handdator

Visa fullständig version : maltodextrin i linköping


Sparrisen
2004-08-15, 22:43
som rubriken säger... var hittar jag maltodextrin i linköping?



peace out bro... :bpump:

supremo
2004-08-21, 15:21
Ett ställe jag skulle kunna tänka mig att de har är på bryggeriaffären i närheten av gymbolaget. Råkade se den affären när jag cyklade därifrån häromdagen...
Vet inte om de har maltodextrin dock.

Weird
2004-08-21, 17:59
Ett ställe jag skulle kunna tänka mig att de har är på bryggeriaffären i närheten av gymbolaget. Råkade se den affären när jag cyklade därifrån häromdagen...
Vet inte om de har maltodextrin dock.
tor jag vet vad du menar och där har dom inte

Berry
2004-08-21, 18:46
Ett ställe jag skulle kunna tänka mig att de har är på bryggeriaffären i närheten av gymbolaget. Råkade se den affären när jag cyklade därifrån häromdagen...
Vet inte om de har maltodextrin dock.

De har bryggsocker relativt billigt i större förpackningar, men inte maltodextrin tyvärr.

Pecca
2004-08-21, 19:02
Hmmm... var i stan bor du? (Eftersom du är student så antar jag du bor i antingen Valla eller Ryd, bor du dock i det sista så slutar jag prata med dig.......) Vet du var Riksbanken/Folkungaskolan är? Gatan nedanför heter Västra vägen.
Åk längs den mot Abiskorondellen. På höger sida finns det först en korre o sedan en affär där du kan handla maltodex, har du hamnat vid Pizzeria Victoria så har du åkt förbi, dock så kan du alltid stanna o käka där då dom har goda o billiga pizzor (är fd stammis...) O vill du har ännu mer offtopic tips så är det att du handlar pizzor på Monte Carlo ( valla vid dialectbutiken). Hamburgare vid Andreas Gatukök (abiskorondellen) eller vid Stångebrogrillen. :eating:

Patte
2004-08-25, 16:22
Monte Carlo har ju godast pizzor i stan vad jag vet. Sen stångebrogrillen på hamburgare :hbang:

Tillbaka till topicen då. Du kan ju köpa maltodextrin på de flesta gymen eller på Budo Fitness nere på stan. Finns ju även vanlig Dextropur att köpa i livsmedelsaffärer. 400g för 20spänn tycker jag inte är så farligt.

EiseltUK
2004-08-25, 16:47
som rubriken säger... var hittar jag maltodextrin i linköping?



peace out bro... :bpump:


Hos Budo & Fitness i Linköping kommer du inom snar framtid kunna köpa CARBO FX till schyst pris.