Visa fullständig version : 19-norandro, 7 keto
Jag vet att prohormoner är förbjudna i sverige och jag har inte tänkt använda några heller. Men det skulle ändå vara interssant att höra vad någon erfaren människa har att säga om tex 19-norandro. Sen undrar jag om 7 keto verkligen är ett prohormon. Det säljs ju i sverige bland annat hos gymgrossinsten.
[ 21 November 2001: Inlägget har ändrats av: Killer ]
Varför ta prohormoner? Det är ju löjligt !
Bara massa biverkningar (nedstängs testoproduktion - och vem använder CLOMID efter en sån "kur" ???). Faktum är att CLOMID är ett måste. Du får låga anabola egenskaper av prohormoner, men din test produktion stängs ändå ner!!!! Inget bra :(
Skrev inte jag att jag inte var intresserad av att använda prohormoner.
Ursprungligen skickat av Killer:
<STRONG>Skrev inte jag att jag inte var intresserad av att använda prohormoner.</STRONG>
Jag skrev inte heller att det var "du som var löjlig", men du verkar ju känna dig träffas, så kanske d e så ändå :P
Föga troligt att en "erfaren" människa tar prohormoner för den delen...
Vad gäller prohormoner så har jag en polare som använder det. Personligen tycker jag inte att det verkar vara någor att använda. Han fortsätter visserligen att öka och han har tränat i över 10 år men prohormoner eller steroider light som det brukar kallas kan ge obehagliga biverkningar. Det var en kille som fick bitchtits av prohormoner.
Bra kost, protein, kreatin, glutamin, vitamin & mineral tillskott och hård träning kommer man långt med.
7-keto DHEA bildas av DHEA och är således ett "post-hormon". 7-keto saknar hormonell effekt.
/ Henrik
AST-ss Micke
2001-11-21, 11:04
Fungerar verkligen 7-keto då?
Är det någon som har fått någon ökning av 7-keto?
Jag är absolut inte intresserad av att ta prohormoner eller andra otillåtna preparat. Känner några som har tagit dianabol och deras fina bitch-tits hade en viss avskräckande effekt. Jag har provat 7 keto och fått resultat, dock inte så stora men jag ökade lite i styrka och samtidigt så gick jag ner några kilo i vikt. Tog bara halva dosen eftersom att jag är lite försiktig när det gäller nya preparat( tog det för ett år sedan) gjorde likadant med ecdysten när jag provade det
Ursprungligen skickat av ******* Micke:
<STRONG>Fungerar verkligen 7-keto då?
Är det någon som har fått någon ökning av 7-keto?</STRONG>
Det har har ingen hormonell effekt och inte heller någon anabol effekt. Det enda 7-keto är bra för är att öka ämnesomsättningen. Jag kan tänka mig att en kombination av t ex koffein, Pyruvat och 7-keto kunde vara ganska bra.
/ Henrik
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.