handdator

Visa fullständig version : Nails (bending)


Svedberg
2004-08-24, 09:47
Tänkte höra om nån kan tala om för mig vad Ironminds "nails" ligger på i styrka ungefär, vit, grön, gul, blå och röd. Ska eventuellt beställa några nästa gång jag handlar där....

Edit:Också om nån vet om deras "hand pads" för bending är nått att ha alls, eller om det går lika bra med vilken trasa som helst

CoC
2004-08-24, 11:16
IM blue ligger runt 170-180kg.

Jense
2004-08-24, 11:19
Tänkte höra om nån kan tala om för mig vad Ironminds "nails" ligger på i styrka ungefär, vit, grön, gul, blå och röd. Ska eventuellt beställa några nästa gång jag handlar där....

Edit:Också om nån vet om deras "hand pads" för bending är nått att ha alls, eller om det går lika bra med vilken trasa som helst




fråga2, går bra med vilken som hellst, kör själv med min gammla turtröja! :D

editr: linda inte in för mycket bara.. blir klyddigt att böja med för mycket tyg bakom

Svedberg
2004-08-24, 12:46
Mjo jag har kört med ett gammalt jeanstyg typ som jag gillar, fast det är för lite att linda in bara. Tänkte mest om det var nått speciellt med deras pads :)
Tack för svaren iaf :bow:

Jense
2004-08-24, 12:56
Mjo jag har kört med ett gammalt jeanstyg typ som jag gillar, fast det är för lite att linda in bara. Tänkte mest om det var nått speciellt med deras pads :)
Tack för svaren iaf :bow:


ok! en kökshanduk är bra blir lättare att få den tjockleken på skyddet (trasan) man vill ha


om man sen är jävligt tuff kan man ju böja utan trasa.. men då är hål i händerna ett faktum :D