Visa fullständig version : World Ranks Bänkpress 2002
Fredszky
2002-04-06, 20:58
Hej!
tänkte slänga upp en liten highscore lista över bänkpresslyft, 1RM och 10RM beroende på kroppsvikt. ni kan kolla själva kolla in: http://get.to/bankpress
inget seriöst alls, mest tänk som en kul grej sådär för dom som vill.. behöver lite seriösare motstånd nu än polarna :D
så om nån nu vill glassa in på en förstaplats :D skicka nick, 1RM och/eller 10RM till mailet längstner på sidan.. använd gärna erat nick här på kolozzeum så man vet vem det är.
Fredszky
2002-04-07, 18:14
kom igen! alla får vara med :D
Fredszky
2002-04-07, 19:41
ahh 4 nya rankade! man ligger inte på topp längre!
keep it comming guys
gasoliner
2002-04-07, 19:42
nu ä jag oxå me.. :o :D
där fick du Forest! :D ;) :D
[ 07 April 2002: Inlägget har ändrats av: Gasoliner ]
Fredszky
2002-04-08, 16:53
Någon som vet hur mycket arnold lyfte när han låg på topp? och vad han vägde? skulle vara kul att ha nåt att sträva mot ... :)
Jag är ganska så säker på att han tog 180kg 8reps som bäst, säger han inte det i pumping iron?
//Chris
Hmmmm Gassy, 6% kvar, det tar jag snart :D :D
Du blir dock svårslagen på 10 RM. Jag trodde jag var bra där :( :(
Vad är skillnaden mellan 10 rm och 1 rm? :confused: :confused:
Fredszky
2002-04-08, 22:00
10RM, hur mycket vikt man pallar 10ggr
Sonny Black
2002-04-08, 22:31
Är det latin kings som spelas upp?
Fredszky
2002-04-08, 22:44
jajamen!
"krossa sönder dig".. sånt som gör att stången går upp lite lättare :)
hmm eller är det "jag tar sönder dig"?
[ 08 April 2002: Inlägget har ändrats av: Fredszky ]
Fredszky
2002-04-08, 22:46
behöver jag tillägga att det är våre käre arnold vi ser i bakgrunden, med ett par otroligt sköna solglajjer!
go arnold! :D :D
Vad är det för gräsligt knack-rassel ljud i bakgrunden på den där sidan ? OBS ny ledare på 10RM och tvåa på 1RM hihi :D
gasoliner
2002-04-09, 10:48
oj..byt musik..Pantera skulle sitta som en smäck "Primal concrete sledge"kanske? :D
bra ide om tabellen!!
Fredszky
2002-04-09, 15:03
man måste lyssna till folket!
eller hur gassy ;)
Man ligger ju 1a... vad är det ni håller på med?? Får ju börja träna om ni ska hinna i kapp....=) :eek: :eek:
Fredszky
2002-04-10, 15:10
ja! när får vi se alla biffar?
tinner? fiddlebeast? hackstait?
några tjejer också?
fortsätt signa upp gott folk så får vi en grym lista! :cool:
!obs! "medelmannen" är nyhet på sidan, där ser man var medelmannen väger och tar i bänk! :)
mvh fredszky
gasoliner
2002-04-10, 23:39
JAA fredzky! fan,det är ju så att jag vill springa ner till gymet och bryta av stången
när jag hör de goa riffen!! :mad: :mad: :D
Time for primal concrete sledge!!
Kan inga fler komma in å skriva :confused:
Ok, jag slänger väl iväg ett mail till dig i morgon då...
Vänligen,
Petrus
Fredszky
2002-04-20, 18:14
Ja gör det! ... då! :confused: :)
Det skulle vara kul att se "% av svenskt rekord" i den viktklass som respektive person hör till också.
Vad tror du om den funktionen?
Fredszky
2002-04-22, 13:12
Hmm.. Det kanske är lite overkill, men vad som jag tidigare ville göra var att lägga in Arnold eller andra supergubbar i en liten "hall of fame" rad. Så ser man vad dom lgger på för procent. Till exempel den svenska världsrekordet i bänkpress 1RM för resp. viktklass. Så kan man själv jämföra hur man ligger till jämfört med dem. Och räkna ut sin "% av svensk rekord" själv om man skulle vilja det.
Alla synpunkter om hur sidan kan förbättras mottages gärna! :cool:
Någon som har en officiell sida där bla svenska världsrekord står?
Alldeles för slö föratt leta själv
:cool:
[ 22 April 2002: Inlägget har ändrats av: Fredszky ]
Svenska Rekord (http://www.styrkelyft.info/)
Dessa rekord är ju i och för sig satta med speciell utrustning.
Sonny Black
2002-04-22, 15:56
Hulken: Är det Lasse Norén som har världsrekordet med 406 kg i mark?
Tar upp det här igen!!
Kom in och skriv vad ni tar :D :D :D http://get.to/bankpress
Mvh/Toya "hög intensitet"
[ 06 Maj 2002: Inlägget har ändrats av: Toya ]
matha181
2002-05-06, 21:23
Sonny: Norén hade VR i mark på 406 kg. Dock slogs det på VM i höstas av ungraren Tibor Meszaro. Nya rekordet är (naturligtvis) 406,5 kg.
SSF's hemsida uppdateras inte så ofta som den borde...
Ja det var Lasse Noren som hade världsrekordet i mark i allafall till han blev av med det i VM i Sotkamo! Jag har även för mig att han har det högsta resultatet som någonsin gjorts på ett VM ( 1077,5)! Ungraren som tog rekordet verkar vara en god marklyftare men rekordlyftet var inte särskilt bra ( iallafall inte på filmen som jag såg) då han såg ut att få nersignal före han dragit ut lyftet helt.
Håller med om att ungrarens lyft ej skulle blivit godkänt,man såg det klart och tydligt på filmen,men domarna var dåliga över lag i dom andra momenten också,katastrof för att vara ett VM.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.