handdator

Visa fullständig version : fairing complete protein3 "mint"


MacDaBig"O"
2004-08-21, 11:44
hej,beställde denna produkten precis..
undrar bara om nån kört på denna produkten?
smakar den bra?

Bucyrus
2004-08-21, 14:02
Tjena! Öppnade min säck häromdan....å det smakar mycket bra. Gillar du mintchokladkarameller så lär du gilla den här också *L*. Sedan om det ger resultat, ja det visar sig.......................Ps. glöm inte bort köttet bara Ds. / Bucyrus

MacDaBig"O"
2004-08-21, 14:46
käkar du d efter träningarna eller som mellanmål?sen en fråga till eftersom det e kasein i den ,käkar du även riktig mat 1 timme efter proteindrinken?typ kött eller nått liknande?

Bucyrus
2004-08-21, 17:11
Både som mellis å efter träning....den riktiga maten lastar jag in 1-11/2 timme efter träning (mycket kött blire....ja även lite "good ol´chicken" / Bucyrus

Nitrometan
2004-08-24, 09:59
Good ole chicken... Prottepulver kan ju aldrig ersätta riktig mat. Men det kan vara bra med ett pulver för att komma upp i "dagsdosen" av protte.
Fairing Complete III choklad/mint är jättegott. Nästan för gott. Jag använder det som mellanmål och ett snabbare protein efter träning.

Men den stora frågan är; kan man ge Complete III till hunden? Hon tycker det smakar jättegott.

Halldin
2004-08-24, 10:15
Good ole chicken... Prottepulver kan ju aldrig ersätta riktig mat. Men det kan vara bra med ett pulver för att komma upp i "dagsdosen" av protte.
Fairing Complete III choklad/mint är jättegott. Nästan för gott. Jag använder det som mellanmål och ett snabbare protein efter träning.

Men den stora frågan är; kan man ge Complete III till hunden? Hon tycker det smakar jättegott.
Är det jag som har deja vu, eller tog du bort inlägget och la in det igen?

Fairing
2004-08-24, 11:46
Complete Protein Mintchoklad kommer under september även i 1kg "Ståpåsar"
för er som inte vill köpa så mycket.

Nitrometan: visst är det nästan för gott , många mixar det med Complete choklad när dom har förätit sig. :D

tinus
2004-08-24, 11:53
Nitrometarn: Skönt att det finns fler djur som gillar det..min kanin gör nämligen allt för att komma ner i burken för att smaka :D

Och för att svara på frågan: Det smakar super!!Hur gott som helst :hbang:

Pdaddy
2004-08-24, 14:26
Japp, som sagt supersmarrigt..

M

Fairing
2004-08-25, 11:18
För er som gillar mintchoklad så kan jag berätta att nästa vecka kommer Recovery bar med mintchoklad smak :eating: :D

Sverker
2004-08-25, 13:18
Kommer den att ha samma näringsvärde som orginalet ?

abjorn
2004-08-25, 13:42
För er som gillar mintchoklad så kan jag berätta att nästa vecka kommer Recovery bar med mintchoklad smak :eating: :D

å så synd :D :eating:

Fairing
2004-08-26, 07:19
Kommer den att ha samma näringsvärde som orginalet ?


Sverker!
Det är bara aromen som skiljer så näringsvärdet är exakt detsamma så du kan äta utan att få dåligt samvete :D

Usama Bin Liftin
2004-08-26, 10:00
Good ole chicken... Prottepulver kan ju aldrig ersätta riktig mat. Men det kan vara bra med ett pulver för att komma upp i "dagsdosen" av protte.
Fairing Complete III choklad/mint är jättegott. Nästan för gott. Jag använder det som mellanmål och ett snabbare protein efter träning.

Men den stora frågan är; kan man ge Complete III till hunden? Hon tycker det smakar jättegott.


Man skall väl inte ge choklad till hundar om jag inte har helt fel, sen vet jag inte hur hunden´s mage gillar sånt.

Nitrometan
2004-08-26, 11:41
Det finns ämnen i kakao som inte är nyttiga för hundar. Kan vara riktigt giftiga. Det är lite olika för olika hundar också.
Med det sagt så matar jag henne inte med mitt proteinpulver, men hon tycker att det är gott och brukar försöka sno lite när jag skopar upp det.

Déja vu all over again.

Nitrometan
2004-08-26, 11:43
Jag har provsmakat "baren". Och jag säger bara tre ord - Passa dig!
Den är lika farligt god som proteinpulvret.

Usama Bin Liftin
2004-08-26, 11:53
Jag har provsmakat "baren". Och jag säger bara tre ord - Passa dig!
Den är lika farligt god som proteinpulvret.


Gottegris :eating: ;)

nth
2004-08-26, 22:45
För er som gillar mintchoklad så kan jag berätta att nästa vecka kommer Recovery bar med mintchoklad smak :eating: :D

kan det möjligtvis vara den man fick med som ett litet smakprov då jag beställde 5kg av mint/choklad proteinpulver samt två lådor Pro bars? :naughty: smaken var mint/choklad. mycket god! :thumbup:

gasoliner
2004-09-04, 11:06
Håller med alla ovan i tråden, farligt gott det Prottepulvret, Där har ni lyckats 100% Lasse!! :thumbup:


(Tom. tjejen tyckte det var gott..)