du märker av det dessutom gör koffein dig piggare under träningspasset

Möjligtvis om du dricker massor av kaffe och är dålig på att dricka extra vatten så kan det ha negativ effekt (enligt mig)

Pdaddy
2004-08-27, 07:49
Nuff said !!!

KCG är grymmt, och jag väntar nu på KCG Extreme :thumbup: .

Iof är min blandning me Thai redbull å KCG grymm också :D

M

FyllSkalle
2004-08-27, 12:21
Jag är helt klart nöjd med mitt inköp av KCG, trots att jag var lite skeptisk innan.
Man får stickningar i huden plus ett riktigt härligt pump.
Träningen går riktigt bra för tillfället, vissa övningar bättre än nånsin.
Detta beror antagligen inte enbart på KCG:n men det har helt klart gett en skön kick.